FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi meissies!

Hoe is het hier?

NIESJE: Ja, ik vind het ook wel bijzonder dat Lilian en ik tegelijkertijd zwanger zijn geraakt. We zullen ongetwijfeld veel aan elkaar hebben.

KOEKELTJE: Wat grappig dat jij dicht in de buurt van Leiden woont. Ik ook dus, haha. Vandaar dat ik in het LUMC moet zijn (daar ben ik ook onder behandeling geweest, toen Danny werd geboren, dus moet daar weer onder controle). Ik heb gebeld, en mag 24 december (de dag voor kerst) komen voor de eerste echo. Vind het echt spannend!

KEN26: Lastig he, om niet proberen te hopen! Schrijf hier maar gewoon alles wat je denkt hoor!

MIMI80: Wat jammer dat je (nog) negatief hebt getest. Geef de moed niet op hoor!

SJORS25: Bedankt dat je aan me gedacht hebt, 7 december. Heel lief van je. Het was een mooie dag, best wel emotioneel, maar dat hoort erbij.
Verder gaat mn zwangerschap goed. Ik heb er ook nu meer vertrouwen in dan vorige week. Ik was toen zooooo onzeker. Bij ieder wc bezoekje, dacht ik van: ok, nu komt het. Maar ik  voel me nu toch echt zwanger. Heeeeeeeeeeeeeel erg moe, en veel misselijk, dus ja....op het moment zit het nog goed!

GYPSYD: Wat leuk dat je je kindje hebt gevoelt! Zal vast wel zo zijn hoor....Ik voelde Danny bij 16 weken, en jij bent een week verder, dus ik denk het wel! Je eerste contact met je kind!!! En heel veel succes bij de 20 weken echo!

Nou, ik denk dat ik niet al te veel zal kunnen reageren, want het vergt enorm veel energie, om 's avonds achter de computer te duiken. Maar ik probeer het wel hoor!

Liefs, Kitty

Hoi hoi! Ben ik weer...

Ja, spannend! Nog even en dan is mijn Nod!
Gisteren voelde ik zowat de hele dag mijn borsten. Best wel gevoelig. Mijn eetlust is niet meer wat het geweest is. Heb af en toe vlagen van misselijkheid, maar niet erg. Af en toe wat steekjes in mijn buik. Ja, dus....
dat had ik vorige keer ook al eens en toen werd ik alsnog ongie.
Dus dit zegt mij nog helemaal niks!
Ik weet alleen nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk dat ik later ga testen dan Woensdag. (Als ik het volhoudt!) We zien wel...

Mimi: Wanneer denk jij dat je weer gaat testen? Heb je nog steeds last van "zwangerschapsverschijnselen?".

Gipsyd: Gaaf joh! Bijna de echo! Ben benieuwd naar je buikje.

Kitty en Lilian: Kunnen jullie het al meer beseffen? Jullie hebben vast veel steun aan elkaar tijdens het samen zwanger zijn. Hopelijk hebben jullie een onbezorgde fijne zwangerschap!

Verder: Zit iedereen nu gezellig bij de kerstboom? Ik vind het in ieder geval een fijne tijd.
Oh ja: hebben jullie ook een abonnement op kinderen of ouders van nu ofzo?
Ik wil dat graag maar; een familielid van mij is postbode en vaak komt zij met nieuwtjes van; bij die moest ik een kraampakket afgeven,   dus...

Ik zag nu zo'n nieuwjaarsactie, maar denk dat ik dat toch nog even niet moet doen.
Dan weet iedereen gelijk dat ik zwanger wil worden! (of ben...) Das nog niet de bedoeling natuurlijk!

Fijne avond maar weer!
liefs...

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!
NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)
nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

Ken; Het wordt nu toch wel heel erg spannend voor je. Ik ben hard voor je aan het duimen.

Mijn wachtweken zijn nog maar net gestart maar het lijkt nog wel een  eeuwigheid te duren. En dat  terwijl de dagen voor mijn gevoel aan mij voorbij gaan. Ik heb deze keer echt het gevoel dat het niet raak is. Ik hoop het natuurlijk wel! Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij!

Hallo iedereen,

Fijn te lezen dat jullie met me meevoelen, ik heb zondag echt gebaald!
Voelde me gisteren ook anders, ik bedoel minder klachten zeg maar.
Vandaag weer gevoelige borsten, wel minder pijnlijk als vorige week.
 En inderdaad ken, mijn eetlust is ook anders.
Ik weet echt niet wat ik moet denken, nog steeds geen rd's.
We wachten deze week maar af en gaan dan het weekend nog maar eens testen...
Ben nu best onzeker... bang op teleurstelling. Want nog geen rd's is misschien toch een kansje???
En lilian (en enkele meer) hadden ook een keer zo'n super lange cyclus, en werden uiteindelijk toch ongi.... maar goed al dat negatief gedoe, laten we nog even positief zijn.

Veel succes iedereen!!!!
Ken:  

mimi

Hoi meiden,

Mimi: kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt hierover, maar zolang er geen rd's zijn is er een kans toch, ik duim voor je en misschien is het inderdaad een idee om in het weekend nog eens een testje te doen, dan ben je ook weer een week verder na de vorige test toch?
Ken: Voor jou word het ook weer spannend hoor, ik duim ook voor jou, wanneer ga jij er een testje aan wagen?
Joyce: Jij weer op het wachtbankje, dit duurt altijd weer lang vind jij ook niet?
Nou afwachten of de ovulatietesten hebben geholpen, ik hoop met je mee...

Bij mij zijn de rd's weer verdwenen, we zijn gelijk weer aan de klus, nog wel te vroeg, maar dit was spontaan hihihi en weer zeer prettig hihihi, dat is ook wel weer fijn want de laatste tijd waren we alleen maar bezig met zwanger worden. Dat legt zo'n druk op klussen soms.    
misschien tot later vanavond,
groetjes Jossie  

Hey meiden!

Nou, wat raar weer opeens...
Nu voel ik bijna niks meer!
Mijn borsten zijn niet meer gevoelig, ben niet meer misselijk, eten gaat weer beter.
Nou ja! Had ik toch weer wat hoop... dat is nu weer ver te zoeken!
Dat wordt geen testje morgen denk ik. Probeer het zolang mogelijk vol te houden. Mijn voorlaatste cyclus duurde 50 dagen! Dus weet dat een ongie "gewoon" wat later kan arriveren.
We zullen zien...

Mimi: Bij jou zijn de klachtjes dus ook wat minder... zo vervelend dat je lichaam zo doet! Duidelijkheid is wel errug fijn! Duim gewoon door dat je alsnog positief kan testen.

Joyce: Dus al aan het knuffelen geslagen? Fijn dat er nu nog geen druk achter zit! Succes alvast in de nieuwe ronde!

Verder alle meiden: Succes met alles!
En genieten jullie maar volop van jullie zwangerschap! (Kitty, Lilian, mama30...)

Liefs...

hmmmmm: ik dacht al dat ik mis was....
Jossie: jij alvast veel succes met de knuffelweek!
Sorry hoor!

Enne: Joyce: Ja, wachten duurt zooooo lang! Jij veel succes met afwachten en wachten en wachten en nog eens wachten!

(dat heb je dus als je geen twee schermpjes hebt geopend!)

Terug
Bovenaan