FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedenavond lieve meiden
wat is het toch fijn om al die lieve reacties te lezen dank jullie wel

mamaroos ik hoop zo dat de test volgende week positief zal zijn ik denk ook dat je nog net iets te vroeg hebt getest we gaan duimen meis

lilian wat goed dat je zo snel al je ei gevonden hebt dus dat word weer klussen voor jullie hoop zo dat je gauw weer zwanger mag zijn succes meis

johanna jij nog lekker op wintersport vakantie hoe staat het er voor meis?

sjors gezellig meis vanaf morgen zit je niet meer alleen ik kom weer naast je zitten en hopelijk blijven wij deze keer heel lang zitten succes meis ga duimen

jossie even voor jou een donkere ovu streep zegt niks athans volgens de gyn dat betekend als je ook maar een lichte ovu test hebt dat je de piek wel hebt ik ben vanaf maandag aan het testen dag 4 nu en vandaag is die wat donkerder maar nog niet zo dat je zegt van heel donker toch zegt de gyn dat je vruchtbaar bent vandaar ik ook morgen de IUI binnen 24/48u heb je de eisprong wat leuk dat je naar een vriendin gaat fijne avond en heel veel succes meis duim ook voor jou dat het deze ronde zo mag zijn

jessie meis wat goed van je dat je zo iets durft te bestelen zelf heb ik dat nooit gedaan en hoe vond je man het?even andwoord op jou vraag de iui doet op zicht geen pijn alleen later als ik geinsemineerd ben voel ik wel hevige buik krampen en die zijn soms niet te houden de vorige keer heb ik het heel erg gehad en ga dan meestal savonds ook niet werken dan ga ik in een warm bad of zo helpt wel even alles bij elkaar zijn we toch 4uur kwijt eerst naar het lab potje inleveren en dan is het 2uur wachten voor ik aan de buurt ben de inseminatie duurt maar 20min dus dat valt wel mee je bent dus meer tijd kwijt met het wachten op het lab maar idd we weten waar we het voor doen en doen het graag voor ons wondertje hopelijk hebben we deze ronde meer geluk

ken meis hoe is het met jou??? ben je al bezig met ovu testen?

allemaal heel veel succes

liefs
monique

Hoi sjor,

Bedankt om te vragen hoe het met ons is.
Het gaat wel maar niet zo heel goed.
Ik ben de hele week al ziek geweest daarom dat ik ook niet zo veel op het forum ben geweest.
Ik heb de buikgriep maar ben nog niet helemaal genezen maar het zal wel beteren.
Ik ben wel ziek gaan werken want er was al personeel te kort.
Ik moet vandaag normaal mijn maandstonden(NOD) krijgen maar heb nog geen voortekenen gehad dus duimen maar he.
Ik heb wel al de hele week heel gevoelige borsten maar durf ni te hard hopen.

Ik ben precies toch niet de enige die valentijn niet viert.
Wij vinden dat je iedere dag uw liefde voor elkaar moet vieren en niet op de ene dag.

Ik had nog een vraagje?Kan iemand uitleggen hoe die ovulatie testen werken want ik ken da eigenlijk ni?En waar kopen jullie die?En zijn die duur?
want ik wil da ook wel eens proberen.

Alvast bedankt om nog aan mij te denken ook ik ben ik niet veel op het forum geweest.

Dikke kus ellen

Hoi ellentje,
ik hoop maar dat je die ovu testen niet meer nodig zult hebben
we gaan duimen meis

andwoord op jou vraag ik bestel mijn testen via internet bij matcare
ligt er een beetje aan hoe je cyclus is heb je een cyclus van 28dagen begin je op dag 10 met testen heb je een cyclus van 30dagen dan begin je op dag 12 maar er zit een gebruiks aanwijzing bij je kunt ze ook bij sensitest bestelen moet je maar even kijken zelf vind ik die van matcare fijner groot gelijk dat je ook wild proberen met ovu testen altijd makelijk zo mis je nooit je ei en klus je op het juiste moment heel veel succes meis

groetjes
monique

Hoi monique,

Merci voor de uitleg monique, ik ga eens opzoeken op internet voor ze te bestellen.
Wat heb jij vandaag gedaan voor valentijn?

groetjes ellen

hoi ellen,

graag gedaan hoop dat je er uit komt laat je het nog even weten wat het geworden zijn wij hebben eigelijk niks aan valetijnsdag gedaan eigelijk vinden we het maar onzin maar begrijp dat er mensen zijn die het wel leuk vinden opzich is het ook wel leuk maar niet voor ons

ik ga naar bed ben heel moe en wil uitgerust zijn voor de behandeling voor morgen spannend maar weer ik laat morgen jullie allemaal wel weer weten hoe het weer gegaan is   meiden slaap lekker

dikke knuffie
monique

hoi meiden

hier ff snel want ik moet gaan werken [!beeeh}hihi

voor de nieuwsgierigen hihi   mijn schatje vond mijn kadoo super   en de brief die ik er bij had geschreven ook wnat we stonden samen te huilen.........
en toen   kreeg ik die van hem .....tatattatattdaaaadaaa..hihi
hij heeft een tatoo laten zetten   van mij!!!!!!!!!       neee niet een foto !!     mijn naam want daar houden we niet van! maar een roos...[ ik werk in bloemenwin kel en ik heb altijd al iets met bloemen , heb zelf ook in chinees "rose"op mijn enkel staan] op zn sleutel;been rechts net onder zn schouder.........dus een roos voor mij !!! en aan de andere kant op precies de zelfde plek   een klavertje voor geluk!![voor de nieuwe zwangerschap] en t zijn 2 dezelfde rondjes   met daarin aan   de rechterkant een ROOS   en links een GELUKSKLAVER....................
echt super mooi ......[ja okee sommige mensen houden er nietvan ...maar t past bij rene!!]

dus ik ook huilen toen hij zachtjes zei: deze is voor jou!![de roos] en de andere {tklavertje] is voor geluk in onze nieuwe zwangerschap!!!!ooooh     en toen weer samen huilen .....
al bij al was t heel emotionele avond gisteren heb veel gehuild... en aan storm en daan gedacht ...mis ze echt !!!!!!!!!!!!! ...............................
maar we gaan verder...gelukkig heb ik zn super lieve schat !!!

nou meiden ik schrijf vanavond uitgebreider!!!   en maandag krijg ik uitslag he van bloedonderzoek!!!
tot straks..xxxx lilian

Monique: Ik had het je al geschreven, maar succes vandaag!
Lilian: Wat een leuk cadeau heb jij gehad op valentijn. En wat een emotionele avond voor jullie. Maar wel heel goed dat je dit samen kunt delen. Werk ze vandaag.
Ellen: Beterschap meisje en wel goed uitzieken. Wanneer ga je testen?

Een fijne dag allemaal, het zonnetje is erweer dus daar zal het niet aan liggen.

Nou dames, Met mij gaat het weer een beetje beter. het hoestdrankje begint te werken en al het slijm laat los dus ik ben nu snotverkouden. Maar de koorts is gelukkig weer gezakt en de hoofdpijn is een stuk minder. Ben nog wel heel erg moe en een beetje brak.

Monique; Sorry dat ik vandag niet mee kon naar het ziekenhuis maar ik ben nog niet zo fit om al weer een hele ochtend op stap te gaan. En al die bacillen van mij zullen ook vast niet goed zijn geweest. Ik wil je zeggen dat ik de volgende keer echt mee ga maar ik hoop dat die er nooit zal komen! Ik ga keihard voor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn!!!!!! Pff weer 2 lange wachtweken voor de boeg.

Jessie; Wat lief dat je mannetje een bos bloemen heeft laten bezorgen op je werk. Super lief. Zijn jullie lekker uit eten geweest?

Jossie; Spannend. Je ei is weer in aantocht. En heb je vandaag al een vette streep gehad of nog niet. Lekker een weekje vrij. Heb je nog plannen deze week of moet je mannetje wel werken?

Mamaroos; Kut zeg dat je steeds negatief test. Hopelijk ben je nog steeds te vroeg met testen. en heb je vanochtend met je ochtendplasje getest? En en en???? Nog een paar dagen tot je NOD. Ik hoop het voor je dat het deze ronde raak mag zijn.

Ellen; Nog geen rode duivels op bezoek? Wanneer ben je van plan om een zwangerschaptest te doen? Balen dat je ook ziek ben geweest. Kijk maar uit dat je niet te vroeg weer aan het werk bent gegaan want meestal duurt het dan langer voordat je helemaal hersteld bent.

Lilian; Wat lief dat Rene een tatoo voor je heeft laten zetten. Een heel mooi symbolisch gebaar! Wat ik allemaal zo lees heb je echt een hele lieve man!

Min vriend heeft met valentijnsdag een bos rozen meegenomen. Schattig he?!

Terug
Bovenaan