Forum hoppers

hé Petra,

De gevoelens die je nu omschrijft zijn zooooooo herkenbaar!!!
Ik was ook zo zeker tot die echo naderde. En aan de ene kant wou ik niks liever dan die echo, dan weet je het tenminste... aan de andere kant wou ik helemaal niet, want stel dat het mis is.... dan kan je nu nog denken dat je vrolijk zwanger bent.
Over het algemeen overheersde het positieve, maar maandagavond en gisterochtend kreeg ik steeds meer dat angstige gevoel over me heen 'het is vast weer fout' etc etc.

Gelukkig bleek dat positieve gevoel dat overheerst had te kloppen en ik ga hier heel hard zitten duimen dat dat bij jou ook het geval is .

Probeer nog even iets te verzinnen om je gedachtes goed te verzetten, want het is helaas nog geen avond....

groetjes,
Marije

hi petra,
wat vervelend, die gevoelens. maar idd ook heel herkenbaar. en op zich ook logisch, die angsten na wat je hebt meegemaakt. probeer te blijven vertrouwen op je goede gevoel van afgelopen tijd, dat gevoel heb je vast niet voor niets gehad!
en die borsten, dat veranderd bij mij ook steeds, misselijkheid en vermoeidheid ook trouwens. je moet maar denken, die pijn krijg je als ze hard groeien ofzo, en dat doen ze niet continue...toch?!
nou, koppie omhoog en probeer maar iets te gaan doen om je zinnen te verzetten, zoals marije ook al zei...voor je 't weet is het 20.00 uur en sta je alweer op de stoep.
ik duim voor je!!!!!
liefs s

Hey thx meiden, ik ben de halve dag al best goed doorgekomen en de rest gaat ook wel lukken dan. Vanmiddag naar zwemles met de kids dus de tijd vliegt om. Ik vind het reuze spannend en hoop zo dat het goed zit, pff moet er niet aan denken dat het anders is want ik weet niet of ik dat nog ns aan kan. Ach ja als het wel zo is zal ik wel moeten ook natuurlijk. Maar ik ga er maar niet vanuit dat het mis is. Het voelt nog steeds wel goed wat dat betreft.

Oke ik ga nu nog eventjes lekker bankhangen tot ik weg moet want ik ben oh zo moe en moet mn slaapje missen vanmiddag pfff.

Tot later dan maar weer.

Peet

Yes Yes Yes,

Het hartje klopt! Ik ben wel iets minder ver dan ik had gehoopt dus het blijft voorlopig nog even spannend. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen en dus uitgerekend op 13 december.

Ik mag over 2 weken terugkomen voor een volgende echo! Daar ben ik erg blij mee.

Nou meiden ik ga eventjes opgelucht ademhalen voor nu.

Groetjes Petra

JEEEEEEEEEEEEE JIPPIEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!      
wat een goed nieuws joh!!
ben je opgelucht? voel je 't langzaam van je afzakken?
hoe veel minder ver ben je dan dan je dacht? (haha lekker nederlands, maar je snapt me wel toch?)
nu lekker gaan genieten en ontspannen!! tuurlijk blijft het spannend, maar het belangrijkste begin is er, z'n hartje doet het! jippie!!
liefs s

hihi ja ik voel het wel van me afzakken, het LEEFT

Ik dacht dat ik ruim 7 weken zou zijn maar dat is dus niet zo maar het geeft niks. Daar kom ik vanzelf hahaha....ik ben nu iig wel een beetje opgelucht en kan weer lachen zeg pfff. Ben heel blij dat ons clubje tot nu toe compleet blijft!

Heb leuke boekjes meegekregen en daar ga ik zo eens lekker in lezen. Ben voor nu heel tevreden. Joepieeeeee.

Jippie Petra blijft natuurlijk ook gewoon lekker hier kletsen!!!!! Kunnen we elkaar nog een week of 30 - 35 lastig vallen met allerhande onzin .

Die opluchting voel ik nog elke dag, dus ik hoop dat jij ook heerlijk kan blijven lachen de komende tijd! En over 2 week alweer even een kijkje.... wat vervelend .
En wie weet komt er dan zomaar weer een dagje bij net als bij ons.... als ik nu idd die echo met ruim 7 weken bekijk kan je idd zien dat het net niet helemaal op de top van het koppie gemeten is. Tja zo'n klein stukje is al een dag op die leeftijd.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan