Forum hoppers

hoihoi!
jose fijne vakantie! je gaat ook naar scheveningen schreef je toch? daar woon ik vlakbij! ik ben er afgelopen vrijdag nog geweest, met het vuurwerk. hoop dat je een beetje weer hebt!
hoe gaat het met de rest?

fijn he marije, van die schoppen op je blaas! sinds een weekje voel ik dat ook af en toe heel duidelijk. tenminste, daar ligt z'n hoofd dus het zullen meer stompen zijn ofzo. op de echo zagen we ook dat ie zich afzette met z'n beentjes en dan bumpt ie dus met z'n hoofd tegen m'n onderkant aan haha! is ie van jou ook zo druk vandaag? bij mij ook joh, het houdt maar niet op! wel gezellig! soms denk ik 'he wat is er toch met m'n buik' voordat ik me besef dat het de baby is hahaha!

petra, gaaf he blijdorp en dan idd vooral het oceanium! wil ik ook weer eens naartoe! zal wel even wennen zijn, na zo'n lange vakantie ineens weer alleen thuis. ook wel weer lekker?

wij gaan vanmiddag de kinderwagen ophalen!!! jippieeeee!!! en.... misschien stiekem het eerste geslachts-gerichte pakje kopen :). ook al weten we het niet 100% zeker, het vermoeden is wel heeeeel erg sterk!!

ik heb iets raars, ben benieuwd of jullie dat kennen. ik heb als ik heb gezeten/gelegen/gefietst en daarna opsta, een heel drukkend en soms pijnlijk gevoel in m'n vagina. nu heb ik gisteren gekeken of er wat te zien is, en ik zag allemaal 'bobbels' zitten en die voelden een beetje stevig aan. later toen het gevoel weer weg was waren ook die bobbels weer weg. raar he? zullen dat aders kunnen zijn ofzo? ik hoop maar niet dat het erger wordt, want een beetje vervelend is het wel!

doei!! groetjes sabine

Ja ik ken dat zware gevoel wel van onderen, ik heb het als ik te lang achter de pc heb gezeten. Een uurtje kan ik maximaal zitten maar langer ook niet. Dan heb ik het gevoel of er gewichten van onderen aanhangen haha...maarre bobbels sab? Waar zaten die dan? haha...Ik heb er nog nooit naar gekeken als ik zo'n zwaar pijnlijk gevoel had. Meestal heb ik het na lang zitten of de volgende dag na sex haha...

Het alleen thuis zijn bevalt wel ja, even rust gewoon. Natuurlijk gaat het huishouden gewoon door maar vandaag heb ik nog niet echt veel gedaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik even geniet van de stilte en de rust. Alhoewel mijn hoofd niet stilstaat. Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga samenwonen. Dus verhuizen .............aaaaaaaaaaahhhhh...ja nu nog!   Wat een stress....maar hopelijk wel positieve stress hihi. Dus ik heb vandaag eventjes alles laten bezinken over mn besluit. Heb de kraamzorg geregeld en dat is geen probleem om dat mee te verhuizen. In Zeeland is er geen tekort aan kraamzorg dus het was helemaal niet erg.

Nu de rest nog....ai wat een boel werk. En waar ik het meest tegenop zie, mijn kids...die willen echt niet weg. Dat gaat nog pijn doen maar ik heb gewoon geen keus meer. Ik vind het maar niks als straks de baby er is dat mijn vriend dan zo ver weg woont. Dat wordt gewoon niks. Dan ben je nooit een gezinnetje.

Marije je begrijpt dat dat hoekje nu dus in zijn huis gemaakt gaat worden haha. Wat een toestand zo op het laatst nog maar ik kreeg de kriebels ineens. De vakantie is om en hij ging gisteren naar huis en het afscheid was zwaar K en pijnlijk van beide kanten. De kids zagen ons huilen, echt net zo ´n film. Toen hadden we beide zoiets van...dit wordt alleen maar erger en we moeten iets doen. Dus toen de knoop doorgehakt en vandaag zit ik dus bij te komen en laat ik eventjes alles op me inwerken want er komt een hoop werk aan!

wish me luck! x Peet

jee petra wat spannend! gefeliciteerd joh! superleuk, nu worden jullie echt een gezinnetje! vast een hoop werk ja, maar je hebt nog wel even de tijd. veel mensen inschakelen om te helpen! snap dat je kids het niet zo leuk vinden, maar ergens is het voor hun natuurlijk ook wel leuk en spannend. kennen ze de omgeving daar al een beetje? hebben ze hun nieuwe school al gezien? oh wat heerlijk, nu heb je ook nog eens extra leuke afleiding en zullen de weken wat sneller voorbij gaan! (wat jij misschien nu juist niet wilt, maar dan is de baby er dus ook sneller!!)

ja die bobbels zijn raar he, die zitten zegmaar tussen de binnenste en buitenste schaamlippen, tegen het 'plafond' hahaha hoe omschrijf je nou zoiets! :) volgende week naar de vk dus dan zal ik het maar eens vragen. als ze maar niet gaat kijken, daar heb ik zo'n hekel aan!

pfff ik ben toch weer zo moe! ga denk ik even liggen zo, misschien dat ik dan 's avonds tenminste eens niet zo moe en lamlendig ben. en daarna de stad in om onze kinderwagen op te halen! (of had ik dat al gezegd?)

peet succes he! rustig laten bezinken en een mooi plannetje en planning maken!

doei! sab

hoi hoppers!

wat een leuke berichten allemaal... trouwen, samenwonen, kinderwagen ophalen...

ik ben begonnen met het opruimen van de zolder. toen we nog aan het verbouwen waren, was dat onze leef en slaapplek e nu wil ik die opgeruimd hebben. over 2 weken vieren we namelijk mijn verjaardag en dan moeten er behoorlijk wat mensen kunnen blijven slapen.

even over de kidnerewagen... we zijn erover uit dat we een 4wieler willen.. maar verder dan dat komen we maar niet.
er moeten wel wat boodschapjes onderin kunnen, maar de supermarkt is 3 huizen verder, dus echt nodig is het niet.
verder wandelen we veel, want we hebben 2 honden, dus een beetje stevig (hij moet over een schelpenpad kunnen!) is wel mooi meegenomen.
iemand nog tips???

@ petra.. voor welk kraamzorg bureau heb jij gekozen? ik heb blijkbaar keuze uit 5 (al heb ik maar 3 folders), maar weet echt niet waar ik op moet letten! HELP!!!

groetjes Carina

Jemig er wordt hier wat afgeschreven vandaag zeg, gezellig.

Nou Carina, ik heb gekozen voor de provinciale kraamzorg Zeeland. Ik heb ze al 2 x eerder gehad en dat is allemaal heel goed gegaan. Ik vind ze erg goed. Bovendien hebben ze nu ook nog iets leuks, je krijgt een kortingsbon van 50 euro die je kunt besteden aan een cursus zoals zw schaps yoga of gym of babymassage, noem maar op. Dat vond ik wel leuk. En ze zitten door heel zeeland heen, zijn overal bekend. Ik vind ze heel prettig dus de keus was voor mij snel gemaakt. Succes he.

Sab,

De kids hebben hun nieuwe school nog niet gezien. Mijn dochter krijgt al tranen als ze er aan denkt dat ze haar vriendinnen moet gaan verlaten. Ze is ook al 8 en heeft echte vriendschappen al wat jaartjes. Raar maar waar. Ik had op die leeftijd niemand eigenlijk, was echt een loner wat dat betreft en mijn dochter joh...die heeft er gewoon 4 waar ze al jaren mee optrekt sinds de peuterspeelzaal eigenlijk. Tis voor haar niet leuk. Ze zit op zwemles met ze en ze doen vaak samen dingen, de mama ´s ook haha. Gaan we met zn allen naar de film of een musical etc etc. Mijn dochter die gaat het echt niet leuk vinden maar ze vind het ook niet leuk als mama verdriet heeft. Ze zal het uiteindelijk wel gaan snappen. Als de baby er is, wat een leuk vooruitzicht is natuurlijk dan zal het allemaal wel op zn plekje vallen. Ik ga voor haar proberen kontakt te houden met die meiden waar ze zo close mee is. Hopelijk lukt dat want ja we weten uit ervaring dat zulke dingen verwateren. Als dat dan een natuurlijk proces is dan is het goed maar als het zo abrupt gestopt wordt lijkt me dat erg pijnlijk voor haar.
Mijn zoon vind het ook niet leuk maar toch gaat hij er makkelijker in mee. We hebben het vorige week wel al een keer over het verhuizen gehad en hij zei meteen dat hij dan wel heel graag een voetbalkamer zou willen haha..dus ik denk dat het bij hem wel goed zal komen, sneller dan bij mn dochter.

Zelf heb ik er wel veel zin in gekregen nu dus ik hoop dat ik ze aansteek met mijn enthousiasme. We zijn nog niet zo heel vaak die kant uit geweest dus we moeten alles daar nog verkennen. Mijn vriend kwam meestal gewoon naar ons toe, dat was makkelijker en ik heb nog maar pas een auto ook. Ik had voorheen geen keus dan op hem te wachten eigenlijk.

Hey Sab veel plezier met je kinderwagen ophalen hihi, wij hebben hem hier in de woonkamer al staan en ik stel me steeds voor dat er een kindje in ligt straks. Gek idee. Maar goed, ik zal hem toch eens moeten gaan inklappen en wegstoppen anders is ie al stoffig dalijk hahaha....

hoi!
gezellig hier idd vandaag!
carina waarom wil je graag een 4-wieler? wij hebben de urban jungle gekocht en ik vind hem helemaal geweldig! je kunt er alles mee wat jij omschrijft, hij is superstevig en schijnt nog wel een paar kids mee te kunnen haha. alleen dus geen 4 wielen...

petra, het zal vast wel goed komen met je kids. het lijkt me voor je dochter idd niet zo makkelijk. maar als je probeert om contact te houden (ook leuk voor jezelf) dan zal het vast makkelijker zijn. grote kans dat het in de loop van de tijd wel zal verwateren/minder intensief zal worden, maar dat zal dan ook op een natuurlijke manier gebeuren. zij heeft dan vast al nieuwe vriendinnetjes in de nieuwe buurt. en jij ook! toen ik 8 was ben ik ook naar een nieuwe school gegaan (bleef wel in hetzelfde huis, maar mijn vriendinnen waren toch voornamelijk van school), en dat is heel goed gegaan. ik was in het begin enorm populair (niet omdat ik zo leuk ben maar omdat ik nieuw was hahaha), dat vond iedereen erg interessant, en al snel was ik gewoon onderdeel van de klas en had ik nieuwe vriendinnen.
doet ze veel op internet? anders zou ze met ze kunnen msn-en, of iets met een web-cam ofzo! kunnen ze toch nog met elkaar kletsen en elkaar zien.

gaaf he, die kinderwagen in huis! ik ben echt dolgelukkig! en hij is zooooo gaaf! vanuit de winkel naar de auto liep m'n vriend achter de wagen en dat was zo grappig! hij staat hem ook heel leuk hihi!

nou, ik ga weer even een proefrondje rijden door het huis!!! :)
sab

Hey Sab,

Ja het zal wel ff wennen zijn voor ons allemaal het verhuizen. Maar goed, ik hou me er maar aan vast dat ze sterk is en er wel overheen komt uiteindelijk. Ze maakt erg makkelijk vriendinnetjes dus het zal best goedkomen. Ik ga mn best doen en mn vriend ook om ze zo goed mogelijk op te vangen en het naar hun zin te maken en ze gewoon bij te staan als ze verdrietig zijn of boos zijn of wat dan ook.

Wij hebben ook een driewieler trouwens. Dat is eigenlijk niet eens bewust gegaan ofzo. We vonden hem mooi, hij rijdt heerlijk en het voorwiel kan je los en vast zetten. Dus het ligt er maar net aan wat voor terrein je dan opgaat zeg maar. Je kunt het dan aanpassen. Ik vind hem er tof uitzien en lekker lopen. Verschillende standen etc kun je hem zetten, er zit zelfs een bel op hahaha..alsof dat nodig is maar goed...tis een detail hihi. De maxicosi past er ook nog eens op dus dat vind ik wel erg handig. Als je met je kindje even naar de stad gaat om wat te halen....dan sta je niet met die maxicosi in je hand, die erug gaat doorwegen op een gegeven moment..en ja hoeft ook niet gelijk je hele wandelwagen in de achterbak te gooien. Oke het wel voor korte momenten die maxicosi natuurlijk, maar ozo handig op die korte momenten! hihi.

Nou ik ga weer eens door, ik heb een verhuizing te regelen!

hoi hoi

tja waarom een 4wieler...
vorig jaar hadden we een mooie kinderenwagen gezien. een 3wieler. we waren ook van plan deze te kopen.
maar toen hoorden we van steeds meer mensen (collega's van me die in de kleine kinderen zitten) dat een 3wieler niet alles is. dat bij 3 van de 4 het voorwiel al een keer kapot was gegaan.

toen we dus in de winkel gingen kijken kwamen die verhalen weer boven.
ook hebben we een aantal kleine kinderen in de familie en ik ben toch bang dat die 3wieler minder stevig staat.
ik moet er niet aan denken dat de wagen omver getrokken wordt...

@petra.. succes met het regelen van de verhuizing.. ik vond het een heel gedoe 7 maanden geleden en ik was nog niet eens zwanger toen!

@ sabje.. Zijn de banden al versleten van de proefrondjes door het huis?

ik wacht op de bezorger van de Gamma. de douchebak en cabine worden vandaag geleverd. ben dus al vroeg de hondjes uit gaan laten, want wil niet weg zijn als de goede man toevallig vroeg bij mij is.
ik hoop dat hij vanmorgen al komt.. dan kan ik vanmiddag nog even naar goes. even naar de markt en even wat babyspulletjes neuzen!

groetjes

Terug
Bovenaan