FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spannend Joyce, ik had de vorige keer pas met 7 weken de eerste klachten dus wie weet ben je wel gewoon zwanger! Ik hoop het voor je.

Ik kom net mijn bed uitgerold, normaal ben ik een vroege vogel, maar gisteravond hebben we het een beetje laat gemaakt hihi en mijn zoontje is al een paar nachten aan het spoken omdat ie ziekjes is dus had even wat slaap in te halen.
En nu was mijn mannetje zo lief om de ochtenddienst (Damian) op zich te nemen zodat ik even kon bijtanken, heeeeeeerlijk.

Ik geloof dat de klusdagen er hier wel weer zo'n beetje opzitten maar voor de zekerheid doen we vanavond ook nog maar een poging.

Hebben jullie weleens gehoord van SMEP?? Een klusmanier om zwanger te worden? Hoor er erg goede berichten over.

Nou ik ga ook maar weereens wat doen, meiden geniet maar lekker van het mooie weer

SMEP??????????????
wat is dat dan ....?
ik ben al aan t googelen hahaha
x lil

SMEP / Sperm meets egg plan.

Bij een positieve ovulatietest dezelfe avond klussen en de twee avonden daarna. 1 dag wachten en daarna nog een keer klussen.

Voor de vollededige omschrijving google op "sperm meets egg"

Ik heb alleen de engelstalige versie kunnen vinden.

Eigenlijk is het heel erg logisch en doen heel veel meiden dit nu ook al. (Om je ei heen knuffelen.)

Hallo meiden,

Ik ben een tijdje uit de lucht geweest maar hier ben ik weer. Ik was nogal druk met werken.

Mijn klus dagen zijn goed verlopen. De ovulatie testen wat minder. Ik vond dat ik teveel bezig was met de testen. Ik werd geleefd door de test. Niet drinken 4 uur niet plassen. Dat werkt bij mij niet.

A.s. zaterdag weer testen. Ik heb op het moment nog geen verschijnselen. Maar dat hoeft natuurlijk ook niet.

Ik zie nog maar weinig zwangeren op de lijst. Hoe kan dat toch?? Ik hoop dat er meer volgen.

Siets

He Seits gezellig dat je nog bij ons bent! ja ovulatietesten zouden ook niks voor mij zijn hoor, als of ik er zo al niet genoeg mee bezig ben  

Wat ik heb begrepen is SMEP het volgende:

Na je ongi heb je sex   om de dag   tot aan je klusdagen. De twee dagen tot je eisprong, je eisprong en de dag erna heb je elke dag sex, dan een dag rust (heb je dan ook wel nodig) en dan weer sex.
Dat er ovulatietesten aan te pas kwamen had ik niet begrepen maar is ook wel logisch anders weet je misschien niet wanneer je eitje komt. Maar ik denk dat je het ook wel zonder die testen kunt.

Maar goed wij hebben dus blijkbaar geSMEPt deze maand, hihi vond het wel grappig dat het een naampje heeft. Als het nou ook nog wat oplevert zou het helemaal leuk zijn natuurlijk.

MMM zit net de lijst te bekijken en het lijstje voor deze maand is helaas al weer een stuk ingekort met alleen Tanja als positief resultaat, dat moet beter kunnen!!
Dus meiden allemaal aan de klus voor een JULI baby

hoi allemaal
he seits   leuk dat je dr toch weer bent!!!!!....dacht al ..we missen iemand!!
en ook wij hebben de SMEP?? gedaan...hihi dat is  dus gewoon om de dag van af dag 6 ofzo en dan tot na je ei.....ja dat is redelijk logisch denk ik...gat in de markt om aan zoiets een naam te geven hahhahahaha
nou de zondag is weer voorbij........morgen ben ik ook nog lekker vrij   en nu alweer een dag dichter bij mijn nod haha....
spannend maar ik twijfel wel erg aan mezelf....heb al   een week steken onder in mijn buiken en wat gerommel....maar volgens mij had ik vorige maand ook zoiets ...alleen toen bleef   mijn ongie een week langer weg..
en deze x hebben we in ieder geval raak geknuffeld[op ei!!]
nou dus ik denk maar gewoon dat ik ongie word dan kan t alleen maar meevallen....
er moet deze maand toch nog heel wat gebeuren om t aantal zwangeren op peil te brengen he.....
nou ik ga zo gooische vrouwen kijken ....ZOOOO LEUK!!!
heel veeel liefs lilian

Poging nummer 4 om een bericht achter te laten!
Ben er PAS 20 minuten mee bezig!!!! Hij geeft steeds error aan! Ik had een heel lap tekst, maar ik krijg zo visite dus kan het niet overnieuw typen.
Misschien lukt het vanavond of morgen nog!

Liefs Nathasja

Hey allemaal!

Hier ik weer met mijn bericht(je).
Heb eigenlijk weinig te melden geloof ik...
Ben vandaag helemaal blij van het weer, en van het feit dat we bijna op vakantie gaan!
Kreta here we come!
Ook heb ik een superfijn nummer op mijn comp staan... echt zo'n feestnummer de jodeljump!
We zingen hoempa hoempa hoempa tetere......
Ben al helemaal in de carnavalstemming (ja, ik weet het, is op tijd.... maar wij zijn als carnavalsvereniging al begonnen met de carnavalswagen te bouwen)
Ook de goede berichten over die teunisbloem vind ik super!
Had gisteravond superhoofdpijn en stekende pijn onder in mijn buik. Dus ik mijn mannetje beetgepakt en gezegd dat het nu echt moest gebeuren..... gelukkig dat die schat nooit zegt dat ie geen zin heeft!
Leuk hoe jullie reageren op mijn bericht dat mijn schoonzusje gaat trouwen. Daar hebben wij vast aan bijgedragen! Wij zijn namelijk in Mei getrouwd.
We zullen wel zien hoe alles gaat lopen....

Koekeltje: Balen zeg, dat die rd's er toch weer zijn! Ik denk dat ook hoor; 3 keer is sheepsrecht!!! Succes meid met de volgende ronde!

Lilian: Hoe is ie met je zere kont??? Haha! Afwachten duurt lang ja. Nog effe volhouden!

Sjors: Hoe is het bij jou? Druk met werk of heb je nu weer effe vrij? Hopelijk heb je toch voldoende tijd om te knuffelen!

Kitty: Jij dus ook aan de teunisbloem? Hoe lang al? Ik hoop ook voor jou dat dat spulletje werkt. Volgens mij is het superspul, want bij WIDD heeft het ook geweldig gewerkt! Jij ook veel succes met de knuffeltijd! Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is!
Had toevallig gisteren ook ontzettende hoofdpijn! Heb ik de laatste tijd vaker last van en ook echt erg! Wordt er gewoon misselijk van!

Mama30: Vreemd ja... ik snap nu helemaal niks meer van het vrouwelijke lichaam...
Ik zou ook voor de zekerheid doorgaan met knuffelen. Succes!

WIDD: Ja... ook ik lig in een deuk als ik jou stukjes lees!
Man, man...
Maar dat had ik dus ook hé! Nog nooit van mijn leven zo ongie geweest als de laatste keer! Jeemig!
En dat teunisbloem is dus echt megaspul! Ik hoop ook zo dat het bij mij z'n vruchten gaat afwerpen...
Bedankt voor het instralen! Ik dacht al, wat voel ik nu...
Ik heb dus ook lenzen, ik weet het... ik heb die dingen al eens verwenst, maar ja......
blijf ze toch maar dragen. Ben er ook eens één verloren in het bos. Ja, ik dacht die vind ik niet meer terug. Maar wilde toch een poging doen om em te vinden. Wat denk je?Vind ik dat ding gewoon terug!!! Heb toen toch effe een vreugdedansje gemaakt!

Nou meiden: Ik duim voor iedereen hier he! Krijg er haast kramp van, maar doe vrolijk door hoor!

Liefs...

Terug
Bovenaan