Forum hoppers

hee peet, het zal zeker stil worden hier ja! haha grappig he, eerst vond ik forums echt helemaal niets, maar nu merk ik dat ik het toch wel heel fijn en gezellig vind haha!
hoe lang gaan jullie nou ook alweer weg? wij blijven in nederland, gaan lekker zeilen! ik heb er nu al zo'n zin in! en de week daarvoor zijn we gewoon thuis, babykamertje maken en leuke dingen doen, keertje dierentuin ofzo. daar heb ik ook al heel veel zin in.

hoe gaat het eigenlijk met je buik? wordt ie al een beetje dik? ik heb het idee dat de mijne echt met de dag dikker wordt! m'n vriend is nu een paar dagen weggeweest, ik ben heel benieuwd of hij verschil ziet, want ik zelf zie het echt! ik merk het ook aan reacties van andere mensen, die reageren nu openlijk op mn zwangerschap ipv dat ze stiekem naar m'n buik kijken haha...

ik ga zo lekker naar het strand! hopelijk blijft het zonnetje lekker schijnen vandaag.

gek joh, ik ben steeds ontzettend ongeduldig omdat ik het zo lang vind duren voordat de baby komt, maar sinds een paar dagen begin ik me ook te beseffen dat ik nu nog zo heel makkelijk spontaan de deur uitga en alles doe waar ik zin in heb, zonder dat ik rekening hoef te houden met een kleintje. en ik ben op een kinderverjaardag geweest met ongelofelijk veel kinderen en toen kreeg ik het toch een klein beetje benauwd opeens, heel gek! ik besefte ineens " ja, we krijgen gewoon echt een kind!! help!!" heb jij dat ook wel eens gehad? begrijp me niet verkeerd hoor,ik kijk er enorm naar uit, maar toch!

nou, fijne dag he!
groetjes sabine

hoi meiden...

fijn te lezen dat he tmet jullie allemaal goed gaat.
ik zit met een vraagje...

sinds gisteren voel ik maar weinig meer. weinig kwaaltjes. dat terwijl ik vandaag nog maar 8 weken en 2 dagen ben.
in principe moet je dan toch behoorlijk wat last hebben van kwaaltjes?

ben er helemaal ongerust van geworden. als alles maar goed is?
ik heb naar het ziekenhuis gebeld, maar meot morgen maar weer bellen zeggen ze daar. daar heb ik nu dus ook niks aan.

hadden jullie dit ook? of moet ik me echt zorgen maken?

hoi carina,
volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, ik heb wel vaker gehoord dat vanaf een week of 8 kwaaltjes kunnen verdwijnen. bij mij was toen de misselijkheid ook over. ik denk dat je lichaam dan gewoon gewend begint te raken aan de hormonen en je daarom wat minder last kunt hebben. het zal vast allemaal goed gaan, maak je niet teveel zorgen!
succes ermee! sabine

dank je Sabine!
ik hoop het zo! 4keer kan ik echt niet hebben hoor.

net tijdenshet eten een lichtpuntje.. kreeg mijn eten absoluut niet weg.
hopen dat dat weer een goed teken is.

maar morgen bel ik zeker nog naar het ziekenhuis hoor!

hoi, ja ik ken dat ook wel hoor, je bent zo gespitst op alle kleine dingetjes die je in je lichaam voelt. de ene dag voel je je borsten, de andere dag helemaaaal niet! de ene keer ben je misselijk en dan weer helemaal niet. heel verontrustend maar niet nodig. goed teken idd dat je je eten niet goed weg kreeg. ik denk dat je gewoon echt in de periode komt dat je kwaaltjes wat gaan afnemen. bel idd maar lekker naar het ziekenhuis, misschien kun je wel een echo krijgen? dan weet je het in ieder geval zeker. het is ook zo vervelend he, dat je niet even in je buik kunt kijken hoe het allmeaal gaat. vertrouw ook maar op je gevoel, ik heb ergens gelezen van je dat het dit keer heel goed voelt allemaal, probeer daar ook op te vertrouwen want de gevoel zegt echt wel wat hoor! ook dit zeg ik weer uit ervaring.
nou, sterkte ermee!! laat je even weten als je het ziekenhuis hebt gebeld?

om half 12 krijg ik de echo...
de gyn is er zelf niet, maar de echoscopiste had nog een plekje.

nu maar hopen dat die niet zo uitloopt als de gyn.. dan weet ik over 2,5 uur of alles nog goed is.
groetjes

Hey Carina,

Het zit vast allemaal goed. Ik herinner me dat ik dat ook had joh. Ik voelde wel dat het goed zat van binnen maar die onzekerheid he. Ik voelde bijna elk uur aan mijn borsten en als die ineens minder gevoelig waren dacht ik ow nee he. Maar ik las dat anderen dat ook hadden en gaf me maar gewoon over aan het wegtikken van de tijd. Dat is helaas het enige wat je kunt doen en vertrouwen proberen te hebben. Als het vanbinnen mis is dan weet je het (meestal al wel).

Heel veel succes bij de echo dalijk, ik duim voor je! Laat je het even weten?

@ Sab, wij gaan een week op de camping in een caravan, gewoon in zeeland, lekker dichtbij mijn familie. Er is een zwembad en het strand is honder meter lopen ofzo haha. Een kinderboerderij en filmzaaltje en recreatiezaaltje  (bij slecht weer) en landal greenparcs om de hoek met een binnenzwembad. Ik denk dat we ons wel gaan vermaken zo.

Jij lekker zeilen, wel spannend met een dikke buik, doe je voorzichtig? ach ik hoef je niets te vertellen he, haha voel me net een moederkloek.

En om op je vraag antwoord te geven, natuurlijk heb ik dat ook wel gehad dat ik me besefte dat mn vrijheid gewoon voorbij zou zijn of enorm beperkt. Dat heeft verder niets te maken met het feit dat je uitkijkt naar je kleintje. Het kan idd soms even benauwend zijn. Het is toch een comitment voor de rest van je leven ook he. Kids die groeien wel op maar je blijft hun ouders. Als ik naar mijn ouders kijk hahah......die raken nooit meer van mijn gezeur af.....arme luitjes hahaha...Maar zo is het wel eigenlijk. Kids heb je voor het leven en vanaf de dag dat ze geboren worden veranderd je hele wereld en alle verantwoordelijkheden en verplichtingen en vrijheidsbeperkingen die krijg je er gratis bij hihi. Maar heej, daar denk je niet elke dag aan hoor. Je geniet ook volop van je kind want de liefde die daarbij vrijkomt die zal  nergens anders vinden dan bij een kind!

Leuk dat je buik zo lekker groeit. Ik ben nu 18 weken en een paar dagen en je ziet het nu ook wel hoor. Het is nu niet meer alleen vet haha, tis echt ook al baby gelukkig. Nou meid, ik ga boodschappen doen, mijn dochter wordt morgen 8 jaar. Ik kan heerlijk met de auto alle zware dingen gaan halen. Jippieeeee.

tot laters, ik kom wel ff checken hoe het met Carina is gegaan natuurlijk.

Terug
Bovenaan