FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden..
nou nou wat een lol dat proberren zwanger te worden   he....
NOU HEB IK WEER EEN BLAASONTSTEKING!!! ik word niet goed van mezelf!!!
t is zeker 6 jaar geleden dat ik die blaasontsteking heb gehad,,.....
nou ik werd er net mee wakker ...heb ik gelijk de dokter gebeld mag ik wat plas gaan inleveren.........................ooooooohh,.....
kut zeg....
nou ik ga dat snel ff doen ik om dadelijk wel terug...
cxxx
lilian

Goedemorgen meiden,

Heeft iedereen ook zo genoten van het mooie weer het afgelopen weekend?
(nu nog trouwens). Wij wel hoor. Lekker met ons logeerkind naar het bos
geweest, gelijk mijn zusjes maar meegenomen, dus het was een gezellige
boel!

Hier is het nog steeds een bloederige bende! Ik hoop dat hierna 9
maanden maanden wegblijft! Haha! Dat hopen we allemaal natuurlijk! Ik
ga geen smileys gebruiken want anders blijft dat stomme venstertje
hangen! Zo meteen ga ik lekker shoppen met een vriendin, gezellie! En
dan vanaf morgen weer aan de bak :'-(

Lillian: Balen zeg, dat je deze maand een blaasontsteking hebt! Dat kan heel pijnlijk zijn!!

Seits: welkom terug! We hebben je gemist!!

WIDD: ja, lijkt me erg gezellig om samen zwanger te zijn! En wat
schrijf jij toch onwijs grappige verhalen! Ik lig er echt om in een
deuk, whahaha!!!

Kitty: balen zeg, dat je migraine hebt! En dan vooral op zo'n
belangrijk moment! Het zouden inderdaad hormonen kunnen zijn hoor. Hoop
dat jullie de schade gistermiddag wel hebben kunnen inhalen ;) (zit
vast wel goed, want je ei was er toch nog niet?)

Joyce: ow, het word steeds spannender voor jou! Hopen dat de tekenen bij de zwangerschap horen en niet bij de RD!!

Niesje: want een schatje is jouw mannetje! Het is heerlijk als je even de tijd krijgt om bij te tanken!

Ken: lekker hoor, bijna vakantie!!! Hopelijk wordt het een vruchtbare vakantie!!

Alle andere meiden veel knuffelplezier en succes met wachten!!

Liefs Nathasja

Ken!!! wanneer ga je ook al weer op vak....??
alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier maar dat zal wel lukken he!!!
geniet van t zonnetje dat daar vast nog wel zal zijn.....
xxx
lilian

Hoi Meiden!

Zo even een wat uitgebreidere bericht van mij!!

Natasja: Balen meid!! Jammer. En gek is dat he dat je lichaam helemaal anders reageerd zonder al die anticonceptie enzo....

Ken: wat leuk dat je schoonzus gaat trouwen!! Wie weet loop je daar hoogzwanger!!!

Hoe is het met WIID??? Ben je al weer aan het knuffelen geslagen??

Joyce: en??

Lilian: Aahhh blaasontsteking... Hoe kom je daar nou aan??? En hoe is het met het wachten??

Seits: welkom terug!!!

Ik zal ongetwijfeld meiden vergeten, Hoop dat het met jullie ook allemaal goed is!

Hier aan het knuffelen, volop!! haha! Ons eitje gaat weer eerder komen deze maand, daaronder is het al aardig doorzichtig aan het worden. We zijn vorige week al om de dag aan het knuffelen en nu toch maar iedere dag.  
Verder eigenlijk continue een zeurderige gevoel onderin mijn buik en gisteravond ging ik op bed met een heel licht stekende gevoel achter mijn rechter lies. Maar verder nog geen krampjes of zo gehad wat ik vorige keren heb gehad, wat dan de eisprong bleek te zijn. Dus het zullen wel: wij zijn ons aan het voorbereiden tot de eisprong krampjes zijn.......hahahah!!

We laten geen kans voorbij gaan, dus tussen alle afspraken door word hier hevig geknuffeld, hihiahaha!!

Lady's, see you soon!!

Lillian, weet je zeker dat het een blaasontsteking is? Dat ik zwanger was was één van de eerste klachten die ik had dat ik zo vaak moest plassen, ik dacht dat ik een blaasontsteking had, maar ik was dus zwanger!!

Koekeltje en WIDD hopelijk is jullie bloedbad snel te einde en kunnen jullie weer aan de klus.

Mama30 veel plezier met klussen.

Ik heb geen idee of mijn eitje nu al langs is gekomen, volgens mijn langste cyclus zou ie al geweest moeten zijn dus we zullen wel zien aan het einde van de maand.
Op dit moment ben ik er niet zo mee bezig want mijn zoontje is ziek.
Ik was vandaag op het werk en toen werd ik gebeld door het KDV dan Damian ziek was en de koorts hard opliep, schrok me een hoedje.
Ik heb 'm net getemperatuurd en ondanks de zetpil is zijn koorts ondertussen opgelopen tot 39,7

Groetjes Denise

hoi niesje....
nou ik heb vanmorgen ff wat urine afgegeven bij de dok. en volgens hun is t wel een blaasontsteking,kan wat med. gaan halen bij apotheek heb wel gezegt dat ik heel misschien zwanger zou kunnen zijn en daar zouden ze rekening mee houden..
ik heb dus best wel krampen enzo   maar zal wel van de blaasontst. af komen   maar nu las ik dus wel op internet dat zwangere vrouwen veel meer kans hebben op een blaasontsteking????
iemand ervaring mee????........
 we wachten maar gewoon af...maar t zal deze maand ook wel niks zijn denk ik nu!!
xxx lilian

Dag slanke dennen!

De druk wordt zo wel wat te veel opgevoerd hoor, als jullie allemaal zeggen dat ik zo leuk schrijf. Ik heb meteen een writersblock ;-) Hier zijn de laatste sporen van de ongesteldheid ook zo goed als verdwenen, dus ik heb me vandaag in een minirokje met stoere laarzen gehesen. Dat belooft wat voor vanavond hihi. Gisteravond hebben mijn poppetje en ik   het grote Top-40 spel gespeeld (dat had ik op mijn verjaardag gekregen). Het is een soort Triviant, maar dan moet je lp-tjes verzamelen, van de jaren 60, 70, 80, 90 en een lp-tje nederlandstalig, en een lp-tje muziekfragmenten. Bij die laatste moet je een liedje afzingen (er zit een cd bij) of een intro raden. We waren maar met zijn tweeen, maar we hebben zoveel schik gehad. Aangezien ik nu nog in de periode zit heb ik mijzelf lekker op een wijntje getrakteerd. Mijn liefje zat aan zijn biertje, en hoe later het werd, hoe harder we gingen meezingen. Op het laatst konden we de kaartjes niet eens meer goed voorlezen (geluidsfragment is dan best een ingewikkeld woord) maar zingen jonge, zingen! (We zaten echt niet laveloos op de bank hoor, maar we hadden wel allebei rode wangetjes, en soms, bij een heel vals meegezongen tophit, de tranen in de ogen..) Maar vanaf nu is het gedaan met de spelletjespret, zo burgerlijk pak ik het vanavond niet aan, ik zal mijn verleidingsmanoeuvres weer eens uit de kast halen. Waar ik wel van baal is dat je, als je je eindelijk in die Marlies Dekkers gehesen hebt, het pikante setje maar een minuut of drie aanhebt. (Of houden jullie je bh dan aan tijdens de daad?) Nou ja, wij gaan voor SMEP-XL, we beginnen vanavond en eindigen over 21 dagen

Lilian: Hoe gaat ie? Alles nog onder controle? Wat klote van die blaasontsteking zeg! Al nieuws? Krijg je pillen? Veel water drinken schijnt te helpen....  

Siets: Nog maar vijf nachtjes slapen en dan....

Niesje: Hoe staat het ermee? Nog wat lol in je knuffelmomenten? Juli is de goede maand! Hopen dat het niet te heet is, want persen bij 30 graden is natuurlijk geen pretje...

Koekeltje: Wat klote dat je computer het steeds niet doet. Wat ik vaak doe is voordat ik op plaatsbericht klik kopieer ik de tekst even, dan kan ik het altijd weer in een nieuw venster plakken... Wat heb je gekocht vandaag?

Ken: Wanneer ga je naar Kreta? Of is jullie carnavalswagen gebaseerd op Griekenland? Oohlala, ik hoop dat die kerel van je raak heeft geschoten gister!

Sjors: Hoe gaat ie? Alweer druk in ronde drie? Alweer aan kruisbestuiving gedaan en de griep op grote afstand gehouden? ;-)))

Voor iedereen die ik vergeten ben: Hou je taai, en als je in een dip zit: Koop het grote Top-40-muziekspel, en je bent weer helemaal in de fleur...

MAMA30

Ik hoop dat je die gel-achtige draden voorbij ziet komen en dat je liefje in de buurt is haha! Wat zou dat mooi zijn he, allemaal tegelijk zwanger begin november.... SMEPPEN GEBLAZEN!

Terug
Bovenaan