Goedemorgen meiden,
Wat gezellig druk is het hier geweest
Fijn dat het met iedereen goed gaat. Ook met jou Carina, wat heerlijk. Ga lekker genieten in Italie en als je terugkomt schrijf je er hier maar op los hoor. Maakt dat nou uit hoever je bent. Je hoort bij het clubje, hopelijk volgt de rest ook nog hier bij de hoppers, ik blijf hoop houden daarop.
@ Dattig, geboortekaartjes....damn..heel in het begin ff naar gekeken voor als we ooit zover zouden komen haha. Nu heb ik er helemaal nog geen aandacht aan besteed. Ik zit met hele andere dingen in mn maag...ik wil eigenlijk waarschijnlijk toch nog gaan verhuizen voor de bevalling. Ben het beu om alleen te wonen. Maar goed, er gaan veel gedachten door mij heen zoals, als ik verhuis moet ik daar alles regelen, geen idee of dat nog kan met kwaamzorg etc. ik moet dus opschieten. Geen idee waar ik dan moet gaan bevallen etc etc etc. Hoe gaan de kids wennen aan alles en nog een nieuwe baby er bij? pff. Vandaar dus, tevens is daar het erkennings verhaal. Ook dat willen wij zsm doen idd. Ik baal er ook van hoor niet getrouwd te zijn eigenlijk heel eerlijk gezegt. We hebben het daar ook nog nooit over gehad, we wonen niet eens samen aaaaahhh. Maar erkennen gaat wel gebeuren en ik wil dan ook zsm het gezag regelen zodat hij evenveel te zeggen heeft als ik over ons kind. Want erkennen is 1 ding, hij ontleent daar alleen het recht aan voor een bezoekregeling en alimentatie die hij moet gaan betalen en verder houdt zijn zeggenschap op. als ik besluit weg te gaan met ons kind kan hij helemaal niets. Ik noem maar wat hoor....
Ik hoop voor je dat je gaat trouwen meid, echt super!
@ Marije, De zooi weer opgeruimd dus haha...duurt altijd even he. Bij mij duurde wel een week voor ik alles weer had weggewassen gestreken en teruggeplaatst waar de dingen horen pff. We waren tussendoor ook nog weg want ik had wat afspraken en dan kom je niet toe aan opruimen dus he. Wij gaan ook nog een dagje dierentuin doen volgende week ergens, of misschien naar Neeltje Jans bij ons hier in Zeeland. Schijnt wel leuk te zijn. Ben benieuwd hoor. Mijn vriend heeft nu pas vakantie dus we kunnen een paar keer wat leuks gaan doen. Ben blij voor je dat je bekkenproblemen niet erger worden, behalve als je veel moet doen zoals lopen natuurlijk. Gelukkig kan je nog fietsen he anders is het zo beperkt allemaal. Ik vind fietsen eigenlijk heerlijk, ik mis het nu ik de kids niet meer naar school hoef te brengen. Misschien dat ik vanmiddag gewoon even een rondje ga fietsen met ze! Je brengt me spontaan op een idee haha.
@ zusterjose, dus je komt nog vlakbij mij op vakantie ook? haha..leuk joh. En daarna naar scheveningen. Ik hoop dat je goed weer hebt want in Nederland weet je het maar nooit. Wij waren een weekje camperen met de caravan en de helft van die week heeft het geregend. Dan baal je wel stevig maar goed, de andere helft maakte veel goed.
Veel plezier met de meubeltjes die komen. Hoe gaat het eruit zien? Ik vind het zo leuk om te horen van iedereen joh. Terwijl ikzelf nog helemaal niet echt meubels heb.
Ik ben er wel mee bezig maar heb geen kamer over (behalve de zolder maar ja, ga waarschijnlijk verhuizen dus zal een bedje worden in mijn eigen slaapkamer voorlopig, en waarschijnlijk dan een geleend bedje. Ook niet echt tof maar ja...ik weet het anders even niet meer. Mocht ik nog gaan verhuizen hebben we daar hetzelfde probleem, geen kamer over! Over inrichten hoef ik dus niet echt na te denken, jammer genoeg.
Meiden ik ga weer eens wat doen anders komt er niets meer van. tot gauw maar weer he. Groetjessss en geniet allemaal van de zwangerschap!