FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Mimi; Wat rot dat je nog steeds niet ongi bent. Ik hoop wel een beetje dat je te vroeg getest hebt en dat je misschien toch wel zwanger bent.

Ken; De spanning is zeker te snijden nu je NOD voor de deur staat. Hoe gata het met je? Zijn de duiveltjes nogniet op komen dagen? Weet je al wanneer  je wil  testen? Het blad Wij Jonge Oudenrs lees ik wel eens bij mijn vriendin die hiervan wel lid is. (zij heeft al een zoontje) Ik zou dit ook wel elke week willen lezen maar inderdaad dan weten de mensen inderdaad

Gipsyd; Ik ben nieuwsgierig naar je buikje. Het is waarschijnlijk niet gelukt met de foto?! Jammer.

Kitty; Balen dat je zo moe bent. Maar het is natuurlijk de moeite waard.

Sjors; Hoe gaat het met je ovulatietesten? Wel goed te doen toch? Gebruik je ze van Sensitest? Ik gebruik ook de testen van Sensitest en die bevallen me prima. Ik doe de test altijd rond een uur of 18.00 in de avond. lekker makkelijk na het werk. En omdat je het altijd op hetzelfde tijdstip moet testen hoef je er op die manier ook niet in het weekend vroeg uit.

mamaroos; Ik hoop echt dat het niet nodig  zal zijn  dat de dokter je in april zal gaan doorverwijzen. Je wordt vast wel zwanger nu we hopelijk 5 zwangeren per maand blijven houden.

Lilian. Hoe gaat het met je? Ben je al een beetje aan het idee gewent aan het feit dat je weer zwanger bent? Voel je je verder ook goed?

Voor alle anderen; Veel succes met knuffelen, wachten en testen.

Wow, Lilian, Geweldig. Hartstikke leuk joh voor jullie, dat je eindelijk zwanger bent. Van harte gefeliciteerd.
Ben zelf bang dat het niet meer gaat lukken, had verwacht mijn nod rond Kerst te hebben, omdat mijn ongi later kwam afgelopen maand. Maar 1 week na mijn ongi kwam al weer heeeel erg veeel slijm en volgens mij ook meteen mijn ei. Ik had nog geen testen gekocht. Na 2 dagen was slijm weer wit, dus nu heb ik mijn kans gemist. We hebben het 4dec. wel gedaan en denk dat mijn ei 5 of 6 dec was, maar de keer ervoor was voor mijn ongi. Dus er zat een week tussen en denk dus vooral oude, trage zaadjes.... Maar je weet natuurlijk nooit wat je man zelf doet he, als je ongi bent. Ik ga er maar vanuit dat het niet zo is. Na 4 weken verkoudheid en peneceline tegen voorhoofdsholteontsteking, heb ik van het weekend ook nog een blaasontsteking erbij gekregen.... met alle bijwerkingen. moe, misselijk, minder eetlust. het schiet dus niet op.
We hebben wel een fikse discussie gehad, dat door het limiet, mijn lijf ook helemaal van slag is. Nu hoop ik maar, dat het limiet van de baan gaat, want dit werkt niet. Ik moest het effe kwijt.
Lilian, jij lekker genieten en alle twijfelaars die op hun ongi wachten (of liever niet eigenlijk) succes.
Groetjes Ikke

hoi meiden...........

lil hier...
mimi kut zeg zo he die onzekerheid!! ik had dat dus ook een x ..gewoon een cyclus van 37 dagen gehad!! zomaar uit t niks..en daarna wel weer gewoon ,nou ja gewoon hahah[25,30,37,22,30].......dus eigenlijk   niks uit op te maken maar toch...die ov.testen zijn perfect!!! raad ik iedereen aan die niet precies weet wanneer dat ei komt!!
maar t gaat gebeuren hoor ..op een dag ben je zwanger!! en dan lijkt t niet zo lang geduurd te hebben[ dat denk ik nu?????ja achteraf he!!!!]maar let op T gaat gebeuren!!x

he jossie   zzoooo gewoon "zomaar"geknuffeld haahah is erug! leuk ja hihi....ga zo door hahahha.x

ken ook bij jou gaat t gebeuren [ja ik weet klinkt zo afgezaagd maar t is echt waar!!] had jij nou ov.testen? is misschien wel aan handig......bij sensitest zijn hebben ze er veel voor weinig [deed ik ook]en dan knuffel je zeker om je ei !!
nou ja over de voorverschijnselen......ik voel niks!! geen zere borsten   niet misselijk[vorige x bij 7 wkn] niks ..dus je hoeft niet persee iets te voelen ....ik miste alleen mijn ongie gevoel deze x daarom had ik een idee...
duim voor je!!x

joyce   heee ik ben nu donderdag 5 weken , en ik mag volgende week vrijdag naar mijn gyn komen 21 dec [yes net voor kerst] heb ik wel voor moeten mauwen..maar ik ben niet zomaar bezorgd he.... ik kreeg bij t afspraken buro niet voor elkaar ,maar toen kreeg ik t nr van de secreteresse van mijn gyn. en die zei NATUURLIJK!! mag je eerder komen....super lief en als er iets was mocht ik altijd bellen!! !! en zo hoort t hahaha.x

mamaroos     ik duim ook voor jou!!!x

sjors     succes met de ov.testen [wondermiddel ] hahah nou je weet in ieder geval wanneer je ei is!! en dan net van te voren knuffelen   en voor de xtra op de dag en dag later hihi
ok succes xje

ikke kop op!!! ja probeer die lim iet weg te halen en ik denk dat je zo zwanger bent! want stress is heel slecht om zwanger te worden !!!ik was er veel minder mee bezig de laatste x en KABOOM t gebeurde!! ok en ff redelijk op tijd knuffelen....hihi
maar ik hoop voor je dat t allemaal goed komt ..op wat voor manier dan ook x

hier alles goed..ik geniet nog van mijn lekkere eten want ik heb z'n vermoeden dat t met 7 wkn over is en dat ik dan weer misselijk word[denk ik] maar ik voel me goed en gelukkig   en doe een beetje rustig aan.......[zekerheid he]
xxxx tot snel

Ikke; Je hebt je ei dan misschien wel vroeg gehad maar je heb ook op tijd geknuffeld. Juist de dagen voor je ei benje vruchtbar/ Ik ga alsnog heel erg hard voor je duimen. Maar je hebt wel pech de afgelopen maand zo te lezen met ale ziektes. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je samen met je mannetje de juiste beslissing zal nemen!

Lilian; Wat fijn dat je toch voor kerst mag komen. Spannend

Meiden; werkse vandaag.

Lilian, van harte gefeliciteerd!
Ik hoop op een gezonde zwangerschap en een mooi kindje voor je! Ik ben nu al benieuwd naar je naam (vind Storm en Daan ook zo leuk).

Bij mij gaat het allemaal wat minder met klussen. Ben ziek geweest, nu is mijn vriend ziek. En op de een of andere manier hebben we zonder het tegen elkaar te zeggen een beetje afgesproken dat we ons nu eerst gaan richten op ons huisje. We kunnen er in maart in (dat duurt nog zooooo lang!). En dan gaan we weer proberen om een kindje te maken. Vriendlief zei tussen neus en lippen door: die verf-luchten zullen wel niet goed zijn voor een zwangerschap! En dat sjouwen en zo natuurlijk ook niet. Dus verwacht van ons voorlopig maar geen goed nieuws. Pas als we lekker in ons nieuwe huisje zitten gaan we weer aan de klus.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik jullie niet blijf volgen!
En wie weet: gebeurt er stiekum toch nog wat. Ik vind dat zo lastig joh, eigenlijk wil ik nog steeds heel graag zwanger worden, aan de andere kant wil ik eerst ons leven goed op orde hebben en dan pas zwanger worden. De ene dag wil ik zwanger zijn, de volgende dag wil ik liever nog even wachten. Ik blijf zo aan het twijfelen!
Ik wou dat ik gewoon per ongeluk zwanger raakte, dan hoefde ik niet meer zo te twijfelen.... Maar ja, echt per ongeluk is het niet als je precies in je agenda bij houdt wanneer je je ei hebt en dergelijke ;)

Hoi,

Owww het wordt weer spannend voor een aantal van ons! Maar als ik het goed heb is er nog maar 1 zwangere in dec! We hebben dus nog kans dames!

Ook ik zit nu in de wachtrij! Vorige week woensdag dus een pos ovu test! We hebben flink geknuffeld!

Nu viel het me gisteren op dat ik meer slijm heb dan normaal...het was zelfs wat rekbaar!
Iemand enig idee wat dit is? Iesprong kan het dus niet zijn!~Die had ik toch echt vorige week!

Lastig hoor Eefje! Maar als ik jou was zou ik toch eens met vrienbdlief om de tafel gaan zitten en wel naar elkara uitspreken hoe jullie er over denken! Gevoelsmatig wil je wel...maar je verstand zegt dat je nog even moet wachten!

Maar ach mocht je zwanger blijken heb je mooi een excuus om anderen aan het sjouwen en verven te zetten;)!

Sucecs allemaal

Roos

Hallo meiden!!

Hier weer eventjes een korte up date!! Ik ben druk in de weer met de ovulatietestjes!! hahaha!! Het is met die dipstickjes net alsof je een zwangerschapstest doet! Vind het elke dag weer spannend!! Ik heb nog nooit een zwangerschapstest hoeven doen, aangezien ik nog nooit overtijd ben geweest!! Maar heb nu wel een beetje in de gaten hoe spannend dat dan wel niet is!! hihihi!! Maar nog geen positief resultaat, dus nog geen ei gehad!! We zijn wel lekker aan het vrijen!! Niet precies om de dag hoor maar wel regelmatig, zeg maar!! Ik denk dat ik maar net als jij Lillian, gewoon op de dag dat ik positief test te vrijen, en dan net zo lang elke dag doorvrijen tot die negatief is!!! Dit is echt de eerste keer dat wij er echt goed op gaan letten! Ben zo benieuwd of het zijn vruchtjes afwerpt!! Nu maar hopen dat er een ei springt deze maand!!

Ik had toch nog even een vraagje! In de bijsluiter van de testjes staat dat je voor je gaat testen het beste 4 uur lang niet geplast moet hebben! Maar dat lukt mij echt nooit! Ik drink volgens mij best veel water en thee (moet ook want bij ons op de afdeling is het snik heet)! Maar dat zorgt er wel voor dat mijn urine helemaal niet geconcentreerd is en dat ik heel regelmatig moet plassen! Mijn controle streepje is verder wel goed zichtbaar bij het testen, maar niet heel donker van kleur. Dan moet de test streep toch ook wel zichtbaar worden bij een eisprong, of niet???

Ik zal morgen weer eventjes persoonlijk reageren hoor!! Alvast een fijne avond en lekker slapen straks!!

Ps: voor alle meiden met hun nod in het vooruitzicht: succes met wachten.... En we blijven duimen voor heeeeeeeel veel zwangeren in december!!! Het worden bevruchte  kerst eitjes... hihihiihi (moet toch geluk brengen of niet???)

Dikke kus...

Terug
Bovenaan