FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit meiden. ben ik een kwartier aan het typen vergeet ik te kopieren. En nu gaat er iets niet goed met het plaatsen. SHIT!!!!!
Dus ik geef het nu op. Ik ga even in de tuin werken en misscien typ ik het verhaal straks nog een keer.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod .. maart Ken 26 jaar 1e kindje 2e ronde mbv clomid

hoi meiden

Zo het feestje van gisteren was erg gezellig!!! Maar ik zag dat het hier op het forum ook druk geweest is... ook gezellig!!
Ik moet zeggen dat ik me na een paar dagen al wel helemaal thuis voel hier bij jullie hoor! dus meiden bedankt daarvoor!!!

De bruine afscheiding die ik gisterenmorgen had heeft tot op heden niet doorgezet, sterker nog het is bij dat beetje van gisteren morgen gebleven, terwijl het normaal elke dag een beetje meer wordt en dan na 2 dagen de rode duivels vol verschijnen? Niet dat ik nu de illusie heb dat mijn ongi niet gaat komen, maar misschien dat het een dagje later zal zijn. Dus maandag of dinsdag denk ik........ Als ik dat weet kan ik ook kijken hoever ik in cyclus sta als ik naar de gyn mag? Even afwachten dus nog maar.

Mamaroos: Knap van je hoor dat je probeert om deze week helemaal niks te voelen, maar hoevaak ik dat ook al tegen mezelf heb gezegd, het valt niet mee?! Ik hoop dat het bij jou wel gaat lukken, maar nog meer hoop ik natuurlijk dat je zulke duidelijke zwangerschapssymptonen krijgt zodat het wel degelijk een zwangerschap moet zijn!!
Wist je bij Frank al snel dat je zwanger was?? of had je toen geen vroege kwaaltjes?

Jo: lekker een weekje naar de sneeuw! Wat geweldig, dat zou ik ook zoooo graag willen maar manlief geeft er niks om helaas! Maar wie weet wat voor wonder er gaat gebeuren daar in de bergen.... Ik hoop het voor je!!!!

Jossie: Kan me heel goed voorstellen hoe kl*te het voelt als je al een tijdje bezig bent en je zus is je dan ineens vcoor terwijl je niet wist dat ze bezig was.......... Vond zij het niet moeilijk dan om het tegen jou te vertellen?? Lijkt me voor haar ook niet makkelijk geweest! Ach ik weet zeker dat jullie snel samen zwanger kunnen zijn en jullie deze bijzondere gebeurtenis samen kunnen delen straks!!!
Ik weet  hoe moeilijk het is om  niet  bezig te zijn met het zwanger worden maar als je zus dan wel zwnager is lijkt me dat helmaal moeilijk! Maar meis kop op!!  De tijd dat jij van een zwangerschap mag genieten komt vast snel!!!!!!

Monique: wat goed van je dat je gevoelens ook in een dagboek opschrijft!! Ben je daar al lang mee bezig?? Lijkt me mooi om dat later nog eens terug te lezen.  
in ieder geval een  hele fijne verjaardag en voor vanavond alvast smakelijk eten!!!

Ken:  Irritant he als de afscheiding niet echt wil doorzetten! heb ik dus ook! Weet  dondersgoed dat  als de bruine afscheiding eenmaal arriveert dat het en kwestie van een paar  dagen is voor de rode duivels zich aandienen, maar zolang die niet in alle hevigheid de kop opsteken blijf je hoop houden!!! grrrrrrrrr  valt ook allemaal niet mee.
Ik ben ook in mei 2007 gestopt met de  pil en tot op heden dus  geen succes. Moet eerlijk bekennen dat ik daar van te voren niet echt op gerekend had! Onbewust  had ik wel gedacht nu al zwnager te zijn, maar ja  helaas heb je dat dus niet altijd voor het kiezen!! Hoelang is jou cyclus met de clomid nu geweest dan??

Nou mensen ik ga eens kijken of ik vanmiddag nog wat leuks kan  gaan doen met mijn mannetje!!!  Iedereen een fijne dag, geniet van het mooie weer!!!

Dikke knuffel Jessie

Hey meiden,

Zoals ik eigenlijk al dacht; ik ben nu dus gigantisch ongie geworden! Wat een buikpijn zeg! Ik hoop dat het snel weer over is, want dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en is niet fijn!
Ik zou willen dat ik eerder terug naar de gyn mocht, maar ik moet echt nog wachten tot de 20e. Helaas....

Jessie: Inderdaad, als je maar een beetje bruine afscheiding hebt, heb je nog steeds niet de bevestiging van ; ik wordt ongie. Tenminste; ik bleef altijd hoop houden, maar in mijn achterhoofd wist ik wel dat ik ongesteld ging worden.
Ik hoop voor jou dat het hierbij blijft en dat je straks, als je naar de HA gaat, misschien wel al een positieve test hebt! Zou dat mooi zijn! Ik wil je niet teveel hoop geven, maar zolang je geen rd's ziet, is er nog vanalles mogelijk!
Leuk dat het feestje zo gezellig is geweest.
Nog een antwoord op je vraag: Mijn laatste menstratie was op 1 Januari. Op 17 Januari ben ik begonnen om clomid te slikken en sinds vandaag ben ik dus weer ongie. Ik had weleens een menstruatiecyclus van meer dan 50 dagen! Dus nu is ie in ieder geval al verkort. Hopelijk heb ik de volgende keer ook echt een " goede" eitje dat springt!

Jullie ook genoten van het mooie weer? Ikke wel hoor! Heerlijk, zo mag het wel even blijven.
Vanavond dacht ik lekker op de bank te gaan liggen om Idols te kijken, maar nee hoor, we moeten naar een verjaardag! Ook leuk (als je er eenmaal bent) maar ik ben zo verslaafd aan dat programma, dat ik het liefst niets wil missen. Dus dan nemen we het maar op.

Allemaal een fijne avond!

Liefs...

He Ken balen meid! Maar wel positief dat je cyclus nu wat normaler is! Hopelijk is je lijf volgende maand gewend aan de Clomid en heb je dna ene positieve test in handen!

OOOWww ik zie de lijst dat ik alweer d evolgende ben met mijn NOD! En het duurt nog zo loang! (een hele week),. De tweede wachtweek vind ik latijd het ergste! DIt omdat je dna van alles kunt voelen! Maar ik wil dus niets voelen deze week!
Bij Frank was ik er niet zo mee beizg! Toen zat ik ook niet op het forum, toen wist ik nog niet van het bestaan! Ik dachttoen dat ik vooral gewoon moets wachten op mijn NOD! Ik heb toen een dag na mijn NOD getest en die test gaaf heel snel en heel duidelijk poositief aan! Het was de tweede ronde en de eerste test die ik deed! Wat ik me kan herinneren heb ik toen eigenlijk geen klachten gehad! Niet misselijk, helemaal niets!

Wat een weertje he! We gaan lekker wandelen morgen! Frank in de rugdrager! Vandaag stond hij overigens een paar tellen los! Ik verwacht dus dat hij nu snel zijn eerste pasjes gaat zetten! Echt leuk!!!

Hoi meiden

Ik zie dat het gisteren rustig is geweest op het forum? Iedereen aan het genieten van het mooie weer zeker?! Nou wij ook hoor! lekker met de hond naar het bos geweest, was echt super!!!!

Hier zijn de RD nog niet echt doorgezet en dat had ik min of meer wel veracht. Nou ja zal het morgen wel prijs zijn!

Ken: Ik hoop dat je buikpijn al wat minder is?? Ik heb glukkig nooit pijn als de duivels verschenen zijn. maar hoor wel eens van andere dat het heel vervelend kan zijn!
Was het nog gezellig op de verjaardag?

Mamaroos: Ook wij wachten (samen met jou) met  de spanning af hoor deze week!!!
Zou mooi zijn als er weer een junkie zwanger is!!

Ik mag morgen weer gaan werken, zal dus tegen mijn directrice moeten zeggen dat ik 25 feb naar het ziekenhuis mag. Maar ik weet eigenlijk niet of ik eerlijk zal vertellen of ik naar de gyn ga. Of dat ik een "smoes" zal verzinnen. Heb er namelijk geen zin dat alle collega's het weten maar aan de andere kant is de kans natuurlijk wel groot dat ik vaker dan 1 keer naar de gyn. zal gaan, dus ja is het misschien wel verstandig het eerlijk te zeggen...... pffffff, lastig, Ik zal er nog eens even over nadenken.
hoe hebben jullie dat gedaan meiden die ook bij de gyn lopen??

ga zo lekker even wat eten en kijk nog even of ik verderop vandaag nog tijd heb om te kletsen.

Greetzzzz

Jessie

Hoi lieve meiden!!

Wat een heerlijk weertje he??..... Ga zo lekker met mijn hondje naar het strand!!!

Roos!!
Nog een week wachten!! Wat duurt dat toch lang he?? Goed dat je probeert niets te voelen, maar dat lijkt mij wel moeilijk!! En wat leuk dat Frank bijna gaat lopen!!!!

Monique!!
Hoe is het met jou meis?? Balen dat het niet zo leuk meer is op je werk, niets aan!!! Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt!!! Hier een hele dikke knuffel meid!! En ik duim heel hard voor je dat je deze ronde gewoon weer verder mag, en dat je volgende week een positief bericht mag krijgen!!! Wel goed van je dat je door gaat met de ovu-testjes!!! zo grijp je toch nog al je kansen meid!!! succes!!

Jessie!!
En?? Zijn de duivels doorgezet?? Ik hoop het niet voor je!! Wie weet is het een innestelingsbloeding!! Ik duim voor je!!!

Johanna!!
Ohhhhh, wat heerlijk!!! Lekker op vakantie!!! Geniet lekker van de sneeuw en het zonnetje!!! Mijn vriendin is net 2 weken terug van het skieen, zwanger en wel!! Het is daar erg vruchtbaar in de bergen!!!

Joyce!!
Hoe is het met jou?? Ben je nog steeds zo moe??

Jossie!!
Volgens mij komt je ei er aan!!! Heel veel plezier met knuffelen!!! Maak het zo romantisch mogelijk, dan blijft de seks leuk!!! Ik hoop zo voor je dat het deze maand lukt!!!

Ken!!
Wat balen dat je ongesteld geworden bent!! Heb je vandaag ook nog steeds zo veel last?? Ik hoop dat je je snel beter voelt!!! Moet je nou volgende week ook weer met clomid beginnen?? of moet je eerst je bezoek aan de gyn afwachten??

Lillian!!
Hoe is het met jou??

Eefje!!
En??? ben je al zwanger?? Laat het ons weten!!

Ik had vannochtend een positieve ovu-test!! Vriendlief en ik hebben afgelopen week netjes om de dag gesekst!! We vrijen nog maar lekker even door tot dat de ovu-test weer negatief aangeeft!! Ik heb er deze maand een goed gevoel over!! Dit is echt de eerste keer dat we helemaal ons best gedaan hebben!! En ik heb het vrijen helemaal niet als een verplichting gezien, het was harstikke leuk tussen de lakens!!! hhihihihihihiihi!!!!! Ik ben zo blij dat mijn vriend er deze maand ook helemaal voor wil gaan!!! Nu maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het deze maand gaat lukken!!!! Ik houd jullie op de hoogte!!

Geniet lekker van jullie zondag!!! Ik spreek jullie snel!!!

Hoi lieve meiden,

Mamaroos: Ja, spannend hoor, jij bent de volgende! Ik hoop voor jou dat de rd's wegblijven deze keer.
Vervelend dat het tot nu toe nog niet is gelukt, hoewel je er alles aan hebt gedaan. En dat in tegenstelling tot je vorige zwangerschap, dat was al wel snel raak! Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het deze keer ook weer raak is!
En het zal niet lang duren, voordat kleine Frank gaat lopen als ik dat zo lees! Leuk hoor!

Jessie: De verjaardag was gezellig hoor. Alleen had ik ook 's avonds flinke buikpijn én rugpijn. We zijn wel eerder weggegaan.
En wat betreft de bezoekjes aan de gyn: Ik heb dus steeds smoezen verzonnen. Bij mij is het misschien iets makkelijker, omdat ik een beetje eigen baas ben. Dus als ik weg moet is het gewoon een mededeling en hoef ik er niet moeilijk voor te doen. Ik ben wel al vaak weggemoeten en heb steeds weer andere smoezen moeten verzinnen voor degene  met wie ik werk.  Het wordt dus wel steeds moeilijker nu...
Ik ben nog steeds niet van plan om iets te zeggen, zolang dat kan laat ik het zo.

Heerlijk weertje zeg! Ben van plan om een eindje te wandelen. Heb daarnet lekker Idols gekeken, want dat had ik opgenomen.

Genieten jullie ook weer allemaal van dit heerlijk weertje?
Fijne zondag allemaal!

Liefs...

Terug
Bovenaan