FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja Lilian, je hebt gelijk.
Er moeten deze maand nog wel een paar zwanger worden. HET MOET GEWOON.
Ik ben afgelopen twee weken 2 keer op kraam visite geweest. 2 verschillende kleine lieve mensjes vast gehouden ohhhhhhhhhhhhhh zo lief en vertederend... GEWELDIG!!!
Helemaal jaloers.. maargoed.

Kon vandaag beginnen met mijn zoektocht naar mijn ei (volgens bijsluiter). Vandaag nog niks aan de hand, maar dat had ik al verwacht. Ik denk dat ik rond maandag meer geluk heb. maar wil em niet missen dus test ik gewoon elke dag  door.

Het mijn NOD datum even aangepast.. zelfs nog 1 dag eerder... scheelt weer.

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

wat is het hier stilletjes meiden! Naja, ik heb gewoon mazzel dat ik nog vakantie heb, en tsja, dan kan ik wel verwachten dat het op een werkdag niet zo druk is hier

Ow, dit is zooooo irri, elke keer als ik een smily gebruik, blijft dat venstertje opstaan, waardoor ik van de helft niet meer kan lezen wat ik nou typ!!! GRRRR!

Wat kunnen de laatste paar dagen voor de NOD toch langzaam gaan! Gelukkig komt zo meteen ons logeerkind, en dat zal wel weer genoeg afleiden.

Nou, ik kom vanavond nog wel even gluren.

Liefs Nathasja

Heeey Nathasja,

SPANNEND meis! Genieet van je logeetje...zal je vast wat afleiding geven.Hope so!

De rest van de meiden flink aan de klus lees ik....lekker!!!  

Veel suc6 lieverds.............xxxxxxxxxx voor jullie allemaal.

HAAAAAAAAAAA'LLLLLÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
GEBEURT ER ERGENS NOG IETS spa\nnends????
.

OOOH NOU SNAP IK T BIJNA IEDEREEN ZIT IN DE WACHT!!   alleen natas   ?[zonder2 e venster]   zit morgen op de nod en dan pas de 18e weer de eerste....
iedereen is afleiding aan t zoeken .....
maar ook leuk voor de gezelligheid hoor...hihi
xx

Koekeltje84, spannend spannend, ik duim voor je hoor. En ik heb dat ook met dat irritante smileyschermpje GRRRRRRR erg irritant!!

Kitty26, hihi herkenbaar hoor, hier word ook heel wat afgeknuffeld, ach ja ik geniet er maar van want mocht ik weer zwanger worden dan weet ik nog wel van de vorige keer dat het de eerste drie maanden er niet zo veel meer van komt.
Enne we hebben ongeveer gelijk onze NOD he, dus deze dagen extra goed knuffelen hihihi

Joyce en Lillian, succes met het laaaaaaange wachten, best irri he, als je nou al wist dat je zwanger was dan had je het er wel voor over maar dat is nou net het hele raadsel.

Mamaroos, ik hoop dat je effectief gebruik gemaakt heb van je eitje. En gelukkig dat het weer beter gaat met je zoontje. Weet hier alles van puffers en vernevelen BLEGHHH

Tanja, verschrikkelijk he die vermoeidheid, gelukkig is dat maar voor een paar weken en voor het goede doel. Ik hoop dat je je snel weer fitter voelt.

Ik heb als het goed is morgen mijn NOD, maar nog geen tekenen van meer afscheiding ofzo, dus geen idee wat dat nou weer te betekenen heeft.

Aankomende NODers zullen we gewoon met z'n allen de statistieken verslaan en allemaal zwanger worden deze maand  
Ik wil zooooooooo graag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey hey allemaal!

Nou, wat ik voor nieuws heb...... (niet gelijk opspringen dames!)

Jaja, krijg ik te horen dat mijn schoonzusje gaat trouwen met vriend!!!!!!
Supernieuws natuurlijk! Maar nu komt ie: de datum wordt ergens in  Juli!
Dus rekenen jullie effe mee?
Als het deze ronde zou lukken, dan zou ik ergens rond die  tijd uitgerekend zijn!
óf ik loop dan superhoogzwanger óf ik ben nét bevallen.....
Nou, zeiden wij al tegen elkaar; dan is dat maar zo!
je weet immers niet of het deze ronde wel zal lukken....

Dat was toch weer effe een nieuwtje hé??

Ben nog volop bezig met de teunisbloemcapsules en voel nog geen rd's aankomen, ben benieuwd!
Verder nog nieuws hier??
Ik las dat er veel meiden aan het afwachten zijn of bezig zijn met de knuffelronde.
Succes ermee!
Ik duim ook voor de meiden die bijna gaan testen.Spannend!
Ik hoop echt lachende smiley's te zien!!

Fijne avond weer allemaal!

Liefs...

he ken.....
wat ontzettend leuk!! en hopen dat jij dan gewoon hoogzwanger bent hahahha dat zou toch gewoon perfect zijn!!!! wat maakt t uit...?leuk op de foto's   hoogzwanger hihi
he jij bent toch ook aan die teunisoliecapsules? sorry dat ik t vraag maar ik heb t denk ik even gemist? MAAR hoelang ben je niet ongie geweest of heb je een onregelmatige cyclus...
t werkt wel heel goed als ik t zo lees bij widd he......en bij jou??
nou ik zit dus op de wachtbank tot24 okt.maar ben er gewoon omdat ik erg nieuwschierig ben naar iedereen hahaha
maar t is de laatste dagen erg   rustig he............
maar iedereen zit bijna op t wachtbankie [tís erg druk daar hahhaa]
nou hoor je snel en hoop dat de teunisbloemolie caps. bij jou ook goed werken ..
xxx lilian

Terug
Bovenaan