A
Anoniem
Guest
hallo Forum Vriendinnen,
Ken wat lees ik nu meis bah bah zijn dan toch die rode duivels weer geariveerd
ik hoop maar zo dat je niks anders hoeft te gaan gebruiken en dat je het met de clomid af mag gaan doen toch is het elke keer weer een terleursteling he meis als die gemene duivels toch komen op naar een nieuwe ronde meis ik wens je veel succes dikke knuffie voor jou ook voor jou komt die tijd dat het wel zo mag zijn
Jessie lieve meid,
ik wil je voor morgen heel maar dan heel veel succes wensen
mijn duimen gaan zo hart draaien voor jou
ik hoop toch dat je een leuke verjaardag van je vader hebt gehad
ondanks dat die rode duivels er bij jou ook zijn we blijven hopen meid ooit moet het goed gaan komen voor ons allenmaal toch
succes morgen dikke
Lillian lieverd
wat weet jij ons moed in te praten altijd fijn om jou berichtjes te lezen
en idd het komt goed we blijven hopen en willen er niet te veel over klagen maar wat doet het soms zo pijn als dan toch die duiveltjes weer komen ik begreep dat bij jou de duivels weer vertrokken zijn heel fijn meid nu kun je verder en ik hoop zo dat je deze ronde meer geluk mag hebben duimen voor je ook jou wens ik heel veel succes en toi toi toi
Joyce lieve vriendin
eindelijk morgen kom je al weer thuis en wat hebben we je gemist op het forum
ik hoop dat die paar dagen oosterijk je goed hebben gedaan en dat je genoten hebt maar dat zal vast wel laat je even weten als je weer thuis bent morgen
hoe is het verder met
sjors...ellen....eefje...jossie...joh79
meiden we horen jullie nog maar weinig?
hier zijn de duivels nog actief aanwezig maar dat geeft niet
alles beter dan die 21dagen onzekerheid
verder voel ik me goed maar toch wel dagen dat het heel dubbel voelt en soms zo oneerlijk allemaal wij gaan er weer voor de 100&voor op naar poging 4
allemaal nog een fijne zondag avond
en tot gauw meiden
dikke
Monique
Ken wat lees ik nu meis bah bah zijn dan toch die rode duivels weer geariveerd
ik hoop maar zo dat je niks anders hoeft te gaan gebruiken en dat je het met de clomid af mag gaan doen toch is het elke keer weer een terleursteling he meis als die gemene duivels toch komen op naar een nieuwe ronde meis ik wens je veel succes dikke knuffie voor jou ook voor jou komt die tijd dat het wel zo mag zijn
Jessie lieve meid,
ik wil je voor morgen heel maar dan heel veel succes wensen
mijn duimen gaan zo hart draaien voor jou
ik hoop toch dat je een leuke verjaardag van je vader hebt gehad
ondanks dat die rode duivels er bij jou ook zijn we blijven hopen meid ooit moet het goed gaan komen voor ons allenmaal toch
succes morgen dikke
Lillian lieverd
wat weet jij ons moed in te praten altijd fijn om jou berichtjes te lezen
en idd het komt goed we blijven hopen en willen er niet te veel over klagen maar wat doet het soms zo pijn als dan toch die duiveltjes weer komen ik begreep dat bij jou de duivels weer vertrokken zijn heel fijn meid nu kun je verder en ik hoop zo dat je deze ronde meer geluk mag hebben duimen voor je ook jou wens ik heel veel succes en toi toi toi
Joyce lieve vriendin
eindelijk morgen kom je al weer thuis en wat hebben we je gemist op het forum
ik hoop dat die paar dagen oosterijk je goed hebben gedaan en dat je genoten hebt maar dat zal vast wel laat je even weten als je weer thuis bent morgen
hoe is het verder met
sjors...ellen....eefje...jossie...joh79
meiden we horen jullie nog maar weinig?
hier zijn de duivels nog actief aanwezig maar dat geeft niet
alles beter dan die 21dagen onzekerheid
verder voel ik me goed maar toch wel dagen dat het heel dubbel voelt en soms zo oneerlijk allemaal wij gaan er weer voor de 100&voor op naar poging 4
allemaal nog een fijne zondag avond
en tot gauw meiden
dikke
Monique