Hoihoi
Krijg het allemaal niet bij gelezen. Druk geweest, tsja je zal maar trouwen binnen drie weken he! Maar goed eerst even vertellen van de echo:
Het 3d gedeelte vond ik wel wat tegenvallen, had te grote verwachtingen denk ik, maar die dvd van een half uur die we hebben mee gekregen.... smullen! De kleine heeft even wat trucjes laten zien: tenen vastpakken, mamma schoppen (leuk te zien wat je op dat moment voelt) en duimen, ooooooh helemaal gesmolten. Heel fijn! Vrijdag ook nog naar het ziekenhuis geweest voor een echo en controle. Lekkere domper is dat dan, direct het hoofdje gemeten, de buik en het bovenbeen, keertje op print gedrukt bij het hoofdje en klaar, Nou ja ik had de woensdag al in de pocket!
Vrijdag mijn hele bruidsoutfit gekocht, veel lol gehad met een vriendin. We zijn naar It's Time in Amersfoort geweest, geweldige zaak. Een kleine hoeveelheid positie trouwkleding, maar er zat precies iets voor mij bij. Best speciaal toch. Verder de stad in geweest voor de rest en nu ben ik dus helemaal klaar. Mijn vriend zijn pak hebben we gisteren gekocht en hij moet alleen nog schoenen.
Heb al twee nachten slecht geslapen, lig maar te malen over van alles. Mijn vriend wil een super kleine bruiloft met weinig toestanden en nu heb ik zo'n vermoeden dat mijn vrienden en mijn ouders er toch net wat meer van gaan maken... Als dat maar goed gaat!
Zo en nu ga ik snel weg, mijn vriend is de commode aan het schilderen en die verflucht is niet al te best. Bah!
Sorry voor het egoïsme, ik ga weer de komende week braaf alles bijlezen en uiteraard reageren!
Hoop dat iedereen een goed weekend heeft!
Liefs
D