FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Hallo!

Heb even weer bijgelezen!   Jammer meiden van de RD en succes voor de wachtmeiden!!!

Hier zitten we tegen de knuffelweek aan. Ben alleen erug moe, zal wel van 't weer komen denk ik. Ook heeft m'n ongi nog wel een staartje gehad, het was over en toen zomaar ineens, rozig slijm... nu weg (??) (Dus wat dat geweest is??), heel licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik en    ook is de afscheiding anders dan anders.... (zou het  aan het voorbereiden zijn??). We zijn in iedergeval begonnen met knuffelen en gaan hier gezellig mee verder!!

Meiden, wij hebben momenteel een heel druk leventje dus lees wel vrolijkmee, maar reageer wat minder!

In iedergeval fijne avond en toi toi toi!!

Mama30

Dag meiden!

Hier walrus in de dop. Tjonge jonge, ik moest zowat voor een transfusie de eerste dagen, het leek wel alsof dat hele half jaar ineens naar buiten moest. Keurig rood bloed gelukkig, niet van die gore, hoogst onsmakelijke  rommel met klonten, dus dat viel mee. Maar aangezien ik lesgeef aan vooral jongens tussen de 13 en 17 jaar (en dan denken wij dat we last hebben van hormonen, nou dan heb je hen nog niet gezien ) kon ik geen risico lopen en spurtte ik bij iedere bel naar het toilet. Ik heb  kilo's maandverband en tampons, jaja, doubledutch, aangesleept, maar nu komt het mooie ervan: het is al bijna over! Vanochtend al haast niets meer, en overdag helemaal niets. Joehoe, dan kunnen we nog even oefenen voor het sexbal van volgende week haha! Ik ben d'r helemaal klaar voor, de kamasutra er maar weer bij. Vanaf woensdag is 'bunny' my middlename !
Nog een mooie stunt: ik zou even te hardlopen, net voordat het donker werd. Nu werken contactlenzen net als lipgloss: zodra het goed zit vliegt er een mug in. En jawel al rennend zou ik die klotemug uit mijn oog vegen, denk ik tien meter verder op: hé ik zie wel wat wazig met links. Lens weg. Ik terug, maar het was al schemerig, dus geen lens meer te vinden. Mooi duur grapje. Gelukkig heb ik dit eerder gehad en had ik nog een lens liggen. Of het een linker of rechter is weet ik niet, maar hij zit in elk geval prima. Mocht ik wel een heel onzinnig verhaal opgehangen hebben, dan is dat natuurlijk te wijten aan de lenzen hihi...

Lilian: oooh lala, wordt er genesteld bij jou in de baarmoeder? het lijkt er wel op he! Och ik hoop het zo voor je, verwen jezelf maar flink de komende weken, alvast een lekker bodylotionnetje halen en lekker op je buik smeren kan in elk geval nooit kwaad ;-) Jij bent trouwens wel de smaakmaker van de meiden zeg, wat leuk dat je altijd even de tijd neemt om wat op te schrijven. Als je wel zwanger wordt moet je wel blijven hoor!

Joyce: Wie weet word je wel helemaal niet meer ongesteld   ;-D

Sjors: Hoe waren je nachtdiensten? Heb je wel knuffeltijd gehad? Ik wil ook in dat bubbelbad, maar ik wil ook al naar Tenerife. Of Gran Canaria? Wat was het ook alweer? Kan ik jou leven niet even leiden? Al die luxe klink me als muzak in de oren haha!

Mimi: Volgende keer ben jij ook het middelpunt bij je vriendinnen hoor! Dan heb je vast een mooi bescheiden buikje of een kleintje in de wieg! Ik zeg: knuffelen tot je een ons weegt volgende week!

Ken: Die Teunisbloem rules! Ik werd na precies drie weken ongesteld. Na een week heb ik dus een eisprong gehad, dus nog even geduld... Ik hoop zo dat het bij jou ook helpt. Wacht even ik straal je even in ********* ********** *********** ********** ******** **  

Mamaroos: Als ik dit zo hoor dan konden er ook wel eens drie eieren springen! Heb je straks een drieling hihi... En klussen in het bijzijn van de schoonfamilie lijkt me niet een bijster opwindend plan. Zijn er geen bosjes in de buurt? ;-)))))))))))))

Tanja! HOE GAAT IE?

Koekeltje: Vet kut. Maar, dan kunnen we wel tegelijk zwanger worden en dat is natuurlijk heeeeeeeel gezellig!

Kitty: Ze zeggen dat als je knuffelsessie heel lekker was dat het dan raak is, er schijnt dan iets met je baarmoederwand te gebeuren waardoor het innestelen beter gaat. Dus als jij hebt genoten, dan heb je grote kans!

Oeh Niesje! Ga je testen? Ik heb al een duimduim, maar ik duim 'm gewoon weer soepel voor je hoor!

Nou toppers, fijn weekend en tot gauw! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

he meiden

he ik heb ontdekt dat we iemand zijn kwijtgeraakt.....
seits!!   ik zat een beetje terug te lezen en toen zag ik t...
ze staat op de nod lijst voor 21 oktober maar we hebben d'r al heel lang niet gezien of gehoord....?
d'r zal toch niks mis zijn.......
seits als je dit leest : "WE MISSEN JE"!!!!KOM SNEL MET ONS KLETSEN !!!
nou we zullen wel zien ....
ik heb ook een onderwerp gemaakt voor d'r... dan ziet ze dat we haar missen hihih
nou hier alles reeelaaaxxxx......[nou ja voor zover mogenlijk he]
ik ga bijna denken dat ik gewoon een vette griep????? ga krijgen ofzoiets want ik heb echt 3 kwart van de dag krampen ????in mijn buik zo onder mijn navel en iets naar beneden....??
niet verkouwen ofzo..ik heb net de griep van mijn schatje overleefd die had t wel heel erg en ik heb t niet gekregen{hoera}
ik weet t ook niet he,.....

WIDD   jij moet echt een boek schrijven ofzo JIJ BENT ZO FUNNY!!!!! met je tekst!! zal in t echt ook wel zo zijn......
ik zie je hele verhaal voor me hahahha jij in de pauze naar wc met grote lappen en tampons   in je handen hahah
leuk dat je hard loopt ik [probeer] ook 3x in de week te gaan met mijn hond haha maar die is soms minder actief als ik   en dan moet ik gewoon langzaam gaan lopen want dan sjokt ie achter mij aan hahhaha..zie je voor je...
maar owee als ie los is ...dan spurt   ie mij keihard voorbij!!eruuug leuk hoor...
is lekker he als je weer eenmaal thuis bent..is echt verslavend vind ik ...en ik ben echt geen echte hardloper want soms komt er ook weken niks van......!!
nou hoop dat je een goede knuffelweek heb .....misschien tip om ovulatietest te gaan gebruiken danweet je precies wanneer je ei is..... en ook of je cyclus dus 28 zal worden ..is je ei lter dan kan je gewoon doorknuffelen om de dag...... is ie op tijd dan kan je ook een x weer stoppen met knuffelen want verplicht is toch minder spannend he......!!!
nou BUNNY i wish you al the luck!!!
doe voorzichtig met je konijntje he hahhha
xxx
lilian
nou ik hoor t wel............
morgen zie ik jullie wel weer .....toedeloe.....

Hi Ladies,

Hoe gaat het hier???

LILIAN: Ja, dat Halloween lijkt me wel wat......Gaan we met maskers op vertellen aan ons mannetje dat we zwanger zijn.....whahaha, nou dat nemen ze dan niet serieus......Maar rond die tijd zou natuurlijk wel prachtig zijn. Als ik het verhaal van jou zo lees, zou het best zo kunnen zijn, toch?!

MAMA30: Niet te veel stress he, das niet goed!!!! Maar we horen je wel weer, wanneer je weer wat meer tijd hebt!

WIDD: Jeetje, ik lag gevouwen onder mn buro van jou verhaaltje , mn man keek om de deur van de badkamer om te vragen of alles nog goedging. Hihi, leuk geschreven. Kamasutra.....klinkt spannend......niet te veel de bunny uithangen he, te veel is ook niet goed .

SJORS25: Dank je wel voor je lieve woorden. Dat heb ik af en toe wel nodig. Ik zie het af en toe ietwat somber in, het is soms wat moeilijk om positief te blijven. Maar de meeste tijd ben ik ook wel  heel erg positief hoor. Ik kreeg laatst een fijne opmerking van mn naaste collega dat ze me zo sterk vind, en dat ik altijd vrolijk op mn werk ben. Gelukkig maar. Ik wil ook niet dat mensen denken dat ik me zelf zielig vind (vind ik ook niet hoor, er is veel meer ellende in de wereld!)......We moeten ons leven er ook niet al te veel door laten beheersen, toch?!

Nou, gisteren kon ik helaas mn mannetje niet versieren!!!! Ik kreeg weer eens een migraine aanval, tijdens een bezoekje bij vrienden. Snel naar huis, en medicijnen ingenomen. Ik lag helemaal knock-out op de bank. Gelukkig gaat het deze ochtend weer stukken beter!!! Helaas dus gisteren niet geknuffeld, ik zat er gisterenavond helemaal overin.....Maar ik heb vanmiddag een date met mn mannetje. Dus dan gaan we de schade maar inhalen. Volgens mij heb ik nog steeds geen ei-sprong gehad, terwijl ik die wel al gehad moest hebben (volgens de berekeningen). Ik ben ook bang dat mijn migraine, hormonaal is. Dus deze aanval zou wel kunnen betekenen, dat mn eisprong nu of morgen is.........Hoop dat ik zo een beetje goed denk???

Tot later!!!!

Liefs, Kitty

goeiemorgen...........................

nou ben net ff lekker weestte{????!!} hardlopen....tis z'n lekker weer   t lijkt wel voorjaaar!!
kitty ik ga met jou samen voor halloween hihi da lekker dichtbij he....
widd nou onderhand uitgebloeid hahaha dan komt nu t leuke stuk van de cyclus he bunny!!!
mama30   he doe gewoon beetje rustig aaan op je werk   je moet aan jezelf denken!!!werk gaat toch wel door ....als je te moe word voor te knuffelen dan moet je rustiger aan doen....wel raar die  slijm   verandering? misschien een voorteken?hoop t voor je!!
sjors   he ben je alweeer uit je nachtdiensten of moet je nog ff? ...
joyce       nog geen tekenen van iets??? ben benieuwd...

nou fijne zondag geniet van ons misschien wel laatste zonnige dag!!!
xxx lilian

ps   nog steeds op mijn bankie!!!hahahaha..krijg een zere kont van dat zitten....

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

HIER IS IE WEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE LIJST DER LIJSTEN!!!

Hoi Lillian, Hier nog geen tekenen van een zwangerschap of een naderende ongi. Af en toe rommelt het een beetje in mijn onderbuik maar dat kan twee kanten opgaan natuurlijk. Ik heb nu wel de neiging om veel aan mijn borsten te zitten om te kijken of ze misschien pijn doen. hihihi. Maar dat doen ze niet. Nog een paar dagen wachten!. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren.

We kregen gisteren de vraag of 2 vrienden mochten blijven slapen aangezien zij uit Duitsland komen en wij hier in Beuningen een feestje hadden. Dus moest ik toch nog gaan poetsen gisteren terwijl ik er dus eigenlijk geen zin in had. Maar dat is nu wel weer gedaan en ben ik er weer vanaf.

Het is vandaag heerlijk weer en ik ga zo lekker even in het zonnetje zitten.

Groetjes Joyce

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

HIER IS IE WEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE LIJST DER LIJSTEN!!!

Terug
Bovenaan