FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Jessie,

niks sorry hoor ik vond het erg lief van je dat je de   afgelopen dagen zo mee leefde met me en ja idd ik had zelf ook meer hoop omdat ik nu overtijd ben het is een fijn forum dat we elkaar zo proberen op te beuren en positief te blijven vond en vind het echt lief van je dus geen sorry meid hoeft niet voor jou

straks had ik me steun en toeverlaat aan de telefoon me lieve zus en vertelde haar het verhaal begint ze te huilen dus ja dan kan je het zelf ook niet droog houden en eerlijk gezegd word het me behoorlijk zwaar allemaal voel me ook down en juist dat ik er deze maand niet mee bezig ben geweet maar ja dan ben je overtijd en test je negatief en de echo wijst ook uit niet zwanger en de gyn zegt dat me ongi er aan zit te komen weer het echt niet meer
maar laat dan aub de duivels maar komen
sorry meiden ik heb de puf even niet om op jullie allemaal te
reageren ga even in bad me zinnen verzetten

wens jullie wel aalemaal veel succes
en meiden op het bankje houden jullie het nog vol
lekker blijven zitten hoor

xxxx monique

Hoi lieve meiden,

Monique: Wat kl.te weer dat er niets te zien was op de echo! Superbalen toch!
Dan is het maar te hopen dat je ongie er snel aan zit te komen, want steeds maar afwachten is ook niks! Wel een positief puntje dat je geen hormonen hoeft te spuiten, want daar zag je toch behoorlijk tegenop?
Dikke knuffel voor jou!

Jessie: Wat lees ik nou? Bij jou ook al gekleurde afscheiding... maar dat hebben we niet afgesproken! Balen zeg! Ikke dus ook! Alleen is het weer 2 dagen heel weinig. Heb soms ontzettende gevoelige borsten. Maar sinds vanmorgen weer hoofdpijn dus ik weet weer hoe laat het is! Grrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Ik leer mijn eigen lichaam wel nooit kennen denk ik, want steeds blijf ik hoop houden. Morgen zit ik weer back in reality!
Laat het dan maar weer snel voorbij zijn, kunnen we weer samen verder!

Gipsyd: Leuk dat je nog meeleest! Alweer 29 weken! Dat schiet al aardig op! Je hebt vast al een mooie buik! Nog een hele fijne zwangerschap met hopelijk niet teveel kwaaltjes...

Lilian: Druk, druk, druk! Nou, ik ken het. Maar als het druk is gaan de dagen wel snel voorbij, dus ik vind het niet zo erg. Dan leek mijn nod snel dichterbij te komen.

Sjors: Meid! Lang geleden...hoe is het bij jou?

Jossie: Ook met jou alles goed?

Joh: die verdomde rd's al ver over?

Met de rest ook alles oke?

Nou, dit is dus de 2e dag dat ik wat bruine afscheiding heb, heel weinig..
maar dan weet ik weer hoe laat het is.
Had wel al een paar dagen gevoelige borsten en steekjes in mijn buik. Maar sinds vandaag heb ik hoofdpijn, dus ik weet wat dat betekent; dat mijn ongie eraan zit te komen!!!!!!!! Balen! Nou, we zien wel, ook al weet ik het voor 95% zeker, toch hou ik altijd hoop totdat ik ook echt rd's zie!

Ik ga lekker op de bank hangen.

Liefs...

jessie   nog even andwoord op je vraag betreft HSG

eerlijk mijn mening ja erg pijnlijk
ik moest de avond de ochtend en de midag van het onderzoek al pijn stillers innemen
en idd dan word er met contrast vloeistof wat ze inspuiten gekeken of de eileiders open zijn ook zien ze gelijk of alles goed met de baarmoeder is maar iedereen ervaart het weer anders wil je niet bang maken jessie echt niet het zal toch moeten gebeuren meissie tip zorg wel dat je iemand bij je hebt wel zo fijn voor je dat had ik ook heb jij pijnstillers van de gyn meegekregen?????? en maak je niet te druk het onderzoek duurt alles bij elkaar 20 a 30 min
je kunt het je bent sterk meis
succes

xxx monique

hoi meiden

monique   wat ontzettend k*t!!!! zeg..... en je was overtijd ...we begonnen er allemaal in te geloven k*t zeg.....
gelukkig hoef je geen hormonen maar   ja er is maar een ding wat je nu wilt en dat is zwanger worden!!!!...........ooh meid hou je taai ...t gaat echt gebeuren !!!

jessie     oooh komen de rd s er weer aan ? K*T    [ ja dit is echt een K*T maand] nou laat maar snel komen dan dan ben je er ook weer snel vanafhe..!!!kop op we gaan met zn alle naar de volgende maand..!!

gipsy   hoe is t ...!! ooh al negen en twintig weken !!!wauw   wat gaat dat snel he..... leuk dat je ff iets laat horen meid..xxx hou nog ff vol he hihi..

joh     al minder ???

ken     nou we zijn wel allemaal bijna tegelijk ongie he!! bij mij is t bijna helemal over....nou laat maar komen die hap en dan gaan we verder........en je hebt gelijk eerst zien dan geloven ...!!

nou hier dus alweer dag   4 [hahahha] van de cyclus en ik begin op dag 8 met ov testen [zekerheid ] ik denk dat mijn ei op dag 15 16 er is [altijd] en we zullen wel zien he   in die week om de dag ofzo     en ik meestal voel ik me ei dus zeker als ik t voel gaan we doen!!
voor de rest heeel drukke week ...en zaterdag begrafenis van mijn "oude"buurman [van vroeger dus ] en die valt dus gewoon dood neer , 61 jaar!!!! en zn vrouw net borstkanker ondekt   en bijna begonnen met de chemo en dan gebeurt dit!! ik kan er niet aan uit !! zo erg dat ik t vind ...ze kwamen vanmiddag bloemen bestellen voor de begrafenis en ik stond er echt bij te huilen   zzooooo erg!!,   t waren altijd onze buren tot mijn 15 e en ze hadden een jongen en een meisje van mijn leeftijd en als ik aan ze denk dat je vader gewoon dood neervalt?? kan toch niet!!!!
ik sta er echt van te kijken hoe t me raakt......want de laatste jaren zag ik ze niet zo vaak ,soms met een verjaardag bij ons thuis...maar toch ik herinder mne hem vroeger als echt   leuke buurman........
nou ja ...............

dus vanavond moest ik eigenlijk weg maar ze belden af   !! heeerlijk!! dus nu ga ik lekker douchen en dan op de bank met mijn schatje!!
meiden kop op we zijn allemaal vet rood en volgende maand NIET!!!! hihi

xxx lilian

Monique: Ooh meid wat balen voor jou dat er niks te zien was op de echo. Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Alleen dat ik het heel rot voor je vind. Ik dacht ook echt dat jij zwanger was. Voel me haast ook schuldig om de bemoedigende woorden van mij deze week. Maar ja zolang er  geen rd's zijn en je was toch echt een paar dagen overtijd.....
Meid ik vind het echt kl*te voor je..... Een dikke knuffel voor jou.
Ik ben wel blij voor je dat je geen hormonen hoeft te spuiten.
Sterkte weer met deze enorme tegenslag. Ik hoop voor je dat je deze tegenslag weer snel kunt verwerken. Maar kan me voorstellen dat dit steeds moeilijker word. XXX

Lilian: Gecondoleerd met het overlijden van je 'oude' buurman. Kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent. Ik heb het vier jaar terug meegemaakt met mijn oude buren. Eerst de buurvrouw die had maagkanker en   7 weken erna plotseling de buurman. daar was ik toen ook zo verdrietig van. Het blijven toch je oude buren van vroeger uit. Ik wens je veel sterkte zaterdag op de begafenis. Ook voor jou een dikke knuffel

Ken en Jessie:
 Bij jullie de rd's weer in aantocht. Wat vind ik dit ontzettend balen voor jullie. Jullie zijn allebei ook alweer een poos bezig. Voor jullie allebei een hele dikke knuffel.  
Het zit de forumjunkies niet echt mee de afgelopen maand. Ik hoop toch echt dat we allen toch snel een keer zwanger mogen worden. Dat zou voor ons allemaal een groot wonder zijn die uitkomt.

Johanna hoe gaat het met jou ben je de teleurstelling weer een beetje te boven.
Voor jou ook een dikke knuffel

Gypsy: Alweer 29 weken zwanger lekker meid, ik hoop dat alles goed gaat en dat we jou maar snel mogen volgen naar de zwangere forum-junkies. Wel lief dat je even komt lezen hoe het aan deze kant gaat. Ik wens jou nog een fijne zwangerschap toe!!!!

Joyce: Ik had het je al gewenst, maar hier nog een keer. Veel plezier op je weekend weg met het werk en geniet ervan!!!! Tot dinsdag!!!!

Sjors: Hoe gaat het met jou meid, druk weer aan het werk????

Bij mij zijn de rd's weer weg sinds gisteren en we kunnen weer beginnen aan een nieuwe klusperiode. En we hebben ons voorgenomen te klussen wanneer wij allebei zin hebben en een klein beetje de vruchtbare dagen in de gaten houden. De laatste maanden waren we  veel bezig met zal het nu wel zal het nu niet, is dit het goeie moment enz. Werkt niet echt romantich en spontaan.
Zaterdagavond gaan we lekker met z'n tweeen uit eten  om te vieren dat we die dag,
 11 jaar alweer met elkaar hebben. En dat zijn toch ook hele momenten om van te genieten. Ik merk dat ik echt deze maand mijn afleidngen moet gaan zoeken. Anders gaat het zwanger worden overheersen. En uiteindelijk zijn we heel gelukkig met z'n tweeen. En dat is ook heel belangrijk.
 Ik wil mijn leventje een beetje voor mezelf even weer een andere impuls geven. Ik weet niet of het gaat lukken. Maar ik wil het wel proberen anders duren die maanden wel heel lang. ( ik praat mezelf een beetje positieve moed in).
Want uiteindelijk blijft het moeilijk om er niet mee bezig te zijn.
Zoals jullie allen ervaren.
Meiden ik hoop dat er vruchtbare dagen aan gaan komen de aankomende tijd.
We gaan ervoor.
Knuffel van Jossie

Hoi Meiden,wat is het weer rustig vandaag

jossie meis ook jij moet je niet schuldig voelen hoor net zoals ik gisteren al zei tegen jessie jullie zijn allemaal super meiden die gewoon meeleven en dat is erg fijn meis
dus geen sorry meis

ja ja de eerste tekens van de rduivel zijn zichtbaar net verloor ik ook bruin/rozig slijm dus ja het zit er aan te komen merk het vandaag wel aan me buik meer last van krampen en ja 7dagen overtijd en ja als ik dan toch niet zwanger ben dan maar die rode duivels zodat we verder kunnen met ovu testen en de iui behandelingen jeetje zeg 7dagen overtijd doet dan wel hopen toch?

lilian gecondoleerd met je buurman jeetje zeg wat erg
wens je heel veel sterkte begrijp dat het toch weer een schrok is
denk je ook aan je zelf meis knuffel voor jou

jessie nee he ook bij jou zit dus die duivel er aan te komen ik hoop dat ze als nog weg zullen blijven en maandag spannend meis de uitslag moet je naar het ziekenhuis of word je gebeld????succes

meiden ik heb geen 2e schermpje open ik reageer later op de rest
moet nu gaan werken tot later meiden

en een fijn weekend
xxxxx
monique

Hoi kanjers!!!

Ken: hoe is het met je?? Is de hoofdpijn weggezakt of niet? En de duivels, zijn ze al in volle paraatheid of niet?? We gaan wel gelijk op inderdaad! Zullen we dan afspreken volgende maand allebei positief te testen!! (   tsja was het maar zo makkelijk he?!)

Monique: ik weet niet of je blij bent met de eerste tekenen van de duiveltjes? Maar dan heb je in ieder geval wel zekerheid en duidelijkheid. ben je wel vaker zo overtijd geweest of was dit de eerste keer?
Nou meid ik hoop voor je dat het dan bij jou maar 4 keer is scheeprecht is!! Zal toch echt wel een keer gaan lukken hoor!!!! Ga je nu komende maand meteen voor de 4e iui poging of ga je een maandje rust nemen?

Jossie: Gelukkig zijn de rode duivels bij jou weer verdwenen..... Kan je weer vol goede moed op naar de volgende ronde!! Deze maand was niet al te best voor onze junkies, zullen dan nu maar afspreken dat we massaal zwanger gaan worden komende maand!! Veel plezier morgen samen met manlief!! jeetje alweer 11 jaar bij elkaar wat goed van jullie! Groot gelijk dat jullie dit gaan vieren!! het is inderdaad wel en feestje waard!! Geniet ervan!!!!

Lilian: Jeetje wat een heftig verhaal zeg! gecondoleerd in ieder geval en strekte bij de uitvaart!!!

Hoe is met alle andere meiden???

Nou hier zijn de duivels nog niet in volle aanwezigheid maar het is duidelijk dat dit morgen of zondag wel gaat gebeuren!!
Ik moet maandag bellen naar de gyn. voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en mijn mannetjes zaadonderzoek. Ik kan dan waarschijnlijk meteen een afspraak maken voor het hsg onderzek!! pfff na wat gesnuffel op internet en de reactie van monique ben ik er wel een beetje huiverig voor!! het schijnt voor de meeste geen pretje te zijn! Maar ja ben een bikkel en het zal moeten, wil ik alle kansen benutten om op een natuurlijke manier zwanger te worden.

We vieren zondag mijn vaders verjaardag . Hij wordt aanstaande dinsdag 60. Zou zo leuk geweest zijn om hem te vertellen dat hij opa zou worden, helaas!!! ik heb de afgelopen tijd  al bij heel wat gelegenheden gedacht, zou leuk zijn als we het goede nieuws dan kunnen vertellen, maar er is tot op heden geen goed nieuws!!! kennen jullie dat???

meiden ik ga eten koken!!

Allemaal een hele fijne avond en geniet lekker van het weekend!!

Dikke knuffel voor alle toppers hier op dit forum!!

Jessie

Hoi lieve meiden!!

Sorry dat ik de laatste tijd weinig aanwezig ben!!! Ik heb het heel druk op het moment!!! Maar ben nog steeds een Junkie hoor!!!

Monique!!
He wat vreselijk jammer!! Ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn!!! Hier een hele dikke knuffel voor jou!!! Ik hoop dat je je snel wat minder verdrietig voelt!!! Ik denk aan je!!

Ken!!
Hoe is het bij jou meid?? Zijn de duivels inmiddels al losgebarsten?? Ik hoop het niet!!!! Blijf voor je duimden meid!!!

Lillian!!
Fijn te horen dat je ongie al weer bijna voorbij is!!! Kun je weer aan het leukste onderdeel beginnen!!!
Gecondoleerd met het verlies van je buurman!!! Veel sterkte toegewenst!!!

Terug
Bovenaan