Forum hoppers

@Carina, wij waren allebei ook zo'n 7 pond, maar de oudste trok zich daar dus niks van aan en aarde meer naar opa hihi en was ruim 9 pond. De jongste was ruim 8 pond en deze? Ik gok dat Junior ook zo rond die 8 a 9 pond uit zal komen. Kleiner zal me verbazen.
Het eerste pakje hebben we wel in maatje 50 gekocht. De jongste had 56 aan en moesten de mouwen toch wel een behoorlijk eind om.... mocht het toch weer een joekel zijn.... dan hebben we ook een pakje 56 in huis hoor.

Zelf haal ik dus echt niet meer van maatje 50... mocht het toch een kleintje zijn, dan is extra 50 zo bijgehaald.

De kinderwagen... ik zou voor praktisch gaan en dan kleur eventueel pimpen met idd een dekentje of voetenzak in een flitsende kleur. Tenminste... als de wagen er dus wel in het zwart/grijs/blauw is (vaak zijn die er toch wel). Wij hebben een donkerblauwe wagen en ben daar nu na ruim 4 jaar toch wel erg blij mee hoor... wou toen een heller blauwe wagen, maar had ik nu denk ik niet zo mooi meer gevonden.

@Sabine, erg he dat je zo kapot kan zijn na een middagje stad! Ik ben het na een uurtje al . Dan red ik het ook niet meer qua lopen overigens, dus ik doe dingen in etappes. Afgelopen week het groene dekentje gehaald (rode verhuisd met een hoes naar de kinderwagen) en volgende week ga ik met mijn moeder stof voor gordijntjes halen en dan ben ik na een uurtje ook wel op denk ik.... ach ja, die conditie komt wel.
Ben wel errug benieuwd naar jullie commode nu hoor! Weet niet meer precies hoe ik het de vorige keer gedaan heb, maar had in elk geval de foto bij photobucket neergezet en dan hier dat plaatje naast de smileys (dat landschapje zeg maar) en dan bij de url de code zetten met img: en dan de hele naam.... geloof ik dus he.... heb het toen ook een paar keer geprobeerd voor het lukte...

Zal anders zo wel even buikfoto van vorige week proberen neer te zetten dan heb ik het direct weer geprobeerd.

groetjes,
Marije

oké experiment buikfoto
Heb hem dus eerst geupload bij photobucket.com (maar als je ze al ergens anders hebt staan online of op hyves kan het ook..... zie veel mensen linken vanaf hyves)

Dan landschapsplaatje hierboven aangeklikt (krijg je een ander scherm...pop up ... te zien)

En dan bij image url de code van photobucket plakken van html code.... maar je kan het gewoon proberen en als het niet werkt krijg je een mooi rood kruisje te zien en heeft het dus niet gewerkt

Nou ja mijn buik dus met 27 weken en 3 dagen.... niet de mooiste foto, maar gaat om de buik he. Heb trouwens het idee dat die sinds vorige week alweer gegroeid is.... gaat hard op het moment weer.

groetjes,
Marije

mooie buik!!! ja is ie bij jou ook zo hard aan het groeien?? bij mij ook. had het idee dat ie al enorm groot is, maar pas zei een mevrouw in een babywinkel dat ze dacht dat ik nog veel minder ver was. ach ja, wat maakt het ook uit. de buik zit erop in ieder geval! joepie!
ik ga het ook even proberen met de foto:

nou het lukt niet. ik werk niet op een pc maar op een mac, misschien dat het daaraan ligt. maar goed, ik heb wel iets anders, ik heb namelijk wat foto's staan op een ander forum, waar ik heel erg anoniem ben (ik wil hier ook niet m'n hyves neerzetten). volgens mij moet je je daar ook aanmelden anders kun je geen foto's
bekijken. op die manier kwam ik daar ook terecht, omdat ik
geslachtechofoto's van anderen wilde zien en toen heb ik me ook
aangemeld. daar zie je wat foto's staan van de meubeltjes, en een paar echofoto's van toen ik heel erg aan het uitzoeken was of je het geslacht kunt zien... en het vreselijk schattige 3D fotootje waarop je heel lief 't neusje en mondje kunt zien! op www.zwangerschapspagina.nl en dan in het november forum, moet je even naar de laatste pagina gaan, daar sta ik onder 'zonnetje' en dan kun je het album in. oh ja leuk als jullie daar nou ook komen en een album aanmaken, dan kunnen we elkaar ook af en toe wat foto's laten zien!!!!!
nou, ik ben benieuwd of je het kunt vinden!

zie nu wel 1 foto van je gepimpte commode en mooi hoor!!!
En nieuwsgierig als ik ben heb ik me daar ook even erg incognito aangemeld en ben jouw album ingedoken.
Op jouw vraag: is het?! Zou ik antwoorden: JAAAAAAAAAAA hahahahahaah volgens mij kan dat echt niet missen hoor  (laat ik zo zeggen.... het zou mij verbazen haha).

Maar wordt vast een heel leuk kamertje als het straks helemaal af is... dan willen we daarna natuurlijk wel nog veel meer foto's zien he!

groetjes,
Marije

hmmz.. nu wordt ik nieuwsgierig...
maar mijn lief is net thuis van een heel weekend weg, dus ga lekker ff bankhange... morgen ga ik zeker even kijken!

hier mijn 14 weken buikje...

Terug
Bovenaan