Forum hoppers

Ja dat is echt supernieuws, het maakt mij ook echt blij hoor. Ik hoop echt ook dat de rest nog volgt. Mier, Yvette en Pat. Dan hebben we ze he toch??? hahaha...er is altijd hoop. En als we al bevallen zijn hoppen we door naar het bevallenforum en iedereen volgt maar gewoon hoor of we blijven gezellig hier doorkletsen met zn allen.

Ik ga vanavond na het eten naar mijn vriend toerijden zelf voor het eerst. Anderhalf uur id auto...en mezelf kennende zal het wel gewoon 2 uur duren want ik rij niet zo heel erg hard hahaha. Ik moet door de westerscheldetunnel en die is een paar km lang. Zou het schadelijk zijn voor de baby? Het drukverschil id tunnel bedoel ik he of zit ik nu te zemelen!? Nah ja, ik merk het wel haha...kan er weinig aan doen zal er toch doorheen moeten.

Hoe gaat het met iedereen verder vandaag?

dat zou mooi zijn he.. iedereen weer compleet!

volgens mij missen we yvette nog en patricia en mier...of heb ik nu nog iemand over het hoofd gezien...?
hier weer wat goed nieuws.. verbouwtechnisch dan!
we gaan nu echt verder met de badkamer! mark gaat zaterdag het bad plaatsen, zodat maandag de tegelzetter aan het werk kan! hij kon maandag al beginnen, nou dan zeg ik geen nee!
mijn deadline was 1 december de badkamer af, zodat ik lekker in bad kon en boven naar de wc. het ziet er dus naar uit dat het eerder zover is.
omdat mijn uitkering nog niet helemaal aan het uitbetalen is (dat krijg je achteraf, dus loop een maand loon mis vor mijn gevoel), is het wel even puzzelen wat de financien betreft, maar ook dat komt allemaal goed!

ik ga vanmiddag het deurkozijn naar de badmaker schilderen, dan klodder ik straks niet op de nieuwe tegels!

goedemorgen!
goed geslapen? ik wel maar zo kort! ik lag al heerlijk vroeg in bed en sliep al vroeg, maar toen belde m'n vriend toen hij klaar was met werken (hij had z'n voicemail niet geluisterd) en toen kon ik dus niet meer slapen grrrr. hij sliep in een hotel vannacht. en vanmorgen was ik al heeeel vroeg wakker. oftewel ik voel me geradbraakt.

volgens mij zijn het idd die 3 meiden die we nog missen hier. hopelijk volgen ze snel! echt geweldig van keesje he!

haha petra gek mens! drukverschil in de tunnel! nee hoor, daar zou ik me maar geen zorgen om maken. het wordt pas minder goed als je zou gaan duiken of bergbeklimmen, dat zijn wel wat metertjes meer. en zelfs met duiken is het nog niet bewezen of het nou echt schadelijk is of niet. ik ben tijdens onze duikvakantie zwanger geworden en heb dus een paar keer met deze kleine baby gedoken zonder dat ik het wist! en hij is lekker blijven zitten en het gaat goed met 'm, dus maak je maar geen zorgen! wel voorzichtig rijden he! gewoon een keertje stoppen tussendoor, dat is ook vaak wel prettig.

carina schilder ze vandaag! lekker hoor, dat het eerder klaar is dan je dacht!

ik ga zo ons wiegje kopen!! echt leuk, dan kan ik daarna aan de bekleding gaan knutselen en hebben we ook een slaapplekje voor de kleine! hebben jullie verstand van matrasjes? ik ga me maar even goed laten informeren.

zo vanmorgen leek het wel of er 2 in m'n buik zaten ipv 1...haha die ging tekeer zeg!

groetjes!

Haha ja S, ik maak me soms druk om de gekste dingen he. Succes met het zoeken naar een matrasje. In de winkel zullen ze dat toch zeker wel weten? Ik heb ook echt geen verstand van matrasjes voor een wiegje meid. Ik wil er zelf ook wel eentje, lijkt me super! Ik ben benieuwd naar de waslijst waaraan zo'n matrasje moet voldoen hihi.

Hee Carina lekker aan het schilderen dalijk? Ik wil eigenlijk een kast schilderen van mezelf. Ik vind het een schitterdende kast maar hij is echt toe aan een verfbeurt. Nou zal ik dat wel niet meer voor elkaar krijgen voor de verhuizing haha...en ook niet als ik al verhuisd ben vrees ik. Nah ja...is wat leuks voor id toekomst.

Ik ga alvast wat spullen pakken, heb zo'n zin om weg te gaan en ik wil niets vergeten vanavond. Als straks de kids weer thuis zijn nemen die mijn hoofd in beslag en gek genoeg ik ben vrouw maar ik kan maar 1 ding tegelijk pfffffffffffffffff.

Tot laterssssssssssssss

hoi sabine... ik weet even niet of je een bestaande wieg hebt, of een nieuwe wieg haalt.
bij de nieuwe wieg zit meestal al een matras hoor!

wij hebben de wieg waar ik nog ingelegen heb. die gaan we opknappen. daar moet een matras op maat voor gemaakt worden. ik moet dan de afmeting van de bak van papier maken en dat wordt dat opgestuurd. en ik geloof dat er 8 weken levertijd op zat.

@ petra.. je kunt ook omrijden ipv de tunnel! hahaha

ik heb in de stad nog een broek gescoord en heb info gehad over kinderwagens. er vielen er al een berg af door al onze eisen. het wordt of de mutsy, of de maxicosi mura.
ik heb al een beetje een voorkeur voor de laatste. maar mark heeft natuurlijk ook wel iets te vertellen!!

ik heb ook al 2 deurkozijnen in de verf gezet. nu nog 1 te gaan. dan mag ik van mezelf lekker op de bank hangen. maar ik moest ff zitten, want dat bukken en weer overeind komen iedere keer begin ik toch wel een beetje te merken.

hoihoi!
joepie ik heb het wiegje!! hij is zooooo schattig!! carina ik zag idd dat er veel wiegjes met matras worden geleverd, maar deze niet. gelukkig is 't 'n standaard maat, dus ik heb er een besteld, duurt een week of 3 of 4.
ik denk dat ik een standaard ga zoeken waar een hemeltje aan kan, zodat we die daarna ook achter het ledikantje kunnen zetten.
en ik heb een voetenzak voor in de maxi cosi! een hele gafe! en stiekem nog een heeeeel schattig broekje, kon 'm niet laten liggen hihi! heeeeeeerlijk is dat, dat je nu je zwanger bent gewoon ongegeneerd kunt kopenkopenkopen haha!!

goed hoor, dat je al zoveel hebt geverfd! werk je met acrylverf? hoe vind je dat? ik was er niet zo heel erg blij mee, moesten zeker 3 lagen op voor het mooi dekt en stevig is, maar dan ziet het er ook wel erg mooi uit.
doe maar wel een beetje rustigaan, gewoon lekker even gaan zitten tussendoor en dan straks nog een stukje.

petra veel plezier he, bij je vriend! blijven jullie daar lekker het hele weekend? en voorzichtig rijden!

marije nog leuke plannen dit weekend?
ik ga lekker verder met de babykamer enzo en heb een familieetentje en ga naar een concert met een vriendin. gezellig! en hopelijk nog even bij m'n vriendin+baby langs zo kom ik het weekend zonder man ook wel goed door :)

groetjes sab

@Sabine, heb net nog op je andere berichtje gereageerd, maar je hebt dus al een matras, super!   En ook hier even de vraag: wat voor wiegje?! (foto  Zal ook eens een foto van die van ons zoeken zoals die opgemaakt was bij 1 van de oudste 2)

Hier gaat het lekker, mijn hormonen komen tot rust, de wederom as oma heeft vandaag lopen muurverven op de zolderkamer van de jongste. Nu moet alleen het deurkozijn en de deur nog in de lak en dan is het klaaaaar. Oké flink schoonmaken nog en dan daar inrichten en kan de babykamer ook aangepakt worden.

De plannen voor het weekend.... vanavond home alone, nou ja met 2 kids in hun bedjes te slapen. Morgenavond vrijgezellenfeestje van een vriendin en zondag ga ik samen met mijn moeder en de jongens lekker weg voor een weekje!!!! Heb er enorm zin in en nu de zolder bijna klaar is... heb ik er ook wel de rust voor haha. Daar lekker relaxed, niks moet alles mag en daarna de kamer lekker gaan inrichten en verder door het huis.... zelfs tijdens deze 3e zw.schap zie ik namelijk nog weer dingen die me eigenlijk net niet zinnen .

Ga zo nog even beetje verder lezen hier en daar en dan onderuit voor de tv.

groetjes,
Marije

ohh lekker, 'n weekje weg! waar gaan jullie naartoe? huisje ofzo? heerlijk! ik heb ook nu al zoveel zin in ons weekend weg in oktober!!

het wiegje is echt geweldig, het past heel goed in de stijl van de kast en commode waar je foto's van hebt gezien, en het slaapgedeelte hangt als 't ware tussen de poten in. als je een grote knop lostrekt kan het wiegje ook schommelen! en hij is wit. matrasmaatje is idd gewoon standaard, alleen zijn die dus nergens op voorraad (zal dat komen omdat wiegjes zoveel rouleren ipv dat er nieuwe worden gekocht?). heb jij toevallig de maten van een normaal wieglakentje? kan ik ook uitzoeken in de hema ofzo hoor, maar wie weet weet je 't uit je hoofd... voor als ik lakentjes ga naaien! haha!

geniet van je tvavondje! ga 'k ook lekker doen, heb barstende koppijn en genoeg gedaan vandaag, dus het is wel goed zo.

groetjes!

Terug
Bovenaan