Forum hoppers

Hallo meiden,

Alles goed met jullie vandaag?

Net nog even naar de gyn. geweest en alles was weer dik in orde!
Ook de baarmoedermond was nog goed gesloten, ben wel blij dat ze dat toch ook telkens even controleren.

Nog 2 weekjes en dan lekker 3 weken vakantie.
Gaan niet echt weg, maar gewoon wat dagtripjes doen, en de nieuwe slaapkamer van onze dochter in orde brengen.
Een echte prinsessenkamer krijgt ze hihihi...
Vind ze natuurlijk helemaal geweldig! En dat voor een nog geen 2 jarig dreumesje

Ga ik weer even wat poetsen hier, nu het er weer voor is....

Groetjes Wanda

Hey Wanda,

Dat is goed nieuws! Een lekker gevoel he dat het allemaal goed gaat. Wat leuk een prinsessenkamer hihi. En de babykamer? Wat voor plannen heb je daarmee?

Ik wil van iedereen horen hoe die eruit ziet of komt te zien hahaha....

hoi meiden!!
we zijn weer terug van vakantie! snik snik. Het was zo heerlijk en het is zo jammer dat het dan toch zo snel voorbij vliegt. Echt even wennen weer om thuis te zijn en het normale leventje in te gaan.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik ga zo even bijlezen en dan weer verder schrijven.
Met mij gaat het erg goed, ik dacht dat ik redelijk uitgerust was toen we op vakantie gingen, maar ik heb daar toch zoveel slaap gehad! Soms sliep ik zelfs 2x een half uurtje overdag! Nou dat is echt niets voor mij. Of zal de 'energieke periode' alweer voorbij zijn? Dat is toch meestal pas weer wat later? Ruim 25 weken alweer, hoe langzaam ik het ook vind gaan, het gaat toch ook al best wel weer snel.
M'n buik is best wel gegroeid volgens mij, in ieder geval zit er al echt een mooie zwangere vorm in, zo leuk!
Nou, ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
Groetjes sab

Hey Sab,

Fijn dat je er weer bent wijffie en dat je het leuk hebt gehad. Heerlijk toch dat je aan rusten toegekomen bent. Daar is vakantie toch ook voor tenslotte. Ik heb de ene dag een dag vol energie en de volgende dag dan moet ik smiddags even rusten of slapen. Dat is echt verschillend. Lekker het dat je buik zo mooi groeit. Bij mij ga je het nu ook echt goed zien. 22 weken vandaag en ik vind dat ik best een leuk buikje heb. Ik ben niet echt heel veel meer aangekomen, gelukkig. Het ging in de eerste weken enorm hard en ik was best bang dat dat zo zou blijven. Maar sinds het 2e trimester heb ik echt minder honger dan in die eerste maanden dus dat is weer aardig rechtgetrokken.

Nou ik ga maar stoppen want morgen dan hebben we een druk dagje (diergaarde blijdorp) en ik ga de pc lekker uitdoen en heerlijk bankhangen en vroeg naar bed.

tot gauw he, groetjes Peet

hoihoi!
fijn te lezen dat het goed gaat met jullie!
zijn jullie ook zo geschrokken van het verhaal van ingrid? ik was er helemaal van van slag. bah. ik ben nu bijna 26 weken en ik vind het toch wel een heel fijn idee dat de kansen voor het kindje steeds groter worden mocht ie eerder geboren worden. hee een stomme vraag he, ik heb erg veel last van m'n darmen. niet pijnlijk ofzo, maar ik kan dus gewoon bijna niet naar de wc. nu ben ik als ik op de wc zit soms dus bang dat ik iets verkeerd doe en dat m'n baarmoedermond open gaat ofzo.... dat kan toch zeker niet?!?!?
gaan jullie trouwens op yoga/gym/iets anders? mijn yoga begint over 2 weken, ben zo benieuwd!
morgen hebben wij onze 3D echo!!!
nou ik ga de deur uit,
tot later!!
sabine

Hey S,

Ik begrijp je zorgen over naar de wc kunnen. Gelukkig kan ik meestal vrij makkelijk maar het komt weleens voor dat het moeilijker gaat. En dan gaan zitten persen is niet goed he, aambeien kan je er door krijgen. Ik doe het dus ook echt maar niet. Dan wacht ik wel even tot ik wel kan. Het beste is gewoon te gaan zodra je aandrang krijgt en het nooit ophouden. Ik ben ook weleens bang dat er dan wat knapt (vruchtwater ofzo) dus ik pers echt niet. Of het kan weet ik niet maar die druk die je erop voelt lijkt me niet goed dan hoor. haha..raar praatje. Maar ik snap wat je bedoelt. Genoeg drinken en bruin brood, pruimen of pruimensap en veel vezels he, groeten en ftuit. Dan moet het goedkomen meid. Succes!

Groetjes Peet

hoi meiden!

wat is er weer veel geschreven zeg!
wij zijn gisterenavond teruggekomen uit het mooie warme italie!
eigenlijk was het iets te warm voor me, maar in de schaduw hield ik het toch aardig vol.

weet je wat ik frustrerend vind? dat ik zo vreselijk weinig kon doen op vakantie. mijn vriend heeft met 2 vrienden (die ook op de camping waren) kunnen waterskien, ik niet. ze konden tot half in de nacht opblijven en gezllig kletsen, ik niet.
en toen ik ook nog eens behoorlijk verkouden werd van een airco, in combinatie met een behoorlijk aantal hormonen, kon ik niet anders dan een potje janken.
mijn vriend was in staat naar huis te gaan voor me, maar dat wilde ik echt niet!
gelukkig is het de dagen erna wel beter gegaan.

wat leuk om te lezen dat iedereen al lekker met de kamertjes bezig is. wij hebben al best veel van vorig jaar, ook een ladekastje wat we gaan omtoveren tot commode en een ledikantje wat ik ga oppimpen. maar wij zitten met een luxe probleem. ons kamertje in het vorige huis, was een vreselijk klein hokje. dus daar zijn die meubeltjes op afgestemd. de toekomstige bbykamer, is zo groot dat het een ouderlijke slaapkamer had kunnen zijn. dus ben bang dat alles helemaal in het niet komt te staan. moet nog eens gaan nadenken over leuke kamervulling!

wanneer staat trouwens de eerste hopper op om te bevallen?
is dat ergens in oktober al? of toch in november?
komt dan wel al aardig dichtbij!

ik ga nog even wat vakantiespullen opruimen en dan lekker naar bed!
groetjes

hoi!!!
we hebben de 3D echo gehad en het was zooooo gaaf!!! de kleine wilde niet zo heel erg goed meewerken, lag steeds met z'n handjes voor z'n gezichtje en draaide z'n hoofdje steeds weg, maar we hebben toch wel heel goed 't gezichtje kunnen zien en hij is zoooo lief!!!!!!! m'n moeder was mee en we denken allebei echt dat 't neusje en mondje op m'n vriend denken (we hebben m'n vriend de hele avond zitten bekijken haha hij werd er bijna verlegen van!), en ik kon zelfs aan de houding van de voetjes zien dat die ook op die van hem lijken!!! hij heeft z'n tenen namelijk altijd nogal kenmerkend omhoog, en de baby dus ook!! echt geweldig!
enne dattig.... het is echt praktisch onmogelijk om het geslacht te zien, er zit zo'n wirwar van benen/armen/navelstreng/baarmoederwand etc voor, en ze moet er ook speciaal naartoe gaan om 't te kijken, want de baby is nu echt al behoorlijk groot! alleen.... ze ging de kleine ook nog opmeten in 2D en omdat ik na de 20 weken echo zoveel naar het geslacht heb zitten zoeken heb ik het nu dan toch voorbij zien komen.... denk ik.... eigenlijk weten we het wel zeker...!! haha!!!! ik ga er nog steeds geen rekening mee houden, want wie weet zien we het toch verkeerd, maarrrrr volgens mij weten we wat we krijgen!!!!!
het half uur van de echo is echt voorbij gevlogen, ik had nog wel uren door kunnen kijken! wat een schatje!!! ik ben helemaal verkocht!
doei!! liefs sabine

Terug
Bovenaan