FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo lieve Forumvriendinnetjes,

LIlian wat een mooi en lief symbolische kan me voor stellen dat jullie daar emotioneel van worden blijlkt wel dat je een heel lief mannetje hebt

jessie meis hoe was het eten gisteren en wat hebben jullie gegeten
hoop voor je dat je een hele leuke avond hebt gehad maar dat zal vast wel

mamaroos ik hoop zo dat je vologende week positief test
hou je het nog een beetje vol moeilijk he die onzekerheid duim voor je meis

jossie hoe is het met testen zie je al weer duidelijkheid in die ovu testen heb je mijn berichtje nog gelezen meis die streep hoeft niet net zo donker te zijn als die andere zogauw je ook maar een streep ziet ben je volgens de gyn al vruchbaar dus hup klussen meis succes zou het jammer vinden als je je ei mist

sjors meis hou je het nog vol op het bankje het worden weer 2 hele zware weken meis hoe was jou valatijsdag of heb je er niks aan gedaan

nou meisden ik zit sinds 11,20 officieel weer op het wachtbankje vanmorgen om 8,00u waren we op het lab vriendlief is daarna naar het werk gegaan die moet naar heerlen en dat is nog z,n kleine 2uur rijden dus ik heb het weer alleen moeten doen maar het was het weer waard super het zaad kwaliteit was weer mooi maar liefst 40mln dat geeft weer hoop  
6maart hebben we wel de evaluatie gesprek hoe nu verder met of zonder hormonen dat krijg je standaard naar 3 keer iui spannend maar weer maar hopelijk zitten we 6maart met een dikke smille op ons gezicht en zijn die andere 3x niet meer nodig laten we het hopen de pijn valt nu gelukkig mee niet zo erg als de vorige keer gelukkig maar het is weer wachten op 29feb joyce meis maakt niet uit ik begrijp het wel hoor de volgende keer ben je er gewoon bij nou meiden jullie zijn weer op de hoogte

dikke kus
liefs
monique

Monique: Wat fijn dat alles weer goed is gegaan!!! En de zaadjes ook goed waren.
Dat geeft een mens weer moed. Nu is het afwachten voor je en zit je nu weer officieel op het wachtbankje. Hopen dat deze ronde eindigd in een postitieve test!!!!

Joyce: Wat fijn dat je weer wat opgeknapt ben meissie. Nu nog goed uitzieken hoor en lekker rustig aan doen. Beterschap meis!!!

Ik had vandaag zo'n zere buik dat ik dacht laat ik eens een ovulatietestje er tegen aan gooien, normaal doe ik dit vaak s avonds. Ik heb net even getest en ik had een vette streep op mijn ovulatietest!!! Dus ik voelde dus wel duidelijk dat er wat aan de hand is in mijn buik, mijn ei staat op springen!!!
Dat geeft een mens weer moed!
We hebben deze week zondagavond, dinsdagavond en gisteravond geklust en vanavond ook maar weer evenals dit lukt. We gaan wel een nachtje bij vrienden logeren maar dan  doen we het  wel even voor de tijd. Moet ik mijn vriend maar even onder de douche verleiden, hihi, zal die vast niet erg vinden. Vind het wel een goed gevoel dat we gisteravond nog geklust hebben  Mijn vriend vind dit allemaal super, deze ronde gaat klussen weer eens heerlijk gelukkig.
Dus Monique en Sjors ik kom jullie na het weekend vergezellen op het wachtbankje, gezellig.

Allemaal een heel fijn weekend!!!!!!

Monique; Super dat het zaad weer goed is deze keer en dat alles goed verlopen is. Ik hoop dat de krampen deze keer een beetje meevallen! Mijn duimen draaien hier overuren voor je! Als ik een wensje mocht doen dan is hij voor jou.

Jossie; Een vette streep op je ovutest. Dat belooft veel goeds. Knuffelse en dan maar weer de wachtweken in. Gelukkig zit je straks samen met Monique in deze wachtperiode. Altijd fijn als je steun hebt van iemand die hetzelfde mee maakt. Ik hoop echt dat het deze ronde raak mag zijn.

hoi meiden

het is weer weekend!!!! Yes!!

Nou we zijn gisteren lekker uit eten geweest hoor! Gingen eerst de stad in in Breda en daarna lekker gegeten!! kortom een lekker avondje!!
En nu is manlief naar Amsterdam, afscheid van een collega zegt hij maar hij zal toch niet stiekem naar de wallen zijn toch?  hahaha! nee hoor ik vetrouw mijn mannetje door en door!!! Dus weet wel dat hij nu vast lekker aan het eten en drinken is, hihi

Monique: wat lekker dat je het weer achter de rug hebt!! Jammer dat je het alleen moest doen. Vond je dat wachten dan niet spannend?? Lijkt me dan uren te duren of niet dan? Mijn  gaan overuren voor je maken hoor!!! Weet zeker dat het deze keer gelukt is!!!!

Ellen: Hoe is het meid? Wat spannend. Je had gisteren je NOD toch? Zijn die drommelse duivels gekomen of kan je ons goed nieuws vertellen! Laat het ons maar snel weten, ben heel benieuwd!!

Lilian: Wat bijzonder een tatoo voor jou!!! wow he en een klavertje, wat romantisch van je mannetje!! echt heel bijzonder!!! kan me goed voorstellen dat het emotioneel was gisteren, maar ook dat is "lekker" op zijn tijd toch?!

Joyce: wat goed dat je weer een beetje aan het opknappen bent!!
mamaroos: Spannend!! ik  voor je hoor! laat je weten zodra je iets weet?!

Jossie: Spannend!! en ei dat op springen staat!! Heb je je mannetje nog kunnen verleiden voor een spannend knuffelpartijtje!!! Ook jij dus straks al op het wachtbankje! het gaat druk worden daar op dat bankje meiden!! Succes allemaal!!!

Meiden een prettig weekend, ik ga lekker op de bank hangen en tv kijken!!!

Dikke knuffel

Jessie

hoi iedereen,

Ik heb mijn rode duivels nog altijd niet.Dus dat is al goed nieuws.
Volgende week ga ik een test doen want nu in het weekend moet ik het hele weekend werken dus zal het voor maandag ofzo zijn.Dus nog het hele weekend vol spanning.
Maar de rode duivels kunnen nog altijd komen want mijn cyclus is nog altijd niet helemaal normaal.

Mamaroos: ik hoop voor jou dat jou test ook positief is.

Jossie: Goed dat je deze week zo veel geklust hebt.Hopelijk is het raak.

Als de rode duivels er zijn zal ik het jullie komen vertellen of als ik goed nieuws heb ook.

Groetjes ellen

Nou dames, de testen tot nu toe zijn nog negatief! Zondag mijn NOD! Komend weekend zijn we een weekendje weg! Dat geeft dus lekker wel wat afleiding!
Jullie horen snel weer van me!

Heel veel succes allemaal!

Hallo meiden

Echt heerlijk dit weer, het mag wel zo blijven tot aan de zomer!! Krijg helemaal de lente kriebels!!!

Monique!!!
Wat goed nieuws dat alles goed is met je schildklier!! En nog mooier, je hebt je 3e iui al weer gehad!!! Welkom op het wachtbankje meid!!!! Het gaat deze maand helemaal goed komen!! duim duim duim!!!!!

Roos!!!
Balen hoor!!! Al die negatieve testen, lijkt mij zo frustrerend!! Waarschijnlijk test je nog steeds veel te vroeg!! Misschien volgende week nog een testje er tegen aan gooien?? Zo lang de duivels weg blijven heb je nog alle kans!! Ik duim voor je!!!

Jossie!!
Wat goed dat je je ei-sprong gevoeld hebt!!! En zo te lezen heb je helemaal goed geklust!!! Dus alvast welkom op het o zo spannende wachtbankje!!!

Ellen!!
He meissie!! Ben je al weer een beetje beter?? Zijn er nog steeds geen duivels gearriveerd?? Ik hoop dat je maandag een positieve test hebt!!! duim duim duim!!!

Lillian!!
Ohhhhh wat een mooi kado van je mannetje!!! Ik kan mij voorstellen dat je daar even emotioneel van wordt!!! Ik hoop zo dat je snel weer zwanger mag zijn!!!

Jessie!!
Hoe is het met jou meid?? Ben je ook al weer aan de knuffel geslagen?? Goed hoor dat je het deze keer alleen maar op je gevoel af laat komen!!! Ik duim ook keihard voor jou hoor meid!!!

Ken!!
Fijn dat je weer mocht beginnen met de clomid!! Weet je al wanneer je ei dan ongeveer weer moet gaan springen?? houd de ovu-testjes maar weer parraat!!! Succes meid!!

Joyce!!
Hoe is het met jou?? Heb je nog steeds de kop vol snot?? Ik hoop dat je snel weer beter bent!! Wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo??? Of heb je die inmiddels al gehad?? (sorry geen 2e scherm open)..

Ik heb af en toe wat steekjes in mijn buik!! Weet niet zo goed wat ik daar van moet denken, toch een naderende ongie??!! Toch heb ik  een heel goed gevoel over deze maand, we hebben zo ons best gedaan!!! Maar ja... dat zegt natuurlijk nog niets!! Ik probeer er niet te veel op te hopen, dan is de teleurstelling straks ook niet zo groot!! Ik zal nog even lekker een frisse neus halen, moet straks weer aan het werk, bah.....

Geniet nog maar lekker van het weer meiden!!!

Hey meiden,

(zonder tweede schermpje)

Monique: Ik las dat je de 3e behandeling al achter de rug hebt! Super zeg! Gelukkig heb je er minder last van als vorige keer. Ik ga voor je duimen, want de derde keer is...

Jossie: Jullie hebben goed jullie best gedaan! Gaaf een positieve ovulatietest! Dat geeft weer goede moed. Ik hoop dat ik deze ronde ook een duidelijke streep te zien krijg...

Lilian: Wat heb jij een super vent! Echt super mooi zo'n persoonlijk cadeau! Ik hoop zo voor jullie dat dat klavertje vier heel veel geluk gaat opbrengen.

Ellen en Joyce: Voelen jullie je al weer wat beter? Hopelijk wel, want dat is niet fijn.

Mamaroos: hopelijk heb je nu snel een super duidelijke streep op je ovu test. Succes ermee!

Sjors: Jij bent alweer aan het werk zie ik. Dat moet ook gebeuren... ben je morgen wel vrij of moet je ook werken?

Jessie: Hoe is het met jou? de datum voor naar de dokter te gaan komt ook dichterbij. (Ik moet a.s. woensdag al)

Ik heb het de afgelopen dagen weer druk gehad! Vergaderingen en gisteravond een supervoorstelling gezien in het theater.
En wat denken jullie? Vandaag heb ik mijn sexy lingeriesetje binnen gekregen! Heel mooi!
Alleen wist mijn mannetje er al van... ik wilde dat het een verrassing bleef, dus had ik de email berichten verwijderd. Maar mannetje heeft alles nog eens nagekeken wat er weg mocht en het email adres was nog niet helemaal van de computer!
Dus de verrassing was weg, maar hij vond het wel superleuk dat ik dat gedaan had!
Dan denk ik dat ik het vanavond maar eens ga passen. Ha, ik ben benieuwd!
Heb een voorjaarsschoonmaak gehouden vanmorgen. Nu dat alles schoon is en de kasten weer een beetje op orde, voel ik helemaal goed! Lekker alles weer netjes!
Ga zo nog even thee leuten bij mijn ouders.

Fijn weekend allemaal!

Liefs...

Terug
Bovenaan