FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Lilian,

Sorry dat ik nu pas reageer....
Mijn laatste menstruatie was 50 dagen en die ervoor 43. Die daarvoor weer 24, dus behoorlijk onregelmatig.
Baalde er behoorlijk van, want 50 dagen; dan zou ik maar 1 x in de 2 maanden vruchtbaar kunnen zijn.
Ben afgelopen zondag met die teunisbloemcapsules begonnen en probeer het echt vol te houden.  
Nou, wat ik allemaal  slik op een dag; 's morgens Foliumzuur en medicatie voor bloeddruk, 's middags teunisbloemcapsules en 's avonds weer medicatie voor bloeddruk.
Ach ja, je moet er wat voor over hebben he??

Fijne avond nog!

xxx Ken

He Ken,

Ik ben ook zo onregelmatig ongesteld. Vroeger vond ik dat wel prettig (dat ik niet een keer per maand maar soms een ker per twee maanden ongesteld was), maar nu....

Mijn cyclus van 2007 is alsvolgt:

62 - 42 - 34 - 34 - 38 - 40

Ook geen touw aan vast te knopen dus...

Fijn weekend allemaal!!!!

Hoi meiden,

nou, hier nog een kort berichtje voor ik ga slapen.
Lief dat jullie allemaal zo duimen voor me. Als ik morgen niet ongi word, ga ik zondag testen. Maar goed, vorige keer werd ik ook zaterdags ongesteld, dus ga er maar van uit dat dit morgen weer zo is.

Gipsy: thx voor de "geestelijke "steun, hahaha! Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed?

Ken en Eefje: pfff, echt irritant zo'n onregelmatige cyclus! Lijkt me erg lastig met het juiste tijdstip bepalen (voor het eitje). Aan de andere kant, kan je wel extra veel knuffelen voor het goede doel, hahaha. Nee, alle gekheid op een stokje: het is gewoon kl*te om zo onregelmatig ongi te worden. Hoop wel dat jullie snel zwanger zijn, dan zijn jullie in elk geval 9 maanden lang van de onzekerheid enzo af.

Welterusten allemaal!
 Liefs Nathasja

Hallo lieve meiden!!

Hier even een korte krabbel van mij!! Ben net thuis van mijn werk!! En kon het niet laten om even te spieken, voor het slapen gaan!! Zijn er al weer nieuwe zwangeren onder ons??
Niesje en Nathasja, ik duim mij helemaal te pletter voor jullie!! Gaan jullie vandaag ook testen??? En laten jullie het direct weten!!! Spannend!! Succes meiden!!
Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Nog spannende gebeurtenissen???
Hier is alles rustig!! Zit eigenlijk midden in de knuffelperiode, maar van vrijen komt het momenteel niet!! Nachtdiensten zijn echt een terreur op je seksleven!! Jammer, maar helaas!!! Ik heb nog geen slijm der slijmen kunnen ontdekken, dus met een beetje mazzel, kan ik na het weekend alsnog aan de knuf!!! (anders ben ik de enige niet zwangere, aangezien  alle Junkies  zwanger raken deze maand!!!, hihihi)!!

Nou, ik duik lekker mijn bedje in!! Ik hoop op goed nieuws vanavond!!

Kusjes Sjors.....

He junkies ,

Ben ik weer ff, ik heb niet echt iets  bijzonders te vertellen, behalve dat mn mannetje toch niet zo in de mood was gisteravond, en om eerlijk te zijn.....ik eigenlijk ook niet hahaha. Maar 1 pluspuntje....ik nam vanmorgen mn temperatuur op, en die is nog niet hoger dan normaal....dus het is nog steeds mogelijk! Vanavond ga ik mn ventje maar weer eens verleiden, hihi

LILIAN: Meid, je hebt helemaal gelijk. We moeten op die lijst veel meer zwangeren krijgen! Dit is niet leuk meer! En ja...als ik eerlijk ben, dan gun ik het ons wel heel erg. Maar ook de anderen hoor!!! Maar ik hoop echt voor ons dat het deze maand gegund is, iedere maand is nu zo'n teleurstelling! Af en toe heb ik wel zoiets van: Ik wil de hele zwangerschap overslaan (Het zwanger zijn en worden begint  me zo tegen te staan). Ik wil nu gewoon een gezond kind!!! Maar ja, dat gaat natuurlijk niet. Ik moet wel eerst zwanger zijn, en weer al die weken door.......Ik heb het er wel voor over hoor, tuurlijk. Maar ik ben al vanaf vorig jaar maart bezig om een kind te krijgen, heb er 1 verloren, en ben nu weer terug bij af. Maar als ik dan weer aan mn zwangerschap van Danny  terug denk, waren er ook weer heel veel mooie momenten, en daar hou ik me dan maar weer aan vast! Dus ik wil ook wel een kado'tje onder de kerstboom , hihi. Dat is een hele mooie gedachte hoor, we gaan er samen voor!

NIESJE: Spannend, zitten we samen straks op het wachtbankje! Gezellig, geven we elkaar even steun in de onzekere tijden, hihi. En ja....ook ik had die eerste 3 maanden van mn vorige zwangerschap absoluut geen zin in knuffelen, dus nu maar extra veel, dan kan het mannetje de volgende  2/3 maanden even rusten .

KEN26: Haha, wat grappig. Dat zou mooi zijn, met zo'n dikke buik op de foto, kun je lekker showen. Of je bent net bevallen, nou daar wil je wel de bruiloft voor missen hoor, voor zo'n kleintje. Nou meid, er gewoon voor gaan hoor! En tja, die pillen. Ik neem er voor mn gevoel nu ook wel heel veel in. Foliumzuur, visolietabletten (Schijnt ook goed te zijn, voor een ongeboren kind) en nu ook teunisbloemolie!

SJORS25: Jeetje, vervelend die nachtdiensten! Hoop dat je eitje wat later komt, dan kunnen jullie alsnog ervoor gaan!!!

Nou meiden, tot later! Ga maar weer eens wat doen hier in huis, heb gisteren de badkamer al geschrobt....wat zal ik nu weer eens aanpakken: Die enorme grote stapel strijkwerk , of die berg wasgoed , of de keuken boenen tot ie weer blinkt ?

Liefs, Kitty

Hoi meiden,

helaas, helaas... de RD zijn weer gearriveerd. Het is wel raar, want toen ik aan de pil was, kon ik het voelen als ik ongi werd, maar sinds ik gestopt ben, voel ik het niet aankomen, en dat is best irri. Naja, we gaan weer verder met ronde 3. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht!

Liefs Nathasja

He Natasja,

Balen meid!!!! Volgende ronde beter, hoop dat de RD's snel verdwenen zijn voor je!!!!

Liefs, Kitty

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november, Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

Terug
Bovenaan