Hoi meiden,
Lilian: Vind het zo goed van je dat je zo positief blijft!!! Superknap!! Ik hoop dat het allemaal snel schoon is en dat je dan weer snel aan de slag kan met de ovu sticks! En hopelijk krijg je toch ook positief nieuws te horen bij de gyn. Ik hoop zo voor je dat het snel weer mag lukken en dat je dan een gezond wondertje mag krijgen...
Liefs...
Jessie: Aan mij mag je alles vragen hoor!
Ik ben in Mei 2007 gestopt met de pil en sindsdien erg onregelmatig ongesteld geweest. Dus omdat ik niet elke maand ongie werd, zat ik "nog maar" in ronde 6 ofzo. Maar als je het anders bekijkt...ben ik al langer bezig.
Ik heb ook al die keren steeds voordat ik echt ongie wordt, wat bruine afscheiding. Ik weet dat dit wel 2 dagen kan duren voordat ik echt ongesteld wordt. Nu dus ook weer, dit is ook de 2e dag. Dus ja....
Wat nu wel anders is, is dat ik gevoelige tepels had en mijn mannetje ze steeds hard aan vond voelen... Heb ook al sinds dinsdag een licht ongie gevoel en dat heb ik nooit voordat ik bruine afscheiding heb.
Daarin tegen heb ik wel altijd hoofdpijn en nu had ik dat dus ook.
Ik heb nog steeds een beetje bruine afscheiding, morgen zal het dan wel doorzetten denk ik.
Al hoop ik nog steeds van niet, maar dat zal vast wel
De dosis van mijn medicatie zal wel verhoogd worden als ik terug moet naar de gyn.
We zien het wel...
Monique: Ik hoop zo voor je dat je wel mag starten met de 3e poging!! Gelukkig is je ongie weer voorbij. Ik hoop zo dat je ook positief nieuws krijg, dat verdien jij toch zeker!! Dikke knuffel!
Joyce: Ik las dat je nog steeds niet echt last hebt van zwangerschapskwaaltjes? Fijn hoor, dat je je goed voelt! Als je nieuwtjes hebt over je beebje wil ik alles weten hoor!
Joh en Sjors: Met jullie alles oke?
Mamaroos: Jij weer in de wachtweek? Dat duurt zooo lang he! Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!
Sorry als ik weer meiden vergeet, maar ik denk ook aan jullie hoor!
Ik ga genieten van mijn (hopelijk rd-vrije) weekend!!
Fijne avond en fijn weekend allemaal!
Liefs...