FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Natascha, Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Het lijkt me ook wel vervelend dat je je ongi niet voelt aankomen.

Ik ben destijds aan de pil gegaan juist omdat ik zoveel pijn had als ik ongesteld moest worden. Tijdens de pil voelde ik het wel een beetje maar ik werd ook altijd op dezelfde dag ongesteld dus was het geen verrassing. Nu ik gestopt ben met de pil had ik dus afgelopen maand best veel pijn in mijn rug en buik toen ik ongesteld moets worden dus ik zie er nu ook best wel een beetje tegenop om ongesteld te worden.

Kitty wil je  ook  bij mij schoonmaken? hihi. Ik heb dus echt geen zin om schoon te maken maar het zou eigenlijk wel moeten. Ik heb vandaag de was gedaan en ik heb gestofzogen dus ik vind het wel weer best voor vandaag.

Ken wat ontzettend leuk dat je schoonzus gaat trouwen. En ja, zwanger op de foto lijkt me hartstikke leuk.

Hoi Niesje, Zijn de RD's nog niet garriveerd? Wat spannend zeg. En nog steeds geen klachten? Hou ons op de hoogte.

Widd hoe gaat het me je ongesteldheid? Zijn de RD's nog in volle glorie aanwezig of maken ze al weer aanstalten om te vertrekken? Nog een paar daagjes en dan mag je ook beginnen met je knuffelweek. Veel succes.

En iedereen die ik vergeten ben heel veel plezier dit weekend.

Groetjes Joyce

Uhh mijn NOD is pas 27 oktober hoor!
Ik zat gisteren op mijn ei te wachten HAHAHA
Maar goed, Koekeltje, balen meid!!

He Niesje!!
Ik zie het nu ook, hihihihi, niet vandaag maar 27 oktober!! (nachtdiensten, maken je er n iet helderder op, hihihi) Maar ik hoop dat je je ei gevonden hebt!! Veel plezier met klussen meid!!

Nathasja!!
Balen meid dat ze toch weer gekomen zijn!! Gelukkig voel ik ze altijd ruim van te voren aankomen, kun je er engzins rekening mee houden. Wel vervelend dat het bij jou zo onverwacht komt, echt irritant!!!
De volgende ronde is de ronde der zwangeren!!! We gaan er voor meid!!!
Kus Sjors.......

Lieve Kitty!!
Hier een hele dikke knuffel  voor jou!! Ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is!!! Het is je zo gegund!! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid!! Hier een hele boel slingers om je mannetje vanavond  mee te versieren
Sjors.......

HAHAHA. Niesje nu zie ik het in de NOD lijst. Sorry hoor. Helemaal verkeerd begrepen maar ik dacht dat je het over je NOD had. Nou dan wens ik je nu alvast veel knuffelplezier de aankomende dagen.

Groetjes Joyce

hoi allemaal

nou hier Zit ik nog !! steeds   op de wachtbank AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHGGGRRRRRRR!!! wat gaat dit lang duren tot 23/24 okt.!!
ik heb eenraar gevoel in mijn buik   , een soort van krampjes   soms meer dan anders maar wel zeker drie kwart van de dag.......
maar ik wil mezelf niet blij maken met t denken dat t wel eens zo zou kunnen zijn .....want als je nergens op let   dan voel je zogenaamd ook niks   en nu let ik op elk krampie   en nu denk ik zwanger te zijn....zo werkt t gewoon niet he.....
dus ik denk gewoon dat ik ongie ga worden en t kan allleen maar meevallen als t niet zo is.... en wie weet dat mijn cyclus wel weer uitloopt...
[kan niet denk ik want ik had mijn ei gevonden !!!] maarja zo denk ik dus .....
hahahahha   nou er is niet veel te beleven hier ik ga ff mijn hond uitl.laten ...dan is die ook weer blij ....
xxx lilian

KITTY ...............

WIJ GAAN ER SAMEN VOOR !!! HIHI
XXX
 ONDER DE KERSTBOOM OF EERDER ......? SINTERKLAAS....?   ..HALLOWEEN   IS EIND OKTOBER HE.....HIHI
XXXX LILIAN

Terug
Bovenaan