FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilian:

Kop op meissie! Ik had ook blaasontsteking in week 38 van de zwangerschap, dus het hoeft niets te betekenen... Het gaat echt goedkomen, beloofd, je verdient het. Oh wacht, ik stuur je even wat liefde en kusjes: ********** ********* *****%%% %%%%%%   %@ @@@@@@@# ########****** ************* xxx

dank je widd..
ik ben ff depri aan t worden..vorige maand die schimmelinf   en nu weer blaasontst..is erug irritant..... en als t nou is omdat ik zwanger zou zijn!!!! dan kan ik er wel mee leven maar dat zal ook wel weer nniet!!!
aaagggghhhhrrr..depri   word ik ervan ..ik wil zwnger zijn..en ik mag trouwens helemaaalniet zeiken want dit was pas ronde 2 maar toch   ......
gewoon irritANT   vandaag!!!!   nou doei he   bedankt voor je ..
x lilian

Even snel een update voor het eten gaan.

Hier zijn nog geen tekenen te bekennnen van een naderende ongi.

Wel af en toe een steekje in mijn onderbuik. Ook zijn mijn boobs iets gevoeliger maar ik weet niet of ik het me verbeeld. Ik denk het eigenlijk wel want ik denk er constant aan dus ik zal het me wel verbeelden.

Groetjes Joyce

hoi meiden
hahahha ik moet ff klagen ;
ik zat net een ander forum te lezen[begin sept gestopt..}
en daar zitten echt [ik zal t netjes zeggen} wazige mensen in hihihi
daar mogen ze geen afkortingen gebruiken!!!! want dat is "Turbotaal!!!! jaaaaa sorry hoor maar ben ik nu zo raaar!!!???
echt irritatie als ik dat lees [ja sorry hoor hormonen denk ik hahah]
maar nou had iemand WEL afkortingen gebruikt hahah en toen zei ïemand" ik dacht dat er geen afkortingen gebruikt zouden worden hier!!!!!!!!ggrrrrr
hahhaha en er stond een afkortingen lijst   nod ongie rd's etc... nou nee dat kon echt niet die turbotaal!!!!!!!belachelijk vonden ze t...

ja sorry hoor maar die topic is echt lachen moet iedereen eigenlijk ff lezen ghahahhah!!!
nou ik ga lekker hardlopen   zie jullie misschien straks nog ....
liefs lilian

Hallo lieverds!!
Nou, ik heb het nachtleven weer vaarwel gezegd!! Heerlijk is dat!!! Ik voelde mij  net een mol!! hihi!! Heb helaas weinig van het mooie weer meegekregen!! Kan wel wat lente-herfst kriebels gebruiken!! Ik heb nl zo geen zin in seks!!! (ik hoop dat het aan de nachtdiensten ligt en dat het  niet iets chronisch  is!!!!) Heb al wel wat draadjes ontdekt down under.... dus........moet ik toch in de mood komen vanavond!! HELLUP!!! Hoe krijg ik mijn libido terug???????????

Hoe is het bij jullie??

WIDD!!
Dat spel lijkt mij echt geweldig!!! Maar hoe is het verder met je?? Nog steeds een bloedbad?? Of kan het pikante setje aan vanavond??
(eigenlijk zou je al je opgeschreven belevenissen, om zwanger te worden,  in een bundeltje moeten doen!!  humor met ontzettend veel herkenbare dingen!! dat wordt vast een bestseller!!!, kan niet missen!!!)

Niesje!!
Heb je je ei al gevonden?? Veel plezier met knuffelen!!
Hoe is het met je zoontje?? is de koorts al wat gezakt?? anders toch maar even langs de huisarts?? succes!!

Joyce!!
En en en en en en en en en???????? Nog geen tekenen van duivels?? ik duim weer op volle toeren!! Op naar de tweede zwangere van oktober!!!

Lillian!!
Hoe is het meid?? Wat vervelend zeg een blaasontsteking!! het zit je niet mee he, daaronder!!! Gelukkig heb je je knuffelperiode gehad, en hoef je je niet druk te maken dat je je ei deze maand mist!! Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat!!! beterschap!!

Seits!!
Welkom terug meid!! hoe is het met je??

Mama30!!
Al druk aan de knuffel lees ik!! Heel veel plezier!!!

* Hoe is het met de zwangeren onder ons?? Voelen jullie goed?? Zijn er al echo's geweest???

* Voor alle andere meiden!! heel veel knuffel plezier, succes met wachten etc....duim duim duim duim!!!

Nou, ik zal maar even onder de douche, lekker scheren en in de scrub en bodylotion!! Wie weet krijg ik dan inspiratie!! hope so!!!

Heel veel liefs Sjors.........

Hoi Meiden, Alles goed met jullie?

Sjors; Fijn zeg dat je weer uit de nachtdiensten bent. Geniet nog maar even van de aankomende dagen want volgens mij blijft het nog tot vrijdag mooi weer. Heeft de hete douche nog geholpen? Misschien moet je je eens lekker laten verwennen met een heerlijke massage. Dat kan ook heel opwindend zijn.
Lillian; Ik hoop dat je snel van je blaasontsteking af bent.   Misschien is het wel een zwangerschapsverschijnsel. Voor jou duurt het nu ook niet lang meer he? Veel succes op de wachtbank.
Niesje; Ik hoop dat je zoontje al wat opgeknapt is. Wie weet is het deze maand wel raak juist omdat je er nu niet zo mee bezig bent. Ik hop het voor je.
Seits; Spannend hoor. Ik hoop dat je zaterdag een positieve test in je handen hebt.
Natascha;   Zijn de rode duivels al weer bijna  verdwenen?  
Iedereen;   geniet lekker van de laatste mooie dagen van het jaar. Veel succes met het knuffelen.
Ik zie dat het volgende week weer heel druk is met alle NOD’s   op de lijst. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat daar geen zwangeren meer tussen zitten. Ik duim voor jullie allemaal!!
Groetjes Joyce

hoi meiden!!!!
SJORS   kom op meid   zin maken !!douchen scheren   en laat je vent je lekker masseren   en dan gaan jullie verder.......................!!!
je moet   zonde om je ei te verkwanselen!! hahaha ik snap m wel hoor ,heel je ritme is in de war en eigenlijk wil je gewoon lekker slapen....!!!!!!!!!!!!kom op anders heb je volgende week spijt denk ik....maak t spannend straks mag je lekker slapen .....

WIDD en al lekker bezig met knuffelen......
21-24-25-26-27 okt hebben heel veel meiden d'r nod!! dat moet toch wel een paar keer flink raak zijn...?? ben erg nieuwschierig   [hoop dat ik erbij zit!!] maar ik duim echt voor iedereen hoor....duimduimduimduimduimduim........
super spannend..\
NIESJE   ook jullie zij weer klaar met t verplichte knuffelen haha nu alleen nog maar voor de fun...!!!!
SEITS voor jou zaterdag al spannend?? laat snel iets horen!! wij zijn erg nieuwschierig.

nou see you tomorrow..
liefs lilian

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 30 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 6 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50

HIER IS IE WEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE LIJST DER LIJSTEN!!!

Terug
Bovenaan