Forum hoppers

hey meiden

we zijn super blij vanmorgen om 8.50 uur een inwendige echo gehad, ne het zag er allemaal goed uit een week korter dan we dachten, maar het hartje klopte volop dus we zijn super blij.
het zegt natuurlijk nog niets maar ik heb er een super goed gevoel bij en ik ga nu stukje bij beetje genieten.
morgen na de verloskundige en dan horen we wanneer we een nieuwe echo krijgen.

@ marije ben super blij voor je weet nu hoe jij je ook voeltt op dit moment.

@ petra ik vind niet eigen schuld, balen voor je dat je echo moet verplaatsen, maar het zit ook bij jouw vast en zeker allemaal goed.

@ hey jose, alles is goed gegaan bij de echo al zat mijn hart in mijn keel toen we in de wachtkamer zaten, maar ons kleine wondertje liet zich zien , ik had de tranen in mijn ogen, ben reuze blij, en hoe is het met jouw gaat alles nog volgens planning, en hoe voel jij je verder.

liefs diana

Hoi meiden,

Wat een heerlijke jubelstemming van iedereen! Echt wel tof. Ik heb vandaag echt een mindere dag, geestelijk dan hoor. Lichamelijk gaat het alemaal goed. Mijn echo is verzet naar morgenavond dus dat valt wel mee. Ik hoop dat ik ook goed nieuws krijg.

Waar zit Dattig toch? Iemand die dat weet? haha...

Groetjes Petra

hoi diana,
het gaat goed met me,ben wel erg moe. maarja dat hebben we er wel voor over.
alleen zat 1,5 week geleden wel in de stress........
had een nachtdienst gedraaid en toen ik naar de wc ging had ik oud bloed bij het afvegen. vk direct gebeld en die zei dat het kan zijn dat adertje/vaatje van baarmoedermond was geknapt.
shit dacht ik......is het ons weer niet gegund! heb me ziekgemeld,dus mijn werk is ook al op de hoogte. gelukkig was de echo van 18 april goed.en had 1 week vrij,kon ik ff bijtanken.heb het weekend weer gewerkt en dat ging goed.
op het werk houden ze nu rekening met mij,hoef geen zware mensen te tilllen of andere zware werkzaamheden te doen.en ga ook geen nachtdiensten meer draaien.
maar wat super dat de echo goed was,echt gaaf. mooi moment he als je je wondertje ziet en dat er ook een hartje te zien is.dus je bent 1 week korter dan je zelf dacht?
geniet ervan,hoor.
@petra......hou je taai hoor!
veel liefs jose.

hoi!
wat een heerlijk nieuws van jullie zeg!! gefeliciteerd!!
en jij morgen petra! wel fijn dat je maar 1 dagje langer hoeft te wachten.
ik heb vandaag de verloskundige gebeld om een tussentijdse echo te vragen, maar dat gaat dus niet lukken. stom gedoe. ik heb zelf gebeld met de echopraktijk (geen plaats, pas over 2 weken en tja, dan hebben we zowieso een echo) en met het ziekenhuis (zelfde verhaal). en het kindje is nog te klein om bij de verloskundige naar het hartje te gaan luisteren, kan ook pas over 2 weken. GRRRRR. het zou alleen kunnen als er spoed bij is, maar ze vinden ongerustheid geen spoed "maar we begrijpen heel goed dat je onzeker bent, veel succes en hou vertrouwen".
nouja, ik moet zeggen dat m'n zenuwen vandaag vrijwel niet aanwezig waren verder...dus zolang ik het zo kan houden hou ik die 2 weken ook nog wel vol.
oja, ik zou nog wel kunnen bellen voor een pretecho (a 70 euro) maar ik denk dat we dat maar niet doen.
nou doei ik ga even koken!
geniet van jullie blije nieuws en petra veel succes morgen he!
liefs sab

hoi,

@Diana, wat heerlijk een kloppend hartje!!!! Nu kan je weer even vooruit of niet
@Petra, fijn dat je al zo snel weer terecht kan en dat je nu niet weeeeeeeken hoeft te wachten op een kijkje in the belly. Ben erg benieuwd en zal morgenavond zeker een paar keer checken op nieuws (hoe laat moet je, dan weet ik vanaf wanneer het zin heeft om te gaan kijken haha)

Heb hier vandaag echt met een giga grijns de dag doorgebracht en toen de oudste op de psz was ben ik met de jongste even de stad in geweest. Lieve romper gekocht (mijn papa is de aller aller liefste... alsof we niet al rompertjes hebben haha) en had laatst al een keer een shirtje gekocht. In het kader van: best fris in november  heb ik daar nu ook een broekje en een mutsje bij gehaald. 'moest' gewoon iets doen om het echter en echter te maken.

Vorige keer had ik mee gedaan met MvM maar kon ik dus halverwege mijn deelname stoppen... dus nu besloten het laatste deel mee te doen. Wou het niet vanaf het begin, maar nu kan ik nog mooi een week of 5/6 nuttig plassen voor andere stellen. Morgen komt de informatrice langs, maar toen ik d'r belde zei ze al: zo lang zal het niet duren, want je weet nog wel hoe het werkt.... en dat is natuurlijk ook zo.

En dan donderdag naar de VK en daarna maar de kraamzorg gaan bellen enzo. Het wordt nu echt echt (had ik al vertelt dat ik heeeeeel blij ben en stuiterend door het leven ga op het moment haha, ben echt zo hyper)

groetjes,
Marije

hey dames

bedankt voor jullie lieve reacties, nu heb ik een klein vraagje, heb dus vanmorgen en inwendige  echo gehad was super goed, nu ben ik vanmorgen best wel veel slijm verloren en ook hier zat een beet je rood bloed bij minimaal maar wel zichtbaar, ik zelf denk dat het een klein bloedinkje van de barmoederwand is misschien door het echo apparaat, zijn er meer van jullie die dit hebben meegemaakt of wat van gehoord hebben?

ik moet morgenmiddag naar de verloskundige daar ga ik het ook even naar vragen, het is vast niets want alles was goed en hoop dat dat zo blijft.

veel liefs diana

hoi diana,

Ik weet het eigenlijk niet zo goed...en heb je toevallig gevreeen? ik had hetzelfde op de dag voor de goede echo, en daarna had ik ook heel minimaal 'bloed'verlies. voelde me heel onzeker, maarja, de echo was zo goed, net als bij jou, dus dan zou je daar toch maar op moeten vertrouwen he... ik had er ook nog even een boek bij gepakt en daarin stond ook dat alles daarbinnen nu zo goed doorbloed is, dat er heel makkelijk een adertje kan knappen en wat bloed kan geven... wie weet komt het idd door dat apparaat. hou 't maar in de gaten, waarschijnlijk wordt t vanzelf minder, en gelukkig ga je al snel naar je vk, kun je 't aan haar vragen. succes he!

hee marije haha wat een jubelstemming!! heerlijk joh, wat een feest!!

en petra, hoe voel je je? ben je erg nerveus of kun je je nog goed rechtovereind houden? ik hoop het voor je! veeeeeel succes he vanavond, ik duim voor je!

doei fijne dag met een grote big smile! sab

Hoi meiden,

Ik kan  vandaag niet  heel vrolijk zijn al wil ik dat wel. Ik moet echt eerst die echo hebben gehad. Voel me ook best wel vreemd vandaag. Mn borsten doen veel minder pijn ook (of hoort dat zo? ik zou het moeten weten maar ik herinner met dat niet meer. Hoe is dat bj jullie?  
De gedachte gaat door mn hoofd van....o nee he zou het alweer gestopt zijn met groeien net als de vorige keer? Ik ben er al die tijd superrelaxt mee omgegaan en het voelde heel erg goed allemaal. En nu beginnen de twijfels te komen. Ik zie uit naar de echo en ik zie er ook tegen op. Ben erg bang voor een teleurstelling. Vanavond om kwart voor 8 zijn we aan de beurt. Spannend allemaal. Ik laat nog wel wat weten als het achter de rug is. Ben nu echt wel bang pfff.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan