Forum hoppers

hihi ja heb je een vermoeden? ik bij jou ook! tja.... ik hoef er op zich geen geheim van te maken (ik bedoel ik "ken" jullie helemaal niet) maar vind het wel leuk om het nog heeeeel eventjes als raadseltje voor onszelf te houden. al zou ik het liefst een fotootje hier plaatsen en jullie mening horen haha! aan anderen gaan we trouwens lekker niets zeggen over ons vermoeden. het is en blijft natuurlijk ook een vermoeden! :)
groetjes!

JOEPIE!!!!

we zijn weer goedgekeurd! de kleine bewoog lekker, we zagen zelfs de hersentjes in het hoofdje! echt mooi.
toen we het hartje goed in beeld hadden, kon ik de linker en rechter helft goed zien, maar toen ze het aanwees, zagen we zelfs de 4 hartkamertjes. wat bijzonder is dat toch!

7 echofoto's rijker gingen we weer naar huis. en bij de verloskundige waar ik u voortaan naartoe moet, hebben we nog naar het hartje geluisterd en heeft ze de normalen controles gedaan.

voor mijn zwangerschap woog ik rond de 70 kg. vandaag bij de vk op de weegschal oog ik er 67. ik had al het gevoel dat ik wat afgevallen was. maar meer bij mijn benen en armen. mijn buikje groeit gestaag.

we hebben nu ook eidnelijk een uitgerekende datum...
20-02-09        
ben nu dus 12 weken en 6 dagen!

groetjes  

uitgerekende data hoppers

Dattig                                  13 november 2008
Marije                                  13 november 2008
Sabine                                18 november 2008
Petratjuh                          13 december 2008
Wanda                                07 januari 2009
Carina                                 20 februari 2009

wat grappig... 18 november is mijn zus jarig en 7 januari mijn lief...

Carina wat super!!!!
Misschien een foto van de echo om hier te showen?
Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat en je nu een datum hebt om naar toe te gaan leven.

groetjes,
Marije

goedemorgen! ik ben pas net wakker...echt bizar! dat is echt al weeeeeken geleden dat ik zo lang heb geslapen. gisteren hard aan het fotogr geweest en dat wordt toch al wel behoorlijk zwaar merkte ik. ben veel minder bewegelijk en het is natuurlijk heel erg lichamelijk werk. zal daar wel mee te maken hebben. hoe gaat het met jullie?
petra nog leuke dingen aan het doen zo de laatste week van de vakantie?
carina gefeliciteerd met je goede echo! nu lekker gaan genieten!
ik snap onze baby niet zo goed, de ene keer is ie megadruk en de andere keer voel ik 'm bijna niet. zal het ook te maken hebben met mijn zware dag van gisteren? dat ie daar op reageert en ook moe is ofzo?
nou meiden fijne dag!
ik heb trouwens sinds die 3D echo helmeaaaaaaal geen zin meer om me met andere dingen dan de baby bezig te houden haha! gelukkig gaat het nu echt al opschieten....toch? bijna 27 weken, nog paar weken werken en dan verlof!
vannacht droomde ik trouwens dat de baby er was! en dat ik 'm borstvoeding aan het geven was. dit is al m'n 2e borstvoedingsdroom haha!
groetjes!
sabine

Oh Carina wat gaaf joh, heerlijk! Heel veel plezier met de foto's en het genieten van wat er komen gaat!
Joh alweer een bortvoedingsdroom.... nou dat moet dan gaan lukken straks he!
Pff ik ben morgen dan echt op vakantie, nu al halverwege (ben al bij mijn zus). Vond het nog moeilijk ook om van mijn vriend weg te gaan, volgens mij helemaal omdat ik zwanger ben en het idee heb dat ik iedere dag echt moet beleven.
Onderweg belde hij me: we gaan 26 sept trouwen jawel. Mijn ouders brachten me weg dus die heb ik het maar meteen verteld, het is nogal kort dag he! Goh wat raar zeg, maar wel heel gaaf!
Als ik terug ben dan maar eens van alles gaan regelen, kleding, ringen, feestje. Poeh hee!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen straks. Misschien hebben we daar internet, dan lees ik af en toe wel bij!

Geniet maar verder dames! Enne niet te druk aan het werk hoor, helemaal niet goed! X

dattig heeeeel erg gefeliciteerd met jullie a.s. huwelijk! wat gaaf joh, trouwen!!! 26 september al... leuk hoor!! heb je 'n idee wat je aan gaat trekken? :)
hele fijne vakantie, geniet er lekker van! kan me voorstellen dat je 't moeilijk vindt om van je vriend weg te gaan, heb ik ook last van (hij is nu ook 'n paar dagen weg voor z'n werk)... komt volgens mij idd door de zwangerschap!
nou, heel veel plezier!!
sabine

Terug
Bovenaan