Hoi lieve meiden,
Jessie: Nou, de rd's zijn nog niet helemaal verdwenen, maar morgen denk ik dat het bijna niet meer te zien is. Gelukkig, want deze keer was de ergste keer tot nu toe!
Heb ook iets sexy besteld! Een doorschijnend wit jurkje en een zwart sexy topje. Haha! Ik heb dat nog nooit gedaan, vind het echt raar. Maar lang leve het internet! Denk niet dat het morgen al binnen is, we zien wel...
Weet wel zeker dat mijn mannetje het waardeert!
En ja, ben zo blij dat ik de gyn heb gebeld. Zo zie je maar, anders had ik afgewacht tot de 20e en waren we weer een week verder.
Jij bent er gelukkig ook weer vanaf! Nou, dan gaan we samen naar de volgende (hopelijk laatste) ronde!!
Gelukkig dat de directrice niet doorgevraagd heeft. Zo kun je het nog voor je houden. Leuk dat je je vriend hebt leren kennen op valentijnsdag! Toch een bijzondere dag. Heerlijk uit eten morgen, dat moet goed komen. Jammer dat mijn mannetje niet zo romantisch is. Ik moet dat meestal doen!
Monique: Ik wil jou ook alvast héél veel succes wensen voor morgen. Meid, ik hoop dat het positief uitvalt. Ik denk in ieder geval aan je! Liefs
Joyce: Hoe voel jij je? Hopelijk nog steeds goed. Nog veel moe?? Hoe reageren vrienden en familie op het super nieuws?
Joyce: En??? Is het knuffelen weer voorbij? Hoop ook voor jou dat het deze ronde lukt!
Met alle andere meiden: Alles goed? Iemand nog nieuws?
Ik heb eigenlijk geen nieuws...
Er staan zoveel bijwerkingen in de bijsluiter van die clomid, maar ik heb nergens last van geloof ik. Gelukkig maar.
En ik hoop dat mijn lingerie setje enz snel binnenkomt! Kan ik mijn mannetje verrassen!
Allemaal weer een fijne avond!
Liefs...