Ooooh Patricia wat gaaf, van harte gefeliciteerd. Ik duim mee hoor en hoop je snel hier écht te kunnen zien!
Jee zeg koude buiken, helemaal geen last van, heb het eigenlijk altijd warm, wel lekker hoor zo'n kacheltje altijd bij de hand.
Wat naar die blaasontsteking, heb het ook wel gehad en ik werd helemaal gek ervan. Heel veel sterkte zeg. Ik neem als ik vermoeden van een opkomende ontsteking heb altijd een pak biologische cranberry sap van de AH, met appel. Lekker en helpt nog ook! Niet alle AH hebben dat trouwens, staat in het koelvak bij die dure geperste sappen enz. Heb nu, over gek worden gesproken, een schimmeltje te pakken. Nu rij ik ook paard maar helaas is het niet zo'n schimmel , JEUK!
Verder alles ok hier. Ben al aan het wennen aan het idee van geen werk hebben. Sterker nog, De eerste twee gezinnen hebben zich al gemeld voor als ik zelf ben begonnen, wow.
Vanochtend heb ik voor het eerst mee gemaakt dat de kleine de hik heeft, grappig!
Vanmidaag komt de ambtenaar om zich voor te bereiden.
Wat men zoal aan het regelen is buiten ons om? Nou zo ongeveer de hele bruiloft: wij hadden een offferte gevraagd bij een restaurant, zij hebben contact opgenomen met het restaurant en het overgenomen. Helaas hebben ze toen ook ons hele idee voor het gemak aangepast. Een buffet in plaats van de hele avond tapas... nou dat hebben we dus terug gedraaid. De gasten komen ver voor het trouwen bij ons thuis, dat was ook niet echt de bedoeling en volgens mij zijn ze ook nog met vrijgezellige feesten bezig voor ons beiden. Mogen ze opschieten want over precies twee weken is het zover! Ik probéér me er niet druk over te maken, haha ben ik niet goed in!
Fijne dag en alvast een goed weekend allemaal!
Beterschap he!
Liefs D