Forum hoppers

hoi!
wat gek petra! ik herken het niet... voelde je het met je lijf of kon je het ook met je handen voelen? want als je het niet met je handen voelde, heeft het misschien wel te maken met zenuwen ofzoiets? zoals je soms wel eens een soort prikkel in je voet kunt hebben en daarbij jeuk aan je knie, wat met elkaar samen hangt (haha snapje me?). ik zou in ieder geval gewoon even je verloskundige bellen, misschien kan zij je vertellen hoe het kan...
sab

hahaha sab jij hebt echt een levendige manier van tikken.

ja ik voelde het met mijn handen, dat was het rare ervan. Ik zal morgen de vk eens bellen, vind het ook erug raar.

wat maf joh! ik heb wel eens gehoord van iemand, daarbij waren ze op de echo een armpje 'kwijt', en toen zei zij 'ik weet wel waar die zit', die voelde ze dus half in d'r doos. vind ik ook zo raar. maar wie weet kan de baby er wel bij ofzo, ik heb geen idee. bel morgen maar even naar de vk. laat je het even weten? ben wel benieuwd.

zijn jullie nog naar de koopavond in prenatal geweest? ik niet, had yoga, maar volgens mij is het maar goed ook, want het zal vast ontzettend druk geweest zijn, en dat voor een paar euro korting... bij de hema was ook een koopavond, maar daar was ik vanmiddag al even langs geweest en ze hadden hier niet zoveel. ook niet zo de moeite dus. en daar was maar 15% korting.

doei!

Jemig wat raar idd. Nou ik vind dit bij mij ook heel vreemd hoor. Ik kan niet anders zeggen haha. Hopelijk kan het geen kwaad he!

Ik ben niet naar koopavond geweest, gaat een beetje moeilijk voor mij. Maar ik weet wel dat er morgen nog van die mamamazzeldagen ofzoiets zijn? tm zaterdag toch? Wie weet ga ik nog wel eventjes overdag ofzo.

@ Carina, wat fijn dat er weer een karwei af is zeg. Zo gaat ie goed he. Kijk je wel uit met het geschuur en geverf. Ook al heb je veel energie moet je wel op tijd je rust nemen he meid. Wel gaaf allemaal hoor en natuurlijk willen we foto's van het borduurstukje zien en eigenlijk ook wel van de vorderingen van de babykamer straks haha...ik ben gewoon veel te nieuwsgierig naar alles en iedereen. Oh ja gisteren zei je dat je miss nog een getuige nodig had he..hihi...nou ik sta paraat hoor haha. Waar ga jij eigenlijk straks bevallen? In het ziekenhuis of thuis? Of heb je daar nog niet over nagedacht. Miss kan je mij opzoeken mocht ik in terneuzen zh bevallen he.

Groetjessss

@ Sab, waar blijft jouw buikfoto?

Tjonge jullie zitten ook niet stil, letterlijk en figuurlijk. Ben ff niet op t net en hoppa twee pagina's leesvoer. Heb ik toch helemaal geen tijd voor!
Klinkt goed al dat geklus enzo... ben wel jaloers, in de zin van: ik wil zó graag een huis dat af is en niet één waar ik me stiekem morgen (jaaaa morgen) voor schaam... Maar ja de kinderkamer ziet er al aardig uit hoor!
Fijn van de fysio, lijkt me prettig dat je toch ergens wat aan doen kan!
Hee en gevraagd worden he... had ik ook hele voorstellingen van... en tot op de dag van vandaag ben ik nog niet gevraagd! Toch is het morgen wel zover (hoop ik dan he:)), ik heb dus ook zo'n praktische flapdrol... De truc: ik heb hem zelf laten regelen van t erkennen enzo... Nou dat heeft hij dus niet gedaan, hij bleek al een hele tijd over trouwen na te denken. En toen kwam dus het moment: misschien moeten we dan toch maar trouwen... nou dat was het dus! Geen mooie zonsondergang, geen kaarslicht helemaal niets van dit al! Maar morgen, morgen ben ik de bruid!
Er worden foto's gemaakt (ik voel me nu heel dik hoor Petra, nu ik je foto heb gezien, haha)! Als dat al dik is... pff. Zal ik dus maar ook een onthoofde versie plaatsen!
Nou ik ga maar als een gek soppen etc.
Liefs
D

Carina, het is maar 1 extra kin hoor, niet overdrijven kinNEN . Maar ja 1 extra is ook wel genoeg vind ik eigenlijk haha. Ach komt ook wel weer goed weet ik... hoort er ook een beetje bij.

Dattig: nog maar 1 nachtje slapen!!!!! En als het morgen net zulk lekker weer is, wauw dan treffen jullie het echt zeg, heerlijk. En ach misschien willen we qua aanzoeken teveel 'ouderwetse' romantiek.... terwijl wij verder zelf waarschijnlijk ook niet bepaald toonbeeld van ouderwets zijn. Enne... die hoofdloze foto dan wel in trouwkleding he, ben erg benieuwd wat je aanhebt.

Sabine, hoe gaat het met naaimachine projecten?! Hopelijk lukt het allemaal zelf (op zich zijn gordijntjes wel een mooie en niet al te ingewikkelde oefening dus dat scheelt) en kan je straks pronken met babykamerfoto's met eigen gemaakte frutsels . Heb zelf de stof voor de kamer van de jongste op maat, bleef nog een leuk stukje over voor 2 kussentjes, gezellig hihi, die zijn al klaar. 1 gordijndeel was ik bijna mee klaar loopt die hele machine vast grrrrr . Ben er nu maar eventjes mee gestopt, want de jongste vindt  1 op1 aandacht ook wel net zo leuk als nieuwe gordijnen denk ik....

Ga hem die aandacht dan ook maar even geven.

groetjes,
Marije

oh ja toch nog even (goed voor het aantal antwoorden hier.... voor we het weten is het onderwerp gesloten!)

Volgens mij is Junior weer bijna over de kop gegaan... niet helemaal in stuit, maar voor mijn gevoel ligt het nu overdwars. Bewegingen komen me namelijk wel erg bekend voor toen de jongste met dit formaat overdwars lag.

Ach ja.... die kon ook nog met 35 weken in hoofdligging, maar toch, had eigenlijk wel verwacht dat Junior zo langzamerhand ook wel voor een definitieve ligging had gekozen... helaassss.

Voordeel van dwarsligging: geen getrap op blaas of tegen de ribben!

groetjes,
Marije

goeiemorgen!!

ok de ochtend is al halverwege, maar voor mij issie nog maar een half uurtje oud.
juist om het gevoel wat jij nu hebt dattig.. daarom ben ik nu zo hard aan de slag in huis. toch nog even die verhuisdoos opruimen, toch nog even dat stapeltje papieren uitzoeken. en zo komt het huis aardig aan kant.
maarja ik heb er nu dan ook alle tijd voor.

op de planning staat nu het raamkozijn van de babykamer en plintje voor boven schilderen. (niet dat we beneden al plinten hebben, maar wil de babykamer en badkamer met plinten helemaal af hebben voordat de baby arriveerd!)

vandaag zal het weer niet veel geklus worden. moet nog boodschappen halen, wil toch even bij de prenatal neuzen (mag van mijn oma een wipstoeltje uitkiezen!)
en moet de kamers wat netjes opruimen, want er komt visite uit brabant om ons huisje te bewonderen.
ook moet ik nog een makreel onthoofden en schoonmaken. mijn schoonzusje werkt in de viskraam van haar vader en heeft er 1 voor me meegenomen. tja vette vis he!
(tip voor als je ooit in vlissingen bent... de miskraam aan het begin van de boulevard bij het bellamypark!)

@petra.. heb je de verloskundige al gebeld? ben wel nieuwsgierig of dat normaal is...
ennuh.. ik kom wel naar terneuzen hoor! geen probleem!
mark wil graag dat we in het ziekenhuis bevallen, maar ik ben nogal panisch voor ziekenhuizen, dus weet niet of ik daar wel ontspannen kan liggen.
we moeten dat stukje nog evenuitvechten.
al moet ik er nu niet aan denken dat onze gup er ook nog een keer uit moet! brrrr

ik ga de hondjes blij maken met een wandeling!
groetjes!

Terug
Bovenaan