Forum hoppers

even zo uit mijn blote hoofd zijn de wieglakentjes 40x80.... maar dat weet ik dus niet zeker haha. Tis alweer dik 4 jaar terug dat ze hier gemaakt zijn. Dat zijn dan de onderlakentjes trouwens, bovenlakens eh.... eh....groter in elk geval.

Heb even een foto gezocht van de wieg.... kan even geen vinden waarbij die helemaal spic en span staat te pronken, maar dit is de eerste keer dat onze oudste erin ligt te tukken onder de door oma gemaakte omslagdoek hihi. Strak geparkeerd naast het bed van papa&mama natuurlijk.
In deze wieg hebben inmiddels 10 kindjes gelegen waaronder ikzelf dus.... blijf het speciaal vinden dat Junior er straks ook in komt te slapen (het zelfgemaakte bovenlakentje is nu helaas niet te zien, maar is ook erg lief met een omslagrand van hetzelfde (broderie)stofje van de wieg).

groetjes,
Marije

oh wat een schattig wiegje! weet je dat ik er vandaag nog zoeen heb zien staan in de winkel? bijzonder   zeg dat er al zoveel kindjes in hebben gelegen, en jij zelf ook!
ik zit ook al helemaal te fantaseren dat in dit wiegje al onze kindjes en die van m'n zusje en broertje komen te liggen en hun kinderen ook! hihi maar ik sla geloof ik 'n beetje op hol haha!

Hoi meiden,

Wat een lieve wieg Marije. Wij hebben ook nog een familiewieg. Ik heb daar ooit (in een ver verleden  als eerste ingelegen), daarna mijn twee zussen, mijn 2 zonen en de twee kinderen van een van mijn zusjes. Hopelijk kunnen we hem nog een keer gebruiken voor nr. 3.
Heerlijk zo te lezen dat jullie zo bezig zijn met babykamers en wiegjes. Voor ik daar aan ga denken, dat duurt helaas nog wel even. Al heb ik wel stiekem ideetjes natuurlijk. Maar dat zou ook een nieuwe bekleding van de wieg inhouden en daarvoor moet ik dan weer mijn moeder lief aankijken. Zelf ben ik niet zo handig met een naaimachine. Maar goed, dat is allemaal nog toekomstmuziek. We moeten eerst naar de 14 weken voor we maar iets hardop mogen dromen.

Wie van jullie gaat er nou als eerste bevallen? Ik heb wel iets terug gelezen, maar alles is me wat te veel.

groetjes, keesje

hoi hoppertjes!

wat een mooie wieg marije! en zo bijzonder dat er al meerdere babytjes in gelegen hebben.
wij hebben ook een wieg. daar hebben mijn zus, broertje en ik in gelegen. hij is nu nog huphollandhuporanje, maar we gaan hem antracietgrijs spuiten. en dan denk ik met witte bekleding. lijkt me wel sjiek!
zodra we in huis de ruimte hebben dan komt het wiegje deze kant in en zal ik een foto ervoor en later ook een foto erna plaatsen..

@ keesje.. als je moeder geen zin heeft in nieuwe bekleding maken, dan kun je altijd sabine vragen.. die is het naaiwonder van dit clubje! ghegheghe

@ sabine.. zou wel leuk zijn als jullie nu die traditie starten he!
ik begreep van mijn zus dat ze het nu wel jammer vindt dat haar dochter niet in de wieg gelegen heeft.

de mannen gaan vandag het bad plaatsen.. je lacht je rot. een praxis boekje erbij en maar discussieren hoe ze het het beste kunnen doen.
ik mag nu niet schildern boven, want dan loop ik ze in de weg.
dus mijn taak vandaag.. was opvouwen, beneden opruimen, voor koffie zorgen en de frietpan schoonmaken (blegh!)

ojee.. ik hoor ze nu al mopperen.. wordt vervolgd!

het plaatsen van een bad deel 2...
na een aantal keer naar de doehetzelver op het dorp te zijn gewandelt...
na wat gemopper...
na wat gezoek naar het goede gereedschap...
is het dan toch gelukt!
het bad staat en het is ook al afgetimmerd.. de tegelzetter mag zijn gang gaan!!!

Mark krijgt er steeds meer zin in om de badkamer af te maken.. gelukkig maar!
ik krijg steeds meer zin om boven het schilderwerk af te maken.. toch een beetje nesteldrangachtig?!

vanmorgen de schoonzus van mijn zus (dus van haar vriends kant van de familie) gezien. ze is begin december uitgerekend. ons buikje was bijna even groot?! nou heeft zij gewoon een klein buikje, maar toen ik het aan mijn zus vertelde lachtte ze... tja je zal haar de komende tijd nog wel inhalen hoor!
(leuk die vooruitzichten!!)

ik laat mark zo weer een buikfoto maken.. zal hem ook hier weer plaatsen!
groetjes

Terug
Bovenaan