Forum hoppers

hoihoi!
hier nog even een snel berichtje voordat we met vakantie gaan! zometeen eerst nog even naar de vk, het lijkt wel of afgelopen 4 weken voorbij gevlogen zijn! heel goed, zo heb ik m'n ongeduldigheid tenminste iets meer in bedwang.
marije heb je nou je echo gehad? of komt dat nog? weet je of het een jongen of een meisje is en ga je ons dat vertellen? ben erg benieuwd!!! jij waarschijnlijk ook haha!
petra veel succes met je 20 weken echo vandaag! heerlijk om die kleine weer te kunnen zien.
dattig, als de kans zich voordoet zou ik zeker voor jezelf beginnen, ik spreek uit ervaring en het is echt heerlijk. succes ermee he.
hier gaat het goed, ik heb het idee dat m'n buik echt enorm aan het groeien is. krijg er ook veel opmerkingen en complimentjes (jippie!!) over en dat is wel erg leuk! heb wel sinds een paar dagen last van maagzuur als ik teveel heb gegeten, dus dat mnoet ik maar een beetje indammen. en onze meubeltjes zijn zo mooi geworden, ben er helemaal verliefd op. nu nog de binnenkant oplappen en dan kunnen we gaan inrichten. maar nu eerst op vakantie.
fijne week!
sabine

Peeeetraaaa hoe was de echo?!?!?!
Ben niet nieuwsgierig hoor

En nee wij weten nog niet wat het is.... Junior werkte beide keren niet mee bij de screeningsecho he.... en dan mochten we nog wel 2x komen ook haha.
9 augustus gaan we voor een pretecho en de kids gaan dan mee. De oudste heeft het er nu al over dat hij de baby gaat kijken op de tv en wil weten wat hij dan allemaal te zien krijgt....
Dus ik: nou  het neusje van de baby  kan je zien en oortjes... misschien steekt die zijn tong wel naar je uit (gaat hij direct voordoen wat hij dan terug gaat doen hihi) en we kunnen misschien ook wel zien of de baby een broertje of een zusje is.... 'mama *zucht* het is een zusje!'

En de kennis.... zal ik hier helaas niet delen . Sorry meiden dat blijft bij ons, jullie hoeven dan nog maar een weekje of 14 te wachten, das te overzien toch?! (en voor hetzelfde geld werkt Junior wederom niet mee en weten we het zelf niet eens!)

groetjes,
Marije

Fijne vakantie Sabine!!

Jammer dat junior niet wilde  meewerken qua geslacht  , maar ja maakt voor ons toch geen verschil he .....hahaha
Was alles voor de rest wel in orde?

@petra: waar blijf je nou???
Nieuwschierigheid slaat erg toehahahaha

Alles goed met iedereen verder?

Groetjes Wanda

Hoi allemaal,

De echo was goed  er is niets raars gevonden. Alles erop en eraan en de baby was flink aan het trappen en zwaaien. Mn familie was meegekomen, kids en ouders haha...Ik had het expres aan mijn moeder gevraagd omdat ze nog nooit een echo had gezien. En mochten we slecht nieuws krijgen dan wilde ik graag mijn familie om me heen hebben. Maar het was echt superleuk. We hebben helaas geen cd-rom of dvd ofzo. Dat doen ze niet bij ons in het ziekenhuis. Ik heb wel een hele rits foto's en dat is ook wel heel leuk. Ik ben erg opgelucht en mijn vriend ook dat het tot zover in orde blijkt. Over 13 weken mag ik terug voor nogmaals een echo. Das wel heel erg leuk he. Om te kijken of het kindje niet buiten proporties gaat groeien ivm suiker in de familie. Nah ik denk dat het wel los zal lopen met die groei maar een extra echo vind ik helemaaaal niet erg haha.

@ S, een hele prettige vakantie hoor. Geniet er van he meid.

Hallooo,
Oh fijn zeg wat heerlijk he zo'n uitgebreide echo en dan alles goed... heerlijk.
Iedere keer als ik bij de gyn ben en we geen echo krijgen ben ik gewoon teleurgesteld, wat is het toch fijn om die kleine te zien!
Heerlijk dat het met ons hoppers over het algemeen zo goed gaat zeg. Mag ook wel he?!
Heel soms twijfelen we over het laten maken van een pretecho of niet. Heb je een groot risico op het zien van het geslacht? We willen het absoluut niet weten namelijk! Zo'n 3 d ding trekt wel. Mijn vriend is de echo's van de twintig weken echo kwijt geraakt , had ze mee naar zijn werk om ze in te scannen (dus ik heb gelukkig wel wat op de pc) en nu zijn ze foetsie... grrrrrrr. Daarom wil ik denk ik weer zo graag een echo... gewoon ook voor de heb.

Denk dat er niets is om me zorgen over te maken, voel elke dag van alles in mijn buik en de bewegingen worden ook steeds zichtbaarder.
Heb zo'n zin in de kinderkamer, vriendlief moet enorm nog aan het klussen. Ben gister met mijn ouders op stap geweest, mijn moeder gaat een hemeltje maken voor bij het ledikantje.. rood-wit, hele kleine ruitjes. De kamer heeft twee rode en twee (net niet) witte muren, wordt denk ik wel leuk!
En ondertussen zweet ik (voornamelijk  onder mijn sindskort enorme voorgevel) behoorlijk, wat een weer zeg! Klaag klaag, zucht steun
Oh en om nog een duit in het zakje te doen, we zitten in een (deel van een) huis in Cannes, gewoon met eigen zwembad, tss decadentie ten top maar ooooh zo lekker! Over drie weekjes gaan we. Ben benieuwd!
Dagdag D

Hey D,

Heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht he. Super hoor.

Wat erg dat je vriend die foto's kwijt is...grrrrrommm. Hoe is het mogelijk he. Nah ja...zal die zelf ook wel erg vinden neem ik aan. Volgens mij heb je bij een pretecho net zoveel kans om iets te zien of niet. Als je misschien vantevoren zegt dat je het niet wilt weten dan laten ze die beelden wel weg toch? Ik heb geen idee hoe het werkt eigenlijk moet ik eerlijk zijn.

De gyn vroeg aan ons of we het wilden weten wat het geslacht is en mijn vriend zei ja en ik zei nee hahaha..dus had mijn vriend pech. Ja daaaaag....als hij het wel zou weten dan ga ik toch zitten vissen. En als hij het me dan niet zou vertellen zou ik nog kwaad worden ook dat weet ik nu al. Zoiets moet je echt niet tussen je hebben staan (hoe leuk ook haha) maar ik zou dat dus helemaal niet kunnen hebben en dat dacht de gyn ook al dus mijn vriend had pech. Moet ie maar lekker een paar maanden wachten.

Hey meid wel spannend dat je voor jezelf wilt gaan beginnen eigenlijk he. Lijkt me ook wel leuk om dat te doen alleen heb ik niks om voor mezelf mee te beginnen. Einde verhaal hahaha.

Wat voor een kinderkamer gaat het worden bij jullie eigenlijk? Heb je al meubeltjes op het oog?

Groetjes Petra

Hoi
Ja haha is ook lastig kwaad zijn, ik ben woest (of eigenlijk meer verdrietig?), maar meneer mist de echo's zelf natuurlijk ook!

De kinderkamer ik ga hem helemaal (op zijn vrouws) proberen te beschrijven komt ie: een hele wand rood, een wand rood met de deur (crème), een wand crème met twee ramen en één wand crème met een groot raam. Veel licht dus in de kamer. Vraag me ook af of dat lastig is straks... we hebben alleen maar crème vouwgordijnen, komt dus veel licht naarbinnen. Iemand raad?
Op het plafond hangt een wandlamp (haha dat was moeilijk ophangen) van dotlight, heeeel gaaf die maakt een mooi rood motief op het plafond. Laminaat op de vloer. Commode die nog crème gaat worden met rode knoppen, met uiteraard een knalrood aankleedkussen erop . Ledikantje, vrij simpel: white wash hout. Mijn moeder maakt daar nu een hemeltje voor: heel klein geblokt rood/wit. Met rood dekentje, kon ik niet laten.
Verder hebben we nog een slaapbankje staan nu, maar ik weet niet of die kan blijven. Het kamertje is nu een enorme zooi met allemaal dozen ook uit de gang omdat mijn vriend die nu aan het afmaken is. Dus ik weet nog niet precies hoe alles gaat staan straks.... Ik ben zooooo benieuwd en heb er zo'n zin in om m echt in te richten! (net als de rest van het huis trouwens).
In de dozen zitten nog keukenspullen (heb nog niet genoeg keukenkastjes) en boeken enzo (heb nog helemaal geen kasten daarvoor).... ben het huis nu af aan het kijken.... En vriendlief maar bezig...
Toch lastig lijkt me als de één wel wil weten wat het wordt en de ander niet.... Blij dat we het alletwee niet willen weten. Merk wel dat het nog best lastig is met kleertjes... is toch wel vaak heel bepaald.
Nou ja ik heb iig gemaild naar zo'n echocentrum of ze konden garanderen dat we niet erachter komen wat het is. Maar ja 3d... en dan draait die van ons natuurlijk wel ineens vol met alles in beeld... Ik zie het al helemaal voor me .
Goh vandaag alweer 25 weken, wowie dat is best een eind, vind het zo snel gaan allemaal....
Er beginnen trouwens best veel mensen zomaar wat voor zichzelf hoor, lang leve het internet! Je komt misschien in eens met iets, zul je zien. Bij mij neemt het vastere vormen aan: heb gisteren een naam bedacht. Ineens zag ik het licht! Mijn initialen zijn best handig dan: d.a.t., het is dathelpt geworden, ben er helemaal trots op!
Zo en nu ga ik maar eens wat doen dan he...
tot snel,
x

Terug
Bovenaan