FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo kanjers!!!

Hoe is het met iedereen? allemaal weer een drukke werkdag achter de rug??
Ik wel, had een studiedag en die duren altijd zo verekte lang he, pfffffff.
Maar goed hij zit er weer op.

Ken: dan heb je dus duidelijk je eisprong gehad maandag, want daarna stijgt je lichaamstemp obgeveer 0,3 tot 0,5 Dus dat is bij ook het geval!! Ik heb ook drie maanden mijn temp opgemeten, Dus ik maandag braaf tegen de gyn, wilt u mijn temperatuurlijsten niet zien, zegt ze nee hoor.... die is immers van zoveel factoren afhankelijk dat we daar niet van uit kunnen gaan. Toch heb ik er zelf wel veel aangehad, ik heb een duidelijker beeld van mijn cyclus gekregen. Maar goed om antwoord op je vraag te geven, bij mij was de temp stijging dus na mijn eisprong meestal 0,3 en dat liep dan langzaam op tot 0,5 en zo rond mijn menstrutie begon hij weer te dalen, maar vaak de tweede dag van de menstruatie was hij op de temperatuur van voor mijn eisprong. Kortom als hij dus echt langer dan twee weken hoog blijft kun je zwanger zijn, maar vaak is je NOD dan ook al dus weet je het min of meer al wel.......

monique & Jossie: hoe is het met jullie??? kunnen we morgen groot feest gaan vieren omdat jullie beide een positieve test in handen hebben of zijn de verwachtingen niet zo positief!! mijn duimen draaien nog op volle toeren voor jullie hoor!!!

lilian: Voor jou is ook moeilijk om nu af te wachten lijkt me. Ik hoop natuurlijk voor je dat je deze ronde meteen weer zwanger zou zijn. En mocht dat onverhoopt niet gelukt zijn, dan kunnen die duivels maar beter snel verschijnen zodat je tenminste weer wat grip en houvast hebt aan je cyclus!! Succes met wachten hoor meis!!
enne het is wel gzellig wonen in brabant he

johanna: ook jou NOD zit er al bijna aan te komen?? Hoe voel jij je?? Zit er een kansje in dat het deze ronde raak is of voel je niks anders dan anders?? Spannend!! ook voor jou draaien mijn duimen hoor!!

Alle andere meiden, ook succes met wachten of klussen!!

Hier zijn verder geen bijzondeheden. Alhoewel ik vandaag een onrustig gevoel in mijn buik had maar ja dat is wel erg vroeg zo 3 dagen na mijn eisprong, hihihi!!! Zal dus heel duidelijk wel niks zijn.
Ik zie dat mijn mannetje thuis komt. We gaan lekker een hapje eten in Breda en daarna naar de schouwburg daar. Van dik hout treed op dus ben benieuwd.

Meiden jullie ook allemaal een fijne avond!!!

Dikke knuffel Jessie

Hallo Meiden
hoe gaat het hier zo lezen word het heel spannend voor de dames op het wachtbankje

Lilian ik ben al op geschoven voor je meis gezellig dat je er
bij komt zitten en hoop dat je lang mag blijveb zitten wanneer ga jij testen? ga duimen voor je meis nog ff blijven zitten hoor

Jossie meis spannend morgen je nod ga je ook echt morgen testen
ga zo hart voor je duimen gun het jou ook zo meis laat je het ons weten
als je morgen gaat testen succes meis

Ken wat leuk dat je ons gezelschap komt houden
voor jou hoop ik ook zo dat je lang mag blijven zitten en dat de clomid nu
de werk goed gedaan heeft we gaan duimen voor je meis ook jij heel veel succes

Johanna ow voor jou word het ook erg spannend 2maart je nod ga jij ook pas die dag testen of ga toch eerder testen hopelijk mag je lang blijven zitten en test je positief
gun het jou ook zo meis succes

Jessie wat leuk dat je met je mannetje gaat eten in breda en daarna lekker naar de schouburg gezellig mijn schoonzusje woond in breda en het is een leuke stad
ook jou wil ik heel veel succes wensen en hoop dat je heel gauw zwanger mag zijn

Sjors meis hoe gaat het nu met jou?

met mijn gaat het goed en morgen is het de dag van de waarheid ow wat begint het nu te kriebelen zeg hahaha nee nee ga niet testen hoor wacht netjes ik heb toch het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar zeker weten doe ik het niet morgen weet ik meer zogauw ik wat weet laat ik het jullie ook gelijk weten word weer spannend
nou meiden ik ga in bad en dan lekker op de bank

allemaal heel veel succes

dikke kus liefs
monique

Hoi meiden.

Alles goed hier?
Met mij is alles goed.
Ben weer volop aan het klussen gegaan.
Maarja mijn ventje heeft er ook lang op moeten wachten want met ziek te zijn had ik helemaal nergens zin in en dan ben ik mijn maandstonden gekregen dus heeft hij toen ook op zijn kin moeten kloppen.
Maar nu niet meer hoor.
Hopelijk doen zijn zaadjes het deze keer goed.
Ik had mij in het begin voorgenomen om niet zo echt om de dag te vrijen maar ik vind dat je dat automatisch gaat beginnen doen.
Ik heb de ovulatietesten nog niet besteld.Mijn vriend wou dat ik nog een maandje wachte daarbij, dus dan doen we dat maar he.

En iedereen die op het wachtbankje, een beetje ongeduldig aan het worden of valt het nog allemaal mee?

Ik ga jullie laten want zit bij een vriendin thuis dus het zou onbeleeft zijn als ik de hele tijd op de pc zou zitten.

groetjes ellen

hiiiiiiii girrrllss

hoe is ie bij iedereen ? spannend op t wachtbankie he!!!we zijn met z'n 4-en? jossie ,johanna monique en ik...volgens mij zijn ze dit ...toch..?
nou voor mezelf ,ik heb mezelf maar voorgenomen om minimaal te wachten tot 10 dagen na mij ei {+knuffelsessie} dus ik moet wachten tot   vrijdag!!oooh   das toch morgen...? eeuuh nee ik ga toch nog ff wachten dan hahah en als ik NIET ongie word dan gooi ik er een testje tegenaan,maar zoals ik al zei ..ik denk ongie te worden!! maar mijn cyclus kan ook langer zijn he...... dus wachten wachtenwachten!!!!
en de rest   gaat er morgen iemand testen? of wachten we allemaal GEDULDIG hahahha af!!![ja dat is ons ding he ,geduldig zijn hahhahah]

joyce wat ben jij elke morgen mooi op tijd met je berichtje zeg!!hihi bijna altijd om 07:50   echt wel leuk..ja ik snap m je moet gaan werken!!wat doe je eigenlijk?....misschien is daar al over gehad maar ben ik ff kwijt...

jessie   gezelllie lekker eten en schouwburgje! hee...waar woon je "ongeveer" in brabant??? jaaaa wij brabanders zijn erg gezellie hahhahahahaha!!!!

ellen   knuffelse he ..en gewoon lekker zo vaak doen als je wil hahahha!

ken   nou je eerste paar dagen op t bankie zijn al voorbij!! ik hoop dat deze x voor jou super goed gaat!! t is zo gegund!!
we hebben t allemaal   zoooooooo verdiend!!!

sjors   hoe is t ...gaat t weer een beetje ?? x

nou meiden ik ga lekker op de bank met mijn schatje....
xxx lilian

Hallo meiden, Wat een spannende dag vandaag zeg!

Monique en Jossie; heel erg eel succes voor jullie vandaag ik ga voor jullie duimen! Jullie verdienen het en ik hoop dat jullie drom andaag een beetje werkelijkheid mag worden.

Lilian; ook voor jou spannende tijden. Als je trouwens gaat testen zit het HCG ormoon dan niet meer in je lichaam van je vorige zwangerschap? Spannend allemaal zeg. ik hoop ook voor jou dat ht zo snel weer raak mag zijn. En anders laat de RD's maar komen dan heb je weer wat meer duidelijkheid over je cyclus. Ik ben trouwens adm. medewerkster en ik ga altijd om 8 uur de deur uit. Dus dit schrijven op de pc hoort een beetje bij mijn ochtendritme. hihi

Lieve Lieve meiden als eerste bedank ik jullie alle maal voor het duimen draaien

wat ben ik zwak ik kon het niet meer en moest het nu ook weten in overleg met vriendlief heb ik net een test gedaan nee helaas ook die is negatief dus niet zwanger aan de ene kant wist ik het ook wel een beetje maar ja zeker weten foe je het pas als je een test heb gedaan en die heb ik gedaan terleurgesteld ben je altijd maar ga er nu anders mee om dus zit niks anders op dat ik hormonen moet gaan spuiten en daar was ik zo bang voor zit echt niks anders op hopelijk geeft dat meer succes als ik alles zo terug kijk wat is het snel gedaan de 3e iui heb ik al gehad nu op naar iui nr4 wat ik wel besef en toch ook bang voor ben is dat ik meer ga besefen dat we nog maar 3 kansen hebben en dat we beetje bij beetje meer naar het einde toe komen ik ga met vriend lief overleggen of het nu niet beter is dat we een iui overslaan mischien wel goed even voor me lichaam die even de rust te gaan geven ik had liever ander nieuws gemeld maar helaas we gaan er weer voor 100& voor met hormonen hopelijk hebben de andere meiden op het bankie meer geluk

jossie succes meis duim voor je dat jou test wel positief mag zijn vandaag

verder iedereen heel veel succes

xxx van een toch wat verdrietig
monique xxx

Nee he......... Monique wat vind ik dit vervelend voor je!!!!
Ik had het je zooooo gegund om te kunnen genieten van een klein wondertje in je buik!!!
Echt heel erg sneu voor je meis!!!!

Ik zag dat je berichtje van 12 uur was, ik weet dus niet of de duivels inmiddels verschenen zijn??   Maar zo niet dan is er misschien nog een kans!! zolang er immers geen duivels te zien is niks zeker hoor!!!!!
Ik probeer je natuurlijk wat op de beuren maar weet niet of het gaat lukken, ik weet immers heel goed dat je gevoel erover meestal wel goed is!!!!!!

Sterkte meis!!!!!

Dikke knuffel Jessie

ps meiden ik reageer later op jullie hoor!!!

hoi meiden

Daar was ik weer!

Ellen: wat goed dat je weer lekker aan het klussen bent geslagen!!! wanneer verwacht je ei???

Lilian: ik woon in het branbantse Roosendaal, tsja de plaats van de week dat familiedrama heeft plaatsgevonden. Das echt op een paar honderd meter van ons huis!! Niet echt fijn dus, maar kende de mensen niet en de kinderen zaten ook niet bij ons op school. Was wel schrikken want het meisje zat in groep 3 en ik heb ook groep 3!!! pffff heftig hoor!!
Maar je bent dus nog lekker aan het wachten, lijkt me niet makkelijk.... of kan je het wel aan?

Jossie: hoe is het met jou??? kan jij ons goed nieuws brengen??

Sjors: hoe is het met je duivels, zijn ze weer verdwenen?? en ben je dus al weer aan de knuffel of niet?

Monique: ik had het al gezegd maar sterkte meid met deze tegenslag weer!!! kl*te!!!

Nou gisteren was erg gezellig hoor! eerst lekker gegeten en daarna naar van dik hout, was wel leuk om hun eens een keer in het echt te horen optreden ook al zijn ze niet zo heel erg popi meer, het mocht de pret niet drukken!!!

Ik was vanmorgen op school een toen kreeg ik een sms van mijn mannetje! hij had gedroomd dat we zwanger waren en het leek zo echt schreef hij. hij vroeg wanneer we konden testen, de schat! hihih! begrijpt nog steeds niet veel van een cyclus! hihi!
Ik hoop dus maar dat hij gelijk krijgt, maar ja zullen toch nog wel een minstens een weekje moeten wachten!!!

Meiden ik ga eten koken en daarna lekker op de bank hangen met mijn mannetje! ook gaan we vanavond nog even lekker klussen denk ik want hij mag dinsdagochtend zijn zaadjes inleveren en daarvoor raden ze aan om drie dagen niet geklust te hebben om te zorgen dat de kwalitiet goed meetbaar is! hihihihi!! Zal hem dus vanavond nog maar eens verleiden, want ja mijn mannetje drie dagen zonder is wel lastig voor hem hoor!!

meiden een fijne avond!!!

Groetjes Jessie

Terug
Bovenaan