FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jessie!!
En?? Ben je inmiddels ongesteld geworden?? Bah!!!!!! Zo jammer steeds!!!! Ik hoop echt heel hard dat je de dans ontspringt!!!!!

Jossie!!
Fijn dat de duivels bij jou weer verdwenen zijn!!! Op naar de volgende ronde vol passie en romantiek!! Alvast gefeliciteerd met jullie 11 jarig jubileum!!! Dat is zeker een feestje waard!!!

Gipsy!!
Leuk dat je af en toe nog eventjes langs komt!! Zo 29 weken al weer!!! Wat gaat dat toch snel he!!! Voel je je verder goed???

Joyce!!
Hoe gaat het met jou meid??

Jo, elletje en eefje!!!
Hoe is het verder bij jullie??

Hier gaat alles goed!! Vriendlief en ik knufffelen regelmatig even!! hahaha!!! Ik heb besloten deze maand geen ovu-sticjes te gebruiken, maar gewoon er voor te gaan!!! We zien wel of dit wel geluk brengt!!!!
Ik hoop ook dat we heel snel zwanger worden met z'n allen!! We zijn inmiddels wel een groepje meiden geworden waarbij het niet ineenkeer patsboem raak is!!! Moet zeggen dat ik dit wel fijn vind (had liever gehad dat we allemaal in 1 keer zwanger waren hoor), we begrijpen elkaar goed!!! Het voelt als een heel hecht groepje!!!! Bedankt daar voor!!!!

Ik spreek jullie zodra ik kan weer!!!!

Dikke kus voor jullie allemaal!!!!

Even de lijst er weer bij!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

Goeden avond lieve forum junkies

Sjors meis wat fijn om te lezen dat het al weer beter met je gaat
en ja ook weer aan het klussen geslagen goed hoor dat je deze maand niet met ovu testjes gaat beginnen idd meis ik ben het hele maal met je eens we zijn een hechte meiden groepje geworden wat ik erg fijn is echt ik wens je heel veel succes meis

Ken hoe voel jij je al meer tekens van de duivels
ook ik hoop dat jij deze maand positief mag gaan testen samen met jessie
zou geweldig zijn ik wens je heel veel succes mijn duimen gaan weer draaien voor je

Jessie als ik jou een tip mag geven tijdens die HSG denk dan we weten waar we het voor doen dat heb ik ook gedacht tijdens dat onderzoek ik wens je echt ongelovelijk veel succes meis weet maar heel goed wat een hsg is en ga zondag lekker genieten van de 60e verjaardag van je vader en probeer je gedachten even op zij te zetten is moeilijk weet het en zeker omdat jullie maandag de uitslagen krijgen ben zo benieuwd meis laat je het ons gelijk weten hoop zo dat alles goed zal zijn mijn duimen draaien weer en wens je heel veel succes knuffie

Jossie wat fijn dat die duivels weer vertrokken zijn
zo dat jullie gauw op nieuw kunnen beginnen aan jullie volgende ronde
ik hoop zo dat je deze keer meer succes mag hebben je hebt het verdiend meid
en ook al 11jaar samen met je mannetje jeetje wat een lange tijd zeg geniet er morgen samen van en maak er samen een bijzondere dag van veel plezier met wat jullie ook gaan doen mijn duimen draaien ook voor jou

hier is het nog steets wachten dat die goed doorbreken verlies wel steets meer bij het afvegen hahaha wat een onderwerp zeg maar zo is het gewoon en ja ben blij dat ik ongi ga worden nu ben ik gelijk uit me onzekerheid we hebben 21dagen in onzekerheid gezeten en het is genoeg geweest nu dus kom maar
ook ben ik aan het denken om deze maan de iui over te slaan mijn cyclus is even van slag en denk ook mijn lichaam mischien wel goed om het een keer over te slaan
als laaste wil ik tehgen jullie zeggen dat jullie allemaal super meiden zijn jullie zijn de afgelopen dagen zo mee levend voor mijn geweest dank je wel daarvoor deed me erg goed dikke voor jullie
en ik hoop dat we op een dag met ze alle mogen verhuiizen naar het
zwanger zijn forum

meiden veel liefs
monique

goedemorgen dames,

en dan zijn nu vanmorgen toch echt de duivels geariveerd
dus eindelijk de bevestiging dat ik dan toch echt niet zwanger ben
geeft weer de opluchting dat ik nu die rd heb wand 7dagen overtijd geeft je
ook alleen maar die onzekerheid voelt toch wel heel dubbel nu eigelijk
iedereen die ik spreek uit me omgeving zeggen ook ik dacht echt dat je zwanger was
en dan is het keer op keer niet leuk te moeten zeggen dat het helaas weer niet zo is daarom is het goed dat ik niemand maar dan ook niemand meer zeg wanneer we de volgende iui hebben ik zal het wel hier vermelden hoor dat is toch anders zijn allemaal bezig voor een wondertje toch nou meiden
ik wens jullie een fijne dag

dikke kus
monique

hoiiii girrrrrls

hoi monique     je hebt gelijk...ik herken t een beetje...als ik straks weer ? zwanger ben dan zeg ik ook niks tegen niemand tot nin 12 weken....want als t weer mis zou gaan dan hoef ik ook niet met t rotnieuws te komen!!
ja ik weet dat t iets heel anders is als bij jou maar je wil mensen toch eigenlijk alleen maar "zgn goed"nieuws brengen zeker je ouders en je vrienden enzo

maar ik blijf geloven dat t met jou goed komt en met mij en met ons allemaal..okee t duurt ff iets langer! [gggrrrr ] hihi maar we komen er wel we moeten positief blijven!! wat heb je anders nog? .......
nou meid   hou je taai..de duivels even doorstaan en dan zien we wel weer verder he!!

ik ga nu naar de begrafenis ....zal best wel heftig worden denk ik....maarja t is wel t laatste wat ik voor harrie kan doen!
ña de begrafenis is er de crematie maar daar ga ik dnek ik niet naartoe want dat is op de dezelfde plek aan waar Storm* enDaan* zijn gecremeerd en daar heb ik eigenlijk geen zin in.....

maarja meiden de zon schijn t   en t word stiekem vast een mooie dag!!
xxx en totstraks
lilian\

Hey lieve meiden,

Sorry, maar ik kan maar even kort reageren...

Lilian: Meid, gecondoleerd met je buurman. Ik hoop dat het een mooie dienst was vandaag en dat je de mooie dingen zult herrinneren aan je buurman. Sterkte alsnog!

De andere lieve meiden; ik probeer vandaag nog of morgen op jullie te reageren!

Ik zweef nu een beetje tussen hoop en vrees....
Heb vanaf woensdag een mini beetje bruine afscheiding en dit werd gisteren iets meer met een mini beetje roze afscheiding. Dus ja, ik dacht; straks in bed barst het los!
Nou, niks nog dus...
Vanmorgen weer een beetje bruine afscheiding ipv die .
Dus hoe is het nu???

En hoopvol als ik ben ga ik dus het internet afspeuren op positieve verhalen van bruine afscheiding in een prille zwangerschap. Nou, die zijn er dus...
ZUCHT!
Ik wacht morgen nog af... dan zien we wel of die rd's nog van plan zijn om te komen.
Eerlijk gezegd snap ik het niet zo, want heb nu al 3 dagen hoofdpijn en ALTIJD heb ik na de eerste dag hoofdpijn mijn ongie.
Dusss.......
Jullie horen me morgen wel.

Liefs...

Hoi Meiden

Monique: Vind je het vervelend dat de duivels verschenen zijn?? Of ben je toch meer opgelucht. Ik begrijp heel goed dat het lastig om dat weer tegen iedereen te moeten zeggen dat deze poging wederom niet gelukt is. Natuurlijk leven al die lieve mensen met je mee, waar dat maakt het voor jou niet makkelijker om steeds te moeten vertellen dat het niet gelukt is.
Ik zou het heet goed snappen als je besluit een maandje geen iui te doen.... maar ook als je het toch wel gaat doen begrijp ik het. Lijkt me lastig. Maar kop he meis, het komt allemaal goed ook bij ons hoor!!!

Sjors: wat goed om te lezen dat alles goed met je is en dat je lekker aan de klus bent geslagen. Wie weet brengt het deze ronde geluk als je het eens zonder hulpmiddelen doet!! Duim voor je dat het nu eens raak mag zijn hoor!!!

Ken: wat vervelend toch? Nu heb je niet echt duidelijk en dat is altijd vervelend. hoop voor je dat de duivels wegblijven en dat het bij de zwnagerschap hoort!!! laat je ons weten als je wat meer weet!

lilian: hoe was het vandaag? emotioneel zeker? Kan me voorstellen dat een crematie nu wat te heftig voor je is, zeker als het op dezelfde plek is als storm en daan!!!
Hoop dat het voor de familie een steun was dat je erbij was vandaag!

hoe is het met de andere meiden??

Hier zijn vanmorgen de duivels ook weer in alle hevigheid doorgebroken hoor!!! Op naar ronde 13 zullen we maar zeggen!! Het komt wel goed uit want nu is het volgende week maandag de 10e dag en dus een geschikte dag voor het hsg onderzoek. ben die dag namelijk vrij dus hoop dat het dan zou kunnen dan hoeven de collega's het niet te weten en dat vind ik op dit moment wel zo prettig geloof ik.
We zijn net lekker even de stad in geweest! hebben cadeautjes voor mijn vader gekocht En ook heb ik maar weer foliumzuur gekocht en ga deze toch maar weer braaf slikken vanaf morgen. Het kan inderdaad geen kwaad.

Maandag de uitslag van de onderzoeken! ben benieuwd wat daar uit zal komen. Natuurlijk laat ik het jullie weten zodra ik meer weet! thanks meiden voor het meeleven!! erg fijn om hier gewoon je hart te kunnen luchten.

We hebben net ook kaartjes gekocht voor het paasfestival in de stad! Nick en Simon komen en dat vinden mijn schoonzusjes helemaal top! Die komen dan lekker een weekend bij ons logeren! Heb er wel zin is, dan heb je weer even wat anders aan je hoofd!!

Nou meiden ik ga er vandoor!! Fijne dag nog!!

kus jessie

Hoi lieve meiden,

Even snel een kort berichtje; ik ben nu dan toch ongie geworden! BALEN!!
Sinds afgelopen woensdag wat bruine afscheiding en nu dan (eindelijk) de rd's...
Ik ging er toch nog even in geloven.
Deze ronde is dan jammerlijk wederom mislukt.
Het is nu niet dat ik in een behoorlijke dip zit, maar ik wordt toch wat huiverig...straks is er nog iets anders aan de hand.
Ik begin straks weer aan de 3e dosis clomid.
Dit zou volgens de gyn de laatste zijn, daarna moet ik iets anders proberen.

Sorry dat ik ook deze keer weer niet op iedereen reageer, maar lig nu lekker op de bank met een zeer gevoelige buik.

Liefs...

Terug
Bovenaan