Forum hoppers

nu ik toch bezig ben...
echofoto's!

ik heb wel een foto ervan moeten maken omdat de scanner het niet doet. dus ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn!

je ziet zelfs de hersentjes al zitten!

de verloskundige heeft het voetje ook opgemeten.
ons gpuje was van kop tot kont 6 cm.. maar het voetje was ook al 1 cm groot!
als dat gen profvoetballer/ster wordt???

he Carina, mooie buik hoor!!!!
En vind hem echt niet reusachtig hoor. En je moet denk ik ook niet vergeten dat je toch meerdere keren zwanger bent geweest en je toch elke keer al wel wat verslapping in je lijf hebt gehad door de hormonen. Leuk om je hoofd trouwens ook eens te zien.

Maar je bent nu wel al lekker zichtbaar zwanger!!!!!!

Echo's kan ik helaas niet goed zien, maar ik geloof direct dat het de allermooiste baby is (op die van ons na dan ).

Dames, graag niet TE veel schrijven de komende week, ik ga de laatste spullen pakken en dan lekker op pad.

groetjes,
Marije

Hoihoi

Krijg het allemaal niet bij gelezen. Druk geweest, tsja je zal maar trouwen binnen drie weken he! Maar goed eerst even vertellen van de echo:
Het 3d gedeelte vond ik wel wat tegenvallen, had te grote verwachtingen denk ik, maar die dvd van een half uur die we hebben mee gekregen.... smullen! De kleine heeft even wat trucjes laten zien: tenen vastpakken, mamma schoppen (leuk te zien wat je op dat moment voelt) en duimen, ooooooh helemaal gesmolten. Heel fijn! Vrijdag ook nog naar het ziekenhuis geweest voor een echo en controle. Lekkere domper is dat dan, direct het hoofdje gemeten, de buik en het bovenbeen, keertje op print gedrukt bij het hoofdje en klaar, Nou ja ik had de woensdag al in de pocket!
Vrijdag mijn hele bruidsoutfit gekocht, veel lol gehad met een vriendin. We zijn naar It's Time in Amersfoort geweest, geweldige zaak. Een kleine hoeveelheid positie trouwkleding, maar er zat precies iets voor mij bij. Best speciaal toch. Verder de stad in geweest voor de rest en nu ben ik dus helemaal klaar. Mijn vriend zijn pak hebben we gisteren gekocht en hij moet alleen nog schoenen.
Heb al twee nachten slecht geslapen, lig maar te malen over van alles. Mijn vriend wil een super kleine bruiloft met weinig toestanden en nu heb ik zo'n vermoeden dat mijn vrienden en mijn ouders er toch net wat meer van gaan maken... Als dat maar goed gaat!
Zo en nu ga ik snel weg, mijn vriend is de commode aan het schilderen en die verflucht is niet al te best. Bah!
Sorry voor het egoïsme, ik ga weer de komende week braaf alles bijlezen en uiteraard reageren!
Hoop dat iedereen een goed weekend heeft!

Liefs
D

Ha meiden,

Het is idd niet bij te houden met lezen zeg haha...wel heel erg gezellig en leuk overigens. Van mij mag het zo lekker door blijven gaan hoor. Ook ik was een weekend weg en het kostte me eventjes tijd om bij te lezen. Of ik weer alles onthoud en overal gelijk op kan reageren betwijfel ik overigens. Ik ben nogal moe na dit weekendje brainstormen bij mijn vriend thuis om daar orde op zaken te krijgen mbt de verhuizing. En dan nog even anderhalf uur terugrijden op zondagavond pffffff. Maar het was wel een geslaagd weekend en ons a.s. huisje gaat straks gezellig worden. Ik vind het ineens niet meer zo klein ook allemaal, gek eigenlijk.

@ Carina, wat een leuke foto zeg. Ik ga er nu ook echt snel eentje plaatsen, ik laat de kids er morgen wel een paar van me maken want ik vergeet het steeds. Ik zal mn hoofd er ook op zetten hihi....niet schrikken ik zie er nogal moe uit de laatste tijd ahum...

@ Marije, je leest dit niet meer maar ik wens je alsnog een hele fijne week toe!

@Dattig, die bruiloft zal toch wel goedkomen zeker? Als je vrienden en ouders jullie plots verrassen kan je vriend (man haha) er toch ook niets meer tegenin brengen. Hij zal het dan toch wel leuk vinden uiteindelijk? Ik hoop het wel voor je, extra spanning omtrent iets wat juist leuk moet zijn kan je nu ook niet echt gebruiken he. Succes er mee hoor meid.

@ Keesje, gaat ie nog goed meid? Ik ben nog steeds superblij voor je joh. Echt wel leuk.

@ S, ik wil je even wat vragen he. Jij hebt je commode zo mooi wit geschilderd he. Met welke verf heb je dat gedaan. Een merk? en welke soort wit was het want ik was bijvoorbeeld even bij de gamma dit weekend en als je witte verf zoekt zijn er zooooooveel soorten wit....word je niet goed van haha...Ik vind het ontzettend mooi er uit zien wat je hebt gedaan met die commode en het heeft mij dus even enorm geinspireerd voor een kast van mij die echt een verfbeurt nodig heeft en het lijkt me geweldig hem in die kleur te schilderen. Mijn schoonvader heeft zich aangeboden dat te doen...joepieeee. Dus help even en vertel me het geheim van je verf hihi.

@ alle anderen, ik weet het even niet meer haha, gek he? Er gebeurt hier zoveel. In ieder geval tot morgen dan maar weer he.

hoi peet,
klinkt goed, je weekend! lekker dat je het niet meer zo klein vindt allemaal, dat scheelt een hoop!
de verf die ik heb gekozen is van Flexa VT Wonen, kleur Melk. en die heb ik dan laten mengen in gamma acrylverf (ze hebben van die flexa kleur namelijk alleen maar lak op terpetinebasis en da mag nie he!). is zowiezo een goede tip, om kleuren die je mooi vindt van een merk, gewoon in de huismerkverf te laten mengen, scheelt enorm veel geld!
succes ermee!

ik schrijf later meer, nu even geen tijd!
sabine

Haai iedereen,

Zo druk als het vande week was zo stil is het vandaag. Alles wel oke met iedereen? Of?...druk druk druk. Ik had vandaag echt een rottige dag. Ik werd snachts wakker omdat ik iets heel geks droomde en was misselijk daarna wat de hele ochtend duurde. Die dromen van mij ook pfff....soms is het echt niet normaal wat daar allemaal in gebeurt haha.

@ S, ik heb het opgeschreven van die verf dus dat gaat goedkomen, thx

hoi hoi!

was vandaag voor het eerst in tijden weer een beetje druk...
zelfs geen middaguitrustuurtje genomen.

heb de deurposten afgeschildert, ben nu met de deuren begonnen.
en ik heb de caravan van binnen   helemaal gesopt.
pff wat een klus zeg!
maar nu kunnen dan echt onze spulletjes erin.

jij droomt wat af he petra... ik had dat de eerste weken wel, maar nu heb ik er gelukkig neit zoveel last van. ik had echt nachtmerries dat ik droomde dat Mark wat aan werd gedaan enzo. pffff

morgen mag ik weer naar de verloskundige.
11 uur word ik daar verwacht en mijn moeder gaat met me mee. ze voeg of ze mee moest.. ik zei dat als ze wilde, ze wel mee mocht. nou zei ze.. ik doe het voor jou hoor... hahaha ze durft dan niet te zeggen dat ze eigenlijk heel graag ook het hartje even wil horen!

tot morgenmiddag.. want kom natuurlijk wel weer even verslag uitbrengen!

(@petra... ik wacht op je buikje! kom maa rop met die foto!)

Terug
Bovenaan