A
Anoniem
Guest
Hey lieve meiden!
Monique: Wat is dit weer KL.TE!!!!!!! Niet te geloven dat het weer niet gelukt is! Ik hoop dan ook echt dat het straks met die hormonen wel gaat lukken. Ik wens jullie straks dan ook weer alle goeds!!!!
Liefs...
Jossie: Hoe is het bij jou meid? Vertel....
Jessie: Nog een week!!! jee, nog zo lang wachten! Ik heb uitgerekend dat ik morgen de innesteling zou moeten hebben. Nou, we zullen het allemaal wel zien...
Jij ook veel succes met het wachten!
Lilian: Hoe is het bij jou? Wanneer wou jij testen?
En? Morgen Idols kijken? Ik wel! Ben benieuwd welke nummers ze gaan zingen.
Alles verder oke met de andere meiden?
Met mij wel, want het is weer weekend!!!!!!!!!!!
Voel nog niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Heb wel last van keelpijn, maar ja, of dat nu een zwangerschapskwaaltje is?
Morgen naar de kapper. Ik wil eigenlijk iets heel anders, maar durf niet zo! Heb lang haar en wil wel iets korts, maar toch vind ik dat weer zonde! Zal morgen eerst eens in de boeken kijken of er iets leuks in staat.
Allemaal een fijn weekend!
Liefs...
Monique: Wat is dit weer KL.TE!!!!!!! Niet te geloven dat het weer niet gelukt is! Ik hoop dan ook echt dat het straks met die hormonen wel gaat lukken. Ik wens jullie straks dan ook weer alle goeds!!!!
Liefs...
Jossie: Hoe is het bij jou meid? Vertel....
Jessie: Nog een week!!! jee, nog zo lang wachten! Ik heb uitgerekend dat ik morgen de innesteling zou moeten hebben. Nou, we zullen het allemaal wel zien...
Jij ook veel succes met het wachten!
Lilian: Hoe is het bij jou? Wanneer wou jij testen?
En? Morgen Idols kijken? Ik wel! Ben benieuwd welke nummers ze gaan zingen.
Alles verder oke met de andere meiden?
Met mij wel, want het is weer weekend!!!!!!!!!!!
Voel nog niks wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Heb wel last van keelpijn, maar ja, of dat nu een zwangerschapskwaaltje is?
Morgen naar de kapper. Ik wil eigenlijk iets heel anders, maar durf niet zo! Heb lang haar en wil wel iets korts, maar toch vind ik dat weer zonde! Zal morgen eerst eens in de boeken kijken of er iets leuks in staat.
Allemaal een fijn weekend!
Liefs...