Forum hoppers

hoihoi!
ja rustig hier ja!
ik heb 't stukje nog niet gelezen waar je 't over hebt...ga 'k zo maar even doen.
is je kleintje zo druk joh? hihi! die van mij ook weer, na een iets rustiger dagje gisteren... ben vandaag achter de computer aan 't werk en dan lijkt ie wel helemaal los te gaan!
wat een treurig weertje he! ik verlang zo naar de zomer! en naar vakantie! nog 'n paar weekjes!
petra jij gaat vrijdag toch zei je? ga je naar 't buitenland of blijf je in NL? heb je al autogereden?
wij gaan volgende week aan de interne verhuizing en babykamer beginnen, ik heb er zo'n zin in! raak af en toe wel een beetje in paniek als ik me bedenk wat er allemaal moet gebeuren en wat je allemaal moet aanschaffen. normaal is het makkelijk, je koopt iets bij iets wat je al hebt, maar nu ga je dus iets compleet nieuws inrichten voor een heel nieuw persoon en een heel nieuw leven. hartstikke leuk om te doen, maar wel lastig!
fijne dag vandaag!! sab

Hey S,

Helaas nog niet a.s. vrijdag maar volgende week vrijdag gaan we met vakantie. Wel in Nederland, gewoon zeeland haha. Ik zou heel graag naar het buitenland willen maar dat zal nog wel een paar jaartjes duren voordat dat kan. Hopelijk gaat het weer snel veranderen want ik vind dit ook 3 x niks met die regen! Bah bah.

Ja mn kleintje is druk en idd ook veel als ik achter de computer zit. Alsof ie dat juist niet wil ofzo haha..sta op sta op lijkt ie te zeggen. Eergisteren voelde ik hem savonds niet en de hele nacht niet en smorgens niet pfff ik vond het behoorlijk eng na zoveel bewegingen al die dagen. En toen ineens volop, lijkt wel nonstop sinds gisteren middag tot nu haha.

Tja dat topic pff...je moet echt een bladzijde terug gaan en die reacties lezen wil je het helemaal begrijpen. Ik vind het echt naar om te lezen joh.

Gek he een kamertje inrichten voor een wezentje wat je nog niet kent. Wel superspannend.
Ik weet nog niet helemaal hoe ik het ga doen. Ik heb een ruime zolder die geschikt is als kamer. Maar ja....of ik nu mn zoon daar al naartoe zal verplaatsen of dat ik zelf ga....ik ben er nog niet helemaal uit. Konden we maar samenwonen dan was het allemaal heel anders. Voorlopig zit dat er nog steeds niet in of ik moet bij hem intrekken in een veel te klein huis...zucht....mn hersenen werken op volle toeren daarover.

Ik heb wel gedacht om anders het bedje tijdelijk in mijn slaapkamer te zetten en dan daarna te bedenken wie waar heen gaat. Aan de ene kant vind ik het zo zonde om bij mij thuis alles overhoop te halen als ik over een jaar toch ga verhuizen zijn kant op, wat er dik in zit want ik wil gewoon bij hem zijn. Hij heeft het me vandeweek weer gevraagt of ik bij hem in wilde trekken. Pffff Sab ik vind het zo moeilijk nog steeds. Mijn kids verheugen zich op een nieuw schooljaar, ze gaan over naar groep 3 en 4 en zijn helemaal verknocht aan hun schooltje en vrienden. Zo enorm hecht allemaal. Het idee alleen al om ze weg te rukken uit hun vertrouwde omgeving....Maaaaaar ik heb wel een idee. Vanaf zaterdag heb ik een auto (mag die van mn vriend lenen tot de mijne goed is) lief he. En ik heb besloten dat ik in de zomer maar eens lekker lang zijn kant op ga...gewoon in dat dorp kijken en wennen en de kids een beetje laten wennen. Wie weet ontmoeten ze er wat leuke kinderen. Dan ga ik misschien nog als een speer verhuizen voor de baby er is hihi...pffffffffffff dilemma!

Nou meid, tot latersssssssssss ik ga een bergje strijken!

ps: kan je je hoofd er vandaag een beetje bijhouden? hihi

na je berichtje moest ik natuurlijk eeeeeerst eventjes naar de 35+ topic en kon het niet laten te reageren. Als niet bejaarde  as moeder en NEE ik sluit me absoluut niet aan bij die andere 2 meiden die lopen te oordelen over mensen die ze helemaal niet kennen, met levens die ze helemaal niet kennen.
Of ben ik mezelf nu aan het indekken voor als ik zelf over een jaar of 10 toch nog 1 keer zwanger zou willen worden?!?! Wie weet haha.

Maar hier gaat het zijn gangetje. Junior wordt met de dag sterker en zelfs met die placenta aan de voorkant is dat afentoe goed voelbaar. Als het mijn zij raakt schrik ik me afentoe lam, want er zit behoorlijk wat kracht achter, maar dat wordt aan de voorkant natuurlijk gedempt. Tis toch drukker dan ik in eerste instantie dacht. Toen had het blijkbaar de kracht nog niet om telkens door die placenta heen te trappen (eh er doorheen lijkt me overigens wat veel van het goede, maar jullie snappen het hopelijk wel).

Petra, waarom zou je idd niet je kleintje lekker eerst bij jou op de kamer laten slapen als je daar de ruimte voor hebt?! Als je gewoon nog niet weet wie waar en misschien over een jaartje alsnog verhuizen zou ik daar volgens mij ook voor kiezen....   Overigens krijgt de kleine hier wel een eigen kamertje, maar zal het de eerste weken ook gewoon bij ons op de kamer slapen hoor.... de eerste tijd alleen maar lekker om het eerste wat je ziet dat klein hummeltje is EN wel zo praktisch met nachtvoedingen. Ben niet zo'n held in van de ene naar de andere kamer midden in de nacht mij te koud . Dan liever zo vanuit de wieg bij mama aan de borst, lekker warm voor allemaal.

Sabine, heerlijk om zo voor de eerste keer een kamertje in te richten!!! Vond het toen ook wel 'apart' hoor: er komt een kindje in ons leven dat we helemaal niet kennen en wij mogen daar een mooi plekje voor maken. Vind het nu soms bijna jammer dat we vrijwel alles al wel hebben haha erg he. Maar als de jongste naar zolder is dan gaan er nog wel wat aanpassingen aan gebeuren hoor. Vind het veels te leuk om ook voor dit kleintje speciaal wat te doen in die kamer. Echt een eigen kamertje.

Denk trouwens dat ik er de komende dagen niet veel meer ben, we gaan bijna op vakantie. Dus kijk nu ook mooi tegen spullen aan die ingepakt moeten worden. En dan heel hard hopen op beter weer....

groetjes,
Marije (alweer 22 weken vandaag)

Hey Marije, lief dat je nog eventjes bij de *bejaarden* kwam kijken hahah...wat een getrut op dat forum zeg. Hoe durven ze idd zo te spreken tegen en over anderen he...ongelooflijk. Maar goed.

Ik wilde je even een hele fijne vakantie toewensen met mooier weer dan het nus is! Het is echt weer huilen met de pet op. Het zal niet waar zijn he, kids hebben vrij en het begint te regenen en het lijkt weer niet op te houden ook.

Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht...jippieeeeee. Eentje waar de maxicosi ook opgeklikt kan worden. Super!

En ja het bedje komt toch de eerste tijd even op mijn kamer, wel zo handig met de nachtvoedingen etc.

Hele fijne vakantie Marije en tot snel dan maar weer he. Hoe lang blijf je ook al weer weg?

Misschien dat ik morgen ook nog wel even kom kijken hoor... je bent verslaafd of niet he . We gaan 2 week weg, dus het verzoek om niet al teveel te tikken in die periode, anders moet ik na het bijlezen weer op vakantie .

De oudste heeft er zo'n zin in: mama mag ik bijna in mijn slaapzak slapen he?!?! en natuurlijk de tent.... daar heeft hij het het hele jaar over zo'n beetje (jippie we hebben in elk geval 1 echte kampeerder 'gecreeerd')

groetjes,
Marije

hoi! oh ik dacht dat je vandaag al weg ging... heerlijk hoor, 2 weken kamperen! en leuk dat je oudste het ook zo gaaf vindt! wij gingen vroeger ook altijd kamperen met onze ouders en dat was ook altijd zo geweldig! kan niet wachten tot wij met ons kleintje ook de tent in kunnen! :)
ik ga je denk ik net mislopen want als jij terug komt gaan wij zo'n beetje weg! voor een ruime week dus das niet zo heel lang. en als het goed is, is de babykamer dan "klaar"!!

zo ik heb net bijna 2 uur gefietst, heerlijk! en nu zit die kleine me toch te schoppen! haha! echt zo fijn en gezellig!

hee, hele fijne vakantie en geniet ervan he!!
en petra jij morgen veel plezier met het rijden in je auto!! (ga je morgen toch doen? of in de auto van je vriend ofzo?)
groetjes!
sab

Het zal wel stiller en stiller worden hier naarmate iedereen eventjes weg is. Wij gaan a.s. vrijdag ook een week weg maar dat is dan overlappend met Marije eigenlijk. Waar gaan jullie heen Sab?

Ja ik heb gisteren gereden met mijn dochter naast me voorin. Het was echt wel even spannend om zonder instructeur naast me te rijden en op jezelf te moeten vertrouwen. Ik ben niet echt een held ook dus maar gewoon rustig aan gedaan. Het ging wel goed moet ik zeggen. Ik mag de auto van mijn vriend lennen tot de mijne klaar is. Die wordt a.s. donderdag gekeurd dus dat duurt niet lang meer.

Wij gingen ook altijd camperen vroeger (in spanje meestal), en ik kan niet wachten om de caravan in te kunnen nu. Een tent ga ik over een aantal jaren weleens uitproberen met alle kids haha. Dat is ook heel leuk idd. Ik herinner me nog een keer dat ik in mn tentje kroop en ik deed mn zaklantaarn aan, zat het doek van de tent boven mn hoofd helemaal vol met muggen (was vergeten mn tentje dicht te ritsen haha, dom) Maar zoiets vergeet je niet meer en toch was het superleuk en een lol dat we hadden, mn nicht en ik samen in een tent. Die muggen om ons heen haha.

Nou dames allemaal een prettige vakantie alvast, ik weet niet wie er wanneer weggaan en waarheen maar dan heb ik het maar vast gezegt he.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan