Forum hoppers

hoi!
ja gaaf he! ik ben apetrots! :)
het voelde wel een beetje raar, allemaal vrouwen met buiken, en ik nog niet, en ook omdat de mevrouw in de winkel vroeg hoever ik was en het eigenlijk nog maar zo kort is, maar goed, daar heb ik eigenlijk niets mee te maken natuurlijk. ik wilde ook wel eerst wat meer zekerheid hebben, maarja, ik zal de broeken hoe dan ook wel eens nodig gaan hebben lijkt me hihi.
ze zijn trouwens van mamalicious en queen mum, dat vroeg je toch marije? die van mamalicious was lekker goedkoop! maar ja je doet er natuurlijk ook maar een paar maanden mee eigenlijk. oh maar ik ben zooo trots! haha!

ik zit trouwens echt te denken om komende week een extra echo aan te vragen... is volgens mij beter dan me zorgen maken. en daar ben ik best goed in. daar kwam ik erg goed achter na de vorige echo, de last die van me afviel was echt stukkenstukken groter dan ik had verwacht. stom he. maar nu ook, ik ben zo ontzettend bang om weer zo lang voor de gek gehouden te worden door m'n lichaam. dan weet ik het liever komende week (als het niet goed is) dan over 3 weken! wat denken jullie, zal dat lukken?

petra jij dinsdag je echo! spannend! maar het zit vast heel goed, je gevoel is ook zo goed! ben wel heel erg benieuwd hoe ver je bent! wat denk je zelf? en marije wanneer heb jij je echo ook alweer? de 22ste toch? onee dat is dus dinsdag. haha! hersens beginnen aangetast te raken geloof ik. tijd voor een haring! :)

hahaha marije je verrassingsei! hihi! wel heel leuk dat je toch iets nieuws hebt gekocht. en bij jou zit het vast en zeker ook goed!! ben benieuwd of je gelijk krijgt qua geslacht. ik heb echt nog helemaaaaal geen voorgevoel ofzoiets. willen jullie het eigenlijk weten van te voren?

hoe is het om zwanger te zijn van je 2e of 3e? (op de extra spanning na de miskraam na dan natuurlijk). is het anders? anders bijzonder? of blijft het altijd bijzonder? of kun je er nu nog niet zoveel over zeggen...

petra dat klinkt wel positief joh, dat het eruit ziet dat het goed gaat komen tussen jullie! dus het ziet er wel naaruit dat je gaat verhuizen met je kids....dat is dus wel heel wat. is het heel ver weg van waar je nu woont? ook in zeeland of dat niet? heb je het er al met je kids over gehad?

nou, ik zit weer lekker door te kletsen... haha en dat terwijl ik al de hele dag heb gekletst met m'n vriendinnen...ik ga slapen, ik val om!

doei meiden fijn weekend verder!! en succes met alles he!
liefs sabine

idd lekker boeiend hoor wat anderen denken als je met je minibuikje een positiebroek komt passen! Toen ik bij de oudste kocht had ik ook nog geen megabuik, maar het zat gewoon echt niet lekker meer... en de week erna een feest en mijn nette broeken kreeg ik niet eens een beetje dicht hihi, dus daar had ik de positiekleding primeur.
Denk dat ik het de eerste periode sowieso ga doen met wat ik heb en als het dan beter weer wordt eens kijk naar 3/4 spul oid.

Ik heb idd ook dinsdag, dus de 22e (goed onthouden dus laat de haring nog maar even hoor ) de echo. Kijk er bijna naar uit al ben ik ook ergens bang om daar enorm teleurgesteld te gaan worden... maar dat mag gewoon niet!

Zwanger zijn is elke keer speciaal vind ik. Bij de eerste is het natuurlijk wel zo dat alles nieuw is wat je voelt en je je veel meer afvraagt is het wel normaal, voel ik nou echt al het kindje, mag/kan dit wel etc etc. In dat opzicht vond ik zwanger zijn van de 2e relaxter. Ja ik had een zeurend gevoel en rekkende pijn: maar dat herkende ik van de eerste keer, herkende ook veel sneller het bewegen van het kindje. En tja ik kan nogal goed navelstaren, dus ook met reeds een kindje in huis lukte dat we.
Oké je bent misschien niet zo 'heel de dag' bezig met zwanger zijn, maar heb er echt enorm van genoten, ook die 2e keer en ook nu alweer hoor. De wetenschap dat er een kindje groeit in mij!!!!!

Bij de oudste wisten we het niet, maar was mijn gevoel zo sterk... dat geen echoscopist mij wat anders had kunnen wijsmaken denk ik haha. Bij de jongste zei de gyn bij de screeningsecho (verhoogde kans op open ruggetje) dat hij een vermoeden had over het geslacht of wij het ook wilden weten.... ja zeg dan maar . Wel ook later nog een pretecho laten doen omdat we het zeker wilden weten en daarna de stad in 'gerend' voor een blauw pakje in kleine maat.
Deze keer zijn we er nog niet over uit... of ik wel... ik wil het wel weten haha, maar mijn man twijfelt nog tussen verrassing of niet. Maar we hebben nog eventjes om daar over na te denken.

@Petra: wat spannend zeg!
Maar op zich lijkt het me een goed teken dat je het toch overweegt... dat betekent dat de liefde dus toch sterker is dan die eventuele verhuizing en de bezwaren die daar aankleven. Kan me best voorstellen dat je er tegen op ziet met je 2 kinderen, maar het komt vast helemaal goed

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Wat een leuke verhalen om te lezen van jullie. Ik hou me nog n klein beetje gedeisd met mn enthousiasme want ik merk dat ik toch wel een beetje tegen die echo aan zit te hikken pfff. Vind het best wel eng joh.

Gelukkig is mn priveleven weer wat beter allemaal. Tja ik zal moeten gaan verhuizen maar mn kinderen willen niet en dat is dus echt iets waar ik niets tegen kan doen. Het zal pijnlijden worden voor die kids en dat wil ik ze dus niet aandoen. En dat is mijn grote struikelblok. Dat verdriet, daar kan ik op dit moment juist niet mee omgaan. Dat snappen jullie vast wel. Mijn vriend en ik wonen allebei in zeeland maar het is anderhalf uur rijden van elkaar en geen doen zo.

@S heb je de vk al gebeld voor een extra echo?

@ marije...dat alles maar goed is bij die echo morgen he pfff, eng he meid.

@ dattig, Hoe is het met je? Ben benieuwd hoe jij je voelt inmiddels.

Hoi meiden,

Heb een tijdje niet geshreven omdat ik  erg moe en misselijk ben. hebben jullie dit ook?

Marije; sterkte met je echo morgen!!

Petra; sterkte met alles. Wat moeilijk voor je.

Ik heb vanochtend m'n tweede echo gehad en het zag er  goed uit. Ik ben nu 7 weken en 5 dagen en de baby is 12,9 mm. De echocopiste zei alleen dat het vruchtzakje klein is, ik balen dat ze dat heeft gezegd, maak ik me daar weer zorgen om. Later zei ze; vruchtzakjes heb je in alle  maten dus maak je maar geen zorgen. Was  ook weer erg zenuwachtig. Kan de angst toch niet helemaal uitschakelen, maar lees in jullie stukjes soms ook nog een beetje angst. Heb 6 mei weer een echo en een gesprek met de gyn.

Groetjes,

Jolanda

hey dames

hoe is het met jullie, ook ik heb ook veel zwangerschapsklachten erg moe, gevoelige en vollere borsten en misselijk eigenlijk de hele dag door , maar ik heb het er allemaal voor over.
Morgen een spannende dag, de eerste echo ook voor jullie marije en petra ik hoop dat het voor ons allemaal een super dag wordt.

@ en petra ik ben blij dat het weer een beetje beter gaat, ook al sta je nog voor een paar zware dingen in het vooruitzicht.ik denk aan je.

vee liefs diana

hoi meiden,
ook ik kom van forum zwanger worden na een miskraam.
ben nu bijna 10 wk zwanger(donderdag) en heb nu 2 echos gehad en die waren goed.
het kindje groeit goed en het hartje klopt fanatiek....hihihihi
heb net een afspraak gemaakt voor echo als ik 13 wk ben. fijn dat alles goed in de gaten wordt gehouden.
@diana(191) hoe gaat het met je? en hoe was de echo? ben erg benieuwd naar!
nou dames geniet van jullie zwangerschap,dat durf ik nu ook te doen.
x jose.

Hoi meiden,

Vandaag heb ik mijn echo niet helaas. Ik heb de afspraak moeten cancelen. Mn oppas kan niet :( Dus ik moet nog heel even wachten. Ik laat het jullie wel weten wanneer die wel doorgaat.

@ zusterjose, natuurlijk kennen we je nog. Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap!

@ Diana, leuk weer wat over je te lezen. Lief dat je aan me denkt. Ik voel me vandaag niet zo heel erg fijn eigenlijk. Het dringt allemaal ineens heel goed tot me door in wat voor een rotsituatie ik zit. Dat komt soms dan ineens heel hard aan maar ja eigen schuld he zou je zeggen. Had alleen niet verwacht dat het zo zou lopen allemaal.....

@ Marije, laat je gauw horen hoe het was vandaag?

Terug
Bovenaan