Forum hoppers

hoihoi
even een berichtje van een zieke! gistermiddag werd ik al steeds minder lekker, kreeg steeds meer last van m'n onderbuik en blaas en plaste op een gegeven moment zelfs wat bloed mee...vk gebeld en naar huisartsenpost gegaan 's avonds en ja hoor, blaasontsteking. bah wat ellendig! heb antibiotica gekregen en voel me al wel iets beter, maar nog steeds helemaal niet lekker! blijf maar lekker in bed vandaag want heb ook een beetje koorts erbij, en veel harde buiken. ook voor het eerst dat ik dat heb! en je moet het toch in de gaten houden, want je kunt weeen krijgen door een blaasontsteking. dus maar even goed uitzieken vandaag, en dan zal het wel snel weer wat beter gaan. en het is juist zulk mooi weer vandaag! balen!

hoe gaat het met jullie?
petra dat met die dromen heb ik ook wel eens, dat het zo'n nare droom is dat je het de hele dag in je lijf blijft voelen. dan moet je echt jezelf heel streng toespreken dat het echt maar een droom was, maar goed, dat werkt ook niet altijd. jij droomde toch voor je zwangerschap ook al veel of niet? ik wel in ieder geval. het is nu niet versterkt, ik had altijd al nachtmerries.

dattig wat leuk dat je zo goed geslaagd bent in je outfit! hoe ziet het eruit? en hoe gaat jullie dag eruit zien? gaat al opschieten he! leuk hoor! wat voor soort dingen zijn je familie en vrienden dan aan het regelen die je vriend niet wil?

carina lekker bezig dus! ik zou er maar goed gebruik van maken, want over een aantal weken is je energie ver te zoeken!

nog 4 weken en dan ga ik al met verlof! echt snel ineens!

groetjes sabine

hoi allemaal,
ik ben vanochtend naar vk geweest en heb te hoge bloeddruk,onderdruk was 88.
balen hoor,moet verplicht rust nemen,dus niet werken. donderdag weer bloedruk op laten meten en ochtendurine controleren. hoop niet dat het hoger wordt. dus duimen voor mij.
ik ga mijn bedje weer in,jammer met dit warme weer.
hoe is verder met jullie?
wat vervelend van de blaasontsteking,sabine. dus ook in de lappenmand.
groetjes jose.

hoi jose, joh vervelend zeg! heb je enig idee waar het door komt? heb je te druk gedaan afgelopen tijd? of zou het daar niet aan liggen? heel vervelend maar geef er maar aan toe, dan knap je het snelste weer op! hou je ons op de hoogte?
ja balen he met dit mooie weer. ik heb lekker de deuren opengezet, maar zou liever lekker buiten zijn nu dan in bed!
beterschap ermee he!
sabine

he getsie.. 2 zieken.. rust maar lekker uit!
beterschap!

ik ben vanmiddag nog even naar een babyzaak geweest. ik was op zoek naar de maxicosi   mura in de kleur groen en de kleur geel. ik wilde ze zo graag even in het echt zien. Als de baby zo'n bleekscheet is als dat ik ben, dan ik het het hem/haar niet andoen om een gele kinderwagen aan te schaffen.
de groene was helemaal ons ding! en nou bleek die ook nog eens voor veel minder weg te mogen. het is dan wel het showroommodel, maar je ziet er helemaal niks aan!
ik mark gebeld.... en hij vond dat ik hem dan maar gewoon mee moest nemen.

en nu staat er dus een kinderwagen in de kamer. morgenavond zet mark hem op zolder hoor, maar wel een gek idee... daar ligt over een tijdje ons kindje in!

vanavond had ik nog een gezellig avondje emt vriendinnen. dat was het ook, maar op de terugweg werd ik al wat misselijk.. en ja hoor.. ik was nog amar binnen en moest al naar de wc rennen. BAH!
ik heb de hele dag al moeite gehad met eten, beetje misselijk.. en nu aan het eind van de dag komt het er toch nog uit.
ach ja.. hopelijk is morgen weer een goeie dag!

tot morgen!

hoi,
leuk dat je je kinderwagen hebt! dat is mooi meegenomen dat je hem voor minder kon kopen!
vervelend, dat overgeven. heb je daar nog vaak last van? hoever ben je nu eigenlijk? het zal toch binnenkort wel een keertje over moeten gaan zou je denken.

ik ben weer wat op de been, al zit de blaasontsteking nog erg dwars. hopelijk werkt de antibiotica snel, want ik word er behoorlijk gek van. in ieder geval hoef ik niet meer in bed te liggen, dat is wel prettig.

jose hoe gaat het nu met jou?

groetjes sabine

ik ben vandaag 16 weken en 5 dagen.
en eigenlijk had ik al 2 weken niet meer overgegeven.

maar gisteren had ik de hele dag al dat ik maar weinig zin had in eten en ik me niet zo lekker voelde.. ik wilde er niet aan toegeven, dus gewoon naar de stad ed.
ik denk dat het even teveel is geweest. want vandaag na lekekr uitgeslapen te hebben gaat het weer stukke beter!

gelukkig voel je je weer wat beter. en dat op bed liggen is natuurlijk ook niet alles!
ik krijg zo nog bezoek van een collega, dus ga nog even een paar rommeltjes opruimen!

groetjes!

Hoi meiden wat lees ik nu allemaal, zieken? Niet leuk zeg. Gaat het weer een beetje Sab? Echt irri zoiets he en je kunt zo weinig behalve braaf de medicijnen nemen en rusten. Beterschap hoor.

@ zusterjose, dat is minder leuk zeg een hoge bloeddruk. Ik hoop dat donderdag meevalt voor je. Hou je iig zo rustig mogelijk he meid. Veel sterkte ermee.

@ Carina, overgeven is ook irri. Ik was maandag misselijk na die belachelijke droom haha. Maar ik heb toch mn eten binnengehouden gelukkig.

Voor de rest staat hier het huis op zijn kop. Alles ligt overal en ik wordt er een beetje gek van eigenlijk. Morgens eens echt inpakken en orde op zaken stellen want ik kan er niet zo goed tegen ...grrrr. Verder gaat het wel behalve spierpijn in mn rug. Het trekt enorm daar en dat is natuurlijk niet zo gek want de buik wordt zwaarder en zwaarder he. Nog eventjes volhouden....

hoi!

petra die troep zal nog wel even blijven! :-( tenminste, het is mij niet gelukt om zonder rommel te verhuizen helaas.... maar ik weet precies hoe je je voelt, ik kan me er ook zo aan storen. je er maar even bij neerleggen is voor mij het enige dat werkt!

hee hebben jullie ook wel eens een koude buik? het valt mij de laatste paar dagen op dat m'n buik soms zo koud aanvoeld. m'n vriend zei dat het niet zo gek is, omdat hij natuurlijk steeds verder van m'n lichaam af staat, maar ik vind het maar raar en maak me er toch een beetje zorgen om. ook over de baby, die voel ik weer zo anders. zal ook wel met z'n houding en mijn blaasontsteking te maken hebben, maar toch. misschien ga ik morgen toch even de vk bellen om te vragen of ze even naar 'm willen luisteren en willen voelen.

tot later!

Terug
Bovenaan