Forum hoppers

haha had ik kinnen gezet?
oeps!

leuk joh.. dat jullie gordijntjes enzo allemaal zelf kunnen maken...
ik weet niet eens hoe je zo'n apparaat gebruiksklaar maakt!
(stiekem jaloers!!!)

en dan ben ik bijna jaloers dat jij al plintjes op de babykamer kan gaan schilderen .
Maar er zit nu echt echt echt schot in de kamer van de jongste, dit weekend gaan zijn kleertjes ed over naar boven en hopelijk heeft mijn moeder de staanders op hetzelfde moment klaar als ik de plankjes, dan kan ook de boekenkast weer in elkaar.
Dan begin volgende week het bed naar boven (laten) slepen en dan kan hij er slapen.

Al riep meneertje net heeeeeeel hard dat hij dus niet op zolder wil slapen, daar mag de baby wel slapen. Goh wat lief .
Vond hij het net zo leuk dat er al speelgoed enzo stond en hij vindt de gordijnen met beesten ook erg leuk, maar die mogen wel op zijn kleine kamer.... nou dat moesten we nog maar eens even bezien.... (niet dus, maar dat weet hij niet natuurlijk).

Wipstoel.... moet nog kijken of ik die van ons kan maken.... daar is grote kleuterbroer in een keer in gaan zitten... ja dat wil natuurlijk niet... baalde ik behoorlijk van hoor. Toen hij geboren werd van mijn broertje gekregen en had gehoop daar al onze kids in te kunnen laten zitten....

groetjes,
Marije

hahaha carina..... de MISkraam aan het begin van de boulevard?? dat lijkt me toch niet echt een aanrader... :) maar van vis houd ik wel ja! ik ga wel eens in scheveningen naar de visafslag...lekkerlekkerlekkerrrr!

petra heb je al gebeld? ik ben erg nieuwsgierig!

nou marije, als die kleine van je nu nog zo kan draaien, dan zal hij vast ook nog wel de goede kant op draaien straks.

m'n gordijntjes gaan erg goed, we gaan zo de staalkabel ophangen en dan kan ik ringen gaan slaan vanavond. moet vanmiddag naar de andere kant van het land voor een portret. lekker muziekje aan in de auto, prima! ik zit trouwens wel te denken om 1 klus die nog moet beginnen niet te gaan aannemen, want ik denk dat heb volgende week niet af komt en ik ben vannacht ontzettend beroerd geweest, inclusief harde buik, van de drukke fotografiedag van gisteren. het wordt gewoon echt wel heel zwaar merk ik...

fijne dag vandaag allemaal!

hahaha oeps!

de hondjes zijn weer gelukkig.. nu tijd voor een boterhammetje en dan boodschappen halen. ik ga voortaan tussen de middag boodschappen doen.
is het lekker rustig!

ach je hoeft echt niet jaloers te zijn op de plintjes van onze babykamer hoor...
ik zal eens een foto van het kamertje maken. als dat een babykamer moet worden???gelukkig hebben we nog ff!

tot vanaaf!
ennuh. typ maar lekker veel! heb ik wat te lezen!

haha wat een vis zeg een mk-vis hihi. Ach ja we weten wel wat je bedoelt hoor carina.

Ik heb de vk aan de foon gehad en ze komt na haar spreekuur even bij me langs. En dat zal iets voor 6 uur zijn dus dan weet ik pas meer. Ze vond het niet echt verontrustend klinken maar wil (meer voor mij) even langs komen. Dat is wel heel aardig vind ik en ik laat het toch maar liever eventjes onderzoeken. Het kan wel zijn omdat het mijn 4e x zwanger is zegt ze  dat mijn schuine buikspieren al helemaal geweken zijn naar de zijkanten en dus heb je weinig steun meer aan de voorkant en zakt het er wat overheen zeg maar haha. Klinkt echt raar en ik zie steeds zo'n dikke pens van een bouwvakker voor me( das niet echt lief en net alsof alle bouwvakkers dik zijn ...Not) maar jullie snappen het vast  wel. Zo'n naar voren gezakte buik pff. Maar die heb ik in principe niet eigenlijk alleen dat stukje baarmoeder dan misschien zeker? Jullie horen het straks wel ....succes iedereen met de klusjes enzo he.

Oh wat erg zolang autorijden. Ik kan me voorstellen dat je gaar bent. Ik vind een half uur nu al erg en ik ben er ook gewoon eventjes op tegen om ver te moeten rijden. Had je geen last van je zweverigheid van de zw schap? Dat had je eerst toch erg dat je jezelf een gevaar op de weg voelde zijn? Ik begin dat nu iets erger te krijgen. Ik heb ook gezegt dat ik mn eigen auto niet pak met verhuizen. Ik wil meerijden, laat een ander mijn auto daar maar heen rijden haha.

De vk is geweest en alles is prima met de beeb. Wat ik heb gevoelt is een handje of voetje wat heel laag heeft gezeten. En omdat het harde bewegingen kunnen zijn duwt het kindje dan iets verder door naar beneden maar volgens haar is alles oke. Ze zei me dat ik een hele strakke buik heb en erg stevige baarmoeder. Er is niks aan het hangen of zakken haha. Wel kan het zijn dat de schuine buikspieren al volledig uit elkaar zijn gedreven en dat ik wat minder bescherming heb nu aan de voorkant. Ze adviseerd zo'n buikband waar ik al eerder zelf aan dacht. Ik denk dat ik internet maar even ga afstruinen voor zo'n ding. Hopelijk kan het vergoed worden door de verzekering ofzo.

En hoe staat het hier met de rest? Iedereen nog druk aan de klus geweest vandaag?

@ Carina, lijkt me super als je langs kunt komen in terneuzen haha.....en dat geldt voor jullie allemaal maar ja tis niet om de hoek voor jullie he.

@ Dattig, je bent vast een stralend mooi bruidje morgen! En tja...wat is dik he. Iedereen denkt daar voor zichzelf heel anders over. Ik vind mezelf niet echt jofel op het moment maar anderen zien dat totaal anders! Dus kom maar op met die foto en wat maakt het trouwens uit? Je bent zwanger meid. We willen je gewoon graag zien. Heel veel plezier op je trouwdag en dat je maar mooi weer mag hebben maar dat zit volgens mij goed. Geniet van je honeymoon he hihi. (toch is dat wel romantisch..zucht...) ik wil ook ik wil ook haha.

@ marije, ik denk dat je gelijk hebt over dat wij iets romantisch verwachten maar het zelf ook half van de tijd niet eens zijn hahah..wat willen we dan van een man dat ie ineens op de knieën gaat en vannalles bedenkt. Dat zal bij een man soms best wel een drukkend gevoel geven dat het allemaal perfect moet ofzo...en toch ondertussen hopen wij er wel op haha. ach ja..

hoihoi
nou gelukkig dat alles goed is peet! ik had ook niet anders verwacht, maar het is toch wel gek. zei ze nog iets over dat zoiets wel vaker voorkomt? wat voor een buikband zoek je dan eigenlijk? ik ken alleen die 'modieuze' dingen (www.bellyfashion.nl bijvoorbeeld). oh en een paar meiden op de yoga dragen een soort heupband/bekkenband, is het zoiets?

haha je moet ook zeker niet rijden als je jezelf niet vertrouwd. ik had nu wel vertrouwen in mezelf dus durfde het wel aan, maar sommige periodes gaat het niet en dan doe ik het ook maar liever niet :) lekker je auto laten verhuizen idd! hebben jullie eigenlijk al een verhuisdatum?

marije je hebt idd gelijk over dat romantische verhaal. ik hoef ook eigenlijk niet echt iets romantisch. maar ik zou zo graag willen dat hij zegt dat hij heel graag met mij wil trouwen omdat ik zo leuk ben en hij voor altijd bij mij wil zijn. haha zoiets. hmmmm eigenlijk wel romantisch. maar dat komt omdat hij niet zo nodig hoeft te trouwen, en dan is het wel leuk om zoiets te horen van hem. al heeft hij wel gezegd dat als hij uberhaupt zou willen trouwen het met mij is. dat is natuurlijk eigenlijk al voldoende om te horen. owowow wat kan ik toch moeilijk doen. haha! nouja, we wachten nog maar even af. en als het me te lang duurt dan vraag ik hem gewoon! :)

eh wat wilde ik nog meer zeggen...

oja DATTIG GENIET ERVAN MORGEN!!!!!!!!!

ik zag dat er al juni-moeders zijn! wat is dat gaaf he, het lijkt nog zo kort geleden dat wij zo 'pril' waren, en nu praten ze al over uitgerekend zijn in juni!!! dat betekent dus ook echt dat wij al wel echt heel ver zijn!

tot later!!

Terug
Bovenaan