hey meiden,
Je kan hier ook geen dag je aandacht laten verslappen he voor je het weet is de topic weer volgeschreven! (wel lekker even lezen hihi)
@Petra, dus toch verhuizen, spannend! Nou ja weet nog wel van de vorige keer dat het aan de orde kwam dat ik aangaf zelf verhuisd te zijn toen ik 11 was en hoe erg ik het vond... en hoe het uiteindelijk meeviel.
In het begin hebben mijn ouders idd ook goed hun best gedaan als ik het wou het contact te onderhouden met vriendinnentjes en ook hun ouders deden dat. Dus dat was nog weleens een logeertpartij hier en daar.... en na een tijdje heb je vriendinnen in je nieuwe woonplaats en komt dat logeren steeds minder vaak voor.... en voor je het weet zijn die contacten toch aan het verwateren, maar dan wel op zo'n manier dat je er geen naar gevoel aan over hebt gehouden.
En dus flink aan de klus om de slaapkamers daar in orde te maken voor je kids of niet? Gaan de oudste 2 op 1 kamer of krijgen die ieder een eigen kamer en dan de beeb bij jullie op de slaapkamer?
Wel lekker hoor, volgens mij zouden mijn hormonen er echt niet tegen kunnen als ik niet met de papa in 1 huis woonde, dus snap wel dat je het toch 'ineens' wel heel graag wilt.
@Sabine, kunnen het geen spataderen zijn?? Die kan je daar ook krijgen namelijk en heb het dan zelf wel nooit gehad (gelukkig) maar op een been is dat ook wat bobbelig om te zien toch!?!? Schijnt toch best wel regelmatig voor te komen....
@Carina, wat heerlijk om je zo over dingen zien na te denken en te weten dat het nu gewoon hartstikke goed gaat met jou en jullie buikspruit!
Hier wel een 3 wieler en die gaat dus nu zijn 3e rondje in en hij is sinds de eerste dag van gebruik inmiddels dik 4 jaar vrijwel onafgebroken in dienst geweest. En ja je kan zien dat die gebruikt is, maar hij ziet er nog super uit en ben er nog altijd blij mee. De oudste heeft hem nog nooit omgekregen terwijl de jongste erin zat en heb er ook altijd wel boodschappen mee gedaan en net zo goed mee op het strand en in het bos gelopen (ook hier een los voorste wiel dat vast gezet kan worden).
4 wielers hebben wel vaak grotere mandjes onderin, dus voor boodschappen weer iets makkelijker....
Als wij zelf nu een andere wagen nodig zouden hebben gehad zou ik wel persé eentje gewild hebben waarbij het zitje ook naar je toe geplaatst kan worden zodat als je kindje uit de bak is gegroeid het nog steeds naar papa/mama kijkt.... als ze dan wat groter zijn kan je het zitje van je af plaatsen.... kan bij onze wagen dus niet en dat vond ik beide keren toch wel jammer zodra ze eenmaal uit de bak waren dat je ze niet meer recht aan kan kijken.
Hier gaat het goed, gister weer op controle bij de VK geweest en Junior en ik zijn weer goedgekeurd. Ligging van Junior kon nu ook van buitenaf bepaald worden en het lag gister met het hoofd schuin naar beneden (richting mijn linker bekken bot zeg maar) en de voeten in mijn rechterzij... nou dat had ik nou helemaaaaaal niet gemerkt. Gisteravond stond het echter weer op mijn blaas te dansen en vanmorgen zat de bewegen helemaal bovenin. Kortom: Junior heeft nog hartstikke veel ruimte hihi. Hartje luisteren mochten de jongens weer bij helpen en dat vonden ze weer zo leuk. Het leeft echt steeds meer voor ze!
Nou was wel weer een lang genoeg verhaal geloof ik....
groetjes,
Marije