Forum hoppers

oja zo'n wipstoeltje he.... is het slim om die al voor de bevalling te kopen? ik heb geen idee hoe snel je zoiets gebruikt..... en wanneer zetten jullie de box neer?

Box staat hier al in de kamer haha, lekker op tijd... (eerder dan er een bedje is ).
Maar we waren aan het opruimen op zolder en hij stond daar eigenlijk in de weg, dus even aan de kant gezet... ja kon die net zo goed naar beneden.
Nu kunnen we de katten nog weer even box-tam maken en dat lukt al heel aardig gelukkig, dus tegen de tijd dat Junior er is is de nieuwigheid er echt wel af.

Wipstoeltje hoeft niet direct hoor.... wij hebben hem toen als kraamcadeautje gekregen en weet eigenlijk niet wanneer wij hem voor het eerst gebruikt hebben... wel dat de oudste er heerlijk in sliep en dan met een spuugdoekje over zijn ogen heen.

Ga zo even weer achter de naaimachine, mijn garen was op, maar heb weer, dus moeke kan verder.

groetjes,
Marije

haha dat is zeker aardig op tijd ja! maar goed, wel zo handig dat je katten kunnen wennen.

wat ben jij nu aan het naaien?
ik ga zo ook weer even verder, heb helemaal de smaak te pakken :)

heb vanmiddag nog even snel een overtrekje gemaakt voor in de kinderwagen.
Hadden bij de oudste 2 eigenlijk altijd gewoon dekentje uit de wieg dat we dan overlegden, maar ik moet er straks meerdere keren per dag uit, dus rode wiegdekentje is wagendeken geworden, maar dan moet er wel een leuk hoesje omheen natuurlijk.
En heb al tijden het stofje in huis en nu dus maar gemaakt. Nog even een instopstrookje eraan zetten zo, maar de machine doet moeilijk... over 3 laagjes dunne katoen . Ga hem zo eerst even schoonmaken anders mik ik hem nog de tuin in... en hij is niet eens van mij.

Dan wou ik zo ook nog het 2e gordijntje klaar maken voor de kamer van de jongste.
Morgenochtend spanveertjes halen en dan met mijn moeder even helemaal pas maken en dan kunnen die ook hangen!!!!!
Als de jongste dan over is ga ik direct de gordijntjes voor de babykamer maken... wil ik nu nog niet doen, denk dat de jongste dan helemaal niet van die kamer wil als hij door heeft dat er ook voor die kamer dingen gemaakt worden.

Genoeg leuke fröbeldingen nog te doen!

groetjes,
Marije

jaaaaa mijn opa had toch altijd gelijk
'dooie dingen zijn geen baas'.... kortom: ik heb de strijd van de naaimachine gewonnen haha. Overtrekje is dus klaar en ga zo het 2e kussensloopje maken van het restje gordijnstof.

Moet mijn moeder toch een beetje beter africhten hoor dat als zij haar eigen naaimachine terugleent ze hem ook schoonmaakt natijd  (er zat namelijk erg veel stof/pluis in de spoelkamer, dat schiet natuurlijk niet op)

groetjes,
Marije

Hee Sab en Marije wat zijn jullie ijverig met die naaimachine joh. Het is dat ik al tijden geen spoeldraad heb en het steeds vergeet te halen anders zou ik denk ik ook wel weer eens beginnen aan iets al is het alweer een tijdje geleden en kan ik het niet zo heel goed. Toch heb ik toen ik in verwachting was van de 2e zelf een zwschapsblouse gemaakt. Vond ik wel erg goed toen eigenlijk hihi. Ik zou nu niet eens meer weten hoe ik dat moest doen.

De vk zei niet dat het vaker voorkomt wat ik voelde. Ze had het ook nog niet eerder gehoord geloof ik maar ja. Ze kan er geen andere verklaring voor geven dan die ze gaf en ik leg me er maar bij neer. Als de beeb het weer gaat doen duw ik hem of haar  gewoon een stukkie terug haha. Kvond het zoiets mafs maar goed.

Hebben jullie al een babybadje? Ik moet er achter eentje aan met standaard voor op een ligbad. We hebben een kleine badkamer en echt geen ruimte om er nog een badje bij te zetten behalve op het ligbad dus. Ik heb al wel een tummie tub gekregen van mn zus. Maar ik vind het zelf niet echt zo handig. Bij de 2e had ik die ook en ik vond het onhandig met wassen. Die kleintjes vinden het echter wel lekker maar mijn ervaring zegt dat ze een gewoon badje net zo lekker vinden haha.

De box gaan we ook direct al neerzetten. Wel zo handig en wij hebben ook een kat en het is misschien slim om die daar aan te laten wennen. Zonder kat zou ik overigens de box ook gewoon al snel neerzetten hoor. Je kunt maar voorbereid zijn he. Ze liggen er al vrij snel lekker in rond te kijken.

Ik ga nog even bankhangen!

Terug
Bovenaan