FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi lieve meiden,

Even een kleine update van mijn kant:

Er is een collega ontslagen op het werk (op staande voet), en de rust is wedergekeert! HEERLIJK!!! Soms is het even nodig, maar het brengt voor de omstanders ook veel stress en irritaties mee.....Maar goed. Het is weer veilig om op het werk te komen!

Ik kon van het weekend niet een berichtje plaatsten, want onze computer heeft thuis kuren (zit nu ook op mn mail te tikken). De computer valt zomaar spontaan uit, als ik net een heel verhaal heb opgehangen. Vandaar dus ook nu geen persoonlijke berichtjes, want ik doe dit snel en stiekum!

Met mij gaat alles prima! Heb het eindelijk voor elkaar, dat ik het accepteer dat het bij ons nu eenmaal wat langer duurt (en dat we deze weg moeten bewandelen, wat allemaal op ons pad komt). En ik heb dus nu ook rust van binnen, echt lekker . Ik heb ook niet meer de drang om het om de dag te doen (is ook niet echt iets voor ons, haha). We doen het nu gewoon, wanneer we zin hebben. Tuurlijk, rond mn eisprong, doen we het wel hoor! Maar voor de rest, zijn we er niet al te veel mee bezig. Dat kindje komt er vast wel, maar dan wat later dan dat we wilden....

A.s. woensdagavond gaan we naar Barcelona met mn man zn werk. Tot en met zaterdagavond. Als het goed is, is in die periode mn eisprong.  We kijken wel, wat er dan gebeurd!

Nou meiden, tot snel! Ik denk ergens volgende week dat ik weer een berichtje kan plaatsen!!!

OH JA: IKKE: Heel veel sterkte!!!

Liefs, Kitty

Hoi meiden,

Hier nog alles rustig hoor, nog 5 dagen voor mijn NOD. Aftellen geblazen!!!

Ikke: Ik ben het ook met Lillian eens, maar ik vind ook wel dat je er samen voor moet gaan. Succes met het maken van de keuze! (en misschien is dat helemaal niet nodig, je wordt vast zwanger deze maand!!!) Ook sterkte bij het verwerken van je verlies.

Joyce: Nou, jullie hebben echt wel op tijd geknuffeld! Hopelijk is het deze maand raak!!!

hmz.... ik wilde nog wat typen maar ben het vergeten.....

Naja, veel succes en plezier allemaal nog!

Liefs Nathasja

Hoi Lilian, Nou we zitten nu samen op het wachtbankje! Net nog een ovulatietestgedaan en er was nog een heeeel licht streepje te zien. Dus mijn ovulatie is voorbij. Kunnen we weer knuffelen voor het plezier. Als ik nu 14 dagen verder ga tellen zit ik dus op 19 oktober met mijn NOD terwijl hij nu nog op de 22e staat. Ik laat hem daar wel even staan met in mijn achterhoofd natuurlijk dat ik maar hoef te wachten tot de 19e hihi.

Wietske balen meid dat je weer ongi bent. Veel succes de volgende ronde! Ik zie dat je NOD op 3 december staat. Hopelijk heb je met Sinterklaas een positieve test in handen. Dat zou toch een mooi kado zijn he?!

Kitty; Fijn dat de rust weer een beetje terug is op het werk. Gedwongen onstalg is nooit leuk maar soms is het nodig. Ik wens je heel veel plezier in Barcelona straks. Leuk dat je knuffelperiode daar precies binnen valt!

Natasha; Spannend hoor. Nog 5 dagen. Mocht je nou niet zoveel te doen hebben de aankomende dagen dan moet jemaar lekker vroeg naar bed gaan. Slapend gaa de tijd ook lekker snel voorbij. Ik duim voor je deze dagen.

Ik ga er weer vandoor. ik ga me klaarmaken voor het concert. Ik heb net nog even een rood shirt gehaald. Het is tenslotte Symfonica in Rosso!

Groetjes Joyce

Ikke, praat erover met je man. Soms denk je dat alles vast ligt en besproken is, maar misschien denkt hij er nu ook wel anders over. Hij kan niet in jouw hoofd kijken en weten hoe je je erover voelt.

Wietske, jammer dat het niet gelukt is deze ronde, hopelijk volgende maand meer succes.

Joyce, heel veel plezier vanavond, ik hoor er veel goede berichten over.

Lilian, wachten wachten wachten, hopelijk vliegt de tijd voorbij.

Kitty, gelukkig is de rust weer een beetje teruggekeerd op je werk. En idd dat kindje komt er!!!

Koekeltje, nog 5 daagjes, spannend!! Heb je al het idee dat je wat voelt?

Ik voel me ondertussen nog steeds hartstikke goed. Ook geen zere borsten meer. Dus onzekerheid genoeg.
Maar ik ben vandaag wel begonnen met moeders voor moeders. Tenminste nog iemand die blij word van al dat plassen

Hoi Hoi meiden!

Hier ben ik ook ffies weer!

Allereerst Ikke gecondoleerd, ik wens je veel sterkte! Daarnaast wil ik je ook graag zeggen (over zwanger worden), praat met je man. Vertel hem wat je gevoelens zijn en wat je graag zou willen. Praten zorgt voor helderheid en blijf er alsjeblieft niet mee lopen.
(ik wil niet overkomen of ik me er mee wil bemoeien.... wil je het wel graag zeggen, als advies, niet als bemoei, hoop dat je het zo kunt lezen..)

Joyce! Je hebt je eitje gevonden!! In iedergeval 2 dames die zeker weten hun ei te hebben gehad en een grote kans hebben!!! Hoe was PAUL??

Lilian: Spannend meid!! ik duim!!! WHo knows!!

Wietske, jammer meid! Op naar november!

Zo Kitty, wat een chaos op je werk! Niet te geloven! Ik ben blij dat het nu weer rustiger is en je weer fijn naar je werk kan! Dat dit kan gebeuren he!!
Enne ook voor jou komt er een dag met een positieve test! Ik weet het zeker!! Het leven is leuk en zo maar in eens strakies...... Wie weet een barcelona kindje!! !

sjors.... heel veel plezier op tenerife!!!

Ik ben vast meiden vergeten.... sorry..... ik hoop dat het met jullie ook ok is!!!

Hier is het (nog) rustig. Gelukkig zijn de rd weer verdwenen en daarmee ook het tussentijds bruin verlies. Bah wat een onzekerheid was dat zeg!!
Nu gaan we er gewoon weer voor! Ik ga nu uit van een 26 dgn cyclus, dus 2 dagen eerder mijn eitje.

Dus 11 november is de dag..... dat de gordijnen dicht gaan!! haha!!

Ik had bedacht om nu om de dag te knuffelen en  a.s. vrijdag/zaterdag/zondag en maandag iedere dag. (daarna natuurlijk weer om de dag...) Dit moet dan toch goed komen???
Mocht ik ons eitje nu wel voelen springen door weer een kramp te krijgen, en we knuffelen direct dan zijn we toch ook nog op tijd??

Ach we zien wel... tís pas ronde 3... bij ons in iedergeval geen snoepgoed aan de deur te verkrijgen dit jaar!! haha !!

Meiden tot snel!!

Liefs mama30

Hoi meiden,

Ikke: Ik wens jou ook heel veel sterkte. Ik hoop dat je met veel fijne herinneringen kan terugdenken aan die persoon.

Kitty: Zoals ik heb gelezen is er behoorlijk wat voorgevallen op je werk! Hopelijk kun je er nu met meer plezier naar toe gaan. Alvast veel plezier in Barcelona, is het mooi weer daar?

Joyce: Vertel gauw hoe het concert geweest is! Vast helemaal super!

Mama30: Nog effe en dan is het knuffel knuffel knuffeltijd!!! Ik zou ook die dagen zoveel mogelijk knuffelen! Baat het niet dan schaadt het niet! Succes!

Ben weer aan 't typen zonder tweede schermpje (luiheid) dus de meiden die ik vergeet: ook allemaal veel succes mat alles!

Mijn teunisbloempilletjes zijn op! Dus wat nu??? Ik dacht dat ik allang ongie zou zijn geworden dan. Zit nu op dag 35.
Wat zouden jullie doen? om een nieuw doosje, of binnenkort testen?
Ik voel sinds gister spierpijn (ook al heb ik niets vreemds gedaan) en heb maar weer eens hoofdpijn. Maar dit had ik vorige keer ook en toen testte ik negatief.
weet het niet!
Verder alles oke!

Fijne (knuffel)avond allemaal!

liefs...

hoi dames,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest..... Heb het heel erg druk geweest met alles
behalve zwanger worden omdat we nogal wat problemen hebben gehad met werkgevers.......Maar dan denk je het gebeurd toch nog niet....

NU WEL DUS IK BEN ZWANGER....................

Ben zo blij, ben nu   in de 6e week
Hoe gaat het bij jullie nog mensen zwanger ?????

groetjes Annelies

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-11-2007 12:03:21'));

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje

nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, dan 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november,lilian,31,3e ronde,3e kindje*,cyclus30 dgn?.[storm*daan*]dag30.
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 50
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)

hey dames,
vandaag ongie geworden, dus lijstje maar even weer ingevuld. beetje verdrietig, maar 5 rondes is nog niet zo veel op mijn leeftijd, dus probeer de moed erin te houden.
kvind paul de leeuw ook geweldig!!! zo lekker eerlijk en echt en lekker zeggen watie denkt. Veel plezier.

allemaal groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan