Forum hoppers

hihi ja dat zou leuk zijn he! mooie buikenfoto's van allemaal!
lekker dat die kleine zo druk is! ik moet daar steeds zo om lachen! het wisselt wel enorm, de ene dag is ie heel rustig en de andere kant is ie ook aan het rocken... zou dat ook nog te maken kunnen hebben met dat ie dan richting je ingewanden schopt ipv tegen de buikwand? of zal ie na een drukke dag gewoon moe zijn?
ben wel erg benieuwd naar jullie namen hoor! zou die van ons ook zo graag willen vertellen maar dat doe ik dus niet! het is wel de naam die ik al sinds vorige zwangerschap op 1 had staan, m'n vriend vond 'm eerst leuk, toen niet meer en nu heel erg, hij zegt ze ook steeds tegen m'n buik haha!
hee, ik begin een enorme muts te worden, ik ben namelijk begonnen met naaien! nu ben ik bijna jarig en ik krijg waarschijnlijk van m'n vriend een naaimachine voor m'n verjaardag hahahahaha!! marije jij naait toch ook wel eens wat? wat kun je me aanraden qua machine? hihi owowow ik durf het gewoon nog niet toe te geven aan mezelf! :)

hé muts
Een naaimachine nog wel haha. Zo er zelf ook wel eentje willen, maar ik gebruik die van mijn moeder. Heel erg, die staat hier en als zij hem wil gebruiken dan leent zij hem van mij . Maar ik maak dus zelf idd ook weleens wat. Heb net stof in huis voor gordijnen voor de kamer van de jongste en een leuk stofje voor een overtrekje voor het dekentje in de kinderwagen. Denk dat ik daar uiteindelijk ook nog een stukje van haal om een boxkleed van te maken.....

Maar waar op te letten.... op zich als je geen hele ingewikkelde dingen wilt gaan doen voldoet het al snel. Wel belangrijk is dat de spoelhuls van metaal is en niet van plastic! Die machines die regelmatig aangeboden worden bij de Blokker ed hebben vaak een plastic behuizing voor je spoeltje en dat moet je eigenlijk gewoon niet doen, is gewoon slechter van kwaliteit. Verder even kijken of er meerdere soorten steken opzitten en je dus eventueel leuk zigzag randje als afwerking kunt gebruiken etc.

Woh voelt idd wel mutserig om het over naaimachines te hebben haha, maar vind het wel heel leuk dat ik dat soort dingen zelf kan maken. Heb ook wel broeken gemaakt en zelfs wat truien voor de jongens, maar vind die gordijnen ed leuker... moet voor de oudste ook nog een tent maken voor onder zijn halfhoogslaper.... nog genoeg te doen, maar 1 ding tegelijk hihi.

En dat bewegen is hier ook de ene dag meer dan de andere hoor. Als het met de voetjes naar achteren ligt voel je idd vrij weinig, maar als je het zelf druk hebt voel je het waarschijnlijk ook minder.... net was ik in bad geweest en dus heerlijk ontspannen toen het los ging.

groetjes van mede muts Marije

hahaha het moederschap doet wat met je he. Het is niet te filmen wat een metamorfose je ondergaat. Elke keer weer iets anders ook hoor trouwens. En naaien, ik ben er ooit aan begonnen en vond het wel leuk maar nu is mn spoeldraad al tijden op en ik ben te beroerd er achteraan te gaan en dus doe ik niks meer. Erg is dat. Niet dat ik ooit veel heb gemaakt hoor. Ben er nog helemaal niet handig in en wilde het juist graag leren maar ja, kwam weer wat tussen en dan dit of dat weer. Dus ik heb dat ding al maanden niet aangeraakt.

Een rondje buikfoto's door jouw gemaakt Sab, ik sluit me aan bij Marije hoor haha...wil ik wel :) Dan kom je maar met de trein als je een gevaar op de weg bent haha, haal ik je van het station.

@ Carina, Ik blijf in Zeeland hoor. Mijn vriend  woont in Breskens in Zeeuws-vlaanderen.  Dus ik  hop een paar eilanden verder he. Ik vind het wel een hele stap en ik vind het ook best wel eng. Maar die zenuwen zullen er wel bij horen. Mijn dochter was ook vandaag weer in tranen. Nog 7 weken de tijd tot de herfstvakantie en dan wil ik proberen over te gaan. We zullen heel heel hard moeten werken om dat te realiseren pfff.

Oh ja...geboortekaartjes goed dat je het zegt Marije, ik moet ook echt daar achteraan gaan want in de hectiek van de verhuizing gaat dat straks nog mis ook zeg. Moet ik niet aan denken. De meiden naam zijn we uit en de jongens voor de helft dus we moeten nog eventjes nadenken als daar nog ruimte voor is in ons hoofd nu.

hahaha ja grappig he... ik sta ook echt te kijken van mezelf. tot voor kort was ik nog veel aan het stappen en nu vind ik het heerlijk om thuis te zitten. ik ben wel vrij creabea zelf en heb al heel vaak gehad dat ik zei 'als ik nou kon naaien, dan...'... ik ben nu bezig om gordijnen te maken voor onszelf (we zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en hebben nog geen gordijnen) met hulp van m'n moeder, en nu staat de machine dus ook hier in huis. meteen even de kans gegrepen om les te krijgen van m'n moeder en ik zit meteen boordevol ideetjes...gordijnen voor de baby, lakentjes, etc etc. ik hoop alleen wel dat het geen bevlieging is, maar op zich is het wel erg handig om zo'n ding te hebben. nu ren ik altijd naar m'n moeder als er iets kapot is of genaaid moet worden, en ik word nu zelf moeder dus dan mag het eigenlijk wel he haha!
en ik ben natuuurlijk ook zelf de babymeubeltjes aan het maken/opknappen en vind 't wel superleuk om dingen zelf te kunnen maken!

je krijgt 't lekker druk peet! voor je 't weet heb je de kleine in je armen!
hee marije klopte jouw voorgevoel voor het geslacht eigenlijk? :)
nou die buikenfoto's moeten we het nog maar even over hebben hihi! lijkt me wel erg geinig om jullie te zien in 'real life', maar ook wel erg raar! vinden jullie niet?

zitten jullie ook zo snel vol met eten? ik heb echt iedere avond een enorm opgeplofte buik!
en 's nachts begin ik m'n buik te voelen met omdraaien haha! grappig! maar ook wel een beetje irritant. slapen jullie ookzo slecht?

doei!

nice try Sabine, maar dat voorgevoel heb ik hier zo vaak neergezet... als ik zeg of het klopt of niet weten jullie genoeg haha.

Even een klein rijtje voorspellingen helemaal nergens op gebasseerd behalve mijn gevoel
Sabine -----> knul
Petra -------> meid
Dattig ------> knul
Carina -----> meid

Bij de rest heb ik niet 1,2,3 een gevoel, maar deze voorspellingen zijn dan maar vast gedaan haha. Ben benieuwd hoe de 'score' uit zal vallen uit eindelijk.

Eten en dan snel vol zitten herken ik helemaal, moet dan ook echt stoppen hoe lekker het ook is. Krijg nu ook meer last van maagzuur buuuggghhhh maar ook dat gaat wel weer over. Gelukkig zolang ik slaap slaap ik... maar als ik eenmaal wakker ben... Zat laatst om 3 uur 's nachts in bad haha. Kon gewoon niet meer in slaap komen en dacht dan maar lekker relaxen.

Maar lekker toch juist dat crea bea bezig zijn?! Zelf ook altijd wel bezig geweest en toch veranderde ik enorm toen ik de eerste keer zwanger was hoor. Werd idd ook een enorme muts, lekker thuis zijn en tutten en doen.... en dat is gebleven haha.
Vind het ook geweldig om in de herfst eerst het bos in te gaan met de jongens, blaadjes,eikels, kastanjes ed zoeken en daar dan thuis mee aan de slag te gaan. Gelukkig vinden zij dat ook leuk, anders zit je zo sneu in je eentje .

Nou wederom groetjes,
Marije

haha meid ik slaap rete slecht om het zo maar eens uit te drukken voor een keertje. Dat gedraai en dan weer naar de wc en uren wakker liggen. Of zoiezo voordat je in slaap komt in het begin. Of heel licht slapen zodat je geen diepe slaap bereikt. Wat waren die eerste maanden heerlijk, toen sliep ik zo goed joh. Ach het gaat weer over allemaal.

Zeg crea bea, ik zou je best willen zien in het echt hoor hihi. Lijkt me idd heel raar maar ook superleuk. Ik ben vaak wel nieuwsgierig wie er allemaal achter die topics schuil gaan. Helaas heb je hier niet echt een profiel ofzo he. Alles is ook sumier en afgeschermd. Wat ik overigens niet zo heel erg vind. Het gaat verder niemand wat aan wat wie we zijn  maar met jullie heb ik toch echt wel dat ik verder denk van hoe zouden jullie eruit zien en hoe praten jullie en hoe doen jullie haha...Had ik eigenlijk al wel op het mk forum toen we daar nog met zn allen zaten. Gek eigenlijk dat dat ons bij elkaar bracht zo he.

nou ik ga eens douchen en kijken of ik vanavond wel een keertje vroeg kan slapen! En of ik vannacht eens lekker kan slapen zonder al te veel onderbrekingen en gedraai, zal wel niet. zo niet open ik een nachttopic voor de nachtmensen haha...

hihi jammer dat je me doorhebt marije! :)
ik sluit me wel een beetje bij jouw voorspellingen aan en dan zet ik ipv mijn naam jouw naam er neer :)
haha ik zie je al zitten, in je eentje met je herfstpoppetjes, en je jongens maar rare gezichten naar elkaar trekken "heb je haar weer!" haha!
ik ben heel benieuwd hoe ik bij zal trekken na de bevalling... of ik weer zin krijg om lekker in de kroeg te hangen en veel dingen te ondernemen en af te spreken. ik kijk er echt heel erg naar uit om lekker veel met die kleine te doen, samen naar vriendinnen enzo! ik heb nu best wel wat vriendinnen met kindjes, m'n beste vriendin is ook zwanger (weet je nog, daar had ik het toen zo moeilijk mee) en nog een goede vriendin is tegelijk zwanger, en 2 anderen hebben een half jaar geleden kindjes gekregen, dus dat is wel erg leuk...ook weer een heel nieuwe leven zo met elkaar!

jullie hebben het dus ook, dat als je wakker wordt je ook echt wakker bent en blijft... en trekt jullie buik dan ook al? beginnen nu toch best al groot te worden volgens mij. lekker in bad 's nachts, ik zal 't onthouden! :)

ja leuk he, dat we allemaal tegelijk zoiets naars en vreselijks hebben meegemaakt en dan ook weer allemaal tegelijk zoiets fijns! ik vind het wel erg gezellig!

nou meiden, ik hoop dat jullie lekker zullen slapen vannacht! ik ga nog even rommelen hier!
sab

Goedemorgen allemaal,

Vannacht heb ik doorgeslapen, wow! We moeten het er vaker over hebben zeker? haha.
Nu ga ik eerst even genieten van een bak koffie, dat drink ik sinds een tijdje gewoon weer. Niet teveel natuurlijk.

Leuk die voorspellingen van jou Marije. Jij krijgt volgens mij ook gewoon een knul haha..

Ik denk zelf ook nog steeds wel dat ik een meisje krijg maar ja of het waar is? Geen idee.

Vanmorgen was het lekker emo bij school, de mama's van de vriendinnetjes van mn dochter die heb ik ingelicht over de verhuizing. Begon er eentje te huilen, ja ik dus ook toen he. We zijn een gezellig clubje bij elkaar van 4 moeders en dus 4 vriendinnetjes van mn dochter. Tis me wat allemaal. Ik laat veel achter, maar ja ik krijg er ook weer veel voor terug, dat is althans wel de bedoeling. Die emoties zullen er allemaal wel bij horen denk ik.

Tot laterssssssss

Terug
Bovenaan