FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi lieve meiden,

Even geen uitbreide reactie op iedereen. Maar ik wou even schrijven dat die verdomde,kloterige rd's weer zijn gearriveerd. Ik voel me verdrietig en kloten gewoon.
En dan krijg ik ook nog de reacties van degenen die het weten van je moet er niet teveel mee bezig zijn en jou tijd komt nog wel. Dat kan ik dit moment even niet horen gaan   mij de haren recht overeind staan. Ik weet wel dat mijn tijd nog wel zal komen. Maar op dit moment heb ik echt zoiets van  k*tk*utk*t  .  Allemaal reacties van mensen die er niet mee bezig zijn of zo pats boem zwanger zijn. Die snappen toch niet hoe je je voelt als het weer niet raak is. (Sorry hoor meiden ik moet even mijn hart luchten) Morgen denk ik wel weer wat positiever hoor. Maar de dag dat de rd's zijn gearriveerd zijn altijd k*t gewoon. Zelfs mijn vriend biggelde vanmorgen een traan over de wangen. Het viel hem echt vies tegen. We hebben wel afgesproken dat we nog een ronde afwachten en dan naar  de arts gaan. Er kan een jaar voor staan, dat is gewoon zo en mijn cyclussen zijn regelmatig dan heeft het ook geen zin om eerder te gaan. En dan zijn we ook echt een jaar bezig. Het scheelt de mooie maanden zitten erweer aan te komen.....
Meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!!!!
Veel liefs een wat verdrietige Jossie.

Volgende keer kom ik weer op iedereen reageren hoor. Heb ik nu even geen zin in. Sorry.   XXX

Even de lijst der lijsten erbij....

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod .............. lilian 31 jaar 1e ronde na mk    3e kindje
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)

lieve jossie,

meid wat is het weer ondzettend k*t om te lezen dat die kl*te duivels zijn geariveerd
ik had zo gehoopt dat ze weg zouden blijveb je hebt het zo verdiend om zwanger te mogen worden

en tja op die goed bedoelde adviezen wat moeten we er mee soms mensen zullen het wel menen maar weten niet wat het is al je al zolang bezig bent en dan nog niet zwanger bent zeggen ze al gauw je bent er te veel mee bezig ja raar he je word iedere dag daar mee geconfronteerd dikke buiken enz en ja wij willen nu ook welles is ja toch meid ik merk het ook ieder keer weer in mijn omgeving dat ze denken te weten wat goed voor me is niemand weet dat ik ben wel diegene die die behandlingen moet onder gaan en idd jossie onze tijd komt maar waneeer????????????? hoelang moeten wij nog wachten ik hoop dat jij niet lang meer hoeft te wachten en dat meen ik recht uit het hart weet wat het is al je graag een kindje wild en iedere keer verast word door die k*t duivels wil je heel veel sterkte en een dikke geven

en lucht lekker je hart meis

xxx monique

Jossie; Wat ongelooflijk K*U*T* dat die Ver*d***md*** rode duivels weer zijn gearriveerd. Jeetje ik had het zo voor je gehoopt dat het deze ronde raak zou mogen zijn. Ja dan wordt je toch wel even verdrietig. En als je je gevoelens hier wil uiten dan moet je dat zeker doen hoor! Daar zijn we voor!

Monique en Joyce, Bedankt voor jullie lieve reacties!!!! Dat doet weer goed.
Wat is het dan fijn dit forum om even je hart te luchten.
Ik werd al een beetje aangevallen op een topic joepie zwanger waar ik gereageerd had.
Maar dat was maar 1 persoon(mamamira) die vond dat ik maar naar het forum als zwanger worden langer duurt, moest verhuizen.
Maar dat doe ik niet hoor ik blijf lekker bij de  schatten van meiden  van de forumjunkies.
Later vandaag of maandag kom ik op jullie allemaal reageren.
Ik moet even weer mijn positieve moed vinden na deze kl*tendag met die rot.

Meiden ik wens jullie alvast een hele goede zondag!!!!!
Liefs Jossie

Hee Jossie:

Doe normaal jij gaat helemaal nergens naar toe. Jij blijft gezelllig bij ons kletsen.
Hahahahhahaha
WEl ontzettend balen zeg. Ik hoop dat je je vandaag weer iets beter voelt. Vaak moet je het weer even verwerken, knop om en je gaat er weer voor.
De ene keer duurt dat langer als bij de andere keer.
Je kereltje en jij moeten elkaar er maar goe din steunen.

Monique voor jou hetzelfde.
Vind het zo sneu voor je!!. Maar kop op meid. We gunnen het je allemaal. ONZE TIJD KOMT NOG WEL!

Gister of vandaag was mijn NOD.
Nog geen rode duiveltjes te bekennen. Borsten zijn al wel iets gevoeliger.
Voel me niet zwanger. we zien wel.
BLijf toch hopen omdat er mensen zijn die ook niks hebben gevoelt het toch zwanger bleken te zijn. daar hoop ik dan maar op.  

Ik houd jullie op de hoogte. Ga nu  aan het werk!!

Groet jo  

hoi allemaal

jossie : oooohh go&^%&%#omme   wat k*t weer dat de rd's weer zijn gearriveerd!! nou verwen jezelf   en je mannetje vandaag maar eens , en dan heel rustig ga je toch weer verder naar ronde 12...! K*TK*TK*T  
ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen alleen dat ik zo voor je hoop dat je toch de volgende ronde zwanger raakt want je hebt er lang zat over gedaan!!! en ik snap dat je NU wil en niet straks!!!al die mensen die maar zomaar zwanger worden, alsof t zoooooooooo vanzelfsprekend is !! echt niet [en we gunnen ze t ....ja hoor maar wij willen ook!]
sterkte meid en die mamamira   daar moet je je niks van aantrekken die zegt wel raardere   dingen op t forum hihi!! JIJ BENT EEN FORUMJUNKIE!!! en je blijft lekker bij ons!!!!ZO hihi!!!

joh       nog niks?   nou   mooi houden zo zou ik zeggen en wie weet!! spannend zeg !!!

nou bij mij zit t er aan te komen denk ik want ik heb een beetje bruinachtig slijm!! nog niet overdreven zichtbaar maar t valt me op .....dus laat die rd's maar komen vandaag dag negenentwintig dus wel mooi op schema...
voor de rest weinig buikpijn   ,niks eigenlij dat is dus weer anders als eerst! maar ik ga t gewoon zien ik denk in de loop van de dag of morgen echt de 's te zien!

nou meiden

jossie hou je taai...verwen jezelf maar super veel [mag wel ff] en joh spannend!!

xxx lilian

Goedemorgen Meiden,

jossie nogmaals heel veel sterkte meid ik had het je zo gegunt meis

joh meis ow wat spannend ik hoop dan ook echt dat je zwanger mag zijn ook jou is het van harte gegunt we gaan weer duimen voor je meis succes

lilian ik hoop voor jou dat de rd gauw zullen komen zodat je verder kan word weer een spannende tijd voor jullie wens je heel veel succes meis

ken hoe is het met jou heb jij je haren toch een nieuwe look gegeven meis en hoe voel jij je al tekens?

sjors meis hoe gaat het met jou?

joyce hoe voel jij je nog niet misselijk en word je al wat dikker spannend meis

verder iedereen die ik vergten ben heel veel succes/sterkte

nou ook hier nog geen rd te bekenen dus zolang die er nog niet zijn blijf ik hopen dat we toch zwanger mogen zijn vriendlief en ik hebben besloten om pas woensdag weer te gaan testen donderdag mag ik weer naar de gyn ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen tijdens de evaluatie gesprek en welke hormonen ik moet gaan gebruiken spannend maar weer maar we blijven positief meiden

dikke xxxx
monique

Terug
Bovenaan