Forum hoppers

Hoi D,

Het gaat vast helemaal goedkomen met voor jezelf beginnen. Wat een keigoeie naam zeg! Lekker pakkend en precies waar het om gaat haha. Goed hoor.

Leuk zeg die beschrijving van de babykamer in wording. Echt wel leuk. Ik zie het helemaal voor me. Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn als we straks allemaal ons kindje kunnen vasthouden. Maar goed, eerst die laatste maanden nog en dan de bevalling pfffffffffffffffffffffffff ...haha.

@ Marije, hoe gaat het met je meid? Alweer een beetje op orde na de terugkeer thuis? Het valt niet mee de zooi weer op te ruimen he. En met je bekken, gaat dat een beetje?

@ Diana en zusterjose, hoe gaat het met jullie? Of zijn jullie met vakantie?

@ Wanda, ging jij nog weg of was je al weer terug haha ben het ff kwijt hoor, zwschaps dementie vrees ik.

Groetjes Peet

he hoi,
nee ik ben nog niet op vakantie. 1 weekje werken .mijn man werkt nog een weekje door,heeft die ook nog wat dagen over na de bevalling.
18 augustus gaan we heerlijk een weekje naar zeeland(oostcapelle) en dan op doorreis naar scheveningen. gaan ook nog naar musical tarzan. lijkt ons echt super.
12 augustus worden babymeubeltjes in elkaar gezet. we zijn nog steed op zoek naar nijntjebehang. kunnen nog niets vinden,misschien ff op internet surfen. heb al vandie foamafbeeldingen gekocht en een dekentje+lakentje met nijntje erop,erg lief.
dus aantal dames hebben vakantie eral op zitten. wel moooi gehad en goed uitgerust?
nog vier maand en dan is het zover........ben zo benieuwd wat voor moois in mijn buik zit. kan niet wachten,hihihi.
nou meiden,nog goed weekend en tot gauw.
groetjes jose.

hoi hoi,

@dattig, dat klinkt heerlijk zo'n vakantie... dan maar decadent . Veel plezier alvast.
@Petra, wat fijn dat de echo helemaal goed was! Helemaal blij en happy nu dus.

Hier gaat het zijn gangetje allemaal. De vakantie zooi is aan kant.... het ligt zowaar in het nieuw getimmerde opberghok op zolder. Ja er zit echt schot in nu, ben zo blij, De ruimte was uiteindelijk nog groter dan het eerst leek, dus zoveel hoeft er nu ook niet meer achter de schotten op de zolderkamer.
Morgen komt de beun de kamer van de jongste afwerken. Nou ja de toekomstige kamer. Is goed voor de zenuwen van een zwangere vrouw haha. Las ergens dat je rond nu vast wel bezig was met het babykamertje etc. Dream on, was het maar waar .

Mijn bekken gaat goed als rustig aan doe. Gister zijn we naar de dierentuin geweest en dan is helaas na een halfuurtje de pijn alweer terug... dat zijn dus dingen die niet onder rustig aan vallen helaas . Maar thuis gaat het prima, ga gewoon geregeld even tussendoor lekker met de voetjes omhoog zitten dan wel liggen, kinderen erbij boekje voorlezen ofzo en die momenten heb ik toch nodig en dan gaat het prima. Wasmanden slepen laat ik over aan een ander, ik was, hang en vouw het van kamer naar kamer brengen blijft staan voor manlief. Fietsen van en naar de winkel enzo gaat gelukkig wel goed, je hoort ook weleens dat zelfs kleine stukjes fietsen soms al teveel is maar dat is hier gelukkig niet het geval! Wel prettig, dan kan ik straks de kids gewoon met de fiets naar school brengen en halen.

Ach ja het lijkt weer allemaal wat last minute te worden, nu maar hopen dat ook deze spruit tot 40 week blijft zitten.

Zijn jullie er al uit met dingen als geboortekaartjes etc? Heb nu wel een idee, maar qua uitwerken is er nog niks gebeurt hoor.... Nog 1 week vakantie, dan gaat de oudste naar school en de jongste 2 dagdelen naar de psz dus dan heb ik daar wel lekker de tijd voor denk ik.... hoop ik.... verwacht ik.... ach loopt wel los.

Hoe gaat het verder met iedereen?

groetjes,
Marije

hoi meiden!

even een kleine berichtje van mij. dit voor degenen die neit meer op het miskraam forum lezen...
ik heb afgelopen donderdag weer een echo gehad en alles was goed!
volgens de verloskundige kon eigenlijk niet meer gebeuren wat de afgelopen 3 keer gebeurt is.
kijk, garanties geven kan ze natuurlijk niet, maar volgens haar was ons eerste gevaar geweken. ze heeft extra lang naar het hartje gekeken en dat klopt erg regelmatig. en ook het kindje was al lekker aan het bewegen. dus allemaal goede tekens.

wij gaan er nu lekker nog een weekje tussenuit. naar italie (het gardameer)
we zijn gerustgesteld, minder onzeker over deze zwangerschap.
dus we durven het wel aan!

ik hoop na de vakantie wat vaker ook hier mee te schrijven. ook al ben ik dan lang niet zo ver als jullie zijn.
liefs Carina

Hallo,
Oh Carina wat ontzettend fijn! Heerlijk genieten dus samen in Italië. En tot later dan he!

Man ik zit helemaal met de bibbers door dat stukje van Ingrid. Was gebeuren er toch rottige dingen en wat wordt je dan met de neus op de feiten gedrukt zeg... Pff. Maakt me weer extra blij als ik die kleine voel, toch is dan die angst er weer he... blijven zitten kleintjes van ons!

Geboortekaartjes... nou we hebben wel gekeken een poosje geleden en vonden eigenlijk wel een hele gave. Die gaat het vast wel worden, maar echte stappen hebben we nog niet ondernomen, ik vind dat toch eng ofzo... Daar straks toch maar eens echt voor gaan zitten.

Goh deze week al 26 weken, weer een mijlpaaltje erbij! Ik had aan mijn vriend gevraagd om voor die tijd de erkenning te regelen. Heeft hij dus niet gedaan. Pff wat een gedoe. Zegt hij gisteren ineens... misschien moeten we dan toch maar trouwen. Wow wat romantisch ... heb wat gelachen en wacht het verder wel af hoor. Hij weet wat ik wil (ben hem al aardig tegemoet aan het komen qua feest-wensen: klein-kleiner-kleinst) dus het is aan hem denk ik zo. Ook dat zal het denk ik wel niet worden. Het is blijkbaar niet zo'n regelaar. Hij vindt het allemaal wel best. Toch een beetje maf vind ik. Ik ben in ieder geval zeker de moeder, maar ik kan me zo voorstellen dat je als pappa-to-be toch zoveel mogelijk goed wilt regelen....
Hoe doen de andere, niet getrouwden onder ons dit?

Nou ik ga maar weer verder aan de dag.....

Tot snel,

Liefs, D

Goedemorgen meiden,

Wat gezellig druk is het hier geweest

Fijn dat het met iedereen goed gaat. Ook met jou Carina, wat heerlijk. Ga lekker genieten in Italie en als je terugkomt schrijf je er hier maar op los hoor. Maakt dat nou uit hoever je bent. Je hoort bij het clubje, hopelijk volgt de rest ook nog hier bij de hoppers, ik blijf hoop houden daarop.

@ Dattig, geboortekaartjes....damn..heel in het begin ff naar gekeken voor als we ooit zover zouden komen haha. Nu heb ik er helemaal nog geen aandacht aan besteed. Ik zit met hele andere dingen in mn maag...ik wil eigenlijk waarschijnlijk toch nog gaan verhuizen voor de bevalling. Ben het beu om alleen te wonen. Maar goed, er gaan veel gedachten door mij heen zoals, als ik verhuis moet ik daar alles regelen, geen idee of dat nog kan met kwaamzorg etc. ik moet dus opschieten. Geen idee waar ik dan moet gaan bevallen etc etc etc. Hoe gaan de kids wennen aan alles en nog een nieuwe baby er bij? pff. Vandaar dus, tevens is daar het erkennings verhaal. Ook dat willen wij zsm doen idd. Ik baal er ook van hoor niet getrouwd te zijn eigenlijk heel eerlijk gezegt. We hebben het daar ook nog nooit over gehad, we wonen niet eens samen aaaaahhh. Maar erkennen gaat wel gebeuren en ik wil dan ook zsm het gezag regelen zodat hij evenveel te zeggen heeft als ik over ons kind. Want erkennen is 1 ding, hij ontleent daar alleen het recht aan voor een bezoekregeling en alimentatie die hij moet gaan betalen en verder houdt zijn zeggenschap op. als ik besluit weg te gaan met ons kind kan hij helemaal niets. Ik noem maar wat hoor....

Ik hoop voor je dat je gaat trouwen meid, echt super!

@ Marije, De zooi weer opgeruimd dus haha...duurt altijd even he. Bij mij duurde wel een week voor ik alles weer had weggewassen gestreken en teruggeplaatst waar de dingen horen pff. We waren tussendoor ook nog weg want ik had wat afspraken en dan kom je niet toe aan opruimen dus he. Wij gaan ook nog een dagje dierentuin doen volgende week ergens, of misschien naar Neeltje Jans bij ons hier in Zeeland. Schijnt wel leuk te zijn. Ben benieuwd hoor. Mijn vriend heeft nu pas vakantie dus we kunnen een paar keer wat leuks gaan doen. Ben blij voor je dat je bekkenproblemen niet erger worden, behalve als je veel moet doen zoals lopen natuurlijk. Gelukkig kan je nog fietsen he anders is het zo beperkt allemaal. Ik vind fietsen eigenlijk heerlijk, ik mis het nu ik de kids niet meer naar school hoef te brengen. Misschien dat ik vanmiddag gewoon even een rondje ga fietsen met ze! Je brengt me spontaan op een idee haha.

@ zusterjose, dus je komt nog vlakbij mij op vakantie ook? haha..leuk joh. En daarna naar scheveningen. Ik hoop dat je goed weer hebt want in Nederland weet je het maar nooit. Wij waren een weekje camperen met de caravan en de helft van die week heeft het geregend. Dan baal je wel stevig maar goed, de andere helft maakte veel goed.

Veel plezier met de meubeltjes die komen. Hoe gaat het eruit zien? Ik vind het zo leuk om te horen van iedereen joh. Terwijl ikzelf nog helemaal niet echt meubels heb.
Ik ben er wel mee bezig maar heb geen kamer over (behalve de zolder maar ja, ga waarschijnlijk verhuizen  dus zal een bedje worden in mijn eigen slaapkamer voorlopig, en waarschijnlijk dan een geleend bedje. Ook niet echt tof maar ja...ik weet het anders even niet meer. Mocht ik nog gaan verhuizen hebben we daar hetzelfde probleem, geen kamer over! Over inrichten hoef ik dus niet echt na te denken, jammer genoeg.

Meiden ik ga weer eens wat doen anders komt er niets meer van. tot gauw maar weer he. Groetjessss en geniet allemaal van de zwangerschap!

hoi,

@Carina, wat goed om te horen dat ook de laatste echo weer goed was!!! Ik lees nog wel op het 'zwanger na mk' forum maar reageer er eigenlijk niet meer.... hoop dat je nu heerlijk ligt te relaxen in de Italiaanse zon (eh niet teveel er volop in natuurlijk) en dat je straks heerlijk uitgerust weer thuis komt om jullie bouwval nog verder op te knappen en vooruit te kunnen dromen over jullie kleintje.

@Petra: ook met een hoekje in een kamer kun je veel leuks doen hoor! Heb je ruimte voor een 'scherm'? Dan zou je die aan de kant van het ledikantje lekker kunnen babypimpen en aan de kant van jouw bed gewoon in de kleur van de rest van je kamer. Die schermen kun je voor vrij weinig bij de Xenos kopen, gewoon blankhout. Dus helemaal in eigen stijl te doen. Leuk klerurtje erop aan de babykant, misschien een leuke tekening erop maken of met sjablonen/ muurstickers werken en tadaaaaa een heel mooi plekje op jouw kamer maar toch voor de baby..... als die in de weg staat vouw je het scherm zo op.
Zou het zelf denk ik niet kunnen laten om toch een beetje te tutten en frutten hoor haha.

@Dattig, leuk dat rood! Hadden wij bij de oudste ook . Ook rood wit geblokte gordijntjes en een rood dekentje. Dat rode dekentje hebben we bij de jongste ook gebruikt maar gaat nu richting kinderwagen met een nog zelf te maken hoesje erom. Vind rood niet zo leuk bij een groene muur (stel je voor dat het kindje dan toch nog weer de genen van mijn opa krijgt en oranje haar zal hebben.... zo sneu een stoplicht op een slaapkamer ).

@zusterjose, ook nog lekker de vakantie tegoed, heerlijk hoor! Zou zo weer weg willen haha (maar dan graag zonder luchtbed). Geniet ervan.

Gaat het verder goed met iedereen?

Ben zelf nog steeds in mijn nopjes met zo snel als de zolder nu vordert! Oké de beun moet wel betaalt worden natuurlijk.... maar dat heb ik er nu wel voor over. Als ik hulp van vrienden en familie in zou moeten schakelen ben ik volgend jaar nog niet klaar. Hoe aardig iedereen ook is en hoe graag ze ook willen helpen..... ze kunnen dan op zijn vroegst over een maand of 2 pas echt helpen.... en dan zit je een maand voor de bevalling! Wil ik mezelf maar ook de jongste niet aan doen. Die is nu helemaal trots dat hij een grote jongentjeskamer krijgt en daar wil ik hem ook op tijd in hebben dat hij niet de baby ineens als een grote plaaggeest gaat zien die hem van zijn kamer heeft gestuurd.

Nee ben er nu heilig van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen hier.

groetjes,
Marije

Hey Marije wat een goed idee van jou om dat zo te gaan doen in mn slaapkamer. Dan heb je toch een ietwat gescheiden kamertje. Ik ga eens kijken wat er zoal te verkrijgen is. Waarom ben ik zelf niet zo creatief haha. IK had al wel gedacht mn slaapkamer anders te gaan indelen hoor want zoals het nu staat is het niet echt handig.

Thx voor de tip, en jij succes met de beun haha...komt vast helemaal goed.  Heerlijk he dat het zo vlotjes gaat nu.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan