hoihoi
nou gelukkig dat alles goed is peet! ik had ook niet anders verwacht, maar het is toch wel gek. zei ze nog iets over dat zoiets wel vaker voorkomt? wat voor een buikband zoek je dan eigenlijk? ik ken alleen die 'modieuze' dingen (www.bellyfashion.nl bijvoorbeeld). oh en een paar meiden op de yoga dragen een soort heupband/bekkenband, is het zoiets?
haha je moet ook zeker niet rijden als je jezelf niet vertrouwd. ik had nu wel vertrouwen in mezelf dus durfde het wel aan, maar sommige periodes gaat het niet en dan doe ik het ook maar liever niet

lekker je auto laten verhuizen idd! hebben jullie eigenlijk al een verhuisdatum?
marije je hebt idd gelijk over dat romantische verhaal. ik hoef ook eigenlijk niet echt iets romantisch. maar ik zou zo graag willen dat hij zegt dat hij heel graag met mij wil trouwen omdat ik zo leuk ben en hij voor altijd bij mij wil zijn. haha zoiets. hmmmm eigenlijk wel romantisch. maar dat komt omdat hij niet zo nodig hoeft te trouwen, en dan is het wel leuk om zoiets te horen van hem. al heeft hij wel gezegd dat als hij uberhaupt zou willen trouwen het met mij is. dat is natuurlijk eigenlijk al voldoende om te horen. owowow wat kan ik toch moeilijk doen. haha! nouja, we wachten nog maar even af. en als het me te lang duurt dan vraag ik hem gewoon!
eh wat wilde ik nog meer zeggen...
oja DATTIG GENIET ERVAN MORGEN!!!!!!!!!
ik zag dat er al juni-moeders zijn! wat is dat gaaf he, het lijkt nog zo kort geleden dat wij zo 'pril' waren, en nu praten ze al over uitgerekend zijn in juni!!! dat betekent dus ook echt dat wij al wel echt heel ver zijn!
tot later!!