FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamaroo'; Balen dat de test negatief was. Maar inderdaad 6 dagen vor NOD en kan dus nog van alles gebeuren. Heb je misschien al wat klachtjes die wijzen op en zwangerschap? Ik ga voor je duimen voor een positieve test over een paar dagen!

hoi meiden goeiemorgen

he   mamaroos ....ik snap je ,,, je wil t toch weten ook al ebn je veel te vroeg met testen he... nou wie weet...?x

ik heb vanmorgen weer ov test gedaan en n u word de streep toch echt minder! dus misschien heb ik echt wel mijn ei gevoeld hihi....ik twijfelde   he maarja nu is mijn streep bijna weg en eergisteren ende dag ervoor was ie erecht heel erg ...
nou jaaa ik wacht af... werkse alllemaal xxx lilian

Lilian; Nu al weer je ei gevonden. dat gaat rap zeg. Nou ik ga mijn vingers voor je kruisen deze 2 weken.

Met mij alles goed maar ik ben vanaf vandaag Zooooooo MOE. Ik hoop maar dat dat weer snel voorbij gaat. En nu moet ik vanavond ook nog sporten. Ik ben al 5x niet geweest dus ik hoop maar dat ik het vol ga houden. k doe gewoon lekker rustig aan.

Hallo meiden

We stonden alweer op de tweede pagina. Ik dacht daar zal ik eens verandering in gaan aanbrengen.

Ken: Hoe is het?? De rode duivels alweer bijna verdwenen??
Heb je nog iets spannends besteld voor morgen??
Goed hoor dat je toch naar de gyn gebeld had want nu kon je tenminste weer beginnen met het slikken van de clomid! Hoop voor je dat het deze maand succes gaat opleveren!!
Fijn dat we elkaar komende ronde weer kunnen steunen!! Let's go for it!!!!

Sjors: hoe is het?? Zijn de positieve ovu testen alweer voorbij? Hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn! Je hebt een goed gevoel dus gaat vast goedkomen! Succes met wachten!!

Monique: Morgen de spannende dag he!! Hoelaat moet je in het ziekenhusi zijn? Of bellen ze de uitslag door? Ik duim voor je dat je inderdaad je derde iui poging mag ingaan!!
Hoe is het met de ovu testen?? Heb een al duidelijke positieve ovu test of niet?

Joyce: Wat leuk dat je het goede nieuws aan alle vrienden hebt verteld! En zoals ik begreep hadden jullie niet afgesproken het te vertellen en kwam  het spontaan.  Leuk hoor! kunnen ze lekker met je meeleven!!!
Heb je het sporten gisteren nog overleefd?

Monique en Joyce: Wat grappig dat jullie elkaar ook buiten ditr forum goed kennen. Wisten jullie van elkaar dat je op het forum zat? Hebben jullie elkaar dus hier per ongeluk öntmoet" Of heeft de een de ander aangstoken? Gezellig in ieder geval!!! En fijn Monique dat je ook buiten het forum om op iemand kunt terugvallen!

mamaroos: Hoe is het? Balen dat de test negatief was, maar het was misschien wel te vroeg om een positief resultaat te hebben. Hoe voel je je nu??? Al klachten die op een zwangerschap kunnen duiden of niet?

Voor iedereen die ik vergeten ben, hoe gaat het met jullie allemaal?

Nou met mij gaat het weer goed hoor! De rode  nemen al weer behoorlijk af, gelukkig!!
Ik heb tegen de directrice gezegd dat ik 25 feb naar het ziekenhuis moet en of ik dus een uurtje weg kon van school. Gelukkig vroeg ze niet door en vond ze het goed! Ik heb haar dus nog niet hoeven te vertellen waarvoor ik naar het ziekenhuis moet en dat vind ik eigenlijk wel prettig!!

ik heb me voorgenomen om deze maand de thermometer en de ovu testen achter slot en grendel te leggen en mijn vriend de sleutel te geven want anders kan ik de verleiding toch niet weerstaan! ik ga dus nu gewoon proberen puur op mijn gevoel af tegaan en me er niet teveel mee bezig te houden!! hihi! Het klinkt heel stoer he wat ik nu zeg maar ik denk dat vele van jullie weten  hoe lastig dit zal worden!!! Maar ik ga het serieus proberen. Heb het al vaker gedacht. Vooral als je weet dat je vruchtbare dagen nog niet in aantocht zijn, maar owee als de dagen verstrijken en de eisprong dichterbij komt is het  lastig om er niet mee bezig te zijn!!!
Pfff wat  hebben mannen het dan eigenlijk makkelijk he. Die  leven natuurlijk wel mee en willen het ook graag, maar zij voelen niet elke keer alles.......

Wie gaat er  morgen iets speciaals doen?? Ik ga lekker uit eten met mijn  mannetje! 14 februari is namelijk ook de dag  dat we elkaar voor  de eerste keer ontmoet hebben,  hihihi dus dat moeten we vieren natuurlijk!

Nou  meiden ik ga nog wat voor school doen. Ik weet niet  of ik er vandaag nog ben. en morgen weet ik het ook niet...maar probeer het natuurlijk wel.  
 Monique ik duim in ieder geval voor je morgen!!!

jessie

Lieve jessie

meis dank je wel met mijn gaat het ben een beetje nerveus voor de uitslag van morgen ik word gebeld tussen 12,00u en 14,00u vanmorgen een lichte streep op me ovu ben nu al 3dagen aan het testen maar zie nog niks duidelijks eigelijk ben bang dat ik me ei gehad heb maar ga door ff met testen je weet nooit ja leuk he joyce en ik zijn vriendinnen jwij wisten van elkaar dat we bezig waren met kinderen en joyce zat al op dit forum ik ben aangestoken door joyce hihihih ik zat eerst op een ander fotum maar deze is veeeeeel leuker   het gaat dus wel met me nogmaals bedankt dat je me sterkte wens meis

ik wil je alvast voor morgen een hele fijne dag toewensen
en ja ja ik herken het zo van die ovu testen maar vind het wel goed van je dat je probeerd je gevoel te volgen hoop dat het gaat lukken meid heel veel succes

sorry meiden ik reageer later wel op iedereen ik moet gaan werken

liefs
monique

Hoi lieve meiden,

Jessie: Nou, de rd's zijn nog niet helemaal verdwenen, maar morgen denk ik dat het bijna niet meer te zien is. Gelukkig, want deze keer was de ergste keer tot nu toe!
Heb ook iets sexy besteld! Een doorschijnend wit jurkje en een zwart sexy topje. Haha! Ik heb dat nog nooit gedaan, vind het echt raar. Maar lang leve het internet! Denk niet dat het morgen al binnen is, we zien wel...
Weet wel zeker dat mijn mannetje het waardeert!
En ja, ben zo blij dat ik de gyn heb gebeld. Zo zie je maar, anders had ik afgewacht tot de 20e en waren we weer een week verder.
Jij bent er gelukkig ook weer vanaf! Nou, dan gaan we samen naar de volgende (hopelijk laatste) ronde!!
Gelukkig dat de directrice niet doorgevraagd heeft. Zo kun je het nog voor je houden. Leuk dat je je vriend hebt leren kennen op valentijnsdag! Toch een bijzondere dag. Heerlijk uit eten morgen, dat moet goed komen. Jammer dat mijn mannetje niet zo romantisch is. Ik moet dat meestal doen!

Monique: Ik wil jou ook alvast héél veel succes wensen voor morgen. Meid, ik hoop dat het positief uitvalt. Ik denk in ieder geval aan je! Liefs

Joyce: Hoe voel jij je? Hopelijk nog steeds goed. Nog veel moe?? Hoe reageren vrienden en familie op het super nieuws?

Joyce: En??? Is het knuffelen weer voorbij? Hoop ook voor jou dat het deze ronde lukt!

Met alle andere meiden: Alles goed? Iemand nog nieuws?

Ik heb eigenlijk geen nieuws...
Er staan zoveel bijwerkingen in de bijsluiter van die clomid, maar ik heb nergens last van geloof ik. Gelukkig maar.
En ik hoop dat mijn lingerie setje enz snel binnenkomt! Kan ik mijn mannetje verrassen!

Allemaal weer een fijne avond!

Liefs...

Hoi allemaal!!!!

NOg twee daagjes dan g aik op wintersport!!!!
Heb er zo zin in. Ben heel benieuwd want dit is voor ons de eerste keer dat we gaan skieen. De   knuffel periode zit precies in deze week dus kunnen we ons uitleven.....als we nog puf hebben na het skieen.

Ik ben heerlijk 2 weken neit zoveel bezig geweest mert eht zwanger wordn. Het lukt ook het best tussen je NOD en je eisprong vind ik altijd. Dan is er nog niks aan de hand.
Toch is het moeilijk hoor. Gister had ik volleybal training en een team genoot is   14 weken zwanger. Gister was ik lekker in de tuin bezig toen de buurvrouw langs kwam. Die is inmiddels ook al 20 weken zwanger.
Vandaag kwam een vriendin langs. Ze wilde haar echo graag op dvd laten branden. Mijn vriend heeft dit voor haar gedaan. Zei is nu 14 weken zwanger. En ik ging net naar mijn vriendin/buurvrouw om iets te vragen en die is 23 weken zwanger..
Allemaal zwanger vrouwen om mij heen. ik ontkom er niet aan.
Maar vind het ook wel erg leuk allemaal. hahaha.

Monique: ik wil je veel strekte wensen wat de uitslag ook mag zijn. Laat je het zo snel mogelihk weten??? Ik zal het forum in de gaten houden.

Jessie: jij had toch het sexy setje gekocht?? Leuk man. Veel plezier!!!!!

iedereen succes met wachten!!!!

Komt vandaag mijn mannetje thuis...vraagt ie: Is het vandaag nou woensdag of donderdag. als ie erachter komt dat het woensdag is kijkt ie even bedenkelijk en loopt naar de auto.
Ineens tovert ie een enorm bos bloemen achter zich vandaan. Met ontzettend veel rozen. ZOOO MOOOI.
Hij dacht dat het vandaag al valentijnsdag was. Ik heb zooo gelachen. ZO lief.
Zegt ie: Voor ons is het ELKE dag valentijnsdag.!!!

Skeetie!!!!

Iedereen een fijne dag morgen!!!!

liefs jo

hoi meiden

ik ben maar ff snel ...ik las net alles en de een gaat lekker op wintersport [lekker] en de ander mag gelukkig? weer met clomid beginnen! [tochkan je dan weer verder he..]en de andere gaat volgende week naar t zieknhuis..en monique krijgt morgen! de uitslag...wat gebeurt er allemaal he in onze levens   wauw!!!
nou ik heb voor mijn schatje voor valentijn......een mooie foto van Storm* en Daantje* laten afdrukken op linnen     85 cm bij 75 cm zoiets.... kei mooi !   en ik heb een hartje van chocolade   en een roos erbij!!!
en hij is morgen vrij!!!! om iets te doen! zegt ie.......geheimzinnig....
nou is ie altijd heel goed met kadootjes enzo dus ik ben wel nieuwsgierig!!! we wachten af.......hihi

dadelijk eerst nog ff knuffelen want ik heb vandaag weer??? kramp in mijn zij gehad en ! ik heb veel nattig slijm [hqaha klinkt leuk] dus ja ik grijp alles aan als eisprong hahahhah ...nee ik weet hoe t voelt ! maar ja je twijfeld he   en beter teveel knuffelen dan te weinig!
morgen is 2 weken mijn eerste bloed [met miskraam] dus ........./? ik weet t niet zker maar we shal see......

nou ik ga lekker douchen en slapen ///veel plezier morgen met al jullie post hihi en monique ik duim voor je!!

xxx lilian

Terug
Bovenaan