FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey lieve meiden!

Monique: Wat is dit weer KL.TE!!!!!!! Niet te geloven dat het weer niet gelukt is! Ik hoop dan ook echt dat het straks met die hormonen wel gaat lukken. Ik wens jullie straks dan ook weer alle goeds!!!!
Liefs...

Jossie: Hoe is het bij jou meid? Vertel....

Jessie: Nog een week!!! jee, nog zo lang wachten! Ik heb uitgerekend dat ik morgen de innesteling zou moeten hebben. Nou, we zullen het allemaal wel zien...
Jij ook veel succes met het wachten!

Lilian: Hoe is het bij jou? Wanneer wou jij testen?
En? Morgen Idols kijken? Ik wel! Ben benieuwd welke nummers ze gaan zingen.

Alles verder oke met de andere meiden?

Met mij wel, want het is weer weekend!!!!!!!!!!!
Voel nog niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Heb wel last van keelpijn, maar ja, of dat nu een zwangerschapskwaaltje is?
Morgen naar de kapper. Ik wil eigenlijk iets heel anders, maar durf niet zo! Heb lang haar en wil wel iets korts, maar toch vind ik dat weer zonde! Zal morgen eerst eens in de boeken kijken of er iets leuks in staat.

Allemaal een fijn weekend!

Liefs...

Monique: Wat balen dat je negatief getest hebt,  shit shit  maar begreep ik nou dat je rd's nog niet waren gearriveerd?   Want dan is er nog wel hoop meid. Mijn zusje heeft een dag naar haar NOD getest en helemaal niks op de test een controlestreep en verder niks een week later testte ze vet positief en is nu vandaag precies 10 weken zwanger, zolang de rd's er nog niet zijn.... Ik hoop het echt voor  je...  Maar als ze wel zijn gearriveerd meid vind ik het  echt flink balen voor jou en hierbij een hele dikke knuffel!!!!!!

Ik heb vanmorgen ook getest en ook niks maar ik ben ook nog niet ongi, wel wat gerommel in de buik en stekend gevoel aan de linkerkant. We wachten het maar af. Vanavond een verjaardag een mooie afleiding. Als ik zondag nog niet ongi ben test ik dan eens weer.
Groetjes Jossie

Monique; Balen meid dat je weer ee nnegatieve test in handen hebt gehad. Ik gun het je echt. Ik hoop maar dat de hormonen in de volgende rond hun werk gaan doen. Laat die RD's nu maar komen want dan bn je tenmnste van die onzekerheid af.

Jossie; Jij ook een negatieve test. Ik hoop dat de rode duivels weg blijven en dat je net als je zusje over een paar daagjes toch nog een positieve test in handen mag hebben.

goedenavond lieve forum vriendinnetjes

Jossie nee ik heb nog geen duivels maar wel al de hele dag gerommel in me buik en onder in de buik denk dan ook echt dat het morgen wel doorzet en idd zolang het niet door zet is er nog hoop laten we het daar maar op hopen dan wel klote dat jij ook negatief getest hebt ik hoop echt dat wij toch zwanger mogen zijn en dat die k*t duivels weg zullen blijven

Ken voel je echt nog niks wat evt op een zwangerschap kan wijzen spannend he en leuk dat je morgen naar de kaper gaat vind het wel zonden als je lang haar hebt om het kort te knippen maar een nieuwe look is mischien ook wel weer erg leuk
ik heb voor morgen ook een afspraak bij de kaper staan maar ik doe ze wel weer kort en lekker wild succes meis

jessie wat leuk dat je gisteren een fijne avond hebt gehad dat doet een mens altijd goed voor jou word het nu ook erg spannend meis
ga zo duimen voor je ook jij hebt het verdriend dikke knuffel

hoe gaat het met joh....sjors....lilian ..ellen..en alle andere dames

nou meiden ga weer op de bank allemaal een fijn weekend

liefs
xxxx monique

hoi meiden

joyce   hai..nou ik heb voor de fun afgelopen maandag al een test je gedaan en ik kreeg echt niks nada geen streep dus t hcg hormoon is al weg!! maar na dr hand ging ik telllen hoeveel dagen mijn miskraam geleden was en toen kwam ik erachter dat t nog vel te vroeg was nhihi [22e dag pas ]dus beetje stom hahhaha..maar eerlijk gezegt denk ik echt niet dat t zomaar de eerste x raak is   hoor .maarja t idee is zo mooi haha hou jezelf lekker voor de gek he tot de rd's komen...nou ja we shall see...wachten lekker af misschien duurt mijn cyclus nog wel 30 dagen langer ...? wie weet

monique ja wat moet ik zeggen ? : K*TK*TK*T!!! waarom gebeurt t nou niet............
ja meid hou vol[dat kan je ,ik weet t zeker!!] en misschien volgende ronde met de hormonen dat t dan goed aanslaat? ik hoop t zo voor je!!!!!!je hebt er genoeg voor gedaan ! jij bent aan de beurt!!!!!xxxx

jessie ooh rozendaal ..ikke uit waalwijk! niet zo ver weg he!! maar t wachten valt wel mee hoor zoals ik al zei : ik ga dr echt vanuit ongie te worden!!!want volgens mij is t een hype verhaal dat veel mensen na een miskraam snel zwanger zijn...en t zou wel heeeeeeeel toevallig zijn he!...dus ik verwacht niks ! ja om ongie in mijn onderbroek te zien hahahhaha ja elke keer als ik iets voel "bubbelen "hahhahaha dan ga ik ff kijken of t rood ziet maar tot nu toe is t dik en wit [ooooh wat een taal hahhahha]ik heb wel al zeker 2 weken echt zin in alles wat slecht is koekjes snoep etc..maar dat heb ik normaal ook weleens ....maar nu zo erg dat ik er over nadenk !!!!hihi moet echt eigenlijk 10 kg afvallen maarja in mijn achterhoofd denk ik "jaaaa en dadelijk ben ik weer zwanger en dan kan ik beter daarna afvallen" onzin natuurlijk kan nou net zo goed !!smoesjes he!!
leuk dat je mannetje zo meeleefd!! maar niet precies weet wanneer en hoe hihi echt mannen .....de mijne leeft ook super mee maar als ik zou vragen wat en wanneer dan heeft ie geen idee denk ik hihi...

ken   ik ben ook benieuwd wat ze gaan zingen ....en wie er wint! je kan er niks van zeggen he . t ligt echt aan   de mensen die bellen[denk ik] maar wel lekker kijken !!!

jossie     misschien te vroeg getest/maarja die buikpijn?? nou ik weet t niet he!!ik duim nog ff verder voor je !! tot morgen x

nou meiden tot morgen

ooh zat ik net te typen en reageren   jullie [joyce en monique] hihi nou jaaaaa

doei xxxxxxxx

He dames.

Nog even geduld, dan wee tik hoe het ervoor staat. Althans dat hoop ik.
zondag is mijn NOD.
Ik word altijd 10 tot 11 dagen na mijn NOD ongesteld. Nooit de twee weken zoals je overal leest.
Ik vraag me af of ik dan al zou kunnen testen.
Waarschijnlijk wor dik gewoon niet ongesteld maar lbijft mijn test nog even negatief en kan is de HCG waarde pas echt na een dag of 14 hoog genoeg om aan getoont te kunnen worden.
In dit geval zou ik pas woensdag kunnen testen. Nouja we zient het wel.

Monique: shit shit shit man.

Jossie:: spannend. Zolang er geen rood goedje te zien is, kan het nog van alles betekenen.

Nou bij mij is alles nog steeds rustig. My boobies zijn totaal neit pijnlijk. Andere maande ALTIJD wel. Heel vreemd.
En verder voel ik me als anders. Dus deze maand zal ook wel weer aan mij voorbij gaan.

zullen zien

hiii girls

nou hier nog geen nieuws ....maar ik denk ! te zien dat mijn slijm iets bruiner word.., ik zeg   denk!! want t is niet echt duidelijk te zien hahahha!
maar ik denk dus vandaag of morgen wel duidelijkheid te hebben...en ik wilde net een testje doen[jaaa kan toch niet wachten ]maar toen dacht ik iets bruiner slijm te zien ....dus dan maar geen testje en wacht wel weer af!

ik ben er nog niet 100% van overtuigd hoor maar gewoon nog ff afwachten!
vanavond gaan we lekker uit eten in geertruidenberg met fam. wel heel gezellie en lekker eten is altijd wel leuk !  dus ik heb net ondekt dat ik dan geen idols kan kijken!!!!!!! oh my god!! haha nou ja dan maar morgen de herhaling he .....ik hoor vanavond wel wie er wint en dan morgen ff kijken.....

nou meiden nog nieuws bij anderen? zijn   er al rd's gesignaleerd? of blijven ze toch nog ff overal weg[bang van ons hihi! MOOI!!]

hoor t wel xxx lilian

Terug
Bovenaan