FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joehoe Sjors! Supergaaf een positieve ovulatietest! Inderdaad: Jullie hebben je best gedaan, meer kun je niet doen.

Ik ga morgen waarschijnlijk bellen naar de gyn. Vragen of ik al met een nieuwe dosis clomid mag beginnen of dat ik eerst moet langskomen op 20 Februari.
Dat lijkt nog zo lang!!
Jullie horen er wel van dan.

Liefs...

hoi hoi meiden

idd wat een lekker weertje weer vandaag

roos spannend je gaat je lasste wachtweek in ik hoop zo voor jou dat de test positief zal uit wijzen wanneer ga je testen

sjors gaaf meis een positieve ovu test ik weet zeker dat jullie je best hebben gedaan moet haast wel ook voor jou heel veel succes

ken meissie groot gelijk dat je de gyn belt als je twijfelt gewoon bellen daar zijn ze voor niet in twijfel blijven zitten en tot de 20e te wachten duurt nog zo lang

jossie meis hoe gaat met met jou?

en jessie hoe is het met jou?

met mijn gaat het wel zo zijn ups en downs maar daar komen we wel weer overheen   ik zie toch een beetje op tegen donderdag hoe wel ik er niet te veel over wil nadenken houd het me toch wel bezig of we wel verder kunnen ben zo bang dat het net zo als de vorige keer weer maanden gaat duren voor we weer groen licht krijgen   brrr morgen ook weer werken en zin dat ik heb maar daar moet ik me ook niks van aantrekken maak me veel te druk over sommige dingen op het werk positief blijven en dat doen we dan maar voor de zoveelste keer

sorry als ik iemand vergten ben
fijne avond en tot gauw

xxx monique

Hallo allemaal,

Ten eerste Lilian, wat ontzettend K*T voor je joh. Echt te erg voor woorden. Ik hoop dat je snel weer fit bent. Ik heb niet alles gelezen, sorry, maar ik ben echt superberoerd. De hele dag misselijk sinds nu ruim een week. Fruit en hartig eten doen me wat beter voelen, maar liggen is nog het prettigste, maar ja, dat kan natuurlijk niet, met 2 koters om je heen. Was daarom ook best wel huiverig voor een tweeling,(bij mijn andere zwangerschappen was ik wel moe en misselijk alleen als ik niet op tijd at), maar ik van de week een echo gehad 6 w en 6d en ik draag 1 kindje van 9,8   mm met een kloppend hartje, wat mij zoveel ellende bezorgd de hele dag door. Ik hoop dat het vanaf de 13e week over is, zodat ik echt kan gaan genieten. Mijn man is inmiddels ook bijgedraaid hoor.
Iedereen bedankt weer voor alle belangstelling en lieve woorden. Zodra ik weer wat fitter ben,zal ik op de anderen ook reageren. 10 maart moet ik voor mijn 2e echo (11w en 2d).

Groetjes en succes allemaal.
Ikke

Sjors; Jippie!!! Je hebt je ei gevonden. En lekker op tijd geklust. Nou dan ga je nu dus weer de wachtweken in. Het vervelendste van de hele cyclus.

Monique; wat gaat er gebeuren al je eerder een positieve ovulatietest hebt dan dat je de uitslag krijgt? Krijg je de uitslag dan eerder of moet je automatisch deze ronde overslaan? Of ga je er alsnog voor?

Jessie; Jeetje je maakt het wel spannend hoor! De rd's nog steeds niet doorgebroken? Misschien was het toch wel een innestelingsbloeding. Aaahhh ik hoo het heel erg hard voor je.   Nog 2 weekjes en dan heb je je eerste bezoekje bij de gyn. Spannend hoor. Ik kanme voorstellen dat je og niet weet hoe en wat jemoet gaan vertellen tegen je werkgever. Misschien dat je het in vertrouwen kan vertellen. Zo weet dan ook niet iedereen er vanaf.

Ken; Ik hoop dat je straks je 2e ronde clomid weer krijgt. Heeft hij eigenlijk nog wat gezegd over de dosis die destijds op de verpakking stond? 5 pillen in 1 dag ipv 5dgn, 1 pil per dag. Dat was toch nog wel schandalig. Verder super fijn dat ze wel werken. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

Met mij gaat verder alles goed. Ik ben wel wat moe. Aan het begin van de avond ben ik echt wel op. Dus ik lig er nu lekker vroeg in.

Ikke; Super fijn dat je je eerste echo al hebt gehad. En wat fijn dat alles goed is. ik hoo dat alles goed mag blijven gaan. Op naar de volgende echo.

mamroos; Nog een klein weekje wachten meid. Ik ga keihard oor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn. Wat schattig trouwnes dat je zoon al los staat. Wat gaat de tijd dan toch snel he?

Sorry meiden voor het aantal berichtjes maar ik had geen 2 schermen open staan.

hoi meiden

ben ik weer........ nou ik voel me best wel goed... en morgen ga ik weer werken , ff wennen denk ik...hihi ben een weekje thuis geweest ...maarja als ik deze week ff werk dan ben ik volgende week weer vrij...want ik had al vrij gevraagd voor volgende week want dan komen mijn nichtjes [14-16] hier slapen...leuk!! hun ouders gaan naar egypte en ze wilde t liefst bij ons slapen !! hihi favoriete nicht he   populair hahahhaah nou lijkt me wel leuk 2 van die pubers   voor een weekje......
maandag de 18 e mag ik terug naar t ziekehuis voor de uitslag van mijn bloed...[antistoffen?] ik ben heeel benieuwd maar ik heb wel zoiets van : nou dat nemen we dr maar weer gewoon bij....we zien wel..ff afwachten   je weet toch nog niks...

gisteren   had ik allemaal krampen in mijn zij enzo ik dacht gelijk aan mijn eisprong! ik wist t niet zeker want mijn ov.test die is al 5 dagen positief van de zwangerschapshormonen nog in mijn lichaam denk ik....nou moet ik wel zeggen dat ie eergisteren feller was   dan vandaag.......?????
hahah dus daarkan ik ff niks mee...maar ik dacht gisteren mijn ei te voelen...en ik heb niks tegen   mijn schatje gezegt hihi maar heb m wel "verleid"tot een hele leuke knuffelpartij hihihi ...hij wilde eigenlijk nog wachten ...maar ik heb bijna niks geen bloed meer [heel vaag beetje rose, heel erg verdund...]dus als t mijn ei was.....!!
nou ik weet t niet zeker dus ik ga gewoon nog ff door met testen,......ff zien he...
na Storm*en Daan* was ik naar   weken weer ongie dus had ik 2 weken na mijn bevalling alweer een ei...nu ben ik niet bevallen maar miskraam is minder heftig   voor je lichaam dus misschien is je ei dan wel sneller   dacht ik....?
dus nu was t anderhalve week na m.k...ik wacht wel af .........

eefje?   hoe is met jou  ? ...jou nod is al ff voorbij toch.........??.

mamaroos   jij bent nu t eerste aan de beurt...spannend!!! ik hoop t voor je!!!

sjors   heeee mooi een pos ov test   en mooi op tijd geknuffeld!! super     kan bijna{?} niet missen zou je zeggen he...maarja   ff afwachten...duim voor je!!!

monique   he sterke meid denk positief he..[ja ik denk ook soms FLIKKERR FF OP MET JE POSITIEF ]maar t komt echt goed!! ik weet t zeker   ,.hoop op goed nieuws bij je gyn..xxx

ken     hoop dat je gewoon door mag gaan met je clomid ..want t duurt allemaal al zo lang he dat wachten ....[en misschien moet   je lichaam ook ff wennen aan de clomid?]...en ook voor jou [ons allemaal] gaat t moment komen dat we [weer] dat positieve zwangerschapstestje in ons hand hebben...!! dus kom op   t word lente de goede tijd komt eraan !!zon!! en wij worden allemaal zwanger dit jaar!! jeeey.

jessie     en zijn de rd er ....?  hoop dat  als je de 25 e naar de gyn gaat dat ze dan snel handelen en dat je dan snel weet waar je aan toe bent ...dan weet je tenminste weer wat en dan kan je weer verder he....al dat wachten!! beh..hihi maar wie weer zijn je rds er nog niet ...... ik hoor t wel x

ikke     ik snap /begrijp hoe moe je bent ....een oplossing slapen slapen slapen!! hihi ja echt t enige wat werkt ....fijn dat je man bijgedraaid is... x welterusten hihi

joyce   jij bent een echte !!! junkie   jij schrijft op 2 kanten mee...hihi en veel...hahahah okee nou ben je ook {NOG] niet misselijk ofzo he hahah ik hoop dat je dat ook niet word ..[mijn zusje had ook nergens last van hoor ...]dan kom je er mooi doorheen   hihi   geniet ervan he meid!!xx

nou ik denk dat ik iedereen heb gehad...nog ff t lijstje hieronder en ik heb weer een mega bericht hahaha

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod .. maart Ken 26 jaar 1e kindje 2e ronde mbv clomid nou meiden ..tot snel xxx lilian

Terug
Bovenaan