FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jessie meid, balen zeg! Je hoort wel eens dat meiden vlak voor hun eerste afspraak bij gyn zwanger zijn......Hoop zo dat dit ook voor jou zo zal zijn!

Alle nieuwe meiden, welkom!

IK ga nu mijn tweede wachtweek in! Spannend! Maar ook vreselijk....Ik wil niets voelen en ga niets voelen! Ik denk al maanden dat ik van alles voel....Maar dat blijkt achteraf dan allemaal niets met een zwnagerschap te maken te hebben!

Ik heb me dus voorgenomen om deze maand me niet te focussen op wat ik allemaal zou kunnen voelen!

Roos

hier is een andere forum junkie!!

Shit shit shit jessie dat ze weer gekomen zijn. erg frustrerend!!!! ik zit nog maar op de helft van waar jij zit (dit word mijn 6e poging) en voor mij is het soms al frustrerend.

Joyce: Ik was benieuwd of de huisarts nog terug gekomen is over die bacterie. Aangezien je katten hebt. Ik heb namelijke ook drie katten. Vind je het ook neit gezellig die beestjes om je heen. Tot nu toe zijn dit mijn kinderen hahaha en zo behandel ik ze bijna ook!!! Ben zo gek op ze.

Ellen welkom hiero b ij de forum junkies.

Ken: en zijn de duiveltjes helemaal doorgebroken??

Nou hier zijn de rode duiveltjes alweer vertrokken. Ik ben van plan om vanaf vandaag om de dag tot drie dagen te klussen. En dit volhouden totdat ik weer ongesteld moet worden. Zal het mooie lingerie uit de kast halen.!!

Volgende week gaan wij op wintersport. Ik heb er zo zin in. Ik hoop dat ik genoeg puf heb om te klussen want mijn eisprong valt net als we op vakantie zijn. We maken eht ons gewoon gezellig...moet het goed komen zou je zeggen, en......afleiding genoeg daar boven op de berg dus ben er dan ook neit zoveel mee bezig..

Nou dames toedeledoki groet jo

Hoi meiden,

Lilian: Vind het zo goed van je dat je zo positief blijft!!! Superknap!! Ik hoop dat het allemaal snel schoon is en dat je dan weer snel aan de slag kan met de ovu sticks! En hopelijk krijg je toch ook positief nieuws te horen bij de gyn. Ik hoop zo voor je dat het snel weer mag lukken en dat je dan een gezond wondertje mag krijgen...
Liefs...

Jessie: Aan mij mag je alles vragen hoor!
Ik ben in Mei 2007 gestopt met de pil en sindsdien erg onregelmatig ongesteld geweest. Dus omdat ik niet elke maand ongie werd, zat ik "nog maar" in ronde 6 ofzo. Maar als je het anders bekijkt...ben ik al langer bezig.
Ik heb ook al die keren steeds voordat ik echt ongie wordt, wat bruine afscheiding. Ik weet dat dit wel 2 dagen kan duren voordat ik echt ongesteld wordt. Nu dus ook weer, dit is ook de 2e dag. Dus ja....
Wat nu wel anders is, is dat ik gevoelige tepels had en mijn mannetje ze steeds hard aan vond voelen... Heb ook al sinds dinsdag een licht ongie gevoel en dat heb ik nooit voordat ik bruine afscheiding heb.
Daarin tegen heb ik wel altijd hoofdpijn en nu had ik dat dus ook.
Ik heb nog steeds een beetje bruine afscheiding, morgen zal het dan wel doorzetten denk ik.
Al hoop ik nog steeds van niet, maar dat zal vast wel
De dosis van mijn medicatie zal wel verhoogd worden als ik terug moet naar de gyn.
We zien het wel...

Monique: Ik hoop zo voor je dat je wel mag starten met de 3e poging!! Gelukkig is je ongie weer voorbij. Ik hoop zo dat je ook positief nieuws krijg, dat verdien jij toch zeker!! Dikke knuffel!

Joyce: Ik las dat je nog steeds niet echt last hebt van zwangerschapskwaaltjes? Fijn hoor, dat je je goed voelt! Als je nieuwtjes hebt over je beebje wil ik alles weten hoor!

Joh en Sjors: Met jullie alles oke?

Mamaroos: Jij weer in de wachtweek? Dat duurt zooo lang he! Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!

Sorry als ik weer meiden vergeet, maar ik denk ook aan jullie hoor!

Ik ga genieten van mijn (hopelijk rd-vrije) weekend!!

Fijne avond en fijn weekend allemaal!

Liefs...

Joh: Gaaf joh wintersport! ....achterop de slee van boven naar benee...
Hopelijk ligt er een flink pak sneeuw en heb je toch tijd om te klussen!

Liefs...

Sorry meiden dat ik deze week helemaal niet gereageerd heb maar ik wil even een beetje afstand nemen van het forum en niet dagelijks met baby's bezig zijn.
Hoewel dat heel moeilijk is in mijn werk als kraamverzorgster......
Ik ben heel blij dat ik tante word maar heb nog steeds een beetje een dubbelgevoel...
Vooral ook omdat wij in ronde 11 zitten en mijn zusje in ronde 2 gelijk zwanger is.
Zij wist dat ik met de pil was gestopt maar van haar wist ik het niet, dus dat viel me wat rauw op mijn dak.
Vorige week heb ik voor mijn zusje het boek van daphne deckers gekocht en voor mijn zwagertje het boek van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Dit is echt een humoristisch boek over een man waarvan hij ook de zwangerschap van zijn vrouw meemaakt. En hier de ervaringen van hem op een komische manier over schrijft. Echt een aanrader om cadeaue te doen. Ik zal morgen nog wat uitgebreider op iedereen reageren.
Ik ga nu even lekker douchen en even lekker genieten van mijn vriend....
En morgen genieten van mijn laatste vrije dag!!! Met mooi weer.
Ik moet me echt even op andere dingen richten dan zwanger worden...vallt niet mee.

Welkom voor de nieuwe meiden hier , leuk dat jullie meekletsen.

Jpctje: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet van deze bijzondere gebeurtenis!!!

Jessie: jij ook nieuw hier zag ik, wat balen dat voor jou alweer die kloten rd's zijn gearriveerd, ik wens je sterkte.

De rest van de geweldige meiden, ik ga dit weekend op jullie reageren hoor!!!!
Groetjes Jossie

Ps ik ben wel weer begonnen met de ovu stickies en vandaag kwam er weer een licht streepje, dus de vruchtbare dagen komen  er weer aan. Maar ik wil van het klussen geen moeten maken. Stress is niet goed voor een lichaam. Maar ik wil nu ook zo graag zwanger worden, net zo als mijn zusje. Onbewust ben jer toch wel mee bezig....

Hallo meiden,

Ik ben net thuis en ontzettend moe maar zoals het een echt junkie betaamd wou ik toch nog even kijken hoe het met alle junkies gaat. Maar ik ben kei moe dus ik ga vandaag niet op iedereen reageren behalve nog even antwoord geven op Johanna haar vraag.

Johanna; De dokter heeft overleg gehad met de verloskundige of het noodzakelijk is om je op toxoplasmose te testen als je katten in huis hebt. Het risico is best laag als de katten al wat ouder zijn. (ouder dan 1 jaar) Dus us vonden ze het noiet noodzakelijk om me te laten testen. Wel is preventie belangrijk. Dus geen kattenbakken verschonen en niet zonder handschoenen in de tuin werken. Wel jammer dat ze niet testen. Maar het is ook geen ramp dat ze het niet doen.

Hallo Meiden

Mamaroos jeetje wat spannend je 2e wacht week en wat duurt het wachten dan lang he je denk al gauw wat te voelen en vraagt je af of je mischien zwanger bent wat herkenbaar en dat is heel normaal om soms gek van je zelf te worden ik hoop dat het wel zo is voor je en dat je lekker zwanger mag zijn gun het jou ook zo succes meis duim voor je

Ken ik hoop zo voor je meis dat al die tekens die jij hebt positief zullen zijn ga heel hart duimen voor je wanneer mag je weer naar de gyn???

Jossie wow je ei zit er idd aan te komen word weer klussen snap zo goed dat je samen met je zus zwanger wild zijn en hoop dat het deze rond ook zo mag zijn gun het jou ook zo succes meis

Jessie bah zijn dan toch die kl*te duivels geariveerd voor jou hoop ik ook dat je de volgende ronde meer gelukt hebt andwoord op jou vraag op een echo kunnen ze niet alles zien om te kijken of de eileiders open zijn zal een HSG gemaakt moeten worden dat is een rontger onderzoek hopelijk is dat bij jou niet nodig je mag me alles vragen   succes meis

Joh lekker meis een wintersport vakantie fijn er even tussen uit gezellig klussen op je vakantie dat gaat helemaal goed komen ook voor jou hoop ik dat je deze ronde meer geluk mag hebben ook jij heel veel succes

alle andere meidendie ik vergeten ben ook voor jullie hoop ik dat jullie wens gauw mag gaan uit komen

met mijn gaat het redelijk goed zit denk ik een beetje in een dipje op het werk is het niet leuke meer en onbewust trek je het toch je eigen aan weet niet wat ik mag verwachten volgende week met de uitslag alles is zo onzeker geworden lijkt wel of ik weer in me wachtweken zit brrrr komt wel weer goed ik ben bezig met mijn 2e dagboek en wat word die ook mooi het is zo fijn om daat mijn ervaringen in te zetten en hoe ik me voel
vanavond gaan we met alle vrienden lekker uit eten bij de mexicaan even lekker er uit maar eerst ga ik vanmidag naar me schoon mama die is jarig

meiden allemaal een hele zonnige dag toegewenst

liefs
monique

Terug
Bovenaan