FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden, Even een kort berichtje van mij. Dinsdag met sporten heb ik een beetje op de tocht gelegen denk ik. 's avonds kon ik het niet meer warm krijgen en woensdag ben ik ziek naar huis gegaan. Ik lag uiteindelijk gistermiddag met 39 graden koorts op bed.

Pff ik heb gigantische keelpijn en hoofdpijn maar de koorts is in iedere geval weer gezakt. Straks even douchen en even langs de apotheek vor een hoestdrankje.

Monique; Veel succes met de uitsag.

Jessie; Fijn dat je directrice zo goed reageerde en dat je verder ook geen uitleg hoeft te geven.

Lilian; Ik hoop dat je cyclus weer   helemaal op de rit is en dat je over 2 weken je eerste echt ongi weer mag verwachten. Of niet natuurlijk.

Johanna; Lekker op wintersport. Geniet er straks van.

Ik kruip zo mijn bedje weer in. ik was even beneden gaan zitten omdat ik van het lange liggen rugpijn had. Mijn vriendeje maakte zich trouwens ook zorgen.  LIEF!

Happy valentijnsdag iedereen!!

Dat er maar veel liefdesbaby's gemaakt mogen worden!!!

Monique!!
Ik weet niet of je dit nog leest, maar heeeeel veel succes vandaag!!! Ik duim heel hard voor je!!

Ken!!
Oelala... Dat klinkt spannend meid!! je virend is vast dolgelukkig met je nieuwe aankoop!!!

Joyce!!
He, wat vervelend dat je ziek bent meid!! Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer wat opknapt!!

Lillian!!
Wat heb je een mooi kado voor je man uitgezocht!! Daar zal hij vast heel blij mee zijn!! En wat fijn dat je zo snel je ei weer gevonden hebt!!!

Johanna!!!
Heel veel plezier op vakantie!! geniet er lekker van meid!! Wie weet kom je met z'n drieen thuis!!

Jessie!!
Wat fijn dat de duivels weer bijna verdwenen zijn!! En goed van je hoor!!! Dat je deze maand puur op je gevoel af gaat!!! Nog een paar dagen en dan mag je naar de gyn, spannend hoor!!!

Roos!!
Balen meid van je negatieve test!! Je hebt vast veel te vroeg getest!!! Hoop dat je snel een positieve test hebt meid!!!

Jossie, Elletje  en Eefje!!
Hoe is het met jullie meiden??

Vriendlief en ik zijn niet zo valentijns-achtig... We hebben het nog nooit gevierd!!! Ik heb wel een heel lief kaartje van mijn zusje gekregen!!! de schat!!!
Verder ben ik op het wachtbankje beland!! Pffffffffffffffffffffffffffff weer 2 hele weken wachten!!! Gelukkig heb ik veel leuke dingen gepland en moet ik veel werken, hoef ik ook niet zo veel aan zwanger worden te denken!!!

Lieve meiden, een hele fijne dag!!! (hopelijk vol romantiek)...

Zo weer eventjes de lijst der lijsten er bij......

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod .. maart Ken 26 jaar 1e kindje 2e ronde mbv clomid
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje

Hallo Lieve Meiden,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor succes wensen

Yes eindelijk is positief bericht de gyn belde met het beicht dat de schildklier helemaal goed is op de juiste waarder pffffffff wat een opluchting verder vroeg de gyn hoe het met de ovu testen was ik zei dat ik vandaag 4dagen aan het testen ben en sinds vanmorgen een beter streep te zien is zit op dag 13 Yes morgen de 3e iui behandeling kan het nog amper geloven de gyn zei je ovu zit er aan te komen dus morgen zie ik je voor de iui tja zegt ze 3x is scheeps recht laten we het hopen ben opgelucht dus Sjors hou een plekje voor me vrij vanaf morgen kom ik weer naast je zitten zie ook dat wij wel gelijk met elkaar op lopen worden weer 2 hele lange zware weken

ken meis wat leuk dat jij je mannetje gaat verassen ben heel benieuwd hoe die daar op reageerd op jou mooie setje have fun meis

jossie meis hoe is het verder met jou ga jij nog wat aan deze speciale dag doen

jessie meis jou wil ik heel veel plezier wensen vanavond waar ga je eten met je mannetje?

joyce meis balen zeg dat jij je niet lekker voelt hopelijk voel jij je morgen wat beter om er bij te zijn met onze 3e iui heel bijzonder een vriendin er bij te hebben vriend lief werkt in heerlen dus kan er helaas niet bij zijn moet alleen 8,00u het potje inleverendat is toch het belanrijkste hihiih ik hoor het wel meis

verder alle meiden die ik vergeten ben sorry heb geen 2e scherm open
succes met het vinden van jullie ei en meiden op het bankje succes

liefs
monique

hoi hoi

Monique!!! YES YES YES!!!!! Ik wist wel dat ik niet voor niks blauwe duimen heb opgelopen!!! het heeft dus gewerkt want dat is geweldig nieuws dat je kreeg van het ziekenhuis!!!!
Geweldig meis dat alles goed is met je schildklier, maar beter nog dat je morgen naar het ziekenhuis mag voor je derde IUI behandeling!!!! Ik weet zeker dat het gaat lukken deze keer!!!!!
Is het vervelend zo;n behandeling of valt het wel mee? Natuurlijk weet je waar je het voor doet, maar toch kan het misschien wel pijnlijk zijn of niet??

Ik ga vanaf nu nog harder duimen dat deze poging gaat lukken!!! Je verdient het!!!
Succes morgen!!!!!

Knuffel Jessie

zo en dan nu even voor de andere meiden!!

Heeft iedereen een leuke dag gehad??
Ik wacht op dit moment tot mijn mannetje thuis komt en we lekker samen uit eten gaan. Was ik vandaag gewoon aan het werk komt er opeens een bloemist de klas in met een mooie bos met bloemen!!! van mijn mannetje dus!!! alle kinderen zaten met open mond te kijken, hihihi! voelde ik me wel even staan zeg!!

Ken: En???? is je pakketje vandaag bezorgd of niet?? Stoer hoor dat je zoiets gewoon besteld!! ben benieuwd wat de reactie zal zijn!! hihi! Veel plezier vandaag hoor!

Jo: Wat lief zeg een mooie bos met rozen, en ja het gaat om het gebaar toch, ook als is het dan een dag eerder!!! Heel veel plezier en veel klusplezier daar in de sneeuw hoor!! maar wel voorzichtig doen he!!!!

lilian: en???? wat was de verrassing van manlief?? je maakt ons ook nieuwsgierig hoor!!! heb je jou cadeau al gegeven?? Ben benieuwd wat hij daarvan vond, maar kan me zo voorstellen dat hij het super zal vinden!!! Wat een mooi gebaar van je!!!

Joyce: en ben je al weer wat opgeknapt?? ik hoop het voor en anders moet je je maar lekker laten verwennen door je mannetje!!! maar ik las dat hij bezorgd was dus dat zal wel goedkomen!!!! Succes morgen als je met Monique megaat!!! Steun haar maar lekker, dat kan ze wel gebruiken!!!

mamaroos: Hoe staan we ervoor?? heb je al verschijnselen die kunnen wijzen op een zwangerschap? Ik duim voor je hoor!!

Nou meiden iedereen een hele fijne avond toegwenst en veel klusplezier allemaal.

Groetjes Jessie

Monique:
Woh,Wat ontzettend goed nieuws zeg meid. Morgen voor je 3e IUI. Meid ik wens je heel veel succes!!! En hopelijk voelt Joyce zich wat beter morgen om met je mee te gaan.
Ik hoop echt voor je dat het deze keer gaat lukken!

Jessie:
Wat een romantisch cadeaeu van je vriend zeg en dat op je werk. Veel
plezier vanavond!

Lilian:
Jij jou ei weer gevonden zag ik. Ik vind het wel knap dat je zo positief met alles omgaat!!!

Joyce:
Hoe gaat het met jou meissie, weer een beetje beter of nog ziek. Ik hoop voor je dat je wat bent opgeknapt en morgen Monique kunt vergezellen naar het ziekenhuis. Beterschap meid!!!

Johanna:
Jij lekker op wintersport... Heerlijk meid, geniet ervan en ik wens je een hele fijne vakantie!!!!

Sjors:
Jij weer op het wachtbankje. Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je!!!! Succes met afwachten. Ik kom je denk ik over een paar dagen vergezellen op het wachtbankje..Gezellie..

Mamaroos:
]Jij negatief getest, maar te vroeg denk ik. Mijn zusje had pas een week naar haar NOD een positieve test. Veel succes en ik hoop het voor je!!!!

Ken:
Hoe gaat het met jou meis. Weer met de clomid gestart zag ik. Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is.

Eigenlijk hoop ik dat alle meiden gauw zwanger zullen zijn en we met z'n allen naar zwangere forumjunkies kunnnen!!!!!!!!!

Ik ben bezig met de ovulatietesten, al wel een paar dagen een licht streepje maar hij is nog niet donkerder. Zal vandaag of morgen wel een keer gebeuren denk ik.
Ik heb een paar vakantiedagen opgenomen, was ik even nodig.
Ik hoef nu pas volgende week donderdag weer te werken, heerlijk....
Meiden ik wens jullie nog een hele fijne valentijnsavond!!!!
Ik ga zelf niks bijzonders doen vanavond mijn vriend is er niet ga vanavond na een vriendin.
Liefs Jossie

Heee dames,

Het begint echt spannend te worden!
De enige klacht die ik heb zijn pijnlijke borsten aan de zijkanten!
En een puistje op mijn kind! Terwijl ik daar normaal nooit last van heb!

Heb bvijna elke dag gestest....ik lijk wel gek! Steeds negatief dus! Erg vroeg natuurlijk, en steeds met avondplasjes! Morgeenvroeg nog maar eens met ene ochtendplasje proberen! Heb zondag pas mijn NOD!

Monique! Supernieuws! Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan