FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo junkies!!

Iedereen de dag weer heel doorgekomen?? Nou ik wel hoor! heb nog een muurtje geschilderd vanmorgen. Nu is de verbouwing dus definitief klaar!! en das wel heeeel lekker..... Al was hij op dat muurtje na wel al een aantal weken klaar hoor!
Vanmiddag heb ik ook nog mijn hele huis gesopt, gestofzuigd en gedweild, dus ik heb deze vakantiedag nuttig besteed al zeg ik het zelf!!!

Thanks monique voor je antwoord! humm een klustest, hihihihi! laat maar komen,  dat is iets wat ik het laatste jaar genoeg gedaan heb dus dat zal ik vast kunnen. Wel raar als je inderdaad moet klussen en het vervolgens bij de gyn moet laten zien.

Mijn man en ik hebben een uitnodiging voor een verjaardag van zijn familie volgend weekend! Dat is op zich wel gezellig natuurlijk, maar het zijn van die fanatieke mensen die maar blijven zeuren wanneer er nu eens kinderen komen, want daar in de familie is ook iedereen goed aan het doorfokken. Ik zie er dus aan de andere kant ook wel een beetje tegen op om weer met een glimlach om mijn mond te moeten zeggen dat we het voorlopig wel goed hebben met z'n tweeen. En dan voel ik die bekende steken in mijn maag weer omdat ik ook al dolgraag zwanger had willen zijn natuurlijk. Ik weet dat dit geen reden is om weg te blijven maar ik zou het serieus bijna doen. Hebben jullie dat ook wel eens??? Ik heb ook weer niet zo'n goede band met deze mensen dat ik ze meteen ga vetrellen wat we een afspraak hebben bij de gyn. Das ook niet echt iets om trots op te zijn!!! Pfffff ingewikkeld allemaal zeg!!!!
Vanavond nog maar eens polsen of mijn mannetje zin heeft om te gaan.

Ik ga zo lekker eten koken en daarna voor de busi hangen. Kom misschien vanavond nog wel even kijken!!!

Prettige avond allemaal

Liefs

Jessie

Hoi meiden...

Jessie: Ik snap je helemaal!! Ik vertel ook tegen iedereen heel vrolijk dat we nog niet aan kinderen denken. Ze zouden eens moeten weten hoe hard we ons best al doen! In het begin had ik er nog geen moeite mee, omdat we nog niet zolang bezig waren, maar nu we ook langs de gyn zijn geweest en ik dus pcos heb, vind ik het steeds moeilijker om er nog steeds gewoon op te reageren als mensen naar onze kinderwens vragen.
Jij gaat dus ook deze maand naar de gyn... vind jij het niet fijn dat er nu misschien iets aan gedaan kan worden? Ik vind dat wel fijn.
Ik had via de huisarts al bloed laten prikken, voordat ik naar de gyn ging. Daar had ie mijn bloeduitslagen al toen ik er langsging. Ik had namelijk een erg onregelmatige menstruatie. Bij de gyn kreeg ik een inwendige echo (ik vond het niet vervelend) Daar zag ie dus gelijk dat ik pcos heb. Ik moest toen clomid slikken. 20 Februari moet ik weer terug en dan zien we wel...

En ik ben dus bang dat ik ongie wordt!!
Mijn ovu test was 26 januari wel duidelijker, maar niet zo duidelijk als de controle streep. Straks heb ik nog steeds geen goede eisprong!
Dit was wel de eerste keer dat ik gevoelige tepels had... en die duidelijke blauwe aders waar iedereen het over heeft als ie zwanger is heb ik ook steeds! Ik snap echt niets van mijn eigen lichaam!! Ik vind dat zo vervelend!!
Ik wist het eigenlijk al toen ik eergisteren hoofdpijn kreeg. Heb ik altijd vlak voor ik ongie wordt.
En ik wordt ook nooit in één keer ongie, nee, ik heb de eerste dagen een mini beetje bruine afscheiding en nu ook weer. Zo blijf ik altijd hoop houden totdat het echt doorzet. Maar deze keer niet, nu weet ik wel dat ik ongie wordt.
Echt weer super balen!!
Gelukkig mag ik weer snel naar de gyn, mannetje gaat deze keer mee.
Nou, dat was weer een heel geklaag, maar ik ben blij dat ik het kwijt kan!

Verder nog iemand (leuk) nieuws?

Liefs...

Hoi Hoi

Ken En Jessie,
moeilijk is het he als mensen vragen naar je kinderwens en je kunt of wild er niks over zeggen maar in je hart doet het ozo pijn ze moesten is weten hoe graag we het willen denken we dan ik ben er heel open over geweest en zeg ook precies hoe het er voor staat soms gaat het makelijker om er over te praten dan de andere keer ik heb er voor gekozen om dit ook met een vriendin te delen in dit geval joyce dus het is zo fijn om je ups en downs te kunnen delen met iemand en het van je af te praten ik begrijp dan ook heel goed wat jullie bedoelen hebben jullie ook zo last van die zogenaamde goed bedoelde adviezen bv je bent er te veel mee bezig ach meis je bent nog jong geniet eerst maar bulshit wat hebben we daar aan niks toch iedereen ervaart het op zijn manier
het gaat ons lukken meiden dan maar met de hulp van het ziekenhuis   succes en een knuffie voor jullie

ken meis wat balen dat je het gevoel hebt dat je ongi gaat worden ik hoop als nog dat het niet door gaat zetten duim voor je meis

jessie in welk ziekehuis gaat je onder behandeling???
het eerste bezoek aan de gyn is altijd spannend ben heel benieuwd

lilian meissie hoe is het met jou??? wanneer krijg je de uitslag van die antistoffen

hier zijn de rode duivels eindelijk helemaal weg en ga maandag met ovu weer aan de gang ook al is het onzeker of we wel deze maand mogen beginnen met onze 3r iui zo niet dan kan ik toch alles mooi bij houden betreft cyclus en zo vandaag op het werk ging het wel maar er hangt zo gespannen sfeer weet het ook niet maar weet wel dat ik me er niet door uit het veld laat slaan

en nu ga ik in bad en dan plof ik op de bank meiden allemaal een fijne avond
en een dikke  voor jullie

xxx
monique

Hoi, sjor

Dank je voor de verwelkoming.
Ja ik vind dat jong zijn wel een voordeel.Ik sturdeer niet meer dus dat is al geen probleem meer.Ik werk in een buitenschoolse kinderopvang dus da wekt mijn moedergevoel nog een beetje meer op.
Ik hoop voor jou ook dat je snel zwanger bent.
Ik moet normaal volgende woensdag mijn regels krijgen maar ik hoop het niet he

En waar zit jij in jouw cyclus?

Groetjes ellen

hoi meiden

ellen welkom!!!!!!!!!! klets gezellig mee en gooi t maar in de groep leuke dingen maar ook k*t dingen we horen alles aan .....hihi en heel fijn om alles te kunnen zeggen hoor!!!...

jpctje!! ik weet t nog ...jij was in t begin er ook bij sept ofzo he.... he super gefeliciteerd!!! ik hoop dat je eindelijk lekker er van gaat genieten en laat ons af en toe horen hoe t gaat   ...of hier of bij de andere kant[zwangere forumjunkies]....

nou met mij gaat t goed... ! t bloeden word minder   en ik denk dat de baarmoeder bijna helemaal schoon is ..weinig krampen meer ..eigenlijk niks!
ik ben nog net zo ?positief als de vorige x..er is gewoon iets mis geweest en ja dan zorgt je lichaam dat t stopt......
kut[oeps] maar we gaan verder...ik kan niet wachten tot de bloeding echt weg is....ik had al een ov test gedaan maar hij was nog positief...dat zal wel betekenen dat er nog teveel zwangerschapshormonen in me zitten....!
ik denk dat ik begin volgende week nog eens test is   er maar een streepje dan ga ik door met testen en als mijn ei dan er is ....dan zijn wij er ook,,,,,,!
we gaan er gewoon? weeer helemaal voor....ik moet maandag 18 febr, terug naar t zieknhuis om te kijken of mijn baarmoeder goed leeg is en dan krijgen we ook de uitslag van de bloedtest....ik heb natuurlijk al t hele internet afgezocht naar alle antistoffen...en    van wat ik heb begrepen   kan t of niks zijn [bv kattebak antiestoffen etc zoiets...] of irregulaire antiestoffen en dat kan een probleem [pje ]zijn maar t maakt niet uit want we gaan door!!!!!hihi
ik ben al goed op de hoogte van t hele onderwerp en moet nu gewoon afwachten ....wie weet zegt ze wel gewoon dat t niet veel is......er zijn namelijk ook heel veel antistoffen die in ons zwanger bloed zitten die geen kwaad kunnen!! nou we gaan t zien he........................

dus ik voel me goed, ben positief ingesteld ..... dus alleen dat afwachten DAAR HEB IK MOEITE MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAGGGHHHH HIHIHIHI

nou doei.xxx lilian

Hallo meiden,

Even snel eenberichtje uit mijn hoofd.

Ellen; Welkom bij de forumjunkies.

Jessie; Ik ben in de 5e ronde zwanger geraakt van mijn eerste kindje. Ik ben op de kop af vandaag precies 7 weken zwanger. Jij hebt je eerste afspraak bij de gyn gemaakt las ik. Heel erg veel succes en ik hoop echt dat je snel zwanger mag worden. Met of zonder hulp van de MM.

Lilian; Hoe lang blijft het HCG hormoon nu nog in je lichaam zitten? Dus weer flink aan de knuffel deze maand! Ik hoop dat je snel weer een eitje mag vinden. Wachten tot de 18e voor de uitslag duurt nog wel lang ja. Ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij mag gaan.

Monique; Goed dat je weer met testen begint. Ook al weet je nog niet zeker of je deze ronde de IUI kan doen. Want als je je ei mist dan weet je zeker dat je deze ronde moet overslaan. Ik hoop ook voor jou dat de uitslag goed mag zijn en dat je aan een nieuwe poging mag gaan beginnen.

Nu ben ik vast iemand vergeten. SORRY.

Met mij ales goed. Gisteren mijn schoonouders op bezoek die pas om 23.15 uur weggingen. Pff nu ben ik echt hartstikke moe en ik moet og wekrne en daarna met het werk uit eten/ Dus erg vermoeiend Verder nog steeds geen klachten.

hoi lieve meiden

Hoe is het allemaal met jullie?
Met mij gaat het wel hoor! ik ben alweer van mijn laatste vakantiedag aan het genieten! Gaat wel snel zo'n weekje vakantie, maar goed dat is altijd het geval.
Ik had vanmorgen bij het afvegen een beetje bruin bloed aan het papiertje zitten! duas wat ik al vermoedde blijkt waar, deze 11e ronde heeft wederom geen zwangerschap opgeleverd! Shit!!! Ook al voel je wel dat het niet gelukt is, het blijft weer confronterend als je inderdaad ziet dat het niet gelukt is!!!

Ken: Hoe ishet met jou? Ik las dat jij ook al wat last had van donker bruine afscheiding? Dat heb ik dus ook en bij mij begon het vanmorgen! Dat wordt dus weer gewoon een ongi dit weekend!!! Heeft het bij jou al doorgezet?? Mag ik vragen hoeveelste ronde dit voor jou was? Balen hoor dat de medicijnen niet geholpen hebben, daar hoop je natuurlijk wel meteen op!!

ik vind het inderdaad wel fijn dat ik naar de gyn mag, dan weten we eindelijk wat er aan de hand is en wat er aan kunnen doen. Maar aan de andere kant druk het wel je met de neus op het feit dat het dus waarschijnlijk niet op de natuurlijke manier gaat lukken en dat is dan wel weer vervelend. Kortom een beetje dubbel gevoel is het wel hoor!!

Monique: Fijn dat de duivels weer vertrokken zijn. goed van je hoor dat je inderdaad de ovu testen maar wel gaat uitvoeren, mocht het de uitslagen meevallen heb je in ieder geval geen kans laten schieten.....
Ik moet in roosendaal naar het ziekenhuis! Ach ik zal wel zien hoe gaat, het gevoel dat er eindelijk iets gaat gebeuren overheerst nog het gevoel van angst en dat hoop ik zo te houden, al blijft het wel spannend natuurlijk.
Kunnen ze met een inwendige echo zien of alles bij een vrouw in orde is???

Lilian: heo is het met je?? je had geen last van krampen meer schreef je, dat is wel fijn voor je? Ik snap dat het gevoel dubbel is, natuurlijk ben je verdrietig dat het misging en ook al zegt je verstand dat het beter is dat je lichaam het afstoot als het niet goed zit, het voelt natuurlijk wel gewoon kl*te. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt 18 feb.

Joyce: Fijn dat je je nog steeds zo goed voelt! En alvast smakelijk eten voor vanavond!!

Is er verder nog iemand die zijn ei gevonden heeft, die op zwangerschapskwaaltjes heeft of gewoon ander leuk nieuws???

Ik ga lekker even met de hond een eindje fietsen, het is lekker weer!
ik heb vanavond een verjaardag dus weet niet of ik er nog zal zijn vandaag, maar anders iedereen alvast een goed begin van het weekend!!!

Dikke knuffel jessie

he   meiden,....

he jesssie   wat shit zeg...dat je weer ongie bent geworden!!!K*TK*TK*T.....maar je had al een vermoeden .....dat je dan maar snel naar de gyn mag en dat je snel! wweet hoe of wat he..onzekerheid is t irritantste
.ik vind t wel gezellie dat je hier meeschrijft....ik ben ook echt een junkie,,,,,ook al toen ik zwanger was...ik moet af en toe ff kijken hoe t is bij iedereen..en je bent dan ook echt bddjdb [weet ff geen woord voor hahhah]dan als er nog niemand na je heeft geschreven [ikke wel hihi]............
maarja we houden elkaar wel bezig he..........

nou ik wil ga ff iets te eten maken voor mijn schatje en ik...en wie weet kijk ik straks nog maar moet ook ff weg ...dus wie weet...
xxx lil

ps waar zijn alle andere junkies????

Terug
Bovenaan