FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo Forum Vriendinnen,

Ken wat lees ik nu meis bah bah zijn dan toch die rode duivels weer geariveerd
ik hoop maar zo dat je niks anders hoeft te gaan gebruiken en dat je het met de clomid af mag gaan doen toch is het elke keer weer een terleursteling he meis als die gemene duivels toch komen op naar een nieuwe ronde meis ik wens je veel succes dikke knuffie voor jou ook voor jou komt die tijd dat het wel zo mag zijn

Jessie lieve meid,
ik wil je voor morgen heel maar dan heel veel succes wensen
mijn duimen gaan zo hart draaien voor jou
ik hoop toch dat je een leuke verjaardag van je vader hebt gehad
ondanks dat die rode duivels er bij jou ook zijn we blijven hopen meid ooit moet het goed gaan komen voor ons allenmaal toch
succes morgen dikke

Lillian lieverd
wat weet jij ons moed in te praten altijd fijn om jou berichtjes te lezen
en idd het komt goed we blijven hopen en willen er niet te veel over klagen maar wat doet het soms zo pijn als dan toch die duiveltjes weer komen ik begreep dat bij jou de duivels weer vertrokken zijn heel fijn meid nu kun je verder en ik hoop zo dat je deze ronde meer geluk mag hebben duimen voor je ook jou wens ik heel veel succes en toi toi toi

Joyce lieve vriendin
eindelijk morgen kom je al weer thuis en wat hebben we je gemist op het forum
ik hoop dat die paar dagen oosterijk je goed hebben gedaan en dat je genoten hebt maar dat zal vast wel laat je even weten als je weer thuis bent morgen

hoe is het verder met
sjors...ellen....eefje...jossie...joh79
meiden we horen jullie nog maar weinig?

hier zijn de duivels nog actief aanwezig maar dat geeft niet
alles beter dan die 21dagen onzekerheid
verder voel ik me goed maar toch wel dagen dat het heel dubbel voelt en soms zo oneerlijk allemaal wij gaan er weer voor de 100&voor op naar poging 4

allemaal nog een fijne zondag avond
en tot gauw meiden
dikke
Monique

Hallo allemaal!

Terug van weg geweest. Heerlijk een weekje in Oostenrijk geweest en ik ben wel gaan skien. Ik ski al heel lang en zolang ik niet met 200km per uur van de helling zou gaan, vond mijn huisarts het verantwoord. En het was heerlijk. De 1e 2 dagen zon, toen 2 ontzettend lange dagen sneeuw (en kou.... brrr, maar wel goed voor de sneeuwcondities) en toen nog 2 dagen kou, maar de zon erbij. Super dus. Ik voel me inmiddels ook weer stukken beter. Mijn verkoudheid heb ik grotendeels in de bergen gelaten en mijn misselijkheid is een stuk minder, sinds ik gestopt ben met Gravitamon. Ik dacht door mijn verkoudheid een voedingssupplement voor zwangeren  te gaan slikken, maar hier werd ik dus zo giga beroerd van.(en dat had ik in het verleden ook,maar toen was het voor mijn zwangerschap, dus weg met die zooi en terug naar de vit.d apart en het foliumzuur apart.  Voor de zekerheid slik ik nog wel de anti-misselijkheid pilletjes die ik heb gekregen van het ziekenhuis.
Morgen heb ik weer een echo. Ben heel erg benieuwd. Ik voel nog niets (mijn 2e kindje voelde ik bij 12 weken al, dus misschien over een weekje...), maar dat is logisch bij 11 weken. Ik vind het wel heel erg spannend. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
Wat jammer trouwens dat Februari zo'n vruchteloze maand is geweest. Op naar maart dan maar allemaal??!!! Heel veel succes. Ik heb nog niet alles doorgelezen (heb bergen was, ha,ha). Maar ik ga het nu weer bij houden.
Tot morgenavond maar weer,
Ikke

Hoi lieve meiden

Even tussen de middag snel een berichtje van mijn kant.
Ik heb na schooltijd en vanavond weer oudergesprekken dus ik denk niet dat ik vandaag nogmeer tijd heb om te reageren dus daarom nu  maar even.

Ik ben net gebeld door de gyn. Ze had de resulaten bij de hand. Eerst zei ze nog dat ik een duidelijk eisprong gehad had. ( maar dat wist ik al van vorige keer) toen ging ze mijn bloed resultr=aten bekijken. Dat was ook allemaal geen spoortje van chlamydia. Dus ook daar was verder niks vreemds aan af te zien.
Daarna de uitslag van mijn mannetjes zaad en dat was ondanks dat hij was grieperig was, ook allemaal goed!!! Kortom alle uitslagen en onderzoeken zijn tot nu positief en geen opvallendheden. JIPPIE!!!!

Ik  ben dus aan de ene  kant wel heel erg blij natuurlijk, maar aan de  andere kant komt ook de vraag boven, waarom het dan nog steeds na 12 rondes niet gelukt is?? ben ik dan echt zo ongeduldig???

Volgende week maandag moet ik  dan het hsg onderzoek laten doen, brrrrrrr.Maar goed ik hoop dat dat dan allemaal ook goed zal zijn.

Meiden ik reageer volgende  keer weer op  jullie alemaal hoor maar zit nu een  beetje in tijdnoot.

Ps Monique: thanks voor de  je lieve meelevende woorden.
Ken: Wat k*t dat de duivels toch doorgezet  hebben!!!  Moeten we toch samen naar de volgende ronde.

Tot snel

Groetjes Jessie  

hoi mede bijna zwangeren hihi........[moet kunnen he]

hoe is t overal? volgens mij bijna overal rode duivels enzo....nou bij mij zijn ze net helemaal weg en we hebben al 2x heeeeel goed geoefend voor   wanneer het "knuffelen"echt moet ahhahahhahaha...
toch erg leuk als niks moet he....maarja ook als t moet meken we t wel leuk!!
nou vandaag bij mij dag negen...nou dat betekend meestal dat t nog wel ff duurt hier ...ik heb meestal op dag 15 16 mijn ei ongeveer   maar ik heb de ov testjes weer uit de kast gehaald voor t toch een beetje in de gaten te houden.........
ondertussen is mijn schatje vet ziek!! GRIEP ....[mooi op tijd hihi beter nu als over 5 a 6 dagen !!!]ooh erg he maar t is wel zo.........hahaha maar ik zorg goed voor m hoor..lekker thee   en beschuit op bed en de hele dag door zorg .....ooooh nou met een dag of 2 a 3 zal t wel over zijn[misschien wel eerder !!]

nou de begrafenis was heftig ..ik   heb wat afgejankt hihi maarja dat mag he...vooral de liedjes he [deden voor mij natuurlijk duubel aa n storm en daan en harrie]
when i see you in heaven eric clapton!!oooh man............tranen stromen eruit.. en i am your lady en ou are my man! ooh als je dan naar zn vrouw keek ..afschuwelijk en paul de leeuw he..nou t was toch heel mooi t afscheid en ja ..huilen mag dan he..ik vond t ook niet erg om te huilen maar niet zo hard   [weet je wel in de kerk snik   snik   ik kon t zacht gelukkig hihi]
nou laten we zeggen heftig dagje maar wel heel mooi!!!de emoties kwamen weer ff heel hard boven maar ook dat hoort erbij!!

voor de rest gaat alles goed!! en ikke   jij hebt dus heerlijk geskied!! lekker zo die sneeuw enzo   en bijna alweer een echo!! spannend he....geniet ervan meid...

mamaroos als je dit leest   ik duim nog steeds voor jou ook he!!!

he alle andere ik hoor jullie vanavond wel......xxx lilian

ps TIP GRAYS ANATOMY   vanavond weer nieuwe afleveringen!! echt super mooi!!! lekkere dokters   hihihi doei

Jessie, wow wat een goed nieuws om te lezen en dat ze niks gevonden hebben
ook begrijp ik dat die twijfel dan weer even naar boven komt waarom het na 12 rondes nog niet tot een zwangerschap heeft geleid zijn we echt ongeduldig mischien ook wel maar kan ook niet anders als je iets heel graag wild en maak je niet al te druk over volhgende week maandag laat het op je af komen het moet toch gebeuren en ik weet uit ervaring dat je beter ondspannen kunt zijn voor dit onderzoek meis denk aan wat ik je gezegt heb WE WETEN WAAR VOOR WE HET DOEN)en dat maakt een hoop goed ik hoop ook dat de hsg helemaal goed zal zijn ik wens je succes meis ook dat zal vast goed komen toch

dikke knuffie
liefs
monique

hoi jessie

he fijn dat er niks echt opvallends is gevonden   dus wie weet ben je wel gewoon dadelijk zwanger!
en je mannetje al beter?? nou meid in ieder geval redelijk nieuws...toch!!

tot snel en succes met al die ouder gesprekken!!
doei

Hoi meiden,

Jessie wat fijn dat alle onderzoeken goed waren, meid. Dat is weer een zorg minder.
Ik kan me wel voorstellen dat je nu gaat denken waarom ben ik na 12 rondes dan nog niet zwanger. Maar soms weet je het gewoon niet he. Ik hoop voor je dat het gauw een keer raak is. En ik hoop dat je onderzoek volgende week maandag niet te vervelend zal zijn.
 Lilian. Jij weer aan de klus.
Zaterdag was dus een emotionele dienst. Blijft altijd moeilijk zoiets.
  En je mannnetje ziek. Beterschap met je mannetje!!!!

Monique: Ik las dat jullie toch deze maand aan een nieuwe poging IUI  beginnen. Meid daar wens ik je weer heel veel succes en ook sterkte in. Ik hoop echt voor julllie dat deze poging gaat slagen!!!!

Ken: Toch voor jou de rd's weer doorgebroken. Wat balen weer meid. Ik hoop dat de rd's snel wegzijn en je weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen.

Ikke: wat fijn dat het zo goed met je gaat. Ben je alweer 11 weken, wat gaat dat toch snel. Geniet er maar lekker van.

Joyce: Ben je er alweer en hoe was het in de sneeuw????

Hoe gaat het met alle andere meiden????

Ik ben vanaf morgen weer 4 dagen vrij. Kom ik even weer schrijven. Ik moet nu met het eten beginnen. Mijn zwangere zusje komt eten dus ik wil wel even een gezonde maaltijd klaarmaken. Doei lieverds.

Kus   Jossie

hoi Meiden

pfff ben een echte junkie geloof ik. Zit nu even thuis te eten met een bord op mijn schoot en de hond ernaast, hihi! maar wilde toch nog even hier kijken en reageren voor ik zo weer naar school vetrek voor de tweede ronde met gesprekken.

Monique:  thanks voor je lieve woorden!!! Laat het onderzoek inderdaad maar op me af komen en dan zie ik het wel. Heb goede hoop dat het daarna toch snel zal moeten lukken mits alles goed is natuurlijk.
Weet jullie al je nu meteen de 4e poging gaat doen of dat je een rondje gaat overslaan?

Lilian: was dus best heftig zaterdag! Nou die tranen eens lekker laten is ook wel een goed voor je hoor!!! gelukkig was jij er als steun voor de nabestaande en dan geeft het niet als je ook verdriet hebt toch. Ik ben op zulke momenten ook altijd erg emotioneel hoor!!
ook jij bedankt voor je opbeurende woorden. Is inderdaad wel fijn dat ze tot nu niks afwijkends gevonden hebben. En mijn mannetje is weer helemaal de oude hoor!!! Denk dat hij het aan de jouwes heeft doorgegeven! jij ook beterschap ermee want mannen kunnen zooooooo zielig zijn he als ze ziek zijn.........

Jossie: gezellig dat je zus komt eten, en tsja als ze zwanger is moet het wel gezond zijn inderdaad! hoe lang is ze al zwanger??

Nou mijn mannetje was helemaal gelukkig toen hij hoorde dat zijn zaadjes van prima kwaliteit zijn!!! Zijn moeder had verteld dat het daar in de familie bij iedereen zo lang duurt. Ook bij haar duurde het twee keer anderhalf jaar. ook verschillende ooms en tantes van mijn mannetje, ( dze mensen zijn begin 30) duurt het allemaal wat langer. Ook bij de meeste een jaar tot 1,5 jaar. Tsja afwachten dus maar he  Maar natuurlijk wel met het nodige klussen op zijn tijd. Hihihi, weet dat mijn mannetje niet kan wachten tot de duivelstjes weer verdwenen zijn.

Meiden ik ga snel wat opruimen en dan al weer terug naar school.

Allemaal een fijne avond en tot morgen

Dikke knuffel Jessie

Terug
Bovenaan