Forum hoppers

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

joepieeeeee

Ik wist het wel hoor meid, en donderdag mag je weer? Wat een zaligheid hahaha. De weken kruipen voorbij voor je natuurlijk maar eens komt die 3 maandengrens toch echt in zicht hoor, ook voor jou, MET gezond kindje in je buikie.

Geniet van je momentje he.

Groetjesssss

Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens. Alles goed hier, voel me dik en tsja dat ben ik ook! Blij dat ik nu een goede reden heb zeg! Vrijdag gaan we weer naar de gyn, ben benieuwd zoals altijd. Gelukkig voel ik het vaak bewegen daarbinnen.
Carina: fijn dat de echo ok was, snap je zorgen. Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes gehad en dat baarde me ook een beetje zorgen. Heb er maar zoveel mogelijk van genoten want al die kwaal-verhalen zijn ook niet fijn!  Hoop dat je tussendoor kan genieten, het gaat helemaal goed komen hoor!
Hee Sabine, ik heb het ook wel eens dat ik denk, oh zo makkelijk zal het straks niet meer gaan. Haha dat is dan de keerzijde he :), wat me het engst lijkt is zorgen om de kleine.... maar ja dat weegt nu alvast niet op tegen de zin die ik heb in ons gezinnetje! We kijken er erg naar uit. Dit weekend gaan we nog even met zijn tweetjes naar Parijs, nooit eerder gedaan, maar ja nu kan het nog he!
Petra gefeliciteerd met je dochtertje! Ik vind het zo fijn dat je er zo'n beetje uit bent met je vriend, hartstikke fijn joh. Dat met samenwonen komt vast ook wel goed hoor!
Iedereen die nog niet op vakantie is: fijne vakantie!
Ik ga nu dan een weekendje en eind augustus twee weken naar Zuid-Frankrijk, hmmm

Liefs
D

Hey Dattig,

Leuk dat je er even bent. Ja het dikker worden dat hoort er nu eenmaal bij he. Je zult zien dat we over een paar maanden allemaal klagen hoor. Tis genoeg, ik ben het zat, laat maar komen etc etc haha.

Heerlijk dat je in augustus nog met vakantie gaat. Dan zijn wij allemaal al weer terug en mag jij nog gaan genieten hihi. Lekker hoor. Hoe zit het nu eigenlijk met je werk?

Met mijn vriend en mij gaat het nu echt gewoon goed. Ik snap niet eens meer wat er is gebeurt toen haha...raaaaar. Nah ja...ik geniet er van en het is wel een stuk onbezorgder genieten hoor.

Tja dat het kleintje dalijk een hoop zorgen meebrengt is zeker. Vanaf het moment dat het geboren is ben jij verantwoordelijk. Dat is soms gewoon een hele enge gedachte. Ik herinner me dat toen mijn dochter 8 jaar geleden werd geboren dat ik het heel raar vond dat ik haar overal mee naartoe moest nemen. Ik was in het ziekenhuis bevallen en me aan het klaarmaken voor vertrek. Mijn dochter zat keurig in de maxicosi en ik had zoiets van.. oh ja ze gaat mee naar huis. Hoort ze echt bij mij? Dat was echt iets raars. Je bent niet gewend daar rekening mee te houden. Maar don't worry, dat slaat in als een bom! haha....je zult het wel merken. Dat kleintje is dan echt deel van je voor de rest van je leven.

Meiden ik ga nog even verder met mn vakantiespullen uit te zoeken. Leuk hoor vakantie maar wat een gedoe hahaha. Wassen, strijken, uitzoeken, regelen. Passen en meten in de auto straks pfff. haha...bon voyage....

Ha Petra,

Ja fijn he zo'n vakantie... als je maar eenmaal weg bent...
Mijn werk, lief dat je het vraagt. Loopt voor geen meter, heb haast niets te doen en mijn salaris komt steeds (na veel 'zeuren') te laat. Wacht met angst en beven oktober af, dan loopt mijn contract af en ik denk dat het niet verlengd gaat worden... brr hoogzwanger en werkeloos. Maar goed ik probeer me nu ontzettend onmisbaar te maken en kijk wel rond naar een nieuwe baan. Solliciteren heeft nu bijna geen zin denk ik zo. Dan toch maar snel voor mezelf gaan beginnen!
Hee geniet ervan he die vakantie, ik hoorde dat het weer weer beter gaat worden dit weekend dus dat is prettig!
Liefs
D

Hey meiden,

Nog even een laatste berichtje van mij voor ik ga! Ik mag nu fijn de auto gaan volproppen zometeen en kijken of het past..zo niet dan heb ik een probleem haha...

@ Dattig, wat balen van je werk. Dan idd maar voor jezelf beginnen. Wat doe je eigenlijk? En zou je anders niet gewoon het eerste jaar met je kind zonder werk kunnen doorkkomen? Is niet echt heel erg of....is het financieel niet haalbaar met 1 inkomen? Dan kan ik me voorstellen dat je in de rats zit. Ik hoop dat je of iets anders vind of voor jezelf kunt beginnen.

@ S, Hoe gaat ie vandaag? Heb je een paar dagen niet gezien hier. Hopelijk alles nog oke met jou en de kleine.

Ik voel mn kindje steeds meer en meer en ik vond het geweldig dat afgelopen zondag mijn vriend het ook heeft kunnen voelen, na vele pogingen en steeds net te laat zijn haha. Of dan was het kindje heel druk en zodra hij zijn hand maar in de buurt bracht stopte die met bewegen alsof ie het wist hihi.

Nou meiden ik ga gauw verder, heb nog een hoop te doen. We vertrekken pas na de lunch maar de ochtend is zo voorbij en ik wil dan toch heel graag de auto al klaar hebben. Groetjessss en tot over een weekie.

Peet

Hoi Petra,

Een hele fijne vakantie, hopelijk heb je alles in de auto kunnen proppen hahaha...
Wat leuk dat je vriend het babytje nu ook gevoeld heeft!

Ga weer snel verder, ben even aan het poetsen, en als ik nu te lang stop dan heb ik geen zin meer..hihihi

Veel liefs Wanda

oooh nou ben ik te laat om je nog een fijne vakantie te wensen petra!! maar stel dat je 't nog leest: HELE FIJNE VAKANTIE!!! geniet ervan met elkaar!!
ik was zo druk met onze verhuizing dat ik helemaal niet meer op het forum ben geweest... alles gaat heel goed gelukkig!!
andere meiden, jullie spreek ik nog wel komende week!
groetjes sabine

Terug
Bovenaan