FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Sjors, Spannend he die ovulatietesten. Dat vind ik ook.   Ik gebruik de testen van sensitest en darvoor hoef jeniet eerst 4 uur je plas op te houden., Afhankelijk hoe geconcentreerd je LH waarde is zal er wel of niet een streep verschijnen op de test. Maar het lijkt mij wel dat er in iedere geval wel een vage streep te zien moet zijn.

Maar even iets heel anders;

Mijn ketel is kapot sinds gisteren. We hebben geen warm water meer en geen verwarming. Ik baal als een stekker. k kannu niet eens even lekker douchen. Onze ketel is 25 jar oud dus we moeten gewoon en nieuwe aanschaffen dus ik ga vandaag even rond bellen. Dit is echt ontzettend balen want hier zal ons spaargeld aan opgaan. Met mijn 13e maand van december erbij. We hebben dit jaar nieuwe meubels gekocht en dus hadden we net een beetje ons spaargeld weer aangevuld. Dat geld was eigenlijk bedoelt voor de baby-uitzet. BALEN!!!!!

Hey meiden,

Ken, ik begrijp je gevoel, bij mij namen de klachten ook af. Maar nu blijf ik gevoelige borsten houden. Ik begrijp er ook niets van!
We houden vol, blijven duimen, ook voor jou.
Hier zijn namelijk nog steeds geen rd's op dag 38

Sjors: succes met het vinden je ei!!

En de rest natuurlijk ook.

Groetjes
mimi

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

Hey meiden!

Het is weer rustig.... waar is iedereen?

Hier nog geen ongie te bekennen, maar dat kan nog komen. Ik dacht dat mijn cyclus nu wel normaler zou worden na de laatste. Want toen duurde die 35 dagen. Die daarvoor 50! Zit vandaag op dag 36. Ben wel een beetje bang dat ie deze keer weer wat langer is. Maar we wachten af...
Ik hoop dat ik tot zondag kan wachten, dan ga ik denk ik toch maar eens een testje wagen! (Als ik nog niet ongie ben inmiddels)
Daarnet babyboom gekeken. Ik leef zo mee met die mensen! Zoooo gaaf dat dat stel na zes jaar proberen, nu ook eindelijk zwanger is!

Verders nog iemand nieuws?

Kruip mijn bedje in. Wekker gaat weer om 6 uur!
Welterusten!

Liefs...

hoi allemaal.

Even kijken hoe het met iedereen gaat.
Lilian!! Hoe voel je je?? Heb je al last van zwangerschaps kwaaltjes.

Wij komen wrs dit weekend in ons vruchtbare periode. Dus knuffelen we er op los.
Denk rond om mijn ei elke dag maar even er boven op. hahahaha.
Ik heb er een goed gevoel over deze maand. WE GAAN ERVOOR!!
Zo ook de andere overgebleven neit zwanger voor deze maand.

Mimi en ken wat spannend, kan me zo goed voorstellen dat je helemaal onzeker bent. WAT IS HET NU?? zwanger of een langere cycles. Ik duim voor jullie.

Sjors lukt het wat met de testen? Heb je al een positieve test gehad? Ik begin morgen maar met testen. Heb er nog een paar over, ga die toch maar op maken.

Groetjes jo

Hoi Eefje; Voelen jullie je al lebei weer wat beter? Ondanks dat jullie het nu eigenlijk een beetje gaan uitstellen totdat jullie in jullie nieuwe huis zitten kom je toch wel eens zo nu en dan kletsen op het forum? Maar je gaat niet meer an de pil toch?

Ken en Mimi, hoe gaat het met jullie? Nog steeds geen tekenen van de rode duiels?

Mamaroos; Wat raar dat slijm een week na je eisprong. Dit heb ik verder ook nog niet eerder gelezen. Heb je ook rekbaar slijm gehad met je positieve ovulatietest? Dan zou ik toch denken dat het een innesteling zou kunnen zijn?? Misschien is het wel een goed teken en ben je één van de zwangeren van deze maand.

Ik moet nog anderhalve week tot mijn NOD. Ik ben er wel wat rustiger over deze maan. Ik heb verder ook geen klachten zoals vorige maand dus het kan nog alle kanten op. Al denk ik dat het voor ons er dit jaar niet meer inzit. Ik hoop volgend jaar.

Nee Jocye, ik ga zeker niet meer aan de pil!
We hebben inderdaad een goed gesprek gehad gisteren. En daar is uitgekomen dat we deze maand niet onveilig gaan knuffelen. Als het goed is, is alles in januari rond wat betreft ons huisen dan gaan we er voor!!!! Dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken!

Dus goed nieuws voor ons!!! Ik kan me er helemaal in vinden. Zodra de zorgen en spanning (want het is echt wel spannend hoor, een huis kopen, en ook veel geregel) van ons huis weg zijn, gaan we er helemaal voor. Kunnen we meteen een babykamer maken hahaha!

Een maandje wachten nog dus, maar dat kan ik wel.

Liefs Eefje

Terug
Bovenaan