Forum hoppers

Hey meiden, ik ben er weer.

Een week weg vliegt echt voorbij zeg. We hebben het leuk gehad op een paar dagen heel slecht weer na. Afgelopen woensdag was ik jarig (dus ben nu 39 pfff) en dat was een stralende dag. De kids hebben veel kunnen zwemmen gelukkig en we hebben er van genoten. Ik had er zo nog een week aan willen plakken...zucht..

Maar goed hier gaat alles goed, ik vond zwemmen met de beeb raar maar wel een lekker gevoel ook weer. Ik durfde alleen niet in het water te springen omdat ik bang was verkeerd te springen en dan een klap op mn buik te krijgen. Dus ik als een ouwe muts van het trapje af haha...nah ja...tis toch gelukt.

Gaat alles hier goed met iedereen?

Hey Petra,

Fijn dat je weer terug bent, zonder jou is het toch wel heel stil hierzo....hahhaha.
Leuk dat je vakantie goed is geweest, alleen jammer van dat weer ja.
Maar dat is Nederland he! Kunt er niet van op aan.

Hier alles ok, voel nu sinds vorige week de baby zo af en toe, maar toch sloegen van de week bij mij toch weer die angstige twijfels toe.

Mijn man naar het ziekenhuis gebeld en gelukkig mocht ik gelijk komen voor een echo.
Alles is gelukkig tip top in orde en ook mijn baarmoedermond is nog goed gesloten.
Dus voor niks de zorgen gehad...

Vanavond nog even gezellig over de tilburgse kermis, mijn dochter kan er geen genoeg van krijgen!

Fijn weekend allemaal

Veel liefs Wanda

Hoi hoi.

Hier ook weer in den landen. Sinds donderdagavond al, heb ondetussen al weer aardig wat bijgelezen hihi. We zijn iets eerder terug gekomen, want deze moeke trok het met pokkel niet langer meer op het luchtbed EN je doet/loopt toch automatisch wat meer dan je vantevoren van plan was (ik tenminste wel). Heb dus behoorlijk last gehad van mijn bekken en heb dus afentoe op een bankje gezeten toekijkend naar mijn mannen.

Maar het was een heerlijke vakantie, in mijn ogen een perfecte temperatuur van rond de 20/21 graden afentoe iets warmer en slechts 1 ochtend regen. En dat voor een Scandinavische zomer .

Buikje is weer iets gegroeid al is hij in mijn ogen errug bescheiden, zeker als ik het vergelijk met de vorige 2 keer. En dat met een kind dat groooooot wordt ingeschat . Junior wordt wel met de dag sterker als ik nu mijn hand op mijn buik leg wordt er zo hard geschopt dat je mijn buik en hand omhoog ziet gaan. Papa heeft inmiddels ook wat meer contact met de jongste telg.

Oh ja 9 augustus mogen we Junior weer aanschouwen. We gaan toch voor de pretecho en ben zooooo benieuwd. We laten het in 3D doen en ook heb ik al wel eens foto's van een ander gezien in 3D.... je eigen kindje is toch heel anders.

Nou zal nog even rustig verder lezen hier en daar...

groetjes,
Marije

hee meiden leuk dat jullie weer terug zijn!! en super dat jullie het leuk hebben gehad!
petra nog gefelciiteerd met je verjaardag!!
ik hou het even kort, ben sinds gisteravond bezig met het opknappen van onze nieuwe oude babymeubels! ze zijn zooooo gaaf joh! maar wel een hele klus en ik lig nu dus ook even voor pampus op de bank.
welkom thuis en tot later!
groetjes sabine

hiep hoi we zijn weer compleet? Of zijn er nog anderen weg misschien. Het zou kunnen.

@ Wanda, dus het is stil zonder mij? haha...grappig dat je dat zegt. Ja ik heb het wel naar mijn zin hier op het forum zo met jullie, het vaste clubje en dan klets ik best wel graag  Fijn dat je de baby nu regelmatiger voelt he, dat is toch een geruststelling. Althans voor mij wel. Elke dag dat ik leven voel is dat toch een bevestiging van dat het goed gaat he. Wel fijn dat je gelijk naar het ziekenhuis kon en je nu weer kan genieten. Ik ben vorige jaar op de Tilburgse kermis geweest op de roze maandag. Het was leuk maar het regende de hele dag zeg. We gingen zeiknat naar huis. Ik was toen jarig en had mijn kids meegenomen met de trein naar de kermis. Een dagje uit viel in het water maar we hebben wel erg gelachen. Wat is het groot daar he pffff.

@ Marije, jammer dat je de vakantie moest afbreken maar wat je hebt gehad nemen ze je niet meer af he. Het lijkt me ook 3 x niks op een luchtbed met een dikke buik en bekkenproblemen. Dat is dubbel op vervelend en ongemakkelijk. Maar wel leuk dat je alweer terug bent voor ons haha.

@S, je bent nogal een knutselaar geloof ik he haha.  Lekker bezig met je nieuwe/oude meubeltjes. Hoe komt het eruit te zien? Ben niet nieuwsgierig ofzo. Succes hoor en erg knap allemaal.

Hoihoi, ook ik maar weer eens achter de pc.
Welkom terug dames! Jammer dat je eerder naar huis 'moest' Marije, maar je klinkt niet heel teleurgesteld dus het zal wel meevallen. Ben direct ook nieuwsgierig naar mijn vakantie, ik ga de laatste twee weken van augustus naar Zuid-Frankrijk en ik ben net zo ver... Misschien wel van terrasje naar terrasje... (pff niet te betalen daarro).   Ga met mijn zus en haar kinders, vriendlief blijft thuis , vrije dagen sparen voor ons kleintje .

Hee Petra nog van harte joh, dat het maar een heel mooi jaar mag worden he! Rot dat je dagje in het water is gevallen.
Om nog terug te komen op mijn werk gedoe. Ik ben orthopedagoog en verdien meer dan mijn vriend (en ik werk minder, oneerlijk eigenlijk), met alleen zijn salaris redden we het niet, althans niet met het leven dat we nu hebben dan he . We leven er niet op los maar slecht hebben we het zeker niet.
Ik hoop maar dat mijn contract nog even doorgaat, kan ik op mijn gemakje kijken hoe ik verder kan als ik voor mezelf begin. Ik hoop echt dat het zo zal gaan, zucht.
Ondertussen begint die tuimelaar in mij al een soort te wennen, joh wat een beweging iedere dag. Inderdaad iedere keer toch stiekem weer een geruststelling! I
n het ziekenhuis zijn ze druk aan de discussie over wel of geen keizersnede voor mij. De gyn is het niet echt met mijn internist eens. Hij zoekt het maar uit, ik ga voor de internist en dus de keizersnede, de risico's voor mij zijn te groot hoor. In het minst erge geval eindig ik na een natuurlijke bevalling met een stoma.... ja daaaaaaaag!
Pff ik ga verder met verslagen typen voor mijn werk, veel te benauwd nu zeg.
Sterkte met de hitte en hoop geniet-se van alles!
Liefs
D

Oeh zou zeker fijn als je dan nog even onder contract kan blijven en dan na je bevalling ergens anders aan de slag.... hopelijk lukt dat! En idd met die weer aan het werk, pfffff vind thuis zijn al een opgave haha, errug!

Vind het trouwens niet heel erg hoor dat we eerder terug zijn gegaan. De planning is bij ons nooit zo heel strak, er zit een eindtijd aan de vakantie, want manlief moet wel weer aan het werk natuurlijk...   net als met campings.... normaliter zien we wel waar we stranden en zijn we het zat dan pakken we de boel op en zoeken wat anders. Was deze keer wel blij dat de camping gewoon goed beviel, want verkassen had ik deze keer niet gedaan denk ik.

Ga je trouwens kamperen of in een appartement? Denk dat een gewoon bed toch echt wel een verschil maakt namelijk. En lekker in het zonnetje genieten.

Ben helemaal blij!!!!!
De zolderkamer voor onze jongste gaat door een beun afgewerkt worden en dat op korte termijn, dus hij kan dan al vlot over, jippie! Ik zou eerst het beschot en de balken gewoon verven, maar vond het toch mooier als het gewoon een 'glad' plafond zou worden, dus alles aftimmeren met gipsplaten. Niet bijzonder moeilijk, maar ik zie het mezelf nu niet meer doen en manlief heeft 2 linker dan wel rechterhanden en die KAN het gewoon het niet al zou hij het WILLEN.

En gipsplaten afwerken is lekker makkelijk.... hij plamuurt de boel, dus kan ik daarna gewoon muurverven, das in 1 of 2 dagen wel klaar, jippie!!! Er komt toch nog schot in en kan de babykamer dus ook nog wel een beetje gepimpt worden.

Ben trouwens blij dat hij dat voorwerk in de hitte gaat doen . En dan maar hopen op een week slecht weer ga ik dan wel verven....

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Morgen reageer ik weer ff uitgebreid op jullie berichten, ik ga nu naar mn bed, stort bijna in haha. Vroeg he? tja afgelopen nacht was een kort nachtje dus ik kan nu echt niet meer.

Ik wil nog even kwijt dat ik morgen de 20 weken echo heb om 13.50u. Ben erg benieuwd.

Groetjes maar weer.

Terug
Bovenaan