FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoihoi grls,

dat w8en duurt echt lang. Nog 11 dagen tot NOD of RD's.
Hihi gelukkig kunnen we hier lekker doen en laten wat we willen en zoveel mogelijk afkortingen in het rondstrooien als we willen. Ieder z'n topic zullen we maar zeggen.

De koorst liep gister nog flink op mijn zoontje op een gegeven moment 40 graden dus ik heb 'm maar in zijn rompertje op de bank gezet met een waterijsje en toen zakte het gelukkig wel wat.
Echt super irritant als je kleintje ziek is en je kunt er zo weinig aan doen.

@Sjors, op een moment als dat zou ik gewoon even de knop omzetten en zin maken. Soms heb ik ook weleens opstartproblemen, maar met de juiste moves kom ik toch weer in de stemming.

@Lillian, je hebt wel pech hoor de afgelopen maanden. Maar het komt vaak voor bij klussende meiden. Maar echt niet leuk als je alles achter elkaar hebt, maar hopelijk is het allemaal niet voor niets.

@Joyce en bespeur je al verschijnselen waar je fantasie van op hol slaat?

Hebben jullie dat nou ook dat als je de lijst der lijsten ziet geplaatst dat je gelijk denkt, JA!! wie is er zwanger!! om vervolgens te zien dat er nog steeds geen zwangeren bij gekomen zijn
Komop meiden de rest van de maand komt vol te staan met en

HOIIIIIIIIIII

WIJ WILLEN ZWANGEREN ZIEN!!!!!!!!!!!!!
t kan toch niet zo zijn dat er in de hele maand oktober maar 1 zwanger is????
ok de nod jes komen eraan maar toch , t duurt lang hoor.................
He niesje gezellie zo he op t wachtbankie...........[oh ik zie er nog veel meer zitten achter ons hahhaha]
nou   t is alweer de 16 e okt. nog een week   ongeveer .... en dan zal ik wel weer ongie!!!! worden hahahahah al dat wachten he .....

maar als we de 4 of 5 zwangere nog wel gaan halen dan word t wel heel spannnend voor velen....want dan gaat de enen na de andere dadelijk smile's zetten !!hihi

en ja gelukkig mogen we hier schrijven   wat we willen [afkortingen ook!!] wij hebben een democratie he..hahhahaha
oke is was gewoon geirriteerd gisteren toen ik dat las..hihi hormonen denk ik of stemmingswisselingen hahahha t zou zo toch eens mogen zijn zeg.................

alle wachtende .....nog even hou vol!!!
alle zwangere.......... geniet!!! en hou vol!!!
en alles knuffelende .....knuffel maar RAAK!!!!!

see you soon lilian

Hoi allemaal.

nou zeg dat valt nog niet mee zeg... een eitje vinden.
dacht dat doe ik wel even. Heb op zich wel een aardige regelmatige cycles (26-28).
Heb nu 6 dagen achterelkaar getest... elke keer met ochtend urine. Ben op dag 9 begonnen met testen. En nu op 14 dagen na NOD nog geen ei te vinden.
Heb ik hem nu gemist, of moet ik gewoon geduld hebben.
Nouja heb voor de zekerheid toch maar lekker geknuffelt. Nouja ik blijf wel gewoon door testen, wie weet komt ie nog.

Lilian jij hebt toch ook ovulatie testen gebruikt? Hoe was dat bij jou?

Wilde graag weten wanneer ik mij ei heb, omdat ik mijn idee nooit wat voel.

Groetjes Johanna

hoi johanna.......
ja ik heb ook test gebruikt van sensitest.... en ik  had de vorige maand   had ik op dag tien een heel licht 2e streepje en dus dacht ik oooh ei komt eraan ...maar dat hormoon wat je meet zit altijd in je lichaam alleen met eisprong word t 20x meer.... en ik kreeg toen schim. infectie maar mijn ei was toen pas op de 22 e dag!! en klopte want ik werd op de 37e dag ongie!!!
maar deze maand ben ik ook op dag 9 begonnen met testen en knuffelen!!   en op dag 15 had ik 2 fel rose strepen op mijn test dus op dag 16 mijn ei gehad!! en dan neem ik dus aan ongie te worden op dag 30/31?? [14 dgn later he]
dus   let op dat de test streep echt wel fel rose is ...ok hij hoeft niet persee PRECIES t zelfde te zijn als controle streep maar wel fel.... en ik had de volgende dag ook nog een x getest en toen werd ie al weer lichter ......dus   goed!!

maar gewoon doorgaan met testen   want   die eieren{HAHA} komen op de raarste tijden hoor ...veel mensen komen erachter dat t ei helemaal niet komt wanneer ze denken dat t komt.......
heeel veel succes ermee

ooh en welke test gebruik je?? als je een best dure hebt..je kan ook op internet bestellen   sensitest     en die kosten maar 0.99 cent per test !! [sticks]
maar ook 99% nauwkeurig     en met keurmerk hoor ..ik heb t gecheckt op google !!
en doen t net zo goed als de duurdere tests!! alleen je hebt er veel meer voor t zelfde geld ,dus kan je veel langer doortesten..
24 st. ovulatietest+ 3 zwangerschapstest   30,-!!
sensitest.nl

nou genoeg reclame he....ojaa en als je besteld krijg je nog 10% korting op je volgende bestelling..doen ze om klanten te binden ipv reclame maken ,daardoor kunnen ze goedkoop blijven!!

hahah nou echt genoeg ik wens je succes he
xxx lilian

Hallo lieve meiden!

Niet veel nieuws hier hoor....
Zijn hier lekker aan de knuffel, mooi om de dag nog. De ene keer hebben we de tijd en is het romantisch en lekker uitgebreid en de andere keer hebben we bijna geen tijd óf weinig zin en is het effe snel snel. Ben hopelijk niet de enige .Haha!

Widd: Hie is ie? Je mannetje al verleid? ik hoop ook voor je dat je eitje gaat springen deze ronde! (Hij is dan natuurlijk wel van superkwaliteit hé...)

Lilian en WIDD:  Ik vertrek a.s. Zaterdag naar Kreta! Als het goed is, is het nu zo'n 27 graden. Lekker hoor! We gaan voor 8 dagen. Dus heb waarschijnlijk veel te lezen hier als ik terug kom! (En hopelijk zijn er veel zwangeren bij!)
Wij knuffelen daar nog lekker door voor de zekerheid. (om de dag hé!)

lilian:Hoe is het met je blaasontsteking? Hopelijk heb je er niet al teveel last van.
Hoe bevalt je wachtbankje?
Ps: Vond dat over die afkortingen ook vreemd overkomen...

Sjors: Gelukkig meid, dat je nachtdiensten erop zitten! Hopelijk kun je nog wat van het weer genieten. Soms heb ik ook echt geen zin, maar dan doen we het toch (voor het goede doel). Maar dan zonder al teveel poespas.

Niesje: Leuk hoor, dat je weer meekletst! Vervelend dat je zoontje zo ziek is. En inderdaad; je kunt er weinig aan doen. Hopelijk is ie snel weer de oude!
Succes met het afwachten...

Johanna: Vervelend dat je je ei niet kunt vinden. Ik weet ook nooit wanneer ik een eisprong heb. Voel ook niks. Heb ook ovulatietesten gebruikt, maar had er te weinig... had ook een cyclus van 50 dagen, dus ja...
Hoop echt voor je dat je je ei vindt. Succes!

Hoe is het verder met de zwangere meiden? Daar ben ik ook erg benieuwd naar....

Succes ieders!
Ik duim weer...

Liefs...

Hi Meissies,

Hier een update van mezelf......Ik had natuurlijk zaterdag een migraine aanval, en volgens de berekeningen zou ik de volgende dag mn eisprong hebben. Ik al balen, maar de volgende ochtend was mn temperatuur nog laag....dus we hebben zondagmiddag geknuffeld, in de hoop dat we nog op tijd waren.
En maandagochtend om half 7 (!), was mn temp. al 36,6! Normaal is ie om die tijd 36,1! YESSSSSS!!!!!!!!!! Ik heb eindelijk mn eisprong gevonden!!!! Afgelopen maanden was het me maar niet gelukt! En het mooie is: We hebben die dag ervoor ook nog geknuffeld....dus wie weet!
Ze zeggen toch altijd dat je de dag voor je eitje moet klussen? Nou maar hopen dat ie raak is geschoten , hihi. Ben erg benieuwd. In ieder geval weet ik voor volgende maand evt. wanneer het zover is.....

KEN26: Ik ben sinds deze maand begonnen met teunisbloemolie, en deze maand heb ik dus ook mn eitje gevonden (jippie). Jammer dat jij ook zo'n hoofdpijn hebt, als het te erg wordt, naar de dokter gaan he! Misschien dat het spanningshoofdpijn is, daar kan je ook behoorlijk misselijk van worden...

LILIAN: Jeetje, nu weer een blaasontsteking? Ze zeggen toch dat dat ook een teken kan zijn, dat je zwanger bent? Tenminste, dat heb ik wel eens gehoord hoor. Dus ik ga voor je duimen, en hoop uiteraard dat de blaasontsteking snel weer over is!!! En meid: Niet depri worden he!? We slepen je er hier door heen!!!!

KOEKELTJE: Ja, het was balen die migraine, maar blijkbaar was ie niet voor niets. Want anders hadden we die avond geknuffeld, terwijl de volgende dag helemaal mn ei niet was! Toch nog ergens goed voor die kl$%$$%%te migraine .

MAMA30: Lekker aan de knuffel? Geniet ervan!!! Voor je het weet zit je weer op het wachtbankje samen met ons. (ook wel gezellig hoor ).

WIDD: Wat gezellig bij jou thuis zeg, met al dat TOP40 spelletje.... En jij hijst je nog in een sexy out-fit? Daar doe ik al niet eens meer de moeite voor....Eens toen ik nog jong en verliefd was (  haha), deed ik nog wel eens een poging....maar inderdaad is het na 2 minuten weer uit. Laat maar zitten!!! Volgens mij ziet mn mannetje dat niet eens.....hihi.

SJORS: Maak het romantisch bij jullie thuis....kaarsjes aan.....elkaar masseren etc. Dan moet je toch wel in de stemming komen? Succes!!!

Nou, voor wie ik vergeten ben: Suc6 op het wachtbankje, of heel veel plezier met knuffelen.....En wanneer komen er nou weer zwangeren??????

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan