FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ooooh bijna iedereen he...jossie en johanna...
jossie ik heb t gelezen vanje zusja die zwanger is..ik kan me voorstellen dat dat best moeilijk is..je bent al ff bezig...maar denk eraan ook jij word dadelijk zwanger!!! en de ov testjes die zijn makkelijk hulpje..moet jemaar denken.... ik hoop dat je je ei snel vind..xxx

johanna         oooh jij bent lekker skien!! nou en je ei daar hoog in de bergen hahahha nou veel plezier! he meid wie weet word t een sneeuw kindje hihi.....have fun...xxx

nou nou heb ik echt iedereen gehad he....?
doei x lil

Hoi meiden

Even snel een berichtje van mijn kant. Ik ben aan het werk en de stagiere draait de klas op dit moment!! heel fout van mij maar ik had gisteren geen tijd meer om te lezen en was benieuwd!! Kortom ik lijk al wel een echte junkie!!!

Ik reageer straks even op iedereen, maar wilde ff vertellen dat de  duivels verschenen zijn helaas!! Wist het voor mijn gevoel al wel dus de teleurstelling had ik al gehad!!

Lieve meiden, werkse nog allemaal en tot vanavond

Groetjes Jessie

hey meiden daar ben ik weer!!!

sjors: heb je lekker genoten gisteren op het strand? Onze hond vindt dat ook altijd super om daar lekker achter een balletje aan te rennen en gek te doen. en voor jezelf is het ook lekker om eens goed uit te waaien! Was het druk op het strand of niet?
Mijn duimen zijn al begonnen met draaien voor jou hoor! hoop echt dat je goede gevoel deze maand beloond gaat worden en dat je feestmaandkindje gaat kijgen!!!!

Ken: heb je de gyn nog gebeld vandaag? Ik hoop voor je dat meteen door mag gaan met de clomid! maar dat slik dus alleen maar als de rode duivels verdwenen zijn begrijp ik? En dan tot ze weer arriveren of niet? ( Sorry ken het medicijn niet?!)

Monique: hoe was het vandaag op je werk? Is de lucht daar weer een beetje geklaard of nog niet echt?
Gelukkig voor jou is het al bijna donderdag en zul je snel meer duidelijkheid hebben. Mijn duimpjes draaien voor je dat je goed bericht krijgt en dat je vol goede moed aan jullie derde poging mogen beginnen!!!
Moet je naar het ziekenhuis voor de uitslag of is dat bij de HA of bellen ze gewoon?
Sterkte nog met afwachten in ieder geval, maar inderdaad wel uitgaan van het goede hoor!!!

Joyce: Gezellig hoor dat je hier nog meekletst!! Dat geeft mij de moed om te denken dat het voor ons waarschijnlijk ook wel een keer weggelegd zal zijn!!!!

Lilian: Slim van je dat je je mannetje hebt weten te verleiden tot een knuffelpartij!! Als het dan je ei was heb je in ieder geval deze ronde niet voorbij laten gaan!
Ben je zenuwachtig voor de uitslag volgende week of verwacht je niet dat er veel uit zal komen???

Ik heb vandaag de directrice nog niet gesproken, ze was bijna de hele dag afwezig! En ik durfde ook niet zo goed geloof ik....
Morgen ga ik naar toe en zeg gewoon dat ik een afsoraak heb in het ziekenhuis en als ze vraagt waar het voor is dat ga ik het toch maar eerlijk vertellen denk ik.

Ik heb even gekeken naar mijn komende vruchtbare dagen ongeveer..... Zou nu rond de 22e mijn ei ongeveer kunnen hebben. Dat is dus drie dagen voor ik naar de gyn mag! Is dat gunstig of juist niet? wie weet dit?  
Niet dat ik er iets aan kan veranderen, maar toch......

Nou meiden ik ga eten koken!

Fijne avond allemaal nog!!!

Zo nog even het lijstje bijwerken!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod .. maart Ken 26 jaar 1e kindje 2e ronde mbv clomid
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje

Hoi hoi meiden!

Monique: Ik snap dat je er tegenop ziet as donderdag. Ik hoop zo voor je dat je weer niet zo lang moet wachten voordat je voor de volgende poging mag.
En hopelijk viel het mee op je werk. Al die "goedbedoelde" verhalen, daar zit je vast ook niet meer op te wachten. Hoe is het gegaan?

Ikke: Balen dat je je zo vreselijk voelt! Ik snap dat je dan geen zin hebt op steeds achter de computer te kruipen.
En gaaf zeg! Al een echo gehad! Fijn om te zien weer denk ik. Gelukkig is je man ook bijgedraaid. Dat is wel zo fijn!
10 Maart weer een echo, spannend!

Joyce: Dus jij voelt je alleen moe? Wel fijn hoor, dat je je niet zo beroerd voelt. Dan kom je wel aan je rust toe denk ik! Hopelijk blijf je je zo goed voelen...
Ik heb nog niets gehoord over die "bizarre" dosis die ik voorgeschreven kreeg. Ik ben van plan om er de 20e iets over te zeggen.

Lilian: Fijn dat je volgende week ook weer vrij bent! Dat wordt vast een gezellige boel bij jullie! Toch een spannende datum de 18e. Wat dat betreft denk ik dat ik ongeveer hetzelfde in elkaar zit. Jezelf van te voren niet te gek maken, want je weet toch nog niet hoe of wat. Ik blijf altijd positief; je bent in goede handen en ze zijn er om ervoor te zorgen dat het weer in orde komt. Ik hoop voor je dat jullie toch positief nieuws krijgen.
Gelukkig dat je ook bijna geen bloed meer verliest! En hopelijk springt er snel een eitje!

Jessie: Balen meid! Dat de rd's gearriveerd zijn. In je achterhoofd weet je wel dat ze eraan zitten te komen, maar toch hoop je dat ze wegblijven. Gaan we samen naar de volgende ronde...
Je zegt dat je ongeveer 3 dagen voordat je naar de gyn mag, je eisprong hebt. ALS ze bloedprikken kunnen ze aan je bloed zien (hormonen) wanneer je eisprong is. (of ie in aantocht is of al geweest is) tenminste, dat zagen ze bij mij wel. Alleen had ik er niet veel aan, want mijn eitje sprong wel, maar dat was/ waren geen rijpe eitje(s).
Ik hoop dat je dan ook duidelijkheid krijgt. En weet: eens komt de dag...

Nou mijn verhaal van vandaag:

Ik ben sinds eergisteren ongie. De 20e februari moet ik pas weer naar de gyn. Dus ik dacht; laat ik eens bellen met mijn gyn wat te doen nu. Dus ik had de secretaresse aan de lijn. Ik verteld wat er aan de hand was en dat ik clomid had voorgeschreven gekregen. Ze heeft overlegd met de gyn en ik moest vandaag gelijk weer met de volgende dosis clomid beginnen! Ik mijn moeder gebeld of ze erom kon. Gelukkig wel, want ik kon effe niet weg vandaag. Dus de eerste pil heb ik nu binnen.
Voel me weer wat fijner, want heb weer zoiets van; kunnen we weer snel verder met de volgende ronde!
Ik ben van plan om deze keer te temperaturen én ovu sticks te gebruiken.

Jessie: je vroeg nog hoe dat zat met clomid.
in de bijsluiter staat dat je op de 3e dag van je cyclus of ook wel later,  mag beginnen met slikken. (Dus ook als je ongie bent) Ik moet nu 5 dagen lang een pilletje slikken en dan zien we wel weer!

Alles goed met de andere meiden?

Ik zit eraan te denken om iets " spannends" te bestellen voor valentijnsdag! Een sexy lingerie setje ofzo, want dat kan deze ronde goed van pas komen.
Ga zo effe kijken.

Fijne avond allemaal!

Liefs...

Hoi Hoi Meiden,

Ken wat goed dat je de gyn hebt gebeld zo zie je maar de eerste pil heb je al weer binnen en wat balen dat je weer ongi word ik vind het een goed idee om je mannetje is te verwennen met een mooi setje ik zou zeggen ga er voor succes meid moet goed komen

lilian fijn dat je niet zo hevig meer vloeit en wat gezellig dat je 2 nichtjes komen ligeren moest vast een gezellige boel worden leuke leeftijden hebben die meiden ik hoop voor je dat je gauw je ei vind en dat je verder kunt ook voor jou heel veel succes en ik denk aan je

jessie meis shit zeg dat je toch ongi bent maar weest positief al valt het idd soms niet mee je bent straks in goede handen van het ziekenhuis al wil je het mischien niet maar je krijgt hulp en dat vind ik wel zo prettig succes meis

sjors meissie hoe gaat het met jou ben je al weer bezig met ovu testen?

joyce meis ik vind je dapper dat je het zaterdag toch gezegt hebt tegen de hele groep moest eerlijk zeggen dat het me best veel deed en dat ook stiekem even een traantje moest weg pikken nu hoef je niet zo geheimzinig meer te doen moet vast een fijn gevoel geven dikke kus voor jou

ik ben vanmorgen weer begonnen met ovu testen en moet zeggen gelijk al een licht streepje zit nu op dag 10 vandaag erg snel alweer hoop zo dat ik vrijdag of zaterdag toch door mag voor onze 3e iui maar dat hoor ik donderdag spannend maar weer

meiden allemaal een fijne avond

liefs
monique

Lilian; Fijn dat je bijna geen bloeding meer hebt. En groot gelijk hoor dat je weer aan het knuffelen bent geslagen. Wat leuk dat je je nichtjes te logeren krijgt. Allebei tieners dus dat wordt vast gezellig. En ja, Ik voel me een echt junkie! Dus heb ik geen andere keus dan op beide kanten te schrijven.

Jessie; Balen dat de ongi toch weer is verschenen. Altijd minder leuk. Nou op naar de eerstvolgende afspraak met de gyn. Wie weet krijg je een echo en kan hij zien of je eitje is gesprongen.

Ken; Fijn dat je gelijk weer een nieuwe ronde met clomid kan beginnen. Wel spannend zo. Je weet nu in iedere geval dat je eitje gaat springen. En heel erg goed dat je gaat temeraturen en testen met de ovu-sticks. Weet je in iedere geval dat je hem niet mist.

Monique; Spannend dat je al weer een lichte streep op je ovu-test hebt. Meestal heb je toch je ei op de 3e dag dat je an het testen bent? Dat zou toch betekenen dat je woensdag misschien wel weer een positieve test hebt. Spannend meid. Ik ga heel erg hard voor je duimen dat je donderdag een goede uitlag hebt.

Verder gaat met mij nog steeds alles goed. En zoals jullie hebben kunnne lezen bij Monique haar verhaaltje heb ik het dus ook al de vriendengroep verteld. We waren zaterdag lekker uiteten en op een gegeven moment hadden we het over liegen. Mijn vriendin kon het zien aan mijn vriend wanneer hij liegt. Toen zei mijn vriend dus dat we zwanger waren. En mijn vriend: Ahh je liegt. Ik zie het. En ik kon me toen niet meer inhouden en ik zei: Nee echt waar. We zijn zwanger. Dus zij zei: Aahh echt waar? Wat leuk!!!!! En nu weet iedereen het toch. Wij hebben een hechte vriendengroep waar we lief en leed mee delen. Dus ik kon het niet meer voor me houden. Maar wel heel leuk omdat we met z'n allen dus bij elkaar waren.

He JEssie balen mied.....grrrr die stomme rode duivels ook!

Lilian fjn dat jullie nu wer verder kunnen! ik hoop zo voor jullie dat het were snel raak zal zijn!

Ik heb vanavond een test gedaan (met mijn stomme kop). ik had het me nog zo voorgenomen om het niet te doen! Ik zit zes dagen voor mijn NOD! Tja, zo;n test zegt dus vrij weinig! maar ik baal van mezelf.....Ben ook zo bang dat het opnieuw niet gelukt is! Dan gaan we al naar ronmde 8! Vreselijk....in april mogen we naar de huisarts! Ik hoop zo dat het zover niet komt! Hoe komt het nu toch dat we van Frank in ronde 2 zwanger waren en dat het nu zo moeizaam gaat?

Terug
Bovenaan